Log in

View Full Version : ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕ



aztek
24-12-2007, 16:32
значи от известно време колата пали от втория път.при първоначалното запалване пали,вдига обороти до 1500 следе което следва някакъв необясним(за мен) срив,почва да прихълцва и угасва.при последвалото повторно завъртане на ключа пали веднага.какво може да е?

Mury
24-12-2007, 16:46
И моята е така,но така и не разбрахме от какво е,аз свикнах с това и си карам така :wink: :wink: :wink:

viper70
24-12-2007, 17:07
извади и постави буксата на температурният сензор температура мотор към компютър (синя букса) окисляват се от влагата и дава грешна информация... обикновенно там е но може и да не е ... все пак е някаква идея

Novachev
24-12-2007, 17:47
значи от известно време колата пали от втория път.при първоначалното запалване пали,вдига обороти до 1500 следе което следва някакъв необясним(за мен) срив,почва да прихълцва и угасва.при последвалото повторно завъртане на ключа пали веднага.какво може да е?
И при мен го имаше същото нечо на десет паления 2 палеше нормално а другите пъти от втория път смених горивото сега карам с супер 100 от ОМВ и нямам такива проблеми сомо един път ме прекараха на Shell и ми сложиха 95 Ви-повер и пак същата боза пали от втория път ядосах се източих 35 лв изгорих другия налях 100 и пак си пали от първия път.

code
24-12-2007, 18:27
значи от известно време колата пали от втория път.при първоначалното запалване пали,вдига обороти до 1500 следе което следва някакъв необясним(за мен) срив,почва да прихълцва и угасва.при последвалото повторно завъртане на ключа пали веднага.какво може да е?
Пали я с малко газ.

ALFA155Ts
24-12-2007, 18:29
Званни на Люси от Свищов или се запознаи с него царя на алфите в Свищов не може да не го знаеш чупил е наи много алфи там от глава на населениео в свищовски регион :!:тои може да ти свърши работа в свищов

code
24-12-2007, 19:21
Чупил е най-много Алфи - каква препоръка :) Помогни му да си подобри рекорда :lol: майтап ALFA155Ts

viper70
24-12-2007, 20:38
това с бензина ми е малко странно... тоест аз само лук оилски 95 зареждам де и съм нямал проблеми но си пали от раз дори и сега апропо карам тази кола от скоро но мисля 4е проблема не е в бензина има нещо и го написах по горе кое е мисля 4е е най вероятното
най добре иди на тестер да видят живи данни от компютъра как то4но гасне и как то4но пали може да се наложи да ти коригират малко ъгъл на запалване или пък друго да излезе... но мисля на 99 процента 4е проблемът ти не е в бензина
а преди карах бмв пак само лук оилски слагах пак нямах проблеми тоест и бмв то си върви де ма някак си по ми харесва алфата :twisted:
да не кажа голяма дума ама 1,8 мотор на бмв не може се премери с нея .... сори за спама на края ма си е констатация

Novachev
24-12-2007, 20:54
това с бензина ми е малко странно... тоест аз само лук оилски 95 зареждам де и съм нямал проблеми но си пали от раз дори и сега апропо карам тази кола от скоро но мисля 4е проблема не е в бензина има нещо и го написах по горе кое е мисля 4е е най вероятното
най добре иди на тестер да видят живи данни от компютъра как то4но гасне и как то4но пали може да се наложи да ти коригират малко ъгъл на запалване или пък друго да излезе... но мисля на 99 процента 4е проблемът ти не е в бензина
а преди карах бмв пак само лук оилски слагах пак нямах проблеми тоест и бмв то си върви де ма някак си по ми харесва алфата :twisted:
да не кажа голяма дума ама 1,8 мотор на бмв не може се премери с нея .... сори за спама на края ма си е констатация
Трудно ще стане със тестер защото колата запали ли няма проблем после това го прави при първоначално палене в началото на деня после дори да изстине няма проблеми аванса на колата не съм сигурен дали може да се регулира по някакъв начин освен със подмяна на софтуер.Проблема н не се дължи на дебитомери кабели свещи и датчичи поне при мен нямше разлика а тези неща съм ги подменил почистил съм и дросела и пак не се оправи. Първите няколко месеца не ми го правеше и на мен но после почна да го прави. Едно от обясненията на проблема е в клапана за налягане на горивото и затова някой колеги бяха споделили че при палене ако се остави колата на контакт примерно 10 сек и тогава се запали няма проблеми, друго което може да се направи е да се почистят дюзите на ултра звук колега беше споменал че проблема му изчезнал след почистване на дюзи. Но специално при мен след смяната на горивото проблема изчезна а има колеги които могат да го потвърдят.

viper70
24-12-2007, 21:15
тоест пак се свежда до проблем техни4ески а не до бензина .... най е лесно да е имитира студен двигател и който и каквото да ми разправя само се отка4а 1 кабел и компа си мисли 4е вън е ку4и студ -64 градуса така лъжех на бмв то компа с 1 прекъсва4 на педала за газта като дам педала до края и прекъсваше веригата на дат4ика и автомати4но се наливаше по голяма порция бензин.... и си ускоряваше много по добре от колкото, с стандартната система съжалявам за това 4е споменавам друга марка в тоя форум но са ми наблюдеията от тази кола

code
24-12-2007, 21:15
На Мондеото в книжката му пише 95, при много студено 98 :wink:

viper70
24-12-2007, 21:19
то на мондеото ако му туриш и не каквито трябва свещи няма и да запали.... дай да говорим за коли а не за 2 пъти горди собственници на форд..... 1 вият път кат го купува и най гордият момент като го продаде

Novachev
24-12-2007, 21:58
тоест пак се свежда до проблем техни4ески а не до бензина .... най е лесно да е имитира студен двигател и който и каквото да ми разправя само се отка4а 1 кабел и компа си мисли 4е вън е ку4и студ -64 градуса така лъжех на бмв то компа с 1 прекъсва4 на педала за газта като дам педала до края и прекъсваше веригата на дат4ика и автомати4но се наливаше по голяма порция бензин.... и си ускоряваше много по добре от колкото, с стандартната система съжалявам за това 4е споменавам друга марка в тоя форум но са ми наблюдеията от тази кола
Този проблем при палене не се дължи на повреда във датчика за температурата на двигателя , а и чесно казано незнам БМВ-то с каква система за управление е бил но алфите са с БОш системи и ако откачиш кабела компа не мисли а записва грешка и замества стойността отчетена от датчика с такава каквато е при нормална работа на двигателя 80 градуса тоест паленето става още по трудно и колата заглъхва гасне и придърпва докато не си достигне работната температура :!:

viper70
24-12-2007, 22:41
мотроник а от живи данни като за4итам си пада директно температурата на -64 градуса тва е 100% термодат4ика варира в зависимост от температурата с съпротивление 200 ома при загрял мотор и при студен 2,4 до 3 килоома ерго като повишиш ссъпротивлението автомати4но се за4ита ниска температура и компа вклю4ва режим на подгряване тоест се постигат 2 нещя 1 во се вдигат малко оборотите а импулса към инжекциите се удължава и така се постига и по голяма мощност за сметка на разхода то за да полу4иш нещо трябва и да дадеш.... съжалявам ма ми е втръснало да са боря с такива неща всеки ден виж кво работя в детайлите

Novachev
25-12-2007, 11:49
мотроник а от живи данни като за4итам си пада директно температурата на -64 градуса тва е 100% термодат4ика варира в зависимост от температурата с съпротивление 200 ома при загрял мотор и при студен 2,4 до 3 килоома ерго като повишиш ссъпротивлението автомати4но се за4ита ниска температура и компа вклю4ва режим на подгряване тоест се постигат 2 нещя 1 во се вдигат малко оборотите а импулса към инжекциите се удължава и така се постига и по голяма мощност за сметка на разхода то за да полу4иш нещо трябва и да дадеш.... съжалявам ма ми е втръснало да са боря с такива неща всеки ден виж кво работя в детайлите
Нещо не ми се вързва схемата ти като откачиш датчика в реално време компа възприема температурата -64 градуса и записва грешка защото не си засича датчика и сотйността не е коректна за него а щом запише грешка замества стойността от датчика с предварително зададена стойност +80 градуса, каквато е температурата при нармална работа на двигателя поне такова е действието на Бош мотроник 1.5.5.

ivo_red
01-01-2008, 20:18
МПХ?

angelariii
04-01-2008, 08:31
при мен има същия проблем ,когато е студена колата не иска да запали от парвия пат. имам и газова уредба , също така ми се случва няколко пати както си е в обороти докато я карам да изгасне и след това не иска да запали поне до 10 ии опит . Какъв може да е проблема,някои казват да почистя дюзите ,свещите сам сменил ! заредих вчера с 100 октановия от шел,ДАВАИТЕ САВЕТИ КАК ДА РЕША ПРОБЛЕМА:)

code
04-01-2008, 08:48
то на мондеото ако му туриш и не каквито трябва свещи няма и да запали.... дай да говорим за коли а не за 2 пъти горди собственници на форд..... 1 вият път кат го купува и най гордият момент като го продаде
Оооо късно го прочетох. . . Мондеото е по-надежден автомобил от коя да е Алфа :!: просто няма никакъв секс в него :wink: