View Full Version : Проблем при палене
Значи имам 146-ца 1.6 боксер от 2 години, но от скоро взе да ми прави проблеми при палене. Пали на 5000 оборота и като я изфорсирам свалия на 1200. Това ми го прави само при палене. Странното е че чистих и стъпковото и дросела, но проблема си го има. Някой има ли представа от какво може да е?
Дросела си го чистил, а жилото на дросела провери ли дали не задира някъде? Щом казваш, че след форсиране падат оборотите,е нещо механично...все пак провери това жило! :roll:
Абе то има леко закачане на жилото, ама интересното в случая е че само при палене го прави, след това няма никакъв проблем ...
И аз имам подобни грижи от време на време. Странно е, че не мога да намеря зависимост при какви условия се случва, защото всеки път е различно. Търсих по форума, но виждам, че никой не е писал по въпроса. При запалване понякога вдига оборотите и веднага ги сваля след това и започва да работи в нормален режим. Понякога ми се струва, че това начално форсиране се дължи на вариатор, защото има някаква прилика със звука на дизеларка, но после всичко утихва. :?: :!: :?:
пробвай да изолираш вакума към сервоусилвателят на спира4ките и я запали така .... ако вси4ко е наред ти е ясно кво трябва да смениш :idea:
В крайна сметка се оказа, че е от жилото, но ще си остане един голям въпрос за мен, защо само при палене ми го прави ... Нали, ако закача вилото би трябвало не само при палене ами винаги да си го прави ... странно ...
В крайна сметка се оказа, че е от жилото, но ще си остане един голям въпрос за мен, защо само при палене ми го прави ... Нали, ако закача вилото би трябвало не само при палене ами винаги да си го прави ... странно ...
Направи следния експеримент: Разкачи напълно жилото и запали да видиш как са оборотите и на ръка дай газ :idea: После кажи какъв е резултата 8)
Пробвах го и колата си се държи нормално. А кожуха на жилото закача малко преди дросела на гумичката ( не знам как се казва точно), но го прави само при палене. Закачих го да не мърда и няма проблеми. Но все още се чудя защо само при палене го прави и единствения начин, по който си го обяснявам е, че при поаване на контакт ТПС сензора проверява клапата, като я отвара напълно и веднага, след това я затвара и тогава жилото блокира там. Но това си е мое мнение, малко глупаво, но за друго не се сещам...
Novachev
06-01-2008, 18:05
Пробвах го и колата си се държи нормално. А кожуха на жилото закача малко преди дросела на гумичката ( не знам как се казва точно), но го прави само при палене. Закачих го да не мърда и няма проблеми. Но все още се чудя защо само при палене го прави и единствения начин, по който си го обяснявам е, че при поаване на контакт ТПС сензора проверява клапата, като я отвара напълно и веднага, след това я затвара и тогава жилото блокира там. Но това си е мое мнение, малко глупаво, но за друго не се сещам...
Тука грешиш TPS-са само отчита положението на клапата а ти от педала променяш положението на клапата това дето мислиш ти е т.н. електронна газ ама я има при някой от новите бензинки и много луксозните коли .
Е да, знам че това и е целта, но просто по друг начин не мога да си го обясния :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.