View Full Version : Проблем със съединителя
Значи проблема е следния: педала на съединителя ми залепна в долно положение и не можех да включа на никоя предавка. След като ми казаха , че евентуално може да е от нивото на спирачна течност(щото ми светеше лампата) аз долях и сега от време на време включва , но с много зор . Да не би да трябва някакво обезвъзсушаване или нещо друго не е наред?
Моля помагайте , че ще избуша пода от натискане за да превяключвам скоростите.Благодаря!
Alfa User
07-01-2008, 00:44
Здрасти колега :) Провери си помпите на съединителя, наистина може да се наложи обезвъздушаване, но може да е заминала някоя от помпите. Аз имах същия проблем преди години с първата ми 155. Една сутрин, преди тръгване за работа, педала на съединителя беше залепнал за пода. От немай къде го издърпах с ръка нагоре, и макар да се усещаше, че има проблеми с включването, някак се оправих (трябваше да мина около 170км онази нощ...) После смених и двете помпи (втората замина заради проблема с първата...) и всичко беше ОК.
А, и си провери личните - you've got a message ;)
ок!
Но как да разбера коя помпа е заминала. Пък и сега като гледах на описанието има само една помпа а другото се води някакъв контролен цилиндър на съединителя. И още нещо откеде се обезвъсдушава системата?
И ти имаш Л.С.
ALFA CORSE
07-01-2008, 13:27
ок!
Но как да разбера коя помпа е заминала. Пък и сега като гледах на описанието има само една помпа а другото се води някакъв контролен цилиндър на съединителя. И още нещо откеде се обезвъсдушава системата?
И ти имаш Л.С.
Като видиш от коя тече спирачна течност :) . Най-често се разтича от цилиндърчето. За обезвъздушаването си има пробка на цилиндърчето.
А това , че тече течност означава ли , че цилиндърчето е за смяна?
и ако е за смяна цилиндърчето има ли нещо особено в смяната му?
и ако е за смяна цилиндърчето има ли нещо особено в смяната му?Колега провери помпите на съединителя.До колкото знам сменя се цялата помпа.успех.Драсни един пост да кажеш какво става. :D
колко помпи има съединителя и къде се намират, че аз знам само за тази в купето
Поздрави!
Другата ти е на скоростната кутия(намериш ли вилката ще видиш и помпата)надигни внимателно маншончетата на ВЪНШНАТА И ВЪТРЕШНА помпа.След като се губи течност трябва да потече от някъде.
Утре ще пиша какво съм направил
PEPI-2ALFA
08-01-2008, 23:00
и ако е за смяна цилиндърчето има ли нещо особено в смяната му?Колега провери помпите на съединителя.До колкото знам сменя се цялата помпа.успех.Драсни един пост да кажеш какво става. :D
Само да вметна , че за долната помпа (върху скоростите) съм си купувал само гумички.
Най- лошото е , че незнам с коя да започна,а пък за този клапан върху скоростите трябва да сваля доста работи отпред за да стигна до него. Иначе имам един клапан и една помпа от старата ми алфа , но незнам дали ще са още работоспособни.
Значи това върху скоростната кутия е цилиндър и точно него смених , но с много зор. Много разхвърляне отпред за да стигна до него. Общо 5 часа работа. Днес я пробвах и всичко е ок! Струваше ми 53 лв с мой труд :wink:
Евала брато. щом сам се оправяш :shock: ....но си дал маи доста парички за части! :frown:
С оправянето е зир щото беше доста студено. Иаз мисля , че това чудо наречено цилиндър ми излезе скъпичко , но кво да правя. Лошото е , че ходих да го купувам когато колата беше разглобена и нямаше време да търся. В началото си мислех , че цилиндъра от старата ми Алфа 92 година ще пасне , но ушите му за захващане и отвора за тръбопровода за течността са на различни места! :)
Важното е че си я оправил!....така ли да го разбирам?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.