View Full Version : Закупуване на Alfa 75
пичове голям фен съм на италянските коли(най-много на алфа) и искам да си купя 75-ца,33ките не ме кефят а до 2000лв няма нищо друго(аз повече нямам).Евтина е,готина на вид и доста върви.та искам да ви питам как са цените на резервните части,скъпа ли е поддръжката като цяло,изобщо заслужава ли си да се купи 75-ца.И ако някой продава да свирка!!!
алфа 75 е за маняци :D об6то взето е доста здрава не създава проблеми 4астите нови не са много ефтини но вора ръка е пълно тъй като 75 старото гтв жулиета алфета са все на една база с малки разлики и 4астите им са взаимозаменяеми ... не бих препоръ4ал на 4овек който не разбира от коли ,ремонти да си взима такава кола ... вярно е 4е има доста специфи4ни особенности но ако познава6 колата като цяло не е проблем да си я подържа6 сам . най фенски са 1,8 турбо 2,5 и 3,0 в6 но са доста редки няма 4асти за тях и по трудно се поддържат ... най сполу4лив е модела 2,0 ТС ... ако търси6 да купува6
по добре се ориентирай към 1,8 2,0 двигателите ... за 2000 лева такава стара кола трябва да е в доста добро състояние, като има някои особенни места на които трябва да се обърне внимание !
моито мнение е че за 2000 левчета е почти не възможно да намириш 75 без сериозни проблеми но добра жулиета имш шанс
какво имаш предвид под сериозни проблеми.Гледах преди няколко дни 2 алфи75.Първата беше за 1000лв 2.0ТС външно беше кукла,запалихме я пак добре,след това се връщаме пак да я огледаме врътнахме 2 кръгчета и прегря,започна да хвърля антифриз,а най-гадното беше,че като е на свободна даваш и газ,оборотомера стига до 3000rpm,колата започва да се мъчи,и след много мъки стига до 5000 и т.н.Втората беше с 1.8ТС за 1000лв ама имаше работа по нея за още 600,задни накладки,кърпене,смяна на задна врата,слагане на средно и задно гърне и на всичкото отгоре омасляваше мотора ЯКО.Днеска гледах една с 1.8TC мотора за 1800,свали ми на 1700,много беше запазена,двг-то не играеше като другите,а не мърдаше,не беше омаслило,2-ра и 3-та си влизаха добре,не тропаше по окачването и доста вървеше.Не работеха само датчиците за нивото на маслото и за чистачките,защото този човек беше слагал казанче от лада :cry: .
А знаете ли откъде мога да си намеря 75-ца бензинка защото в мобилето няма,до 2000лв
Един съвет от мен. Преди да купиш такава кола нека някой, който наистина разбира от тези модели да я огледа.Ама наистина да е ремонтирал и то не веднъж. Защото това "има работа за още 600 лв." въобще не ми звучи. Казвам ти го с най-добри чувства. Тази кола не е като останалите средства за предвижване от точка А до точка Б :!: Още нещо. Не дей да си правиш сметка. Колата ми е 1500 лв. още 600 да я стегна и съм готов. Казвам ти го от опит, то и аз само основни лагери мислих да сменявам ама :smackbum: вече една година ще стане.
:respect:
евалата венци кажи му как се страда със евтините а на тебе пич ще ти кажа че ддсто на 2000ts.във момента се равнява на 2800лв за нов внос направи си сам сметка ако няма сериозни проблеми кои луд ще ти я даде за 2000лв
Не ти говоря за 2.0ТS,а за някоя по-старичка и тея дето съм ги писал 3те не мисля да ги взимам.Търси се нещо по-читаво,ама вие започнахте да ме плашите.Venci такива ли са кошари бе.Така излиза че трябва да лежа постоянно под нея.нали все пак ше я гледаме
А какво да и гледам още на 75цата.Напишете ми какво се гледа да не стане :wallbash:
Приятелю, не искам да те плаша. Ще използвам едно клише, но е много подходящо за случая. На там накъдето си тръгнал, аз вече се връщам. Точно същите неща си мислех преди и аз. Мислех си сега взимам една "трансаксиална мръсница" като на брат ми 75-та. Ще, вкарам малко пари в нея и съм готов. За по ефтино реших да е Джулиета. За още по ефтино с блокирал мотор. Не, че съжалявам. Ама то и надали има друг такъв шемет като мен. Не съжалявам за нито един лев, който съм дал обаче на моменти губя търпение. Колкото и ефтино да си мислиш, че ще ти излезе знай, че ще е тройно на това, което си приготвил като пари. И десеторно като труд, нерви и време. Това е ако искаш колата да ти е като хората. Ако си взимаш кола с проблем знай, че сигурно не е само той.
Пак ти казвам не искам да те разубеждавам. Но точно тези модели са само за истински манияци и болни Алфисти. Тази кола е в състояние да достави огромно удоволствие от шофирането и. Но трябва да платиш определена цена за това. Тя е съвкупност от това, което ти написах по-горе. И със сигурност не означава, че само ще лежиш под нея!!!!!!! Мога да ти разказвам с часове, така че спирам. Последно, ако искаш да си вземеш трансаксиална Алфа, колкото и да ти се струва хубава вземи някой, майстор с теб да я види. И знай, че ако правиш опити да минеш тънко, ще съжаляваш.
...Гледах преди няколко дни 2 алфи75.Първата беше за 1000лв 2.0ТС външно беше кукла,запалихме я пак добре,след това се връщаме пак да я огледаме врътнахме 2 кръгчета и прегря...
тази наистина ли е била Twin Spark и ако няма да я копуваш може ли да дадеш телефон за връзка със собственика
тази наистина ли е била Twin Spark и ако няма да я копуваш може ли да дадеш телефон за връзка със собственика
Не Twin Spark,а с 2 двойни карбуратора Twin Carb
Приятелю, не искам да те плаша. Ще използвам едно клише, но е много подходящо за случая. На там накъдето си тръгнал, аз вече се връщам. Точно същите неща си мислех преди и аз. Мислех си сега взимам една "трансаксиална мръсница" като на брат ми 75-та. Ще, вкарам малко пари в нея и съм готов. За по ефтино реших да е Джулиета. За още по ефтино с блокирал мотор. Не, че съжалявам. Ама то и надали има друг такъв шемет като мен. Не съжалявам за нито един лев, който съм дал обаче на моменти губя търпение. Колкото и ефтино да си мислиш, че ще ти излезе знай, че ще е тройно на това, което си приготвил като пари. И десеторно като труд, нерви и време. Това е ако искаш колата да ти е като хората. Ако си взимаш кола с проблем знай, че сигурно не е само той.
Пак ти казвам не искам да те разубеждавам. Но точно тези модели са само за истински манияци и болни Алфисти. Тази кола е в състояние да достави огромно удоволствие от шофирането и. Но трябва да платиш определена цена за това. Тя е съвкупност от това, което ти написах по-горе. И със сигурност не означава, че само ще лежиш под нея!!!!!!! Мога да ти разказвам с часове, така че спирам. Последно, ако искаш да си вземеш трансаксиална Алфа, колкото и да ти се струва хубава вземи някой, майстор с теб да я види. И знай, че ако правиш опити да минеш тънко, ще съжаляваш.
Разбира се че ше я гледаме много хора преди да я вземеме.Никога няма да я взема без да я види майстор,и ако не е в добро състояние.Много е важно къде се прави колата.Има двама майстори с 2 75ци,едната 3.0 V6,а другата 2.0TS,която се продава за 4500лв.А иначе кое и е по слабото място двг или ходова част и скорости?Ще ми кажеш ли кое да и оглеждам на тази кола
Окачването е доста здраво, но все пак знаеш как се проверяват амортисъори. Лагерите на главините трябва да нямат луфт, да не вият, да се въртят свободно. Да не се хванеш за главата и да кажеш като един мой близък да не казвам кой, че ме е срам " Абе къде са и пружините отпред на тая кола?", защото е на торсиони. Гледате тампоните на реактивните щанги отпред. Отзад на стабилизиращите. Спирачните дискове мисля, че им даваха минимална дебелина 9 мм и да нямат надирания. Карданът е с три гумени карета всяко с цена от 70 до 90 лв. Трябва да са здрави, защото това джелезо се върти с оборотите на двг-то и нали се сещаш. Задния тампон на мотора. беше към 65 лв. ще е хубаво да е здрав. Обрънете внимание на спирачките и съединителя. Това са едни от най-слабите места на тези коли. Помпите трябва да са сухи и най-добре ако си йога да се завреш под таблото да видиш дали са текли отзад. Има едно "бай миле" дето седи до спирачната помпа и служи за забавяне задействането на задните спирачки. Може и да е изхвърлено отдавна, но ако го има много вероятно да тече или да не работи. Като махнеш гумичката отзад и като натисне някой спирачката трябва усетиш с пръст една малка ос да изпъкне. Скоростите са предразположени към износване синхроните на втора. Ослушвай се и за деференциала. Двигателя зависи кой е. За V6 признавам, че нищо не знам. На TS ще се ослушваш за тракащ вариатор и ще е хубаво да са читави свещите и кабелите. Малката ангренажна верига почти задължително ще е разтеглена. Нека някой, който разбира повече от мен да каже друго.
мерси батка.ше гледаме.То няма от къде да се намери 75ца.В мобилето няма никакви.Ти знаеш ли някой сайт или някой да продава.А на брат ти с кой мотор е?
Как няма в мобилето? :shock: Аз имам стари автопазари, ако искаш ще препиша обявите от един месец назад. На брат ми е 2000 кубика с карбуратори Делорто.
червената на петър за маисторите които говориш не е карана от друг освен от него от както е влязла в нашата мила родна страна тои я кара от много лета като кола карана години на ред по нашите пътища е във много добро състояние човека я гледа добре знам че се продава но ако трябва да бъда честен със теб бих си поръчал нов внос ще ти излезе горе доло на тези пари и ще е по кола във италия цената на 75 2000ts. е от300 до 500 евро воза до тук е 800лв ддс 2800лв табели и гражданска около 300лв лошото е че и там вече се намират трудно но определено си заслужава чакането
Как няма в мобилето? :shock: Аз имам стари автопазари, ако искаш ще препиша обявите от един месец назад. На брат ми е 2000 кубика с карбуратори Делорто.
В мобилето има 2-3 дизела,една 1.6(не искам такава),една 2.0 за 1000лв мноо зле и в общи линии нишо нема.Дай некви обяви че полудех без кола
В мобилето има 2-3 дизела,една 1.6(не искам такава),една 2.0 за 1000лв мноо зле и в общи линии нишо нема.Дай некви обяви че полудех без кола
75цата преминава в категорията "Ретро автомобили за ценители",
което означава две неща:
1. Eкземпляри в добро състояние или не се продават или се продават за много пари, тъй като собственика много добре съзнава какво продава !
2. Евтините екземпляри, доколкото се намират, са в окаяно състояние и обикновено не са с желаното оборудване и/или двигател
Освен това от съветите и мненията на колегите :respect:, би трябвало да си си направил извода, че трансаксъл алфите са всичко друго, но не и "мяташ се, сипваш и караш" автомобили! ако не знaеш наистина какво купуваш и незнаеш как да го вкараш в ред, просто ше си седи някъде тая кола и така .... :brickwall:
мисля, че в тая ценова категория, в която си се насочил, е много по-разумно да си изнамериш 33ка след 90та година... не че там няма особености, но поне има все още достатъчно предлагане
33ките са доста скъпи на новото купе.Немога да разбера защо толкова я плюете тая кола.Нали е кола,предназначена е за возене.Не мисля че е ретро,защото голф2-ките започват да се произвеждат 83 доста преди 75цата,тя е в класа на Passat B3,а немските кошници не са признати за ретро нали?
Тя и моята, трябва тогава да е баш ретро, ама истината е, че в ретро клуба за да съм трябва да е произведена края на 60-те тогава е ретро вече наистина. Иначе за плюенето ще ти кажа само едно. Алфа 75 е последната истинска Алфа Ромео със задвижващи колела разположени от правилната страна - задната. Това е моето и на доста други хора мнение. Хората, които карат по-нови Алфи пък смятат 75-та за ретро. Въпрос на вкус може би и на пристрастия. Въпреки, че до сега не съм попадал на чуждестранен сайт, в който този модел да е наречен ретро. :no:
:) Колегата е прав 75 е страхотна кола за ценители аз се бях спрял на такава но ТЯ е за хора с солидни технически познания :book: и по възможност собствен гараж, а за ретро има още да почака!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Тя и моята, трябва тогава да е баш ретро, ама истината е, че в ретро клуба за да съм трябва да е произведена края на 60-те тогава е ретро вече наистина. Иначе за плюенето ще ти кажа само едно. Алфа 75 е последната истинска Алфа Ромео със задвижващи колела разположени от правилната страна - задната. Това е моето и на доста други хора мнение. Хората, които карат по-нови Алфи пък смятат 75-та за ретро. Въпрос на вкус може би и на пристрастия. Въпреки, че до сега не съм попадал на чуждестранен сайт, в който този модел да е наречен ретро. :no:
е не се обиждай де :handshake:
под ретро нямах предвид истинския смисъл на думата, а и ти мнгоо добре знаеш, че за твоята не се произвеждат части - ако намериш втора ръка, намериш, ако не - приспособяваш ... а това не е за всеки нали ? особено който си мисли че се качва и кара :)
"истински Алфи" със задно задвижване и СКОРОСТИ на задния мост !
нищо против, моите уважения, всичко е прекрасно, НО най новите 75ци са над 13 годишни вече .... и идва момента, в който все нещо се случва .... нестандартно решение е, няма части ...
кардан ? алф да обясни как баща му е слагал ладов на алфетата... и до кво води това;)
казвам всичко това, конкретно като съвет към колегата GrishaV, а не като обида към собствениците на тези автомобили. защото като чета тук вече към 2 години, проблемите на хората с трансаксиалните алфи край нямат, така ли е или не е :)
сега сигурен съм, че Илиан75 ги няма тия проблеми, нито 75 2.0 ТУрбо
НО не всеки е автоспециалист, има достъп до сервиз, гараж и етц...
дори Павката (75 2.0 Турбо) си купи Голф2 ГТД, за да има и нещо за придвижване от т. А до т. Б :)
алф си купи и той все пак харчеща безумно "Фиат" 155 ;), не че си няма две алфети :)
Valjo, аз не се обиждам :upsidedwnsmiley: . Просто не сложих достатъчно имотикони, за да ме разберете правилно, просто се шегувах и най-вече се надсмивах на себе си. :handshake: .
Предлагам да няма повече :offtopic: по темата. Човекът иска да си купи Алфа 75 и нека, който може да му помогне с още съвети или с оферта за подходяща кола да пише. Нека не :mf_Flush: темата. Аз поемам ангажимента довечера като изпълзя от гаража да препиша де що има обява за 75-ца от стари Автопазари.
аз смятам да си продам моята 75тs 2000.но за сега не съм решил твърдо ,ако това стане ще й търся 2400лв.за техническото състояние няма да коментирам ако искаш ми се обади europa_d@abv.bg
още нещо-алфата е с газово слагано в италия имам и резервни скоростна кутия с диференциал -изправни.черна е на цвят и много си я харесвам.наистина е различната кола!
Пичове не можете да ме уплашите с ремонти.Преди около месец имахме един голф2 1.6карбуратор и беше такава кошница,постоянно нещо му се трошеше,взехме го за 2500 и по него сме сменили всичко предница,амортисьори,кърпене,с двигателя да не ви казвам колко проблеми имаше.Затова съм свикнал на ремонти,а италянските може да са по-капризни :respect: ,но определено не са боклуци като немските.ALFA RULEZZZZZ
Пичове не можете да ме уплашите с ремонти.Преди около месец имахме един голф2 1.6карбуратор и беше такава кошница,постоянно нещо му се трошеше,взехме го за 2500 и по него сме сменили всичко предница,амортисьори,кърпене,с двигателя да не ви казвам колко проблеми имаше.Затова съм свикнал на ремонти,а италянските може да са по-капризни :respect: ,но определено не са боклуци като немските.ALFA RULEZZZZZ
Eто един човек, който още не е свалял кардан :bounce8: , задни накладки :static: :static: или горна помпа на съединител :birth1:.
Шегувам се! :tooth:
Снощи прегледах умерено старите автопазари. И ще ти пратя резултатите на лично.
ето тук хората са написали практически съвети при избор на Алфа 75
http://alfisti.net/index.php?id=67&L=1
:) Колегата е прав 75 е страхотна кола за ценители аз се бях спрял на такава но ТЯ е за хора с солидни технически познания :book: и по възможност собствен гараж, а за ретро има още да почака!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:devil: :metal:
пич моита 75 е 2000 ts 91г за и колата е перфектна поне беше но пак ще бъде след известно време
Де да знам.Ако испадне някое Трента Тре на новото купе свиркайте.Ilian-е какво си и направил?А аз в неделята на улица славянска видях една 75 T.Spark ама беше в кофти състояние.Една зелена :oops: Да не е на някой от форума :?:
не знам на кои е но миналата седмица във понеделника един готин тип със едно пежо 106 буквално се натовари във багажника ми със половината заден ляв панел
не знам на кои е но миналата седмица във понеделника един готин тип със едно пежо 106 буквално се натовари във багажника ми със половината заден ляв панел
:crybaby: :crybaby: :crybaby: Лелееее.... Е*аси майката :no: . Тоя с Пежмелааа заслужава да :guillotine: . Това не е човешко просто :cry: . Много съжалявам, батка. Тия хора кога ще спрат да блеят и да ни трошат колите :roll: .
моята е много добра незнам защо не ми се обадиш.изглежда точно като тази под псевдонимо ти "grisav"
венци не се коси брато станалото станало ще я реставрирам пак и ще е същата красавица но ще е след морето че във понеделник заминавам за 10ина дни
венци не се коси брато станалото станало ще я реставрирам пак и ще е същата красавица но ще е след морето че във понеделник заминавам за 10ина дни
Батко земи я оправи че като я гледам там всеки ден и ми се плаче :cry:
бобо още миналата седмица я закарах във сервиза ма до кат минат огледи и тн не ми остана време да я права
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.