View Full Version : парно на 146т.с.
galinves71
26-01-2008, 09:52
как ви е парното колеги алфисти?моето топли но немога да се похваля че топли добре,нормално ли е?
Моята е 146 1,3 boxer,и е същата работа.Прави топло,но не както трябва.струва ми се 4е проблема маи е от кран4ето на вътрешния радиатор.Така ми бе и с ДУКАТОТО,докато не го смених,след това ставаше сауна.кран4ето на ДУКАТО,ЛАН4ИЯ,фиат са еднакви,нищо 4удно и на алфа да е същото.Другия проблем може да е позапушен вътрешен радиатор,и не знам с една промивка дали ще се оправи.
Моята е 146 1,3 boxer,и е същата работа.Прави топло,но не както трябва.струва ми се 4е проблема маи е от кран4ето на вътрешния радиатор.Така ми бе и с ДУКАТОТО,докато не го смених,след това ставаше сауна.кран4ето на ДУКАТО,ЛАН4ИЯ,фиат са еднакви,нищо 4удно и на алфа да е същото.Другия проблем може да е позапушен вътрешен радиатор,и не знам с една промивка дали ще се оправи.
galinves71
26-01-2008, 12:37
имам пежо405 направо неможе да се стои в колата от жега,на 4,5 минута започва да духа топло а тази гадинка постоянно стоим с якетата.
galinves71
26-01-2008, 17:34
в това време държи около 70 градуса
Тогава първо смени термостата. Трябва да държи около 90 градуса без значение какво е времето :wink: Не знам що, но и на мойта докато не загрее напълно парното е горе-долу, по-скоро долу. Ама пък после става сауна.
JORDANGT
27-01-2008, 02:43
Старата 146 1.4 TS правеше баня за 2мин,сегашната146 1.8 TS след 15мин. става топло(вдига ни повече ни по-малко от 90 градуса).Разликата е доста чувствителна :!: :idea:
vanboxer
07-02-2008, 11:42
Моята 146 1.6 боксер също няма хубаво парно,и това от както прегря лятото,сега след ремонта(смениха и двете глави на двигателя,щото бяха спукани)пак няма добро парно,даже не може добре да издухва стъклата.А старият проблем си остана-температурата на двигателя постоянно се променя,ходи нагоре надолу не е постоянна дори и на дълаг път,като почне от 80 стига до 96-7 градуса термостата отваря и и сваля пак на 80,но този процес се повтаря постоянно през 1-2 минути и като се повтори това 7-8 пъти започва да не може да охлади до 80 а само до 90,92,95градуса и идва един момент в който нищо не може да я охлади, вентилаторните перки не помагат също,е само като е на място не и дават да загрява.Аз си мисля че не е от термостата защото тои много хубаво си отваря на 96 градуса,вазможно ли е да е от водната помпа?
Моля ви даите ми съвет от какво може да загрява така,не мога да я карам спокоино очите ми постоянно са на датчика за температурата защото ме е страх да не я опека отново а тя предния пат именнозаради този проблем прегря.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!
vanboxer
07-02-2008, 11:45
Загрява и на метан и на бензин
galinves71
07-02-2008, 17:01
не искам да те плаша но от много места съм чул и чел че ако е прегрята яко колицата,моторът и не го чакат много добри моменти.моето пежо също му издухах гарнитура и сменях глава но явно само с това се е отървало защото след ремота си е както трябва,незнам виж дали е добре обезвъздушена системата,губили течност,да няма някъде запушване също провери.ако ли не збогом и кажи и я сменяй,кола се кара с мерак и спокойствие достатъчни са уличните хулигани дето ни ядосват със своето шофиране не трябва да се ядосваме на това което притежаваме.
Alex Shopov
07-02-2008, 17:25
Абе не сам много компетентен,и с риск да се изложа,ще изкажа лично мнение.Как тия термостати ще отварят на 80-90 градуса или както по горе колегата пише че му отваря на 96.Добре де температурата като ти достигне до 90 градуса в двигателя,и още не е отворил термостата значи сега като навън е -10 градуса течноста в радиатора е колко,според мен 1-2 градуса.И кат отвори на 80-90 ко става 1-2 градуса температура на течността от радиатора и 80-90 градуса е течноста в двигателя?
Alex Shopov
07-02-2008, 17:33
Аз през лятото си достигах 80 градуса и дайе до чертата след 80 и перката се включваше понякога в задръстване, и от как паднаха студовете до 80 достигам само на място след 20-30 минути иначе до чертата под 80 и малко над нея,то аз и повече от 10-15км. не минавам де.И си мисля че кат се стопли ако пак си достига 80-90 градуса значи всичко си е наред и нищо му няма на термостата.Баща ми има Пежо и при него също сега зимата не минава 70 градуса,а парното му прави сауна направо.
galinves71
07-02-2008, 17:52
е така са пежайките въпреки че имам и 146тица.
Да ама ФРЕНСКИ КЕНЕФИ-само със парно.ИЗВИНЯВАМ СЕ НА ОБИДЕНИТЕ.
Като ти е наред колата,всичко си има.
JORDANGT
07-02-2008, 21:30
А всъщност темата има заглавие и то е:ПАРНО НА146 ТС :!:
Alex Shopov
07-02-2008, 22:00
Абе остави сега френските кенефи.Мене ме интересува за температурата на отваряне на термостата на италианките.Както сам писал по на горе в темата.
DelPiero
08-02-2008, 14:30
..Така е 8) Кенефи е меко казано,може би ЛАЙНАРКИ :!:
Crusader
08-02-2008, 15:00
Алоооо, я да спрете с обидите :!:
По темата, карал съм 1.4 ТС загрява си сравнително бавно /на фона на други марки/ 10-15 мин трябва да е на 90 градуса и вътре не се трае от жега.
И да, стрелката седи там някъде /около 80/, но термостата с който бях аз беше Вернет - температура на отваряне 86 градуса, а и уреда на таблото "послъгва"
Ако е калпаво отоплението, вариантите са няколко, първо необезвъздушена с-ма /което е почти невъзможно, щото ТС-а се обезвъздушава сам/, затлачено радиаторче на парното - решението би било промивка на с-мата с някакъв препарат и най-гадният /но и най-малко вроятния/ вариант издухана гарнитура на главата, от където да набива компресия...
galinves71
08-02-2008, 15:47
ако искаш да разбереш моля не използвай епитети които карат човек да не ти обърне внимание на проблема!
Crusader
08-02-2008, 18:24
Кого визираш в горния си пост?
galinves71
08-02-2008, 20:33
този който споменава кенефи и тем- подобни сравнения
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.