View Full Version : 155 2.5td-взех я
Здравейте,на всички.От скоро съм в този форум,изчетох доста теми свързани с Алфа 155.Решил съм да се метна на локомотива и това е.Харесъл съм една-на един приятел е,дава я изгодно,запазена е.Има ли нещо по-специфично на което трябва да обърна внимание преди да я взема(приятел е ама сиренето е с пари :) )Мерси предварително.
Alexanderbb
28-01-2008, 14:46
1. виж окачването че е тежка пущината отпред и с тези дупки ... а ремонта е малко по-солен от на 1.8 например.
2. погледни как е с работните температури. да не загрява и дали и е в ред термостата.
3. обърни внимание на турбината.
другото си е като бензинова 155 (минаването през сервиз за диагностика не е никак скъпо)
Моето окачване отпред е леж от към амортесьори и пружини.Ако може някои да ме насочи от къде да си взема ще съм мн. благодарен. От 2месеца обикалям сервизи и навсякаде ми казват, че диагностика немогат да ми направят. :shock:
Alexanderbb
28-01-2008, 17:18
D&N. Аз съм ходил в сервиза в Младост 4 до бизнесцентъра и ми сложиха немски амортисьори по 170 лева парчето. Иначе на всякъде ме гледаха като извънземно защото нашите амортисьори са като на 2,5 V6 и почти никой не е внасял такива.
Доволен ли си и каква марка са?
А пружините?
Alexanderbb
28-01-2008, 19:02
Газови са и вече 6 месеца нямам оплаквания. Ама не запомних марката. Имат и пружини на няколко производителя. Иначе ако търсиш Sasch, KAYABA или Bilstein Се приготви за поне 2 седмици чакане и 250 лева минимум. KONI са по скъпи и от тях.
И задължително сменяш и лагерите на амортисьорите
Газови са и вече 6 месеца нямам оплаквания. Ама не запомних марката. Имат и пружини на няколко производителя. Иначе ако търсиш Sasch, KAYABA или Bilstein Се приготви за поне 2 седмици чакане и 250 лева минимум. KONI са по скъпи и от тях.
И задължително сменяш и лагерите на амортисьорите
Продължавам да пиша тук а не на лични с цел колегата да се информира как стоят нещата с 2.5тд.
Каябата ми я дават на 280лв. броя а БОГЕТО на 215лв. това с отстъпката.А лагерите колко парички са и откъде ги взе?И колко ти взеха за смяната,тампони някакви сменят ли се?И също тампони да двигателя ако знаеш къде и как вървят?
Благодаря. :)
Alexanderbb
29-01-2008, 08:32
Лагерите пак от там. Общо целия ремонт ми излезе 450 лева заедно с центровката на предния мост. Оставих им я по обед и в 16.00 беше готова.
А тампоните на двигателя са друг тънък момент. Аз съм сменял само този който е на планката на скоростната кутия защото се разпадна. Взех от Т&N в Люлин. Оказа се обаче че тампоните за бензиновата и за ликомотива са различни въпреки че на външен вид са почти еднакви. Еластичната им характеристика се различава и сега имам допълнителни вибрации от дригателя така че на пролет ще си търся точния тампон.
Мерси за бързите отговори.Пак я гледах,пак я карах-добре е отпред и отзад.Сменени: съединител-Valeo,задни амортес.,масла,филтри.Няма я кората под мотора обаче-ама не е фатално ше си намеря.Ако има нещо пак ще питам тук,гледам 2,5TD не е много разпространен мотор.Още един път благодарство за насоките.
Alexanderbb
29-01-2008, 14:59
За кора под мотора направо забрави.
Alexanderbb
29-01-2008, 15:20
Ако намериш и една такава в България ще се изненадам. Ние като си загубим корите под резервоара не може да си ги намерим та камо ли предна. А и да има ще се потроши максимум за 2 седмици. Нали четеш как се трошат картери по дупките
Е трошат се,вярно е,а и са алуминиеви.Ти без кората ли си я караш
Alexanderbb
29-01-2008, 15:34
нали ти казвам че кола с кора не съм виждал.
:lol: Аз даже незнаех за съществуването й. :D
alex72bg
31-01-2008, 10:50
и аз не знаех че има кора :? , иначе тази отзад ми е в гаража. :D , и за картерите са прави колегите :(
BOBBY PLEVEN
05-02-2008, 20:23
Аз малко по късно се включвам зашото много време бях в Австрия.И аз не знаех че има такава кора.Моята е загубена явно още у немско зашото колата я взех от там.Още не съм пръскал картера въпреки че скачах от пътя заради един турски тираджия.Локомотива ми е първата дизелова кола и на 75% ми оправда очакванията и съм доволен.Гадното е че частите са садистично скъпи но не и качествени.Като идеш идеш на майстор колата я гледат като индианец компютар.Засега от както съм я взел съм в разход не повече от 500 600 кинта и я карам здраво все пак за тва съм я взел :D :D :D .
Взех я момци,много ме радва тая кола.Сега предстои смяна на маслата и т.н.Благодаря ви за мненията-бяха от полза.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.