View Full Version : смяна на мотора
възможно ли е да сложа 3.0в6 на мойта кочина
alfaracer
31-01-2008, 22:05
отговора ти вече го знаеш, естествено че може, само незнам кой ще ти връзва инжекциона
възможно ли е да сложа 3.0в6 на мойта кочина
Е сега , баш пък кочина . ;)
А иначе би трябвало да може , коша си е доволно широк и дълбок за да си го побере .
alfaracer
01-02-2008, 00:44
Абе какво се чудите може ли неможе ли , нали има алфи 164 с 3.0 V6 , то сичките 3.0 са си V6, няма V4 или V8.
Слагай! Има една обява за 1500 лв със всичко! Цената за теб е добра, защото ще е боц и Play.
всичко това стана заради:
отивам аз вчера да меря компресия и хоп айдеееееее :(
1цил, 0
2цил. 4
3цил.3
4цил.2
та не знам колко пари ще ми излезне ремонта а пък мотора съм го нанерил под 1000лева та се чудя вече кфо да правя :(
Под 1000 лв е едно много добра цена. ОБАЧЕ... какво ще получиш заедно с него. За да ти е най-лесно ще трябва да е в комплект със скоростна кутия и полуоски. Както и окачване, преден мост... инжекциона. Аз бих предпочел да се възползвам от една обява която имаше наоколо. За малко повече пари - всичко което ще ти е нужно.
Естествено прескачам темата с ревизията на новия мотор, която може и да не я правиш, но за да си спокоен, че няма да стане салата е добре да отделиш средства и за нея.
Ремонта на твоя може да излезне и над 1000 лева, но си с нов мотор после! Този който ще купиш не се знае на какво дередже е + разправиите по КАТ :x
DanewRomeo
02-02-2008, 08:00
В КАТ талона ще му гледат, няма да го замерват я.
всичко това стана заради:
отивам аз вчера да меря компресия и хоп айдеееееее :(
1цил, 0
2цил. 4
3цил.3
4цил.2
та не знам колко пари ще ми излезне ремонта а пък мотора съм го нанерил под 1000лева та се чудя вече кфо да правя :(
Ти с тая компресия няма да можеш да запалиш кало ли да тръгнеш :!: Най-вероятно не са я измерили както трябва.
ся ще отида някъде другаде да я видят щото и на мен ми се вижда нереално
Кво става Ники с твоята бегуния ? Ще сменяш ли мотора?
Ако си ремонтираш твоя , кажи каде ще ходиш...че аз мойта я почвам понеделник ;)
virusalfa
06-02-2008, 16:58
На мен при тия нива на компресия ми прилича на проблем в клапаните.Ако сте пасвали клапани и не сте познали какъв ъгъл е фаската на седлата-ЧЕСТИТО!
а пък мотора съм го нанерил под 1000лева та се чудя вече кфо да правя
А пък ако се откажеш,казвай,може аз да го взема :wink:
martzaro
11-02-2008, 19:27
Не се връзвай на глупости градски знаеш каква колица карам и да ти кажа от 4 седмици съм в сервиза понеже не могат да ми налерат ролка за ремъка.......нейсе най накрая с триста зора и 550 кинта все още чакам доставката, не за ролка а за цял нов хидравличен обтегач, щом алекс ауто се озориха и аутоиталия и динекспрес ми отказаха направи си сметка кво искаш да си сложиш в колата. Мене ако питаш оправи си мотора и си се радвай на колата щото кончетата са готини ама не прощават, а ако някой си помисли да пуска тъпи постове след моето мнение да дойде и да ми осребри фактурите за новите части и сслед това да се изказва неподготвен :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
550лв - това за масления оптегач ли е ?
Човече, защо не писа в форума, докато чакаше ?
На нястото на масления може да се сложи нормален, който се вгражда оригинално в моторите на суперките. Той по спомени беше към 250-300лв. и е по-доброто решение.
martzaro
12-02-2008, 16:20
Moite uvajenia Grigore no ne sam 4uval za takava opcia na motor V6 turbo po princip superkata niama ni6to ob6to kato konstrukcia s moia motor......ili pak ima?? ne sam kompetenten :roll:
virusalfa
12-02-2008, 17:31
Moite uvajenia Grigore no ne sam 4uval za takava opcia na motor V6 turbo po princip superkata niama ni6to ob6to kato konstrukcia s moia motor......ili pak ima?? ne sam kompetenten :roll:Tия като твоята вървят доста по-добре от тия с 205 коня :idea:
Дали има нещо общо не знам,ама твоята 100 процента си е от Италия :wink: Аз знам за какво става въпрос :wink: Един тип тук докара три такива преди време,едната беше като твоята-и стойката даже.Но защо да не може да се сложи друг обтегач?Аз докато не пробвам,не вервам да не може :idea:
Мотора е един и същ - 101%!
Има една теория, че може да има 8-9% градуса изместване на изпускателните валове според модела турбо, но това е недоказана теория.
В началото В6-ците са били с маслен оптегач на ремъка. Чувал съм че той е правил и доста проблеми... но тъй като не съм с такъв не мога да го потвърдя.
Мойта оригинално е с нормален /не маслен/ оптегач на ангренажа. Когато мотора беше на части /основен ремонт/ много добре се виждаше къде е запушен отвора за маслото и от горе е сложен нормалния оптегач.
Мотора който е 210 коня няма ламбда сонда, моя /202-205 според каталозите/ има. Има някой минилани разлики в периферията /моя маркуч от интеркулера към дебитомера е с релеф, а на 210 коньова не е/ но те не променят еднаквостта на мотора. Екутата /те са 2 - игнишън и инжекшън/ са напълно еднакви, като има от модел по 2 номера на бош без това да променя софтуера вътре - това е 99.99% сигурно при 2-рото еку EZK221 , защото разликата е в вида на епрома /едното е с 87С257, а другото с 87С64 /.
Мисля че няма разлика и в скоростната кутия, но там не съм 101% сигурен.
martzaro
12-02-2008, 19:00
Много си прав Григоре, моята е чиста 210 кончета и си е италианка отвсекъде, с маслен обтегач на ремъка съм и за проблемите които създава и тва е вярно, преди две години започна да хвърля масло от там и само Дисниленд ми намериха ремонтен комплект за около 250 кинта беше тогава......предлагаха ми и цял механизъм за около 450 лева ама аз се поскъпих тогава и сега си хапа задника задето не го взех ....апропо описанието на мотора което си дал е съвсем вярно
маслен обтегач ne можах да кача файлове...
martzaro
12-02-2008, 21:40
Маслен, маслен я или казано друго яче хидравличен обтегач
Моята не е неиталиянска :-)
Просто са сменили елемента....
Hydraulic camshaftbelt tensioner.
This tensioner is not for sale anymore,..also not the tensioner bearing, but still a repairkit is available. If you can not fix the problem with the repair kit,..than you have to change over to a mechanic tensioner ( partnumber 60588421, also used on the Lancia Thema 3 liter V6 and Fiat Croma ie 2500 V6 ). If you change to mechanical you have to plug off the oil channel hole преведен с ONLINE TRANSLATOR
Гидравлическое camshaftbelt натяжное приспособление. Это натяжное приспособление не продается больше.. также не отношение натяжного приспособления, но все еще repairkit доступен. Если Вы не можете установить проблему с ремонтным комплектом.., чем Вы должны перейти к механическому натяжному приспособлению (partnumber 60588421, также используемый на Lancia Thema 3-литровый V6 и Указ Croma то есть 2500 V6). Если Вы изменяетесь на механический, Вы должны включиться от нефтяного отверстия канала
Ремонтен кит
http://home.wxs.nl/~evdbeek/sztens01.jpg
martzaro
13-02-2008, 22:16
Браво Алекс точно такъв смених преди време и както правилно си забелязал вече не се произвеждат обаче аз все пак си намерих и съм мноооо радостен от този факт. В края на краищата аз си обичам колата и тя за мене означава много и тук втора ръка части не се слагат. Струва ми се че много се изроди темата затова пък на градския ще кажа сам да реши какво да правис мотора си, просто исках да знае на какво скача и добре да си направи сметка дали ще има средства за поддръжка /пожелавам от все съце/ :D :D :D :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.