View Full Version : KEY CODE Problem
burnfire
03-02-2008, 15:38
Здравейте на всички. Пиша този пост ако мога да бъда полезен на форума, защото форума беше полезен на мен преди да отстраня проблема със моята Алфа 146 1.9ТД 1997 г. Вчера си оставих автомобила да ми сменят неработещите свещи или всичките в едно гаражче. В момента в който се върнах да си вземам автомобила, а именно след около 2 часа видях /майстора/, че с неистови усилия се опитваше да запали моята кола/добре че предния ден си смених акумулатора/. Обясних му абе човек не четеш ли изписва ти KEYCODE- колата има имобилайзер, ама той си настоява човека. Както и да е оказа се, че незнам поради какви причини компютара не ми познава кода на ключа. Брей беда званях каде ли не но все на камак докарай колата и ще видим, смяна на компютър, много лошо и не ефтино. А колата ми треба налага ми се доста да пътувам. Работота стана закарай я на майстор да ти счупи колата. ОТ МАЙСТОРА я взех с теглене и я закарах у нас. После пак къде ли не звънях и прочетах форумите. Така накратко за проблема KEYCODE не се скрива от арматурното табло, което означава, че колата няма да запали защото запалването е блокирано. Оказа се обаче че единия от ключовете /кафевия при мене / е тестов / и /чисти компютъра/. Поставих ключа на колата махнах акумулатора за около 2-3 мин/за по сигурно 5/, подадох напрежение след това, врътнах тест ключа и подадох само контакт -ЛАМПАТА ИЗГАСНА, след което го извадих и пробвах с червения ключ. Работота стана но с доста проби и експерименти.
Ако някой има подобен проблем се надявам да му помогна.
kateto_pateto
01-07-2008, 21:45
здравей Имам същия проблем Взех си я от майстор с репатрак,обаче нямам такъв кафяв ключ
Furious 155
02-07-2008, 00:21
Всяка алфа с имобилайзер си върви с 3 ключа: 1 кафяв който е мастър ключа и с него могат да се обучават нови ключове към компютъра на колата, а другите 2 - червените са ежедневните ключве. До колкото знам с кафявия ключ не трябва да се пали колата! Има описан метод за обучаване на ключове в мануала на колата по принцип...стига да се намери четима версия ;)!
Отделно на ключовете има едни карти към тях с числа по тях...там пак пише кода до колкото знам и по тях могат пак през Ауто Италия да се поръчат ключове... струва пари и незнам дали винаги е възможно!
Gh0stRider
26-07-2008, 01:00
Уфф днеска ми се случи същото само че не след майстор ами просто ей така... колата спря да ми разпознава ключа, имам само 1 такъв code2 тея версии май по принцип нямат кафяв ключ. Махах клемата на акомулатора за 5 мин- никъф ефект :( а утре е събота... Бобо евентуално чак в понеделник и то ако има време да идва на мястно щото колата нема как да се подкара... абе ддз дайте некои съвет па да видим... :|
Novachev
26-07-2008, 09:29
А търсачката ползвахте ли
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=9498
уфф днеска ми се случи същото само че не след майстор ами просто ей така... колата спря да ми разпознава ключа, имам само 1 такъв code2 тея версии май по принцип нямат кафяв ключ. махах клемата на акомулатора за 5 мин- никъф ефект :( а утре е събота... бобо евентуално чак в понеделник и то ако има време да идва на мястно щото колата нема как да се подкара... абе ддз дайте некои съвет па да видим... :|
ако имаш електронния код - (той е на едно картонче което върви с колата когато ти я продават ) не е проблем да я запалиш винаги когато ти даде тази грешка и след това евентуално да търсиш майстор.
има си процедура (с натискане на педала на газта и дадено на контакт запалване) по въвеждане на тези цифри от картата. въпроса е че след всяко гасене трябва да се въвеждат отново.
описанието го има в сервизната книжка на страница 30-31.
Gh0stRider
26-07-2008, 13:29
ако имаш електронния код - (той е на едно картонче което върви с колата когато ти я продават ) не е проблем да я запалиш винаги когато ти даде тази грешка и след това евентуално да търсиш майстор.
има си процедура (с натискане на педала на газта и дадено на контакт запалване) по въвеждане на тези цифри от картата. въпроса е че след всяко гасене трябва да се въвеждат отново.
описанието го има в сервизната книжка на страница 30-31.
какво въвеждане на цифри, колата е 156 не 166, няма такива екстри ;)
а новачев ползвах търсачката намерих няколко теми в които бяха посочени мн удобни линкове със снимков материал как да се оправи проблема ако е от прекъснат кабел, но както знаеш снимките във тоя форум не са възтановени (поне за сега) и тея линкове остават да висят малко във въздуха...
но мисля че всъюност изчетох достатъчно няма нужда от повече коментари... май вариантите са 3: 1при мен не стана с махане на клемата., 2рия с кабелите ся отивам да пробвам кво ше стане, 3тия вариянт-бобо ама вече в понеделник живот и здраве ;)
..... в едно гаражче. В момента в който се върнах да си вземам автомобила, а именно след около 2 часа видях /майстора/, че с неистови усилия се опитваше да запали моята кола/добре че предния ден си смених акумулатора/. Обясних му абе човек не четеш ли изписва ти KEYCODE- колата има имобилайзер, ама той си настоява човека.........
леле, колега, на кого си попаднал бе?...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.