View Full Version : За хода на съединителя?
Къде нормално трябва да зацепва съединителя? При мене е след 1/2 от хода на педала-не е ли малко високо и това има ли връзка със степента на износване на феродовия диск. И като видях снимката на shoxxx как е въртял гуми, аз такова нещо или подобно поне не мога да направя-да не би да ми е за смяна съединителя?
Колега на снимката на Шокс това не са следи от гуми а от масло от счупения му картер! :roll:
А високото отделяне на педала говори за износване на съединителя :wink:
Кво масло бе брато...ходи виж, че това са следи от Пирелито, дето Пламен ме изменти да си го купя :Tease: :Tease: :Tease:
Ами аз правих оная проба на 4-та с пълна газ, ама нищо не се усеща. Повече ми прави впечатление че ускоряването става неравномерно с придръпване и че много трудно мога да завъртя гумите на 1-ва, а размера им е по каталог
Ами аз правих оная проба на 4-та с пълна газ, ама нищо не се усеща. Повече ми прави впечатление че ускоряването става неравномерно с придръпване и че много трудно мога да завъртя гумите на 1-ва, а размера им е по каталог
По-скоро провери дали ти е наред двигателя :roll:
Каква по-голяма проверка от това да ти го отворят и да ти сменят сегментите, да припаснат клапаните, да сменят вложките и маслото. Ако си спомняте имах проблем че много люлееше-оказа се счупен сегмент на единия цилиндър. Е, сега вече не люлее, компресия 10.5 на всички цилиндри след 1000км.
Каква по-голяма проверка от това да ти го отворят и да ти сменят сегментите, да припаснат клапаните, да сменят вложките и маслото. Ако си спомняте имах проблем че много люлееше-оказа се счупен сегмент на единия цилиндър. Е, сега вече не люлее, компресия 10.5 на всички цилиндри след 1000км.
Това че двигателя е ремонтиран и механичната му част е перфектна не значи че работи без прекъсвания, цялата електроника, свещи, дюзи, ламбда сонда и какво ли още не може да предизвика прекъсвания и загуба на мощност :wink: Най-добре се качи на друга такава кола и виж как върви за да си предцениш сам :wink:
На свещите нищо им няма, дюзите ги чистиха в ултразвукова вана като сменяха сегментите, кабели нови, на диагностиката всичко е наред, даже вече оня проблем с гасненето като е студена изчезна. Карах същата и впечатление ми направи че съединителя зацепва на първата 1/3 и като й дадеш газ върти гумите, иначе после като ускорение е същото. А при мен се получава и едно паткане, пукане от гърнето като съм на скорост и обороти и отнема рязко газта. Да не би да е от кофти бензин, макар че съм пробвал всякакъв вкл. и на Шел 100+
На свещите нищо им няма, дюзите ги чистиха в ултразвукова вана като сменяха сегментите, кабели нови, на диагностиката всичко е наред, даже вече оня проблем с гасненето като е студена изчезна. Карах същата и впечатление ми направи че съединителя зацепва на първата 1/3 и като й дадеш газ върти гумите, иначе после като ускорение е същото. А при мен се получава и едно паткане, пукане от гърнето като съм на скорост и обороти и отнема рязко газта. Да не би да е от кофти бензин, макар че съм пробвал всякакъв вкл. и на Шел 100+
тва с "паткането" звучи като детонации което хииич не е добро :(((
и при мен съединителя отлепя много ниско долу, но е адски твърд
мойта е различна де, но се си мисля че съединителя си е съединител :)
Какво имаш предвид че не е добре. Между другото това паткане се появи след като махнах катализатора и сложих резонатор и паткането се чува откъм средното гърне. А моя съединител отделя чак след 1/2 от хода на педала. И май че не може да се регулира
Какво имаш предвид че не е добре. Между другото това паткане се появи след като махнах катализатора и сложих резонатор и паткането се чува откъм средното гърне. А моя съединител отделя чак след 1/2 от хода на педала. И май че не може да се регулира
еми значи че смесообразуването ти не е наред, поне според моите крехки идеи ....
което може да е от много неща, и затва може да не ти върви ...
еми значи че смесообразуването ти не е наред, поне според моите крехки идеи ....
което може да е от много неща, и затва може да не ти върви ...
:th_up: Ше се сетите само не ми е ясно като има детонаций в аспуха кво и е наред на колата :rtfm:
когати припатква като я пуснеш на скорост тоест както казват моторна спира4ка
тогава ли или и като е пуснеш по инерция
Dodo 155
09-08-2005, 14:39
Какво имаш предвид че не е добре. Между другото това паткане се появи след като махнах катализатора и сложих резонатор и паткането се чува откъм средното гърне. А моя съединител отделя чак след 1/2 от хода на педала. И май че не може да се регулира
Махането на катализатора, няма нищо общо с паткането. Все пак си сложил резонатор, а не тръба :wink:
Паткането и загубата на мощност може да идва от тоците главно. Провери първо дали гнездата около свещите са сухи, ако е мит мотора може да има влага и да прескача искра (при колегата Мони проблема с прекъсването беше от там). Другото което може да се бъзика е неработеща бобина или комутатор. При колегата Алф имаше паткане в колектора от неработещ комутатор. При мен пък нямаше достатъчно мощност колата, когато бяха забравили да закачат едната бобина, но не съм забелязал да ми припуква :roll: И при мен, когато давах ряако газ забиваше муцуна. След като открих проблема, колата все едно се отпуши. Почна да си набира както преди.
Виж ги тия неща, сигурно ще излезе нещо :wink: Придърпването също е свързано с тоци.
Понякога на диагностика не могат да хванат проблема, ако не се прояви на място :wink:
УСПЕХ!
Патка като съм ускорил и е над 4000об. и или изключвам от скорост или изведнъж отнема газта
Патка защото има неизгорял бензин който отива в гърнетата и там се взривява от високата температура което зна4и или богата смес/както казаха Бобо и Вальо/ или проблем със свщите или кабелите
Ами уж свещите са ми добре, на 4-5000км са, кабелите ги смених преди 2 месеца, едната бобина също я смених тогава. На диагностиката не ми дава като грешка нито бедна, нито като богата смес. Един път ми показа че не работи Хол датчика, но след изчистването повече не съм имал проблем с него. Това паткане може ли да се дължи на спукана гъвкава връзка след колекторите?
Ами уж свещите са ми добре, на 4-5000км са, кабелите ги смених преди 2 месеца, едната бобина също я смених тогава. На диагностиката не ми дава като грешка нито бедна, нито като богата смес. Един път ми показа че не работи Хол датчика, но след изчистването повече не съм имал проблем с него. Това паткане може ли да се дължи на спукана гъвкава връзка след колекторите?
ламбда сонда проверявал ли си ?
И ламбда сондата е добре- за 10сек дава 5 отклонения от 0.93 до 1.03, което е в нормите
Ами не съм сигурен 4е е в нормите аз си мисля 4е нормите са от 0.1 да 1 а твоята май е зациклила на високите стойности-признак за заминала сонда
Аз говоря за ламбда съотношение, което нормално е 0.93-1.03, а стойностите 0.1-1 се отнасят за волтове. Днес влязох в канала и ми прави впечатление че много ръмжи средното гърне и оттам патка. Да не е от него цялата история? Иначе не е пробито, не духа от никъде. Или да е кофти бензин?
Ами не съм сигурен 4е е в нормите аз си мисля 4е нормите са от 0.1 да 1 а твоята май е зациклила на високите стойности-признак за заминала сонда
аз даже мисля че са от 0.1 до 0.9 .... ама си мислех че при боксерите може да е рзлично
Аз говоря за ламбда съотношение, което нормално е 0.93-1.03, а стойностите 0.1-1 се отнасят за волтове. Днес влязох в канала и ми прави впечатление че много ръмжи средното гърне и оттам патка. Да не е от него цялата история? Иначе не е пробито, не духа от никъде. Или да е кофти бензин?
Батко ако ще и гърнета да нямаш не трябва да има ДЕТОНАЦИЙ на гориво - това означава че диагностиката (ГАЗАНАЛИЗАТОРА) не е у час :wink:
П.С. Мойта в момента харчи 30 на сто цилиндрите се къпат у бензин обаче детонаций извън цилиндрите НЯМА (Надявам се и вътре не детонира когат не требе :roll: ) :metal:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.