View Full Version : Ретро москвич - нови снимки и развитие - запали
rammstein4o
20-02-2008, 15:26
Здравейте...
Имам в гаража един москвич останал от дядо ми... мисля че е 403
Гаража обаче вече няма да е гараж и трябва да реша какво да правя с тази част от историята на руското автомобилостроене...
Като че ли ще го продам на някой мераклия, но не знам колко пари да искам, пък и ми се ще да го дам на някой наистина голям маниак за да запази хубавата кола (все пак е 1963- 1966г)
Тук е мястото да спомена че не е каран от поне 10 години но от как е купен е пазен и е бил в гараж. Дядо ми докато можеше си го поддържаше и то само с оригинални части.
Та очаквам съвети или направо оферти :wink:
Дабе верно дай да видим реликвата :D
колега аз имам ретро коли и съм колекционер на антики.ако искаш да се чуем в петък и може да свършим работа . тел ми е 0888961805.
rammstein4o
20-02-2008, 17:25
я тури две три снимки
Дабе верно дай да видим реликвата :D
Още довечера ще гледам да го нащракам
Колко пара му искаш?
Не съм решил
колега аз имам ретро коли и съм колекционер на антики.
За теб мисля че всички знаем... имаш уникални коли... мен ме кефи ГТ1800 дето напоследак се занимаваш с него... респект колега :firstprize: :th_up: Ще се чуем и ще се разберем
Дай снимки и ще видим какво да правиме :D
Аз в момента водя преговори за един ЗИЛ 157, и с един приятел ще правим нещо такова.
http://www.retro-style.ru/html/prj_zil150.htm
6 литровия V8 матор от ЗИЛ 130 вече е купен, купена е и жабата с 2 четирикамерни карбурации, са се търси автоматична трансмисия от Чайка :lol: :lol: :lol: :lol:
Но и от Космич 403 може да стане много интересно возило :D :D :D
rammstein4o
20-02-2008, 21:46
Sorry за качеството, а и за количеството...
Не бях влизал скоро в тоз гараж... Тея дни ще се опитам да поизровя около московеца и да направя по качествени снимки
http://crurf.info/HPIM0266.JPG
http://crurf.info/HPIM0265.JPG
lord_chuldarkar
20-02-2008, 22:24
мноо як
все пак ми е интересна цената.
П.П.: за тея дето ще кажат - ами човека си е написал "вие предложете" ще предложа 2лв (предполагам че няма да е съгласен но така съм изпълнил необходимите и достатъчни условия за да не е спам) :D
Пускай го на търг :lol: ...Начална цена от лорд-чулдаркар 2 лева...кой дава 3
Сори ако поста ми е спам....
Аз в момента водя преговори за един ЗИЛ 157, и с един приятел ще правим нещо такова.
http://www.retro-style.ru/html/prj_zil150.htm
6 литровия V8 матор от ЗИЛ 130 вече е купен, купена е и жабата с 2 четирикамерни карбурации, са се търси автоматична трансмисия от Чайка :lol: :lol: :lol: :lol:
Но и от Космич 403 може да стане много интересно возило :D :D :D...Пинко, Зил157 е с 6 цилиндров редови двигател!....доста ще се озориш да му ръгнеш 8-ка от Зил130 :roll: ...иначе снимките са уникални :!:
[quote=търтей]я тури две три снимки
Дабе верно дай да видим реликвата :D
Още довечера ще гледам да го нащракам
Колко пара му искаш?
Не съм решил
колега аз имам ретро коли и съм колекционер на антики.
За теб мисля че всички знаем... имаш уникални коли... мен ме кефи ГТ1800 дето напоследак се занимаваш с него... респект колега :firstprize: :th_up: Ще се чуем и ще се разберем[/quote:2ibfpfta]...като гледам всичко си има москвето!...няма да е трудна, чак толкова реставрацията :roll: .....сега е важна цената :!: :wink: :!:
Аз в момента водя преговори за един ЗИЛ 157, и с един приятел ще правим нещо такова.
http://www.retro-style.ru/html/prj_zil150.htm
6 литровия V8 матор от ЗИЛ 130 вече е купен, купена е и жабата с 2 четирикамерни карбурации, са се търси автоматична трансмисия от Чайка :lol: :lol: :lol: :lol:
Но и от Космич 403 може да стане много интересно возило :D :D :D..пропуснах да кажа, че на влизане в Костинброд от дясно има доста стара воена техника и доста джугани....явно някой мераклия е приватизирал на някое поделение автмобилния парк :roll: ....скоростна кутия от чайка потърси в стария гараж на УБО....може да ти намерят :idea:
както винаги Пинко ме уби рибата с пръчка.Идеята и снимковия матерял ме разтърсиха.Браво на руските колеги. :D
rammstein4o
04-04-2008, 12:08
Колега ,не знам как за последно е оставен автомобилът,в смисъл такъв че ако са му наляли малко масло в цилиндрите сега не би трябвало да има проблем да го развъртиш и запалиш , ако е този модел за когото си мисля то трябва запал.свещи да са отгоре на главата и газоразпределението есъс стояши клапани .Като за начало развий ВНИМАТЕЛНО !!!-свещ по свещ и налеи първо малко двигателно масло около 25гр на цилиндър ,след това добави по горе -долу същото количество КОРИСЕЛИН в цилиндър после трлябва съвсем внимателно да опиташ да го развъртиш ,първо най добре включи на първа и леко напред -назад докато отлепят сигментите (ако са запекли )после може съвсем внимателно и с манивелата и след като го раздвижиш хубаво ,почистваш свещите и ги монтираш ,подкачваш гориво (виж да напълни прозорчето на карбуратора до нивото и гор филтър да почистиш) има и груб и финен филтър за почистване ,ако има друго ЗВЪННИ :D :D :D
Ами до тук добре казал падащия от 10-тия етаж като стигнал до 2-рия
:lol:
Ограденото нещо на следващата снимка го разпознах като грубия бензинов филтър и съм го почистил.
http://crurf.info/moskvich/HPIM0297.JPG
Сега изпитвам затруднения да намеря финния такъв и подозирам, че е нещото оградено на тази снимка... така ли е?
http://crurf.info/moskvich/HPIM0296.JPG
Освен това имам няколко може би глупави въпроса но предпочитам да съм сигурен...
1. Какъв бензин да му налея... по негово време подозирам че е вървял с ниско-октанов бензин съдържащ олово... такива са няма :lol:
2. Как да подкача този бензин като го налея?
3. Очевидно кабелите за свещите са се скапали от времето и два от тях просто се разпаднаха... имам под ръка едни за ВАЗ 2101 които на пръв поглед ще станат. Да пробвам ли с тях?
Останалото съм го направил както е препоръчал колегата madboy.
Ето разни снимки:
http://crurf.info/moskvich/HPIM0298.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0299.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0300.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0301.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0302.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0303.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0304.JPG
Май ще е по лесно да дойда до вас.
тва ограденото май беше бенз помпата ако помня правилно
rammstein4o
04-04-2008, 13:00
Май ще е по лесно да дойда до вас.
Заповядай... тъкмо имаме и друга работа с тебе... аз съм отпуска до края на другата седмица тъй че може да работим и по двете коли :wink:
изглежда интересно приключение, дано го вдигнете пак на крака/колела
с присаден двигател от алфа няма ли да си решите проблема с бензина :evil:
Crusader
04-04-2008, 13:14
На първата снимка ограденото е бензинова помпа /трябва да е механична с привод от вала/ а на втората е карба...камели ще станат и от друга кола.
И на мен ограденото си ми прилича точно на бензиновата помпа. Виж дали няма отдолу лостче, за помпане и подкачване на бенза :wink:
има един палец ама е даски неудобен шото трябва д алегнеш върху мотора
опелска му работа
обаче си има пиниз :wink:
връзва се с тел лостчето и си се помпи отгоре 8)
Колата изглежда много лачена. Евала за ентосязма.
Бензинова помпа е това ограденото на първата /понеже на старите Шкоди са същите на общ вид поне/, а ако има филтър, то е в нея най вероятно-като телена цедка.А бензин си му сипвай безоловен от най ниския отктан-92 май, от Шел, нищо му няма.Баща ми има Шкода 100 S на 31 години и е в движение, караме я когато решим с такъв.
А бензин си му сипвай безоловен от най ниския отктан-92 май, от Шел, нищо му няма.Баща ми има Шкода 100 S на 31 години и е в движение, караме я когато решим с такъв.
Имаше някаква добавка , която се сипва в бензина за предпазване на старите ДВГ-та. А и бях чел някъде, че точно старите шкоди са много чувствителни към липсата на олово, така че по-добре слагайте добавка.
rammstein4o
04-04-2008, 15:10
Бензинова помпа е това ограденото на първата /понеже на старите Шкоди са същите на общ вид поне/, а ако има филтър, то е в нея най вероятно-като телена цедка.А бензин си му сипвай безоловен от най ниския отктан-92 май, от Шел, нищо му няма.Баща ми има Шкода 100 S на 31 години и е в движение, караме я когато решим с такъв.
Точно така... има телена цедка...
Добре де... ама каде е прословутия фин филтър тогава... от тази... помпа до карба няма нищо друго...
Възможно ли е да няма?
къф фин филтър бе
:wink:
ся остава и да искаш да смениш въздушния филтър също :wink:
то на таз дори май и масления е несменяем а се мие с бензин :roll:
rammstein4o
04-04-2008, 19:24
Такаааа... присадих и кабели от жигулата...
Ся давам следващата порция глупави въпроси:
1. Налях антифриз + вода в радиатора... тя изтече през две пробки :lol: стегнах пробките и пак налях антифриз + вода в радиатора... отначало всичко си беше наред но след малко почна да тече някъде зад перката от страната на двигателя. Тече си стабилно... на струйка почти...
Така стигнахме до въпросите...
1.1 Там нормално ли е да има вода?
1.2 Ако е нормално к'во да направя за да спре да тече?
1.3 Ако не мога да го накарам да спре ще стане ли нещо лошо ако тръгна да паля без вода в радиатора (аз лично предполагам че ще е лошо ако карам без вода, но ако я запаля да поработи на място не е проблем)?
2. Другата ми пречка е че се счупи едната свещ (порцелановата и част). Рових на всякъде из къщи, но не намерих такава. В момента свещите са на ВМЗ и са така наречените 7-ци. Някой има ли идея къде да потърся за такава?
3. От къде по дяволите се отваря багажника. Сигурен съм, че вътре има инструменти и части. Може да има и свещ като тази от горния въпрос... дърпах и натисках всичко което можеше да се дърпа и натиска около предната седалка (разбирай и шофьорската и пасажерската... тя е една голяма седалка), но без резултат... а няма и ключалка...
rammstein4o
04-04-2008, 19:28
има един палец ама е даски неудобен шото трябва д алегнеш върху мотора
опелска му работа
обаче си има пиниз :wink:
връзва се с тел лостчето и си се помпи отгоре 8)
Явно стареца ми е бил умен... има си тел на лостчето :twisted:
Тва, дето ти тече откъм перката, е уплътнението на водната помпа. То е т.нар. лоена набивка - представлява нещо като въже, напоено с много гъста грес. Разсъхнала се е и затова тече. Сваляш помпата и я носиш на някои дърт майстор, ще я оправи за 10 лева.
А бензин си му сипвай безоловен от най ниския отктан-92 май, от Шел, нищо му няма.Баща ми има Шкода 100 S на 31 години и е в движение, караме я когато решим с такъв.
Имаше някаква добавка , която се сипва в бензина за предпазване на старите ДВГ-та. А и бях чел някъде, че точно старите шкоди са много чувствителни към липсата на олово, така че по-добре слагайте добавка.
Ами откакто са спрели безоловния с добавка на друга основа, не олово, а нещо което му върши все едно неговата работа /в шел имаше такъв/значи една две години, сме сипвали все от масовия, никакъв проблем, даже търсех разни добавки от сорта, но никъде нямаше, чувал съм и от други, че не било проблем, поне до момента не е.
Бензинова помпа е това ограденото на първата /понеже на старите Шкоди са същите на общ вид поне/, а ако има филтър, то е в нея най вероятно-като телена цедка.А бензин си му сипвай безоловен от най ниския отктан-92 май, от Шел, нищо му няма.Баща ми има Шкода 100 S на 31 години и е в движение, караме я когато решим с такъв.
Точно така... има телена цедка...
Добре де... ама каде е прословутия фин филтър тогава... от тази... помпа до карба няма нищо друго...
Възможно ли е да няма?
Друго няма освен цедката, просто внимателно я промий откъм обратната страна на замърсяванията, за да се изчисти.Аз съм по шкоди 100S :shock: не москвичи, ама цялата работа на цедката, е да не минават разни нечистотии към карбуратора и разните жигльори. /москвича требе да си има карбуратор :roll: /
rammstein4o
05-04-2008, 11:29
Ето едно клипче за да развеселим обстановката въпреки че незнам кво имат против москвич тез пичове :lol: :lol:
цък (http://www.youtube.com/watch?v=D75HVTgqdy4)
rammstein4o
05-04-2008, 21:49
Такааам...
Днес отидох до "ем-комплект 33" и взех едно комплектче свещи на Бирск (чешки)... След това ги сложих на мохера и наредих пак кабелите...
Открих къде е ръчката за багажника (т'ва беше наложително за да мога да сипя бензин)... Намира се до ЗАДНАТА седалка от ДЯСНАТА страна на колата... на кой би му хрумнало да търси там а :lol:
Отидох до близката квартална бензиностанциика която все още има колонка за бензин 92Н... Добре де ама оня вика че той не бил в производство, просто колнката си стояла още... Налях в една туба 5л бензин 95Н и се запътих обратно към нас... Сипах го в резервуара и с надежда в душичката почнах да помпам ръчно с палчетно на бензиновата помпа (разбирай телта вързана за него :lol: )... Е да ама не - ни баца...
Правих струвах мислих... махнах маркучето дето трябва да влиза бензин в помпата и гледам сухо... опитах се да духна (внимавайте кво си мислите перверзници :wink: ) в него - в резервуара балбука - значи не е запушено.
Помислих още малко пък реших да го вържа малко по директно... отидох обратно до бензиностанцията... налях още 5 литра в тубата... обсъдих набързо идеята си с бензинджията... Той потвърди подозрението ми че помпата не може да засмуче бензин така на сухо - има доста въздух в тръбичките от резервуара до нея...
Та занесох аз наново напълнената туба... намерих си хубаво новичко маркуче с подходящата дебелина... ръгнах единия му край в помпата а другия в тубата и пак се набрах на палчето за ръчно помпане... само след 3-4 напомпвания и "бурканчето" на помпата се напълни с тази животворна за мохера течност. Понапомпах още малко... бензина стигна до карбуратора. Викам си това е... ето я заветната цел... скоро ще я достигнем...
Сложих акумолатора от алфата. Освободих от скорост... завъртях ключа... е да ама пак греда... Върти си чудесно... ама няма никви признаци че се опитва да запали... Викам си бах - са па к'во стана...
След още известно време чудене махнахме капака на камерата в която се смесва гориво-въздушната смес и там никви признаци че има бензин... нищо не влиза в нея... Пак повтарям че в казанчето на карба има бензин... там има едно винтче дето като го отвъртиш и се вижда че е пълно... Викам си са това е запушен жигльор... няма к'во друго да е... Аз понеже не разбирам много от карбове и се поотчаях малко ама на чичо ми (с който бачкахме) му хрумна да сипем малко бензин директно в камерата за смесване... викам си - абе незнам дали е редно ама дай да пробваме... :oops:
Та така чичо ми сипва бенз в камерата с едно бурканче а аз врътвам ключа... почти веднага се опита да запали... върти върти и аха да захапе... ама не... чичо ми сипа още малко бенз и вика върти пак... въртя аз и мохера запали но изгасна почти веднага... чичо ми сипа ударно количество бенз в камерата и като врътхах запали все едно до вчера дядо ми я е карал... е да де ама като не идва нов бензин и тя си изгори този дето и сипахме и тръгна да гасне... аз реших да се пробвам и почнах да помпам педала на газта... отначало нищо ама аз продължих...
И така изведнъж колата се изфорсира... аз викам брей... натискам пак газта пак се форсира ... явно от наличието на бензин и от двете страни на жигльорите е поразяло мръсотията и се е отпушило... така я оставих малко да поработи.
После понеже ми беше мерак а пред нея имаше около метър празно място включих на първа и я преместих малко напред без никав проблем... опитах се да се сетя на къде е задна ама не успях... пробвах да налучкам ама и така не успях та затова загасих двигателя, освободих от скорост и с бутане я върнах назад :lol:
В крайна сметка сега само като пипнеш ключа и пали... по добре работи от алфите ми (айде да кажем че работи по добре от тази с карбовете... спортвагона си ми е екстра)... не правят вече такива коли еййй... това е кола на 45 години... не е палена от повече от 10 и си работи, и е запазена...
Са утре ще измисля как да махна тубата и да почна да си ползвам резервуара... После ще видя има ли начин да разглобя глупавата водна помпа без да махам половината предница за да сменя уплътнението дето тече... И май е това... ще е готова за возия :twisted: :twisted:
Ако някой знае на къде е задна да каже... да не се излагам повече...
(са за хората които ме смятат за луд искам да уточня че това ми е първи и единствен засега досег със скоростен лост на волана :lol: )
Мохера е с 4 + 1 скорости ако това ще ви помогне да се сетите за задната...
Ето снимки на свещите и кабелите:
http://crurf.info/moskvich/HPIM0305.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0306.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0307.JPG
http://crurf.info/moskvich/HPIM0308.JPG
Браво! За утре като се чудиш как да решиш проблема с тубата. Направо както е откачен горивопровода от помпата и "ЛАПАЙ МАРКУЧА" ха ха ха това е начина хи хи их их их и. За справка бях писал една тема в Общи приказки.
...От къде по дяволите се отваря багажника.... дърпах и натисках всичко което можеше да се дърпа и натиска около предната седалка (разбирай и шофьорската и пасажерската... тя е една голяма седалка), но без резултат... а няма и ключалка...
Виж около задната седалка - отвори задна лява врата и разгледай за ръчки.
...Открих къде е ръчката за багажника (т'ва беше наложително за да мога да сипя бензин)... Намира се до ЗАДНАТА седалка от ДЯСНАТА страна на колата... на кой би му хрумнало да търси там а :lol: ...
Е, на прав път съм бил :idea:
къф фин филтър бе
:wink:
ся остава и да искаш да смениш въздушния филтър също :wink:
то на таз дори май и масления е несменяем а се мие с бензин :roll: ако не се лъжа масления филтър имаше една врътка която от време на време се върти за да се почисти. бяха някакви ламели...
rammstein4o
06-04-2008, 14:18
Да му се не види и гадното време... днес май нищо няма да направя :x
Относно масления филтър мисля, че неберемеда е прав... като го отворих вчера не видях нищо което да е подвижно за да го въртиш... самия филтър лъха малко на бенз а и маслото също...
Освен с водната помпа по интериора също имам проблем... както може би знаете таблото на този модел е съставено от отделни панелчета които са покрити с бакилит... волана също е бакилитов... в следствие на годините бакилита се е скапал доста... беше покрит със дебел слой бяла маса която аз лично опреличавам на някакъв странен вид мухал... абе не знам какво е ама е сухо... като го пипнеш и пада... малко прелича на пепел от цигара...
Лошото е, че бакилита е станал трошлив... това е процес който явно е започнал още по времето на дядо ми, тъй като около километража е завинтена някаква ламарина...
Някакви идеи как да се възстановят тези части или пък от къде да зема други... чувал съм че на изхода на перник посока брезник имало морга в която има 403 или 407... ако някой има път на там моля да погледне и да каже има ли запазени части по таблото и волана...
М/у другото искам да кажа, че колата е на 58 000 км... Дядо ми я е взел на старо когато е била на приблизително 25-26 000 според чичо ми тъй че тези километри са си напълно реални... дядото не е минавал повече от 1000 километра на година... ходеше предимно до село и обратно... това са към 2 х 80 км = 160км... ако отиде 3 пъти в годината са 480км... да кажем че отиде и някаде другаде пак трудно ги докарвам над 1000...
А колега кви са ти намеренята за колата смисал ако тръгнеш да я продаваш за някви смешни пари първо ми пиши на мен става ли ?
rammstein4o
06-04-2008, 15:48
А колега кви са ти намеренята за колата смисал ако тръгнеш да я продаваш за някви смешни пари първо ми пиши на мен става ли ?
Дефинирай границите на смешни пари и ще ти отговоря :wink:
Stoyan Georgiev
06-04-2008, 16:16
за багажника, дедо си беше дръпнал едно въженце до предната седалка , по пода го беше ковнал с няколко шини :lol: всеки път като го отваряше ме напушваше на смях :)
евалата за реставрацията инак :thumbs up:
А колега кви са ти намеренята за колата смисал ако тръгнеш да я продаваш за някви смешни пари първо ми пиши на мен става ли ?
Дефинирай границите на смешни пари и ще ти отговоря :wink:
Ами в случай че ти писне от него и решиш да го дадеш на скраб или нещо такова за 200-300лв да ми кажеш на мен защото сега нямам точно времето но колата си е антика и бих я реставрирал за личния ми автопарк :) :wink:
браво колега за мерака.само внимаваи да не направиш някоя беля с тези експерименти.смени веднага маслото щом я палиш и не я форсираи докато не си проверил всичко по нея.колата не е лоша но има странни технически решения като ангренаж,лоени набивки вместо семеринги,гумички за клапани и т.н. ако ще се продава остави я така,ако ще я правиш търси спецове по модела и литература и се запасявай с нерви.
Относно задната: дядо ми имаше 408, и ако не се лъжа при него беше все едно 5-та
и аз ще се включа ако се продава:)
и аз ще се включа ако се продава:)
Търг ли ще развартим :lol:
lord_chuldarkar
07-04-2008, 14:38
ако е търг нека да е явен.
E ако искате да организирам един и за шкодата /100S/ на баща ми, в движение, с нови номера, е по млада е - на 31 години. 8)
E ако искате да организирам един и за шкодата /100S/ на баща ми, в движение, с нови номера, е по млада е - на 31 години. 8)
Качи снимки да я зърнем :D
E ако искате да организирам един и за шкодата /100S/ на баща ми, в движение, с нови номера, е по млада е - на 31 години. 8) ако откриеш стара октавия или фелиция... може и МВ :)) а между другото 100S има и спорт-купе
E ако искате да организирам един и за шкодата /100S/ на баща ми, в движение, с нови номера, е по млада е - на 31 години. 8) ако откриеш стара октавия или фелиция... може и МВ :)) а между другото 100S има и спорт-купе
Аз мисля че сам виждал една такава заспала в квартла "Сухата река"
ludkanar
07-04-2008, 18:43
и какво стана с москвето 8) варвили и колко,ако не успех в начинанието.поздрави
E ако искате да организирам един и за шкодата /100S/ на баща ми, в движение, с нови номера, е по млада е - на 31 години. 8) ако откриеш стара октавия или фелиция... може и МВ :)) а между другото 100S има и спорт-купе
Мда, тия старите модели, както и спортните обаче са малко и вървят доста скъпо.
E ако искате да организирам един и за шкодата /100S/ на баща ми, в движение, с нови номера, е по млада е - на 31 години. 8)
Качи снимки да я зърнем :D
Ето снимки - стояла си е все навън, не е като москвича в гараж :lol:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=182082
lord_chuldarkar
07-04-2008, 20:17
москвича кефи повече - лично мнение
май тая шкода 100S е една от първите от комунистическия период на Шкода а той се слави като провал за фирмата.
Въпроса е че тези Шкоди все още се намират..Докато москвича вече си е рядкост :wink:
E ако искате да организирам един и за шкодата /100S/ на баща ми, в движение, с нови номера, е по млада е - на 31 години. 8) ако откриеш стара октавия или фелиция... може и МВ :)) а между другото 100S има и спорт-купе
Мда, тия старите модели, както и спортните обаче са малко и вървят доста скъпо.
E ако искате да организирам един и за шкодата /100S/ на баща ми, в движение, с нови номера, е по млада е - на 31 години. 8)
Качи снимки да я зърнем :D
Хехе, днес я гледах в мобиле-то :wink: .
Ето снимки - стояла си е все навън, не е като москвича в гараж :lol:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=182082
Въпроса е че тези Шкоди все още се намират..Докато москвича вече си е рядкост :wink:
Еми тия са модел до 1977 , москвича е по стар, естествено
москвича кефи повече - лично мнение
май тая шкода 100S е една от първите от комунистическия период на Шкода а той се слави като провал за фирмата.
Колега бъркаш, тия шкоди са едни от най добрите модели от комунистическата епоха модел 1970-77-8 г.-евтини и здрави и сравнително пъргави, преодолели някои слабости на 1000мв, предишния модел, като загряване по дълги баири тип Витиня навремето и др /след тях са 105-120/Точно този модел, 100 е най стабилния модел на шкода, имай вяра, жена ми е със словашка жилка и словаците ги разбират по добре от теб и мен.Един неин братовчед като я видя, много се зарадва, не че там ги нямат още разбира се.
А едни от първите от комунистическия са старите октавии, от тях има и кабрио, много скъпи са сега-такава е снимана във филма Стариннта монета/български музикален от време оно/ след това е 1000МВ-те са от времето на москвича на колегата и съответно вида им е подобен/в момента са голям хит за западни колекционери, не случайно тука питат за тях, както и рапида-спортната версия на моята/, а преди тях може и да има още нещо, не ги знам. Този Шкода има двигател от 44 коня /около 70 е на москвича май по нейно време/, но ще бие и сега всеки москвич наравно и по баир-катерене, москвича го бива да се товари и по лош път /навремето ги отнасях като Шумахер москвичите :shock:, а особено по пътя към Копитото / но няма да спорим в -темата за москвича на колегата разбира се - колегата рамщайнчо да извинява, ама защитих шкодата :lol: .
rammstein4o
08-04-2008, 14:43
темата за москвича на колегата разбира се - колегата рамщайнчо да извинява, ама защитих шкодата :lol: .
няма проблем...
Само ще кажа че има разлика в килограмите... и то доста голяма... та затова е по тромав москвича...
А иначе с очите си съм виждал дядо ми да му качва 2 кубика дърва на това ... пробвай на шкодата :wink:
:wink: Точно това казвам и аз, така е, различни са.
И аз да защитя малко шкодите - дядо ми е имал шкода октавия, и след това е взел москвича (408и). Казваше, че шкодата билда по-добра като пъргавина и изобщо като возия.
Иначе, що се отнася до шкода 100l (като на fred), мисля че основния проблем е много тънката ламарина и ниския картер.
пп: сори за :offtopic: -а
Иначе, що се отнася до шкода 100l (като на fred), мисля че основния проблем е много тънката ламарина и ниския картер.
пп: сори за :offtopic: -а
Искаш да кажеш, че са си почти като Алфите :lol: .
Иначе, що се отнася до шкода 100l (като на fred), мисля че основния проблем е много тънката ламарина и ниския картер.
пп: сори за :offtopic: -а
Искаш да кажеш, че са си почти като Алфите :lol: .
Да, като алфите :wink: :D -е, кратера не е нисък, има и кора метална отдолу, а иначе, москвича е по висок, правен за руски пътища все пак.
Иначе, пак казвам шкодата е на 31 години, а няма една вдлъбнатина от градушка, както и ръждате е сравнително малко-гараж не е виждала никога, все на улицата.
Но в крайна сметка всяка кола си има + и -, и съответно почитатели и критици, няма лошо.
:!: Eто който се интересува Шкода Октавия 1960 г, реставрирана, в България, кабрио
http://photo-cult.com/showpic.php?aut=stil&id=194646
Миналата седмица видях такъв Москвич до Бизнес парка, светло-бежов, в перфектно състояние, натокан и нацъкан, изглеждаше жестоко
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.