View Full Version : Проблем с хидравличното управление
купих си алфа 1,9JTD 2000 година производство. На вторият ден изхвърли хидравличното масло което бях доляла от казанчето след като изгасих мотора. Моля, който знае нещо да го сподели. От къде може да засмуква въздух системата и защо не се самообезвъздушава.
Всичкото ли го изсхвърли или малка част.Може и витрешно разложен маркуч да има, но така само предполагам.
А се обезвъздушава като се върти пълен ляв/десен.
дНЕС Я РАЗГЛОБИХ. мАРКУЧИТЕ СА В ИДЕАЛНО СЪСТОЯНИЕ. ОКАЗА СЕ, ЧЕ Е ЗАДРАЛА ОСТА НА ХИДРАВЛИКА В ОБЛАСТТА НА ЛАГЕРНАТА ВТУЛКА. Имаше доста голям радиален луфт. Явно от там засмуква въздуха при работещ двигател. А като е изгасен направо си тече през
семеринга, въпреки че установих че е здрав що годе, но след като установих, че има повърхностни откъртвания от лагерната сплав на втулката реших да пообиколя за друг хидравлик. След 15 минути се намери срещу 100 лв. - втора употреба но без грам луфт.
Дано да имам късмет, защото демонтажа днес беше просто ужас в едно плитко каналче. Накупих ангренажен ремък, двете ролки за него,маслен и въздушен филтър, маншон вътрешен за дясната полуоска защото забелязах, че е скъсан и биалетка една за 205 лв.
Утре купувам горивен филтър и масла за двигател и хидравлика и започвам монтажа дано се оправя утре.
В тази връзка да попитам: с какво масло препоръчат и по важното кое от многото синтетики и полусинтетики му понасят на 1,9 JTD. Същото се отнасе и за хидравличното масло. Вчера като го хвърли му долях Кастрол, но днес прочетох в сервизната книжка, че трябвало да е Тотела там някаква си но неможах да намеря.
дНЕС Я РАЗГЛОБИХ. мАРКУЧИТЕ СА В ИДЕАЛНО СЪСТОЯНИЕ. ОКАЗА СЕ, ЧЕ Е ЗАДРАЛА ОСТА НА ХИДРАВЛИКА В ОБЛАСТТА НА ЛАГЕРНАТА ВТУЛКА. Имаше доста голям радиален луфт. Явно от там засмуква въздуха при работещ двигател. А като е изгасен направо си тече през
семеринга, въпреки че установих че е здрав що годе, но след като установих, че има повърхностни откъртвания от лагерната сплав на втулката реших да пообиколя за друг хидравлик. След 15 минути се намери срещу 100 лв. - втора употреба но без грам луфт.
Дано да имам късмет, защото демонтажа днес беше просто ужас в едно плитко каналче. Накупих ангренажен ремък, двете ролки за него,маслен и въздушен филтър, маншон вътрешен за дясната полуоска защото забелязах, че е скъсан и биалетка една за 205 лв.
Утре купувам горивен филтър и масла за двигател и хидравлика и започвам монтажа дано се оправя утре.
В тази връзка да попитам: с какво масло препоръчат и по важното кое от многото синтетики и полусинтетики му понасят на 1,9 JTD. Същото се отнасе и за хидравличното масло. Вчера като го хвърли му долях Кастрол, но днес прочетох в сервизната книжка, че трябвало да е Тотела там някаква си но неможах да намеря.
Сори за отклонението, ти жена ли си...евала за ремонтните дейности :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.