Log in

View Full Version : Проблем с алфа 155 1.8ТС 8В



Abarth
22-02-2008, 07:20
Нямах време миналата седмица да я закарам да и махна катализатора и дядо ми я закарал при някакви "специалисти" резнали го с ламбда сондата и я заварили на една тръба след тая тръба сложили резонатор,оня ден я паля дъртия нищо не казва гузен :lol: и няма никаква работа мотора,студена като я запалих почти веднага гасне,даваш и газ на място,падат оборотите до 800 и тогава се изфорсирва :cry: После като загря се пооправи,но пак прекъсваше и не вървеше както трябва,ходих при майсторите дет махат катализаторите и викат "съжаляване ние така ги правим" :evil: :evil: :evil: Та кажете от какво може да е момци,а и доста харчи май :roll: Тя и преди това не беше много в час,ама сега е бая по зле :roll:

Furious 155
22-02-2008, 08:45
Виж от цялата тъпотия с рязането да не е прекъснат накой кабел на сондата! Иначе кофти тръпка се е получила!

PEPI-2ALFA
22-02-2008, 11:43
...резнали го с ламбда сондата и я заварили на една тръба след тая тръба сложили резонатор...
На мен по същия начин ми го направиха в КРАФТ но околовръстното но София. Обясниха ми , че на техния резонатор имало стеснение да задържа малко газовете за да работи сондата добре. От тогава си работи добре колата.

Бобби
22-02-2008, 12:34
Може да е заминала сондата....една диагностика ще те осветлий!....знаееш ли ги, какво са вършили тия идиоти под колата?....аз за туй сам егаси досадния клиент по някой път...когато не ги познавам монтйорите :roll:

Abarth
22-02-2008, 19:03
Може да е заминала сондата....една диагностика ще те осветлий!....знаееш ли ги, какво са вършили тия идиоти под колата?....аз за туй сам егаси досадния клиент по някой път...когато не ги познавам монтйорите :roll:
Прав си колега само на главата требе да им се виси на тия изроди,ама не съм бил аз :cry: Иначе един колега по горе попита да не е прекъснат кабел,гледах не е :cry: Сондата е сложена преди резонаторното гърне на една права тръба е заварена :roll:

XaBu4ko
23-02-2008, 18:35
Аве кви са тия дебили ве...... Тя ако е заварявана ламбдата нищо чудно да са я преебали..

А и едно въпросче.... После как се сменя заварена ламбда :shock:

Abarth
23-02-2008, 22:49
Аве кви са тия дебили ве...... Тя ако е заварявана ламбдата нищо чудно да са я преебали..

А и едно въпросче.... После как се сменя заварена ламбда :shock:
И на мен точно това ми е чудно колега и се чудя какво да правя :roll:

PEPI-2ALFA
24-02-2008, 19:42
Аве кви са тия дебили ве...... Тя ако е заварявана ламбдата нищо чудно да са я преебали..

А и едно въпросче.... После как се сменя заварена ламбда :shock:
И на мен точно това ми е чудно колега и се чудя какво да правя :roll:
Не се шашкайте. Колкото и големи "дебили" да са - няма майстор , който да завари сондата за тръбата. Заварили са парче тръба (10-15см.) от стария катализатор за да не правят нов отвор с резба за сондата. Abarth- огледай си колата отдолу. И на мен го направиха по същия начин.

XaBu4ko
24-02-2008, 21:35
Та колега за да разбереш дали е от ламбдата откачи и буксите и запали колата. отначалото може да поклати обороти докато "свикне" и след това влиза в сервизен режим и трябва да работи....

Abarth
25-02-2008, 06:56
Ще я пробвам и ще я наснимам отдолу като имам време да видите как са оср*ли работата мизерниците :evil: