View Full Version : 1,8 16V повдигачите тракат...
Като позагрее на ниски обороти(до 2000) се чува тракане като от дизел!!! При стария модел с паричките сме решавали проблема успешно, но тук майстора твърди, че като я разглоби не би могъл да разбере кой повдигач не задържа налягане(всичките щели да бъдат твърди). Според него по добре да сменя 16те, ама 16x19,50=312лв + 80лв труд.... Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
А майсторът ти сигурен ли е, че не е вариатора?
Novachev
24-02-2008, 09:35
Като позагрее на ниски обороти(до 2000) се чува тракане като от дизел!!! При стария модел с паричките сме решавали проблема успешно, но тук майстора твърди, че като я разглоби не би могъл да разбере кой повдигач не задържа налягане(всичките щели да бъдат твърди). Според него по добре да сменя 16те, ама 16x19,50=312лв + 80лв труд.... Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем?
имаш Л.с.
А майсторът ти сигурен ли е, че не е вариатора?
Хъм, не сме се замисляли... ама от вариатора не трака ли по-тихичко? Тва е точно като дизел моето... нямам проблеми с вървежа, ниските ми обороти са ок а и започва да трака когато позагрее и разреди масълцето студена си е тиха...
ALFA155Ts
24-02-2008, 18:18
далече от този "МАИСТОР" :D http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=14875 еи го проблема 10кинта струва на всички двигатели 16 клапана е еднакво това комплектче
Novachev
24-02-2008, 19:45
Вриатора трака по "глухо" докато шума от повдигача е по "остър" с по високи честоти нещо като дюзите само че доста по силно и не спира да трака на по високи обороти.
колега този ремонтен комплект нисто не варси купи си вариатор и краи с проблема не е от клапани само сте ти вземат парите
Според прочетеното и прослушаното тук не съм с пре*бан вариатор, а са си повдигачи... http://www.daiblack.f2s.com/alfa155com/Technical/Cam%20variator/Variator/155variator.htm
Според прочетеното и прослушаното тук не съм с пре*бан вариатор, а са си повдигачи... http://www.daiblack.f2s.com/alfa155com/Technical/Cam%20variator/Variator/155variator.htm
Ами нови са по около 20 кинта бройката на Метели :wink: :wink: :wink:
колега ако този маистор маистор не е работил по тези двигатели бъагаи от него това е вариатор а с ремонтниъа комплект нисто не става от ли4ен опит го казвам
BillyBoy`
09-03-2008, 21:18
Zdravko е прав аз бих те посъветвал същото не си струва след време пак да се разглабя колата и да хвърляш грешни пари :wink:
Ще използвам темата да питам някой сменял ли е повдигачи на 1.8 8в. и каква е цената на бройка ?
Furious 155
02-07-2008, 09:44
Ще използвам темата да питам някой сменял ли е повдигачи на 1.8 8в. и каква е цената на бройка ?
Наще хидравлични повдигачи нямат... :roll: до колкото знам са с пулове...
Ти тракане ли имаш, че и аз малко съм се замислил по темата за напасване на клапани, смяна гумички и реглаж на клапаните?
Ще използвам темата да питам някой сменял ли е повдигачи на 1.8 8в. и каква е цената на бройка ?
Наще хидравлични повдигачи нямат... :roll: до колкото знам са с пулове...
Ти тракане ли имаш, че и аз малко съм се замислил по темата за напасване на клапани, смяна гумички и реглаж на клапаните?
Мдаа, трака и то доста :? И при ниски и при високи обороти :frown:
Вчера я карах до един майстор да я чуе и каза, че най-вероятно има някой заседнал повдигач, но и той не знаел дали е с хидравлични повдигачи :roll:
А щом нямат откъде идва тракането ?
Чашките на пуловете 10 (не знам тех., как им казват), които се натискат от валовете се износват и съответно се получава по-голяма хлабина на клапаните, съответно тракане. Пуловете са смешно малки изчекнички 11-12-13, на които не мога да си представя нещо да им стане.
Мерси за подробното разяснение, TRENDi :th_up:
Значи най-вероятно ще трябва да се регулират :roll:
Мен обаче ме притеснява като съм я карал така, да не би да има някакви усложнения-износване на валовете или нещо друго ?
Колега и аз имам същият проблем :lol: :wink:
Колега и аз имах същият проблем но като смених агренажният ремък - тракането спря.Понеже майсторът ми каза че съм имал малко предварение, и аз си го обяснявам да е от това.Нещо не нарежда нещата (клапаните) както трябва. :lol: :wink: Сега работи като швейцарски часовник :P
Алфа ромео 155 1.8 16V TS'96
Мерси за отговора, но 8 клапановия двигател е с верига .
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.