PDA

View Full Version : Изтече маслото от хидравликата на волана



ksf
24-02-2008, 20:55
След един завой на 90 градуса волана се вдърви. Спрях след около 20-30 метра и под колата огромно петно масло.
Оказа се, че е изкочил един гумен шланг който се намира зад левия фар за мъгла, и най-вероятно е този по който маслото отива към серпентината в дясно.
Каква може да е причината :?:. Възможно ли е тази серпентина да се е запушила?
Маслото е мътно, сивочерно - не съм го сменял след като купих колата и досега не съм имал проблеми с хидравликата.

Galeano
24-02-2008, 21:08
Снаждай си шланга и наливай новото масло без притеснения. И без това е добре да се смени.Щом си нямал проблеми преди това и нети е свирила при ляв десен,едвали се е запушила.Маслото го слагай каквото трябва да за там препоръчвам ти тутела от тая червената :!: :)

ksf
24-02-2008, 21:14
Тутелата вече е купена. Притеснявам се да не стане пак същото защото тези шлангове са ниско налягане и оттам маслото се връща горе в резервоарчето.

Galeano
24-02-2008, 21:55
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... A%E0%F2%E0 (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=9477&highlight=%F5%E8%E4%F0%E0%E2%EB%E8%EA%E0%F2%E0)

Има още много теми ама виж с търсачката аз мисля че не е нищо сериозно....

ksf
24-02-2008, 22:05
Благодаря за линка. Изрових доста по въпроса но това не го бях открил. Иначе звучи успокояващо.

boian
25-02-2008, 12:02
Това сякаш става епидемия. Тази сутрин паля колата и не мога да завъртя волана. Комшията ми вика, че нещо тече. Излязох от колата, отворих капака и единия от маркучите на хидравликата пред шофьора направо излязъл, цялата течност на асфалта. :shock:

ksf
25-02-2008, 13:05
Ииии кой маркуч се измъкна, горния или долния? При мен е горния до колкото мога да се ориантирам - този който е от рейката към серпентината.

boian
25-02-2008, 13:11
При мене не е от маркучите на серпентината, а от другата страна, под акумулатора и въздушния филтър

ksf
25-02-2008, 13:15
Точно така като демонтираш левия фар за мъгла се вижда много ясно - точно насреща.

boian
26-02-2008, 17:32
Оправих си изскочилия маркуч, сложих нова скоба, налях хидравлична течност, нищо не свири, засега ОК. А сега някой да обясни на какво се дължи тая работа с "напикаването". Почна да ме е страх да я карам, ако се случи на 150-180км/ч кво ше стаа!

ksf
26-02-2008, 18:07
Провери ли дали серпентината е напълно свободна? Аз утре съм на сервиз и смятам да я продухам. Ако не е запушена - поне частично и аз не знам каква може да е причината.

ksf
26-02-2008, 18:09
Провери ли дали серпентината е напълно свободна? Аз утре съм на сервиз и смятам да я продухам. Ако не е запушена - поне частично и аз не знам каква може да е причината.

boian
26-02-2008, 19:11
Серпентината е проходима щото през нея /през нейния маркуч/ ми сменяха преди 2 месеца хидравличната течност и то след промивка на системата т.е. точиха докато почне да тече червено

ksf
26-02-2008, 19:38
Моля те, напиши накратко каква е процедурата при промивката и колко хидр. течност отиде.

BO
26-02-2008, 19:40
Оправих си изскочилия маркуч, сложих нова скоба, налях хидравлична течност, нищо не свири, засега ОК. А сега някой да обясни на какво се дължи тая работа с "напикаването". Почна да ме е страх да я карам, ако се случи на 150-180км/ч кво ше стаа!
Споко, нищо няма да стане.
На мен със 190км/ч ми гръмна хидравличната помпа.
Усетих го чак когато трябваше да взимам завоя, първия след правата.
Стори ми се уж полегат, ама започнах да го изпускам и по средата усетих, че не е толкова остър колкото изглежда според волана.... :lol:

raiders
26-02-2008, 21:45
Оправих си изскочилия маркуч, сложих нова скоба, налях хидравлична течност, нищо не свири, засега ОК. А сега някой да обясни на какво се дължи тая работа с "напикаването". Почна да ме е страх да я карам, ако се случи на 150-180км/ч кво ше стаа!

e точно тези скоби ме тормозят и мен, тези от 0.50лв. изхабих 4 и пак капе там, ти какви сложи?

ksf
27-02-2008, 11:28
Днес налях масло, няма нищо запушено стегнах и аз със скоби от 0,50ст., да видим какво ще излезе.

Невероятна работа какъв зор има този шланг, че да излиза - това явно не е единичен случай. Ако някой се сеща или е установил причина нека да напише :brickwall:.

boian
27-02-2008, 19:14
И аз сложих скоба за 50стинки, ама като отидох в сервиза да я достегнат и превъртя. Та явно трябва по- здрава скоба. А за промиването- отгоре наливаш, въртиш волана наляво-надясно докато отдолу не потече бистра течност

supertowing
28-02-2008, 23:23
В подобни случай най-добре е да се смени и маркуча който е излязъл от щуцера,ако колата е на по-вече от 5 години.Каучука поради спецификата си на метода на вулканизация си губи еластичните свойства след този период.По същата причина и ремъците на газоразпределението се сменят дори и да нямат изминат необходимия пробег-ако колата се кара на къси разстояния.Желая успехи!

dudeslav
07-03-2008, 18:50
малко снимки и от мен за маркучите и скобите

dudeslav
07-03-2008, 18:55
сори за качеството на предпоследната снимка ама .....Там вътре има още 1 маркуч дето е трагнал да се вади ама не можах да го стигна.Всички марку4и бяха регнали да си ходят.

boian
07-03-2008, 19:26
Баф маа му :shock: . На мене ми беше излязъл единия маркуч дето се вижда до кутията на въздушния филтър. Сега ме съмнява, че тече от маркуча дето е над рейката. И как се лекува това нещо- с разкостване виждам?

dudeslav
07-03-2008, 19:46
Мда.ми и на мен ми тече от там ама неможах да се добера до маркуча щото останах без нерви.Разкостих я щото ще си барна бронята малко и ще си правя фароветв като на ГТ.А и кората си я пооправих малко че мноо зле..