View Full Version : моля помогнете не пали 146ти
maxisexy
11-03-2008, 20:19
не пуска ток до бензиновата помпа,на газ са6то не пали ремаците са добре,сменях релетата отпред,гледах бу6оните всико е наред,батерията пада за 1 ве4ер,кода на клю4а понякога негасне,не пуска ток кам бобините на сфе6тите те са добре на Бош ама на 50000км. на ком като се зака4и няма гре6ки,имам самнения в имобилайзера.
който е ве6т го умолявам да си каже мнението.
Диагностиката не е наред нещо, бягай при бате Бобо..намира се в София..пиши в търсачката Екстрийм тунинг
maxisexy
11-03-2008, 20:39
ами аз сам от смолян а този бобо кадее,
AlfaRomeo
11-03-2008, 22:36
София :)
galinves71
12-03-2008, 16:49
не пуска ток до бензиновата помпа,на газ са6то не пали ремаците са добре,сменях релетата отпред,гледах бу6оните всико е наред,батерията пада за 1 ве4ер,кода на клю4а понякога негасне,не пуска ток кам бобините на сфе6тите те са добре на Бош ама на 50000км. на ком като се зака4и няма гре6ки,имам самнения в имобилайзера.
който е ве6т го умолявам да си каже мнението. здрасти баце,1во свещи на 50хилки са си баяджа и 2ро до тях ходили ток ако не виж бобина,комутатор а може и имобилайзер. :cheers:
maxisexy
12-03-2008, 19:53
мерси колеги,аз бях до тук сега е при един уж добар майстор на тоците в окрага пак да видим ко 6е каже, могат да истрият темата ако искат на6тъ хора модераторите или както е там мноооо гооооляяяяямо благодаряяяя
мерси колеги,аз бях до тук сега е при един уж добар майстор на тоците в окрага пак да видим ко 6е каже, могат да истрият темата ако искат на6тъ хора модераторите или както е там мноооо гооооляяяяямо благодаряяяя
Първо напиши какво и е било на колата,и тогава ще я заключиме :wink: :wink:
galinves71
13-03-2008, 21:31
бъдете колегиални и споделяйте 8)
ALFA155Ts
13-03-2008, 21:36
имобилаизера е Откачи акумолатора и после го закачи първо плюса после минуса ...... и опитаи да запалиш. ако не стане пак го откачи и пробваи обратно първо минуса после плюса ..... опитаи аз бях влязъл в същия филм преди години че и бях на 300км от дома ....чудих се ко да прая и накрая звъняхме на някакъв маняк от плевен и тои ми я каза тая поста с редът на закачане на акумолатора. може пък и при тебе да е станало кат при мене само че на мене ми светеше вътре ключето непрекъснато
galinves71
13-03-2008, 21:40
имобилаизера е Откачи акумолатора и после го закачи първо плюса после минуса ...... и опитаи да запалиш. ако не стане пак го откачи и пробваи обратно първо минуса после плюса ..... опитаи аз бях влязъл в същия филм преди години че и бях на 300км от дома ....чудих се ко да прая и накрая звъняхме на някакъв маняк от плевен и тои ми я каза тая поста с редът на закачане на акумолатора. може пък и при тебе да е станало кат при мене само че на мене ми светеше вътре ключето непрекъснатоимаш право може :idea:
ALFA155Ts
13-03-2008, 21:43
имобилаизера е Откачи акумолатора и после го закачи първо плюса после минуса ...... и опитаи да запалиш. ако не стане пак го откачи и пробваи обратно първо минуса после плюса ..... опитаи аз бях влязъл в същия филм преди години че и бях на 300км от дома ....чудих се ко да прая и накрая звъняхме на някакъв маняк от плевен и тои ми я каза тая поста с редът на закачане на акумолатора. може пък и при тебе да е станало кат при мене само че на мене ми светеше вътре ключето непрекъснатоимаш право може :idea: не наистина звучи адски малоумно обаче при мене филма беше на 145цата ми боксера сменяхме спирачна помпа и помня ли що бяхме извадили акум. и после като го сложихме и се охълцах вартя ключа и не ще да запали ...... и така цял ден мъки и накрая този човек ми го каза това нещо и аз щях да му се изсмея щото наистина звучи много тъпо ред на закачане като го закачиш по реда които ти казвам и ще запали ..... и от няма на каде направих тая схема и запали :shock: :shock: :shock: та за това пробваи .... +- ,-+ както доиде не помня вече
galinves71
13-03-2008, 21:49
имобилаизера е Откачи акумолатора и после го закачи първо плюса после минуса ...... и опитаи да запалиш. ако не стане пак го откачи и пробваи обратно първо минуса после плюса ..... опитаи аз бях влязъл в същия филм преди години че и бях на 300км от дома ....чудих се ко да прая и накрая звъняхме на някакъв маняк от плевен и тои ми я каза тая поста с редът на закачане на акумолатора. може пък и при тебе да е станало кат при мене само че на мене ми светеше вътре ключето непрекъснатоимаш право може :idea: не наистина звучи адски малоумно обаче при мене филма беше на 145цата ми боксера сменяхме спирачна помпа и помня ли що бяхме извадили акум. и после като го сложихме и се охълцах вартя ключа и не ще да запали ...... и така цял ден мъки и накрая този човек ми го каза това нещо и аз щях да му се изсмея щото наистина звучи много тъпо ред на закачане като го закачиш по реда които ти казвам и ще запали ..... и от няма на каде направих тая схема и запали :shock: :shock: :shock: та за това пробваи .... +- ,-+ както доиде не помня вечеизобщо даже нее тъпа идея тези нови мотори гарнирани с 1тон електроника са способни на всякакви магарии,както на 1комп му трябва ЮПИЕС за резервно захранване така и колата в случая алфа която е бъкана с електронни датчици и трябва също живец
maxisexy
15-03-2008, 00:11
ами не палеше бях я окапал в една локва яко преди време не я карах цяла зима и сега немога да я запаля благодаря ви мноо колеги ше пробвам итова
Sergey_gigov
15-03-2008, 09:16
измерил ли си си акомулатора колко ток има - ако е по- малко от 10 волта - ще има да чакашда запали - друго също възможн е датчик на холл
Здравейте Колеги. За нещестие и аз имам сходен проблем. В събота си купих една 146. След първоначалната смяна на какви ли не консумативи си мислех, 4е съм приключил с разходите и сега следва удоволсвието, но не би.
Четири дена безупречна работа и днес сутринта изненада. Сутринта се опитах да запаля и не ще. Има ток по таблото, фарове, аларма и чистачки, но не развърта и това е - край. Все едно е умряла моята красавица.
Принципно като я купих, човека от къщата ме предупреди, че нещо не са читави клемите и наистина са си поклеясали малко, но нали все пак има ток.
Звучи ли Ви като нещо малко или....? Btw, на таблото индикацията за code си гасне нормално след няколко секунди като дам на контакт.
Моля дайте акъл и надежда, че сърцето ми се къса.
ми тока може да не е достатъчно....оправи си клемите и ще запали...пък и аклумулатора може да е заминал
Благодаря колега. Утре ако намеря кои да ми даде ток - напражо я карам на сервиз да сменят акумулатора и да зачистят малко положението ако може.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.