View Full Version : Мнения за 145 ТДИ
разкайете , притеснявам се - защото незнам дизеловите мотори на тая алфа дали е добар. Досега имах 33- боксер 1,7 бензин , и исках сащия ...!!1 но намерих един дизел и мн. ми хареса как чука мотора му ?? и сега се чудя дали да си го взема?? кайете нещо [/quote]
Кирилица !!!!!
Правила на форума:
.....
1.4 Да пише на кирилица. Форумът на Клуба е български и официалният език и писменост на него са българските.
......
Иначе, дизела на Алфа е много добър.
Е, все пак доколкото знам Италянците са измислили дизела :shock:
Еми може да са го измислили но не сички после се райдат научени :lol:
Nasko_77
12-03-2008, 20:29
Добър е... Друг е въпроса, обаче дали дизела на точно тази която си гледал е добър :wink:
И не е TDI a e JTD.... комън рейл. :idea:
Или пък говориш за TD, но и тя не минава за TDI защото не е с директно впръскване, до колкото знам.
TD или JTD... и двата мотора са много стабилни....издражливи са :) ....но след тая 33 boxer 1.7 може да ти е малко тромава :idea: иначе е много приятно за оправление дизелчето :P ....върви доста приличо
nasko_77 минава за TDI щото е интерколер ;)
Nasko_77
13-03-2008, 19:07
nasko_77 минава за TDI щото е интерколер ;) Сори, но.... не минава :wink: Това, че има кулер... не го прави TDI. За да е TDI трябва да е с директно впръскване в горивните камери... а не предкамерно :) ...Turbocharged Direct Injection = TDI.
Иначе... илюстровано казано... виж разликата.. :lol:
plapla... Не са го измислили Италиянците бре... Рудолф Кристиан Карл Дизел е Немец :) Италиянците измисят Комън рейла... ако не бъркам :)
Е, все пак доколкото знам Италянците са измислили дизела :shock:Дизеловият мотор не са го измислили италианците а Рудолф Дизел който е немец ...от където идва и името на мотора, а ТДИ озна4ава турбо дизел интеркулер ...друг е въпроса 4е при вси4ки дизели е директно впръскването така 4е, какво искаше да каже колегата с директното впръскване незнам... земете 4е, по4етете малко литература :idea:
сори 4е съм токси4ен... ма днес 1 зимане с голф ме изплющя и ми нама4ка калника
trustworthy
13-03-2008, 19:11
...Италиянците измисят Комън рейла... ако не бъркам :)
Имай го предвид това :!: 8)
Nasko_77
13-03-2008, 19:25
а ТДИ озна4ава турбо дизел интеркулер ...друг е въпроса 4е при вси4ки дизели е директно впръскването така 4е, какво искаше да каже колегата с директното впръскване незнам... земете 4е, по4етете малко литератураКoлега... ами толкова много съм изчел за това, че чак ще ми гръмне харда :wink: Виж само как си противоречиш... Уж TDI e Турбо Дизел Интеркулер.... а в същото време Алфата си е баш TD :wink: Голф 3 1.9 90k.s TDI..... с кулер ли са :?: :wink:
ами интеркулер има да ина4е щеше да е тд само
Nasko_77
13-03-2008, 19:38
ами интеркулер има да ина4е щеше да е тд самоХм... пък Алфата и много други с предкамерно... и те ТД... пък Голфа с директно... а ся де :lol:
В грешка си, но не ми се спори повече... направо ще гледам да изнамеря един линк за теб :wink:
nasko_77 минава за TDI щото е интерколер ;) Сори, но.... не минава :wink: Това, че има кулер... не го прави TDI. За да е TDI трябва да е с директно впръскване в горивните камери... а не предкамерно :) ...Turbocharged Direct Injection = TDI.
Иначе... илюстровано казано... виж разликата..
plapla... Не са го измислили Италиянците бре... Рудолф Кристиан Карл Дизел е Немец :) Италиянците измисят Комън рейла... ако не бъркам :)
Нешо се бъркаш май,ама карай :idea: :idea: :idea: ТДИ значи Турбо дизел Интеркулер :idea: :idea: :idea:
П.С.Голфа като е ТДИ с директно впръскване ли е а :?: :?: :?: или Пежо 1.9 ТДИ и то можеби :?: :?: :?:
Nasko_77
13-03-2008, 19:46
Да.. Мури... Голфа TDI е с директно впръскване...
Nasko_77
13-03-2008, 20:20
Ето: :wink:
Ето по-разпостранените означения за дизеловите двигатели на различните марки:
CDI - Common-rail Diesel Injection -MERCEDES;
dCi - diesel Commonrail injection - Renault
dTi - Diesel Turbo intercooler -Opel;
DTI - Diesel Turbo Intercooler
HDi - High-pressure Direct Injection - PSA
JTD - uniJet Turbo Diesel - FIAT GROUP
MultiJet - FIAT GROUP
TDI - Turbo Diesel direct Injection - VW GROUP
SDI - Standard Diesel Injection - VW GROUP
DI-D MP/HP (Direct Injection-Diesel, Multi-point/High Pressure)
Система за директно впръскване на горивото при дизеловите двигатели. Използването на този способ повишава неимоверно ефективността на работа на двигателя при едновременно снижаване на вредните емисии, отделяни в атмосферата. При Mitsubishi двигателите от този тип са съчетани с турбокомпресор и междинен охладител, допринасящи допълнително за повишаване на динамиката и снижаване на разхода. Използват се дюзи, позволяващи впръскване от няколко точки (Multi-point) при извънредно високо налягане (High Pressure), благодарение на което се постигат оптимални условия за смесообразуване и последващо ефективно изгаряне на горивно-въздушната смес.
CDI (Common rail Direct Injection) e съкращението, което Мерцедес (първоначално), а след това и другите марки на концерна Даймлер-Крайслер използват за дизеловите си двигатели с директно впръскване по системата Common Rail.
За същата система на впръскване ПСА (Пежо-Ситроен) използват HDI, Фиат-Алфа-Ланчия JTD, Тойота D-4D и така нататък.
Колкото до TDI, това е съкращение на VW-Audi и то означава Turbo Diesel direct Injection, като по този начин в никакъв случай не показва използваната система за впръскване на горивото в цилиндъра. Нещо повече, въпреки че всички турбодизелови двигатели на VW-Audi носят въпросното означение, част от тях работя като обикновенни двигатели с директно впръскване, други използват системата Помпа-Дюза, а трети (от тази година, Audu A-6) системата Комън рейл.
Преди доста години VW и БМВ са стигнали до съд за абревеатурата TDI, в момента тя е запазена търговска марка на VW груп и никой освен тях няма право да я използва.
Така,че Волво TDI, Фиат TDI,Рено TDI, Пежо TDI няма, има го само във фолклора на горубленските търговци!
Ето: :wink:
Ето по-разпостранените означения за дизеловите двигатели на различните марки:
CDI - Common-rail Diesel Injection -MERCEDES;
dCi - diesel Commonrail injection - Renault
dTi - Diesel Turbo intercooler -Opel;
DTI - Diesel Turbo Intercooler
HDi - High-pressure Direct Injection - PSA
JTD - uniJet Turbo Diesel - FIAT GROUP
MultiJet - FIAT GROUP
TDI - Turbo Diesel direct Injection - VW GROUP
SDI - Standard Diesel Injection - VW GROUP
DI-D MP/HP (Direct Injection-Diesel, Multi-point/High Pressure)
Система за директно впръскване на горивото при дизеловите двигатели. Използването на този способ повишава неимоверно ефективността на работа на двигателя при едновременно снижаване на вредните емисии, отделяни в атмосферата. При Mitsubishi двигателите от този тип са съчетани с турбокомпресор и междинен охладител, допринасящи допълнително за повишаване на динамиката и снижаване на разхода. Използват се дюзи, позволяващи впръскване от няколко точки (Multi-point) при извънредно високо налягане (High Pressure), благодарение на което се постигат оптимални условия за смесообразуване и последващо ефективно изгаряне на горивно-въздушната смес.
CDI (Common rail Direct Injection) e съкращението, което Мерцедес (първоначално), а след това и другите марки на концерна Даймлер-Крайслер използват за дизеловите си двигатели с директно впръскване по системата Common Rail.
За същата система на впръскване ПСА (Пежо-Ситроен) използват HDI, Фиат-Алфа-Ланчия JTD, Тойота D-4D и така нататък.
Колкото до TDI, това е съкращение на VW-Audi и то означава Turbo Diesel direct Injection, като по този начин в никакъв случай не показва използваната система за впръскване на горивото в цилиндъра. Нещо повече, въпреки че всички турбодизелови двигатели на VW-Audi носят въпросното означение, част от тях работя като обикновенни двигатели с директно впръскване, други използват системата Помпа-Дюза, а трети (от тази година, Audu A-6) системата Комън рейл.
Преди доста години VW и БМВ са стигнали до съд за абревеатурата TDI, в момента тя е запазена търговска марка на VW груп и никой освен тях няма право да я използва.
Така,че Волво TDI, Фиат TDI,Рено TDI, Пежо TDI няма, има го само във фолклора на горубленските търговци!
ОК спор няма,но има Пежо 306,405,406 ТДИ,а па не са от ВАГ групата :roll: :roll: :roll:
Nasko_77
13-03-2008, 20:44
ОК спор няма,но има Пежо 306,405,406 ТДИ,а па не са от ВАГ групата :roll: :roll: :roll: Да... защото в крайна сметка... ВАГ спечелват правото над това съкращение по-късно, а тези модели са по-стари. Винаги обаче под TDI те имат на впредвид: Пренудително пълнене с директно впръскване... било то със или без кулер или... помпа-дюза или обикновен инжекцион. За това използват червен цвят на някои от буквите на самото съкращение.
gh0str1d3r
13-03-2008, 23:50
и само не разбрах за какво е спора?!? аз не се сещам за дизел, с предкамерно впръскване, на всички за които се сещам дюзите им влизат директно в цилиндрите (някои с бренери, други направо вътре)... а голф 3 1,9 тди 90 к.с. е с кулер да. намира се в отпред в ляво до водния радиатор.
след този спор,които се води тука се сещам за един колега с които си говорехме за коли и го попитах защо пише TD,като колата има интеркулер и тои ми отговори "политика на компанията" и сега разбирам какво е имал предвид...ако ме разбирате ;)
Nasko_77
14-03-2008, 00:35
Големи знайковци сте, но..... :lol: Е вижте тука за всички дизели това, всички дизели онова и дюзи-мюзи...
Само ще ви помоля да четете много внимателно и... дано да няма повече неразбрали :wink:
http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.ph ... %E2%E0+tdi (http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=44261&highlight=%CA%E0%EA%E2%EE+%EE%E7%ED%E0%F7%E0%E2%E0 +tdi)
Nasko_77
14-03-2008, 01:14
Сега Алфисте146... разбра ли защо на твоята, не можеш да кажеш че е еквивалент на TDI... въпреки, че е с интеркулер :wink:
...аз нямам претенций какво ще пише TD или TDI....факта че Алфата е перфектна от всякъде ми е достатъчен ;)
galinves71
15-03-2008, 21:05
Е, все пак доколкото знам Италянците са измислили дизела :shock:да но въпреки всичко фрреенския е по-по-добър
Nasko_77
16-03-2008, 17:26
да но въпреки всичко фрреенския е по-по-добърДа... защото така са ти казали :wink: И ти ще живееш с това заключение, до като слуховете започнат да носят друго :lol:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.