View Full Version : Пали от втория път - винаги :(
Става въпрос за следното:
Когато купих колата палеше като часовник. Ходих на всички необходими ремонти, след първата диагностика установиха проблем само на ламбда сондата (смених я и нулираха компютъра), след това започна да пали от втория път само на топъл двигател - пали, веднага угасва (оборотите на задържат), палиш втори път и всичко е ОК.
Започна да прави проблеми и при тръгване (да глъхне). Отигох в същия сервиз за рекламация - когато си я взех ми казаха, че нищо и нямало (бил бъгав SW) и били сменили версията на SW от оригиналната на някакъв нов рилииз от 2007г. като ме убедиха, че това бил оригинален рилииз за алфа 145 ТС.
Сега започна да пали от втория път само на студена (глъхненето при тръгване го няма вече) но след поредната ми рекламация ми казаха, че проблема е нерешим докато не се намери по-читав софтуер на компютъра :( нищо и нямало иначе... Дайте съвет, ако някои има идея какво да правя!
BillyBoy`
13-03-2008, 17:34
да идеш при тия маисторчета да ти върнат парите :wink: и след това както ти каза колегата morfius веднага при бобо :wink: успех и кажи от къде е идвал проблема
minddwell
13-03-2008, 17:46
ае стига бе... верно ли от софтуера може да прави тия неща??? Второ палене..
Моята се оправи със смяна на гумените опръстени на регулатора на бензина,но само зимата,сега като стана по-топло пак започна да го прави от време на време :wink: :wink: :wink:
galinves71
13-03-2008, 21:26
Става въпрос за следното:
Когато купих колата палеше като часовник. Ходих на всички необходими ремонти, след първата диагностика установиха проблем само на ламбда сондата (смених я и нулираха компютъра), след това започна да пали от втория път само на топъл двигател - пали, веднага угасва (оборотите на задържат), палиш втори път и всичко е ОК.
Започна да прави проблеми и при тръгване (да глъхне). Отигох в същия сервиз за рекламация - когато си я взех ми казаха, че нищо и нямало (бил бъгав SW) и били сменили версията на SW от оригиналната на някакъв нов рилииз от 2007г. като ме убедиха, че това бил оригинален рилииз за алфа 145 ТС.
Сега започна да пали от втория път само на студена (глъхненето при тръгване го няма вече) но след поредната ми рекламация ми казаха, че проблема е нерешим докато не се намери по-читав софтуер на компютъра :( нищо и нямало иначе... Дайте съвет, ако някои има идея какво да правя!иначе нищо и няма ама намри по-читав софтуер,що за глупости,ако и няма нищо значе и няма нищо ,аман от некадърни стажанти.ако е наистина от софта пробвай да и откачиш акумулатора и ако има някакви грешки би трябвало да има промяна.аз имах проблем с централното сама се заключваше докато я отключа,откачих го за 1ден и сега е пушка.пробвай и кажи :super: :th_up:
Сефте чувам някой да казва че колата има проблем защото има стара версия на SW, абе това да не е Ундоус бе монтьорчетата от сервиза.....или вкарване на БГ меню на Сони Ериксон К800...баси лудите хора са тия в сервиза...
galinves71
13-03-2008, 21:38
Сефте чувам някой да казва че колата има проблем защото има стара версия на SW, абе това да не е Ундоус бе монтьорчетата от сервиза.....или вкарване на БГ меню на Сони Ериксон К800...баси лудите хора са тия в сервиза...точно така баце те ни вземат хептен за скумрии :gayfight: :dark2: :devil: :Bolt:
gh0str1d3r
13-03-2008, 23:15
кажи им на тия в сервиза да хванат да проверят версията на антивирусната програма, да не е хванала вирус от някоя дигитална бензинова колонка на ОМВ, че чух че било пълно с троянски коне и спай-уеъри по тия бензиностанции... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ранобудниче
14-03-2008, 05:46
драга, предполагам е хипер досадно това положение.
при мен беше малко по-различно - гаснеше където и когато си иска (включително на няколко пъти правих задръствания в тази връзка - не искам да ти казвам какви ги отнесох, можеш да се досетиш :D ) последният път беше върхът, когато за няколко километра, докато се добера до сервиза на Лисан, ми бяха необходими 3 часа :shock:
Но, благодарение на Майстор Вълшебни Ръце (http://clubalfaromeo.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=2003), в момента любимата върви като пушка и съм безкрайно щастлива :lol:
Просто вече й знам доктора. А това ми осигурява невероятно спокойствие на пътя.
Знам и аз си мислех за тоя сервиз дето всички го хвалите (на Бобо), ама разбрах от един колега със 147ца, че бая се чакало да те запишат там и не работи събота и неделя, а на мене ми е много далече и незнам кога ще намеря време да го посетя :(
Хвърлиха ми днеска една идея, че може да е от ключа, да не разпознава кода при първото палене, ще пробвам с другия ключ като начало.
То е яасно, че рано или късно ще трябва да отида при Бобо :wink:
Благодаря за съветите колеги, ще пробвам туй-онуй и после ще пиша какво е станало! :roll:
Хвърлиха ми днеска една идея......
Включваш на контакт без да палиш да светнат лампите ,изчакваш 2-3 секунди и връщаш(изключваш) обратно. Повтаряш процедурата но този път вместо да изключиш , палиш :)
gh0str1d3r
15-03-2008, 00:08
при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен :) а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!)) :)
gh0str1d3r
15-03-2008, 00:09
а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя :( :( :( :(
Ранобудниче
15-03-2008, 07:11
при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен :) а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!)) :)
при мен се оказа датчик на Хол.
и в сервиза на Лисан ми го смениха в събота :)
Sergey_gigov
15-03-2008, 13:08
при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен :) а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!)) :)
а ти да не си случайно с конусен филтър заврян в двигателя ?
gh0str1d3r
15-03-2008, 15:13
при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен :) а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!)) :)
а ти да не си случайно с конусен филтър заврян в двигателя ?
не нямам конусен филтър, съвсем нормален си е :)
а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя :( :( :( :(
Ами 0остави я сутринта,и ще си я вземеш вечерта :idea: :wink:
gh0str1d3r
16-03-2008, 15:36
а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя :( :( :( :(
Ами 0остави я сутринта,и ще си я вземеш вечерта :idea: :wink:
хмм.. не се бх сетил... по- скоро ще я оставя вечерта и ще си я взема на другата вечер... мерси за идеята :)
Хвърлиха ми днеска една идея......
Включваш на контакт без да палиш да светнат лампите ,изчакваш 2-3 секунди и връщаш(изключваш) обратно. Повтаряш процедурата но този път вместо да изключиш , палиш :)
Абе, май има нещо което прецаква ключа, пробвах с резервния ключ - сутринта запали от раз, ама на следващото палене и той се прецака:( Имам подозрения, че новия SW на компа бъгва ключа. Колега, ще пробвам идеята с мнимото палене, да видиме дали ще я излъжа тая гад и ще ти кажа как е.
а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя :( :( :( :(
Ами 0остави я сутринта,и ще си я вземеш вечерта :idea: :wink:
хмм.. не се бх сетил... по- скоро ще я оставя вечерта и ще си я взема на другата вечер... мерси за идеята :)
Ох, това с оставянето вече го практикувам от доста време, ако нямаш резервна кола обаче от Малашевци до Младост таксито е доста соленко :(
Sergey_gigov
17-03-2008, 10:43
при мен се получава нещо подобно... рядко, но се случва и то само сутрин когато е студена... колата пали, но работи на 400-500 оборота и не поема газта... гася, паля пак и няма проблеми... или изчаквам 1-2 минути и тя сама си заработва... първо мислех че е от дебитомера, смених го и пак го ннаправи... после мислех че е от сондата, смених я и продължава... сега вече не му обръщам внимание, но ако някой има идея от какво може да е, ще съм благодарен :) а, тая мизерия дето я е правила на ранобудничето колица ми я правеще и мойта, но се оказа дебитомер (ама аз първо помпата смених, че по евтина - 400 лева (амаан от майстори ей!!!)) :)
а ти да не си случайно с конусен филтър заврян в двигателя ?
не нямам конусен филтър, съвсем нормален си е :)
а от кога не си го сменял ?
Sergey_gigov
17-03-2008, 10:46
Хвърлиха ми днеска една идея......
Включваш на контакт без да палиш да светнат лампите ,изчакваш 2-3 секунди и връщаш(изключваш) обратно. Повтаряш процедурата но този път вместо да изключиш , палиш :)
Абе, май има нещо което прецаква ключа, пробвах с резервния ключ - сутринта запали от раз, ама на следващото палене и той се прецака:( Имам подозрения, че новия SW на компа бъгва ключа. Колега, ще пробвам идеята с мнимото палене, да видиме дали ще я излъжа тая гад и ще ти кажа как е.
не е софтуера - поптата най вероятно
Хвърлиха ми днеска една идея......
не е софтуера - поптата най вероятно
Ако искаш да кажеш помпата - не е тя, проверено е вече (това беше първото съмнение), но ако беше помпа щеше да прави мизерия и после, струва ми се, а не само при паленето.
b_angelov
17-03-2008, 12:03
blabla, и аз имам същия проблем с паленето когато е студена. Пиши какво е станало, като я оправиш, че и тук в Бургас са голяма рядкост читавите майстори. Поне да им казвам какво да правят... :)
Sergey_gigov
17-03-2008, 12:03
абе от къде да знам не съм майстор - просто предположих че може и помпата да прави чакмаци - то като е смена не ознавача че не може да ги прави - нали ?:)
Абе аман от майстори ! Всички са маскари и само кинти чакат. Нещо ми писна вече от всички майстори, та незнам кога ще го оправя тоя проблем, ще карам така за сега (нищо че ме дразни), ако все пак се намери решение, ще ви споделя веднага :starwars:
Тази сутрин и на мен ми се случи същото (за първи път). Точно когато оборотите падаха и трябваше да се включи смукача, той не се включи и двигателя изгасна. Втория път нямаше проблеми! blabla ако разрешиш този проблем, моля те сподели от какво е! Благодаря!
hristiqn
19-03-2008, 00:26
Айде де..коли с характер , какво да ги правиш :lol:
При мен беше същия проблем. Пали винаги от втория път независимо дали е топла или студена!!! нямаше проблем ако я паля до 5-10 мин след като съм я изгасил!!!!! ПОМПАТА се оказа!!!! просто не задържа налягане или нещо такова !!!! смених я с втора употреба за 100 лв и сега всичко е наред!!! Иначе старата си работеше нормално!!!!
Моята се оправи със смяна на гумените опръстени на регулатора на бензина,но само зимата,сега като стана по-топло пак започна да го прави от време на време :wink: :wink: :wink:
то твоето кола ли е.... то има ли нещо дето да ни ти е ставало на колата
а иначе и аз имам огромно желание да ида до бобо, но просто ми е невъзможно, до 17:30 съм на работа, а той работи до 18-18:30 без събота и неделя :( :( :( :(
няма проблем вече с часовете....
имаме услуга да взимаме колите и да ги връщаме
Моята се оправи със смяна на гумените опръстени на регулатора на бензина,но само зимата,сега като стана по-топло пак започна да го прави от време на време :wink: :wink: :wink:
то твоето кола ли е.... то има ли нещо дето да ни ти е ставало на колата
Оф извинявай шуши,ма следвашият път кат нямаш кола,ша ми каращ К...РА :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Относно проблема с паленето да затворя темата - ходих на диагностика, не къде да е, а в Ауто Италия - и тука няма резултат, така си била работела колата (защото е стара) имали още 2 такива в серзиза за нещо друго, ама и те не палели от първия път и така мойта одисея приключи - неспасяемо било потвърдиха и от там :cry: - просто инжекциона бил остарял...
Това е.
DerMeister
02-06-2008, 16:34
Слагаш крака на педала на газта, завърташ ключа, в момента, в който запали колата натискаш много плавно педала и продължаваш да натискаш докато не поеме и не се форсира леко, абе усеща се колко и как да натиснеш. Така си паля винаги от първия път. Не знам дали е кофти начин, но мен адски ме дразни да ми изгасва колата.
Слагаш крака на педала на газта, завърташ ключа, в момента, в който запали колата натискаш много плавно педала и продължаваш да натискаш докато не поеме и не се форсира леко, абе усеща се колко и как да натиснеш. Така си паля винаги от първия път. Не знам дали е кофти начин, но мен адски ме дразни да ми изгасва колата.
И мене ме дразни яко, та и аз открих един друг начин да я излъжа - като пъхнеш ключа въртиш много бързо, почти да не седи на контакт а направо да завърти и така има успех също, нямам обяснение как става, но ако поседи малко на контакт после гасне.
Ще пробвам и твоя :) Мерси
DerMeister
02-06-2008, 16:43
Като пъхнеш ключа въртиш много бързо, почти да не седи на контакт а направо да завърти и така има успех също, нямам обяснение как става, но ако поседи малко на контакт после гасне.
Това при мен не действа. А номера с газта е безотказен, просто трябва много бавно и постепенно да я натиснеш, за да поеме. Не рязко, че заглъхва.
Satanism
02-06-2008, 17:11
С газта или второто палене и при мен работи..също ако я изчакам около 10тина секунди...
Проблема ми се появи след смяна на ламбда сондата.
С газта или второто палене и при мен работи..също ако я изчакам около 10тина секунди...
Проблема ми се появи след смяна на ламбда сондата.
Същото колега, и аз им казвах на майсторите, че е след смяната на сондата (преди това беше като часовник), а те - "не може да е от това, нали сондата е ОК" .... направо избеснявам като се замисля.
С газта или второто палене и при мен работи..също ако я изчакам около 10тина секунди...
Проблема ми се появи след смяна на ламбда сондата.
Същото колега, и аз им казвах на майсторите, че е след смяната на сондата (преди това беше като часовник), а те - "не може да е от това, нали сондата е ОК" .... направо избеснявам като се замисля. :wink: Не е сонда :!:
С газта или второто палене и при мен работи..също ако я изчакам около 10тина секунди...
Проблема ми се появи след смяна на ламбда сондата.
Същото колега, и аз им казвах на майсторите, че е след смяната на сондата (преди това беше като часовник), а те - "не може да е от това, нали сондата е ОК" .... направо избеснявам като се замисля. :wink: Не е сонда :!:
Знам, че не е сонда - просто е страничен ефект след смяната на сондата... Май обаче няма оправия :(
Satanism
04-06-2008, 19:13
С газта или второто палене и при мен работи..също ако я изчакам около 10тина секунди...
Проблема ми се появи след смяна на ламбда сондата.
Същото колега, и аз им казвах на майсторите, че е след смяната на сондата (преди това беше като часовник), а те - "не може да е от това, нали сондата е ОК" .... направо избеснявам като се замисля. :wink: Не е сонда :!:
Ми....няма да те питам какво е...само ще те питам, дали можеш да го оправиш и кач пара ;)
С газта или второто палене и при мен работи..също ако я изчакам около 10тина секунди...
Проблема ми се появи след смяна на ламбда сондата.
Същото колега, и аз им казвах на майсторите, че е след смяната на сондата (преди това беше като часовник), а те - "не може да е от това, нали сондата е ОК" .... направо избеснявам като се замисля. :wink: Не е сонда :!:
Ми....няма да те питам какво е...само ще те питам, дали можеш да го оправиш и кач пара ;) :wink: Ако питаш мен,да Можем :!: При не оправен проблем не се плаща,така че нищо не рискуваш :shock: Но такъв случай до сега няма :wink:
Satanism
07-06-2008, 18:45
С газта или второто палене и при мен работи..също ако я изчакам около 10тина секунди...
Проблема ми се появи след смяна на ламбда сондата.
Същото колега, и аз им казвах на майсторите, че е след смяната на сондата (преди това беше като часовник), а те - "не може да е от това, нали сондата е ОК" .... направо избеснявам като се замисля. :wink: Не е сонда :!:
Ми....няма да те питам какво е...само ще те питам, дали можеш да го оправиш и кач пара ;) :wink: Ако питаш мен,да Можем :!: При не оправен проблем не се плаща,така че нищо не рискуваш :shock: Но такъв случай до сега няма :wink:
Извинявай, чакам някакъв отговор по въпроса за "Къде и кога", писах и лично, но отговор...няма :( ...моля :)
GammaRay
07-06-2008, 19:21
Аз го имам същия проблем.Като махна клемата на акумулатора и след 5 мин е ок.При мен светва инжекциона, припалва и гасне.В аутодата са дадени 5 възможни варианта за проблема.Най-вероятен проблем е датчик за температура.
Лично нямам,иначе винаги отговарям :!: 0899832271 ми е телефона :wink:
tokata_pz_flex
07-06-2008, 23:39
Абе колеги , вие чакате ли да изгаснат лампите на маслото и инжекциона , и тогава да палите ? Щото е добре да се поизчакват тия неща ...
Като пъхнеш ключа въртиш много бързо, почти да не седи на контакт а направо да завърти и така има успех също, нямам обяснение как става, но ако поседи малко на контакт после гасне.
Това при мен не действа. А номера с газта е безотказен, просто трябва много бавно и постепенно да я натиснеш, за да поеме. Не рязко, че заглъхва.
а защо не си проверите бензиновите помпи за всеки случай :?:
tokata_pz_flex
08-06-2008, 00:09
Докато изгасват тия лампички , се чува как бензиновата помпа качва гориво . Като се бърза с паленето , помпата явно не е подкачила още , и колата гасне . Лично мнение ;)
Докато изгасват тия лампички , се чува как бензиновата помпа качва гориво . Като се бърза с паленето , помпата явно не е подкачила още , и колата гасне . Лично мнение ;)
Това зависи от типа на инжекциона. На боксер, примерно, помпата не работи на контакт. На ti-то също.
Satanism
08-06-2008, 02:29
Докато изгасват тия лампички , се чува как бензиновата помпа качва гориво . Като се бърза с паленето , помпата явно не е подкачила още , и колата гасне . Лично мнение ;)
Ми...и да ги изчакам при мен файдата е, че по-трудно гасне ако изчакам... :)
Преди смяната на сондата и да не ги изчакам, пак си палеше като часовниче ;)
Докато изгасват тия лампички , се чува как бензиновата помпа качва гориво . Като се бърза с паленето , помпата явно не е подкачила още , и колата гасне . Лично мнение ;)
Колега - точно обратното е - не си прочел какво написах. Колкото по-бързо я паля толко по-малко вероятно е да угасне!
Ако изчакам да угаснат всички лампи - гаранция и колата угасва след първото палене!
И аз да попитам как изгасва лампата на маслото на контакт :?: :?: :?:
И аз да попитам как изгасва лампата на маслото на контакт :?: :?: :?:
Изгаря крушката и угасва :wink: как...
tokata_pz_flex
10-06-2008, 17:55
Е гасне на маслото като се запали ... вие пък човек да се не увлече , Мъри дебне с калашника да го гръмне ;)
ivan dimitrov
10-06-2008, 19:00
---
А защо само на маслото!?Нима на някой от моделите лампичката за грешка в инжекциона угасва и при спрял двигател?
Да на моята :wink: :wink:
Satanism
11-06-2008, 18:35
И при мен гасне...след около 10сек... :roll:
Satanism
13-06-2008, 09:27
Колеги...аз тоя проблем го реших....с чип!! :lol: :lol:
След препрограмирането на блока просто изчезна..сега си пали като часовник...пак :bounce8:
Колеги...аз тоя проблем го реших....с чип!! :lol: :lol:
След препрограмирането на блока просто изчезна..сега си пали като часовник...пак :bounce8:
Къде го сложи тоя чип и коч пара?
Satanism
13-06-2008, 13:34
Колеги...аз тоя проблем го реших....с чип!! :lol: :lol:
След препрограмирането на блока просто изчезна..сега си пали като часовник...пак :bounce8:
Къде го сложи тоя чип и коч пара?
"продавам", КGB-300лв. :)
ivan dimitrov
13-06-2008, 18:52
---
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.