PDA

View Full Version : Megasquirt става ли това нещо на наште бабки :wink:



thecleaner
15-03-2008, 12:57
http://orionturbo.info/index.php?pid=2 колеги почетох малко ама не вдявам много ако има някои а съм сигурен че има да сподели личните си впечатления ето още един сайт http://megasquirt.info/

Novachev
15-03-2008, 14:18
Виж аз лични впечетления не мога да споделя но съм чувал това онова. Това ЕКУ е за коли с сериозен тунинг на които е нужно написване на нова карта за конкретното състояние на двигателя било то със спортни валове турбота компресори и разни други такива, идеята е лесно да се променят някой от параметрите и чрез множество от опити да се изберат оптималните стойности за да се извлече максималното от двигателя.Ако имаш един спортен филтър и една генерация не е нужно да си взимаш такова нещо един свестен чип ще вурши същата работа даже ще е по добре, защото стъпката на изменения на параметрите при мегаскуеъра е през по голям интервал докато при оригиналния комп на колата та дори и със чип стъпката е по малка тоест параметрите се изменят през по малка стъпка. Примерно със унирерсалния стъпката ще е през 1000 оборота а със стандартния ще е прес 500. Имам познат със кола която е бензинова със допулнително слагано турбо и той използва такова устройство за да може да намери напасне идеално програмата на двигателя за работа със турбото.

drigata
08-08-2008, 08:55
Виж аз лични впечетления не мога да споделя но съм чувал това онова. Това ЕКУ е за коли с сериозен тунинг на които е нужно написване на нова карта за конкретното състояние на двигателя било то със спортни валове турбота компресори и разни други такива, идеята е лесно да се променят някой от параметрите и чрез множество от опити да се изберат оптималните стойности за да се извлече максималното от двигателя.Ако имаш един спортен филтър и една генерация не е нужно да си взимаш такова нещо един свестен чип ще вурши същата работа даже ще е по добре, защото стъпката на изменения на параметрите при мегаскуеъра е през по голям интервал докато при оригиналния комп на колата та дори и със чип стъпката е по малка тоест параметрите се изменят през по малка стъпка. Примерно със унирерсалния стъпката ще е през 1000 оборота а със стандартния ще е прес 500. Имам познат със кола която е бензинова със допулнително слагано турбо и той използва такова устройство за да може да намери напасне идеално програмата на двигателя за работа със турбото.


колега,не си много наясно,то тааа електроника ти позволява и максимална икономичност и абсолютен тротъл респонд

не е задължително да има тунинг на мотора за да се сложи мега или там друга мека електроника

кое е по добро чип или мека електроника?????????????

Furious 155
08-08-2008, 11:54
кое е по добро чип или мека електроника?????????????
е това е въпроса? :) и какво значи МЕКА електроника?

156
08-08-2008, 19:24
е това е въпроса? :) и какво значи МЕКА електроника?

Значи SOFTware :)

Nikoror
10-08-2008, 21:22
Чип е по-добре :)

Мега-скуирт е доста добър бюджетен вариант на engine management system - система за управление на двигателя. За да отговоря на първия въпрос:
Става за нашите бабки. Електрониката може да управлява доста двигатели, но както вече беше казано заслужава си основно при сериозни промени по двг налагащи контрол над горивото и/или запалването. инсталацията и настройката на такова устройство на кола, която се кара всеки ден само за да се постигне по-добра икономия е безмислено.

hunter1989
11-08-2008, 00:03
А въпросният мегаскуитр колко парици излиза ???

vikoalfa
11-08-2008, 00:44
Около 350лв струва,поставянето е въпрос на пазарлък:grandpa:Дригата е с такова чудо и сам си го сложи,но вече ме нави и аз да си сложа.Ще ви кажа и какво наблюдавам върху неговата кола,спря да харчи гадината около 6-8л градско:bored:
16вентилов боксер,моят е същия и под 10 да я бутам няма да даде.Не се занимаваш нито с дебитомери,нито с компютри,защото те отпадат не ти трябват.Има режими на каране,които си ги е запаметил кеф ти икономичен,кеф ти рацерски.Двг си стига до 8000 без проблем.За вървенето Дригата сам да каже.Аз ще си сложа защото ми писна от тая скапана електроника на Бош,само си сменям дебитомери като че са крушки на фаровете.За мене няма логика нещо което слагат на добре наточени коли да няма влияние върху градските коли като наще.Това си е мое мнение не искам и да споря
:fish:

kalata8
12-08-2008, 01:20
Това сериозно ли може да се постигне такъв разход при икономичен режим? ? :shocking: А извънградко как е положението?

hunter1989
12-08-2008, 01:36
Това са доста добри резултати , сега искам да попитам ама без да ме нападате ,един фр е с ГУ и стана вапрос за вапросният мегаскуирт та дали ще има резултат при каране на газ ?? а за мен да попитам за ТС моторите става или не

vikoalfa
12-08-2008, 23:11
Около 6л извънградско,че и надолу ама Дригата да си даде по точни цифри.
За газ дали работи незнам,колкото до дали става на ТС, да става.
Минус е това,че излиза по-скъпо от поставянето на чип.

hunter1989
12-08-2008, 23:41
А по ефективно ли е от чипа ,в смисал повече мощност ли дава от чипа

BillyBoy`
12-08-2008, 23:45
нека които са по заподнати да дадат повече инфо че аз съм сериозно заинтересован;-)

kalata8
13-08-2008, 00:09
Аз също съм сериозно заинтересуван. И колко е по скъпо от чипа? Ще бъде голям кеф когато искаш икономичен режим да ти гори 6 когато искаш стъпка да върви!

hunter1989
13-08-2008, 00:34
А дали един такъв мегаскуирт ще стои добре на едно QV или TI:metal::furious:

Novachev
13-08-2008, 08:46
колега,не си много наясно,то тааа електроника ти позволява и максимална икономичност и абсолютен тротъл респонд

не е задължително да има тунинг на мотора за да се сложи мега или там друга мека електроника

кое е по добро чип или мека електроника?????????????

Сега аз че не съм много на ясно е вярно но ти понежи имаш такова инстлирано нещо би ли разяснил какво е нужно за монтирането на такъв комп трябват ли разни нови датчици за двигателя Мап-ове широколентови сонди и разни други екстри колко време продължават настройките и как се птравят и общо взето колко излиза цялата работа с монтаж настройка датчици и прочие.

kocta
13-08-2008, 13:22
Няма проблем с газта даже си спестявате скъпия компютър който управлява газовите инжектори.Даже може да си го нарпавите турбо с мега и газови инжектори:
Трябва да се сложи AirTemp датчик от форд (14лева нов) и трябва да се види с датчика за запалването как е положението дали е съвсместим.Ако да направо се свързва към датчика и мегата към бобините и директно си шуутва.Пък и инжекторите са високоомни направо супер. Аз съм се замислил понеже ми искаха 680лева за дебитомер за моята направо както на силвията ми и бмв-то да си сложа мега и газови инжектори и да не се занимавам вече с глупости.
Едно бързо примерче което сме направили: http://www.ecarc.eu/gallery/thumbnails.php?album=12

hunter1989
13-08-2008, 20:41
Няма проблем с газта даже си спестявате скъпия компютър който управлява газовите инжектори.Даже може да си го нарпавите турбо с мега и газови инжектори:
Трябва да се сложи AirTemp датчик от форд (14лева нов) и трябва да се види с датчика за запалването как е положението дали е съвсместим.Ако да направо се свързва към датчика и мегата към бобините и директно си шуутва.Пък и инжекторите са високоомни направо супер. Аз съм се замислил понеже ми искаха 680лева за дебитомер за моята направо както на силвията ми и бмв-то да си сложа мега и газови инжектори и да не се занимавам вече с глупости.
Едно бързо примерче което сме направили: http://www.ecarc.eu/gallery/thumbnails.php?album=12

Та значи е съвместомо с газта ,а вапроса за мощността как стои , как се променя варвежа при икономичен и при рацерски режим .Благодаря педварително ;-)

tokata_pz_flex
13-08-2008, 23:23
А режимите как се сменят ? С лаптопа в колата ли ? Може ли да се смени режима в движение да речем ?

kocta
14-08-2008, 01:58
А режимите как се сменят ? С лаптопа в колата ли ? Може ли да се смени режима в движение да речем ?
ДА с ключе :photo:
Настройваш си на едната карта икономична горивна карта и аванс на другата рацинговата и като цъкнеш ключето ти ги сменя.Незнам как ще се погоди само с варятора на TS-а. А мощтността зависи от настройките но е минимум колкото с чип но може да си сменяш настройки имаш лънч контрол,тракшън контрол , буст контрол изход на шифт лампа оправлява и вентилатора на радиатора и кви ли не още глупости.
Мен ми е единствено ,че ще разкарам шибания дебитомер дат и без това неработи,пък и ше си има мвече електрониката ако някоя вечер нерешиме да съсипеме и тая красавица :hehehm::hehehm::hehehm: Абе верно,на TS-а карантията до кво налягане държи сток,че както е черничка и нисичка само едно лъскавичко и липсва отпред и няколко блескави кръгли нещица на таблото.

Kris
14-08-2008, 02:00
По тази логика, ламбда сондата и тя ли става ненужна ?

kocta
14-08-2008, 02:03
По тази логика, ламбда сондата и тя ли става ненужна ?
Зависи по какво ще настройваш ,дали от ТПС , мап и аир темп или от сонда , мап и аир темп. Но е хубаво да си я има да цъка някви дани. Най-добре е да се вземе назаем някое иновейтче (широколентова с контролер и тн) да се настрой с него и после да си се свърже към обикновенната сонда за груби показания.

tokata_pz_flex
14-08-2008, 09:57
Лънч контрол и тракшън ... ако кутията е с Q2 или Q4 диф. Аз сериозно се замислям за Q2 на мойта печка . А за вариатора , не виждам да има какъвто и да е проблем . След като можеш да управляваш толкова много неща , едва ли един вариатор ще е проблем . Но може и да греша , все пак не съм запознат с настройките на въпросната джаджа :)

kalata8
14-08-2008, 14:48
Колега аз мисля че няма Q2 диференциал за 145 :gruebel:

75 turbodelta
14-08-2008, 15:09
коста гледам много ги разбираш вече скуиртовете че и съвети си зел да раздаваш :hehehm:а не мислиш ли че един мотроник с чип ще е по добре от умрелия скуирт
дето всеки момент може да та предаде ??? не мислиш знам ;-)ам земи отвори един мотроник и един скуирт и погледаи може па да ти се проясни коет не е сигурно де ;-)

trustworthy
14-08-2008, 18:03
Колега аз мисля че няма Q2 диференциал за 145 :gruebel:

казват, че не било проблем да се сложи специално на жтд-тата ;)

tokata_pz_flex
14-08-2008, 19:09
Аз знам , че на печките не е проблем Q2

kocta
15-08-2008, 01:34
коста гледам много ги разбираш вече скуиртовете че и съвети си зел да раздаваш :hehehm:а не мислиш ли че един мотроник с чип ще е по добре от умрелия скуирт
дето всеки момент може да та предаде ??? не мислиш знам ;-)ам земи отвори един мотроник и един скуирт и погледаи може па да ти се проясни коет не е сигурно де ;-)
И кво от това като периферята за нищо нестаа.
Да не мислиш,че горя от желание да се занимавам с мегата... ама то като MAF-а за нищо нестава и е по 700лв какво да правиш? Хондаджийте са си добре с тоя MAP да знаеш а и 1net да им прави турбо чиповете :hehehm:
Абе и тука имало от тая малумна иконка (сектантска): :hehehm:

75 turbodelta
15-08-2008, 11:22
И кво от това като периферята за нищо нестаа.
Да не мислиш,че горя от желание да се занимавам с мегата... ама то като MAF-а за нищо нестава и е по 700лв какво да правиш? Хондаджийте са си добре с тоя MAP да знаеш а и 1net да им прави турбо чиповете :hehehm:
Абе и тука имало от тая малумна иконка (сектантска): :hehehm:
въпреки всичко аз бих заложил на нов МАФ които при алфа е 130-140 лева и чип за 400-500 лева да речем от колкото умрялата мегасмърт дето само нерви и грижи може да ти доведе :spiteful:въпреки че лично аз имам корито с мега не съм за идеята на нормална кола да се монтирва тая елка 8-)

kocta
15-08-2008, 13:05
въпреки всичко аз бих заложил на нов МАФ които при алфа е 130-140 лева и чип за 400-500 лева да речем от колкото умрялата мегасмърт дето само нерви и грижи може да ти доведе :spiteful:въпреки че лично аз имам корито с мега не съм за идеята на нормална кола да се монтирва тая елка 8-)
Е да де и аз бих заложил на същото даже мойта кочина си дойде от италия със adjustable преди макферсони,пружини спортен изпускателен колектор и чип ама за тъпия 1.4 1.6 тс с някъв малък бошовски MAF ми казаха,че няма аналог нов е 680лева а пълнителя аналог на пиербург нестаа в тяло от бош и са си карам без дебитомер.Някой ден ще ми писне от дупката м/у 800 и 2800 оборота и ще се изгавря с кочината:Suicide:
Незнам защо но още като чуя думата мега ми иде да повърна.

hunter1989
15-08-2008, 18:58
добре де няма ли някой които е с мега да разясни с малко повече подробности плюсовете и минусите на тва чудо, а не само свеки да говори и накрая да се стигне до спорове и караници :idea:

nesh
15-08-2008, 19:00
Мега-скуирта може да се ползва като подобряване на респонса ,но най-осезаем резултат дава когато се сложи на кола с дебитомер....и той се изхвърли естествено 8-) Иначе управлява до 18 дюзи,нитросистеми и е страхотен при слагане на турбина или компресор. Тогава освен удобството че се ползват оригиналните датчици на колата може да си пипаш наляганията на турбината и да си имаш запомнен .bin за няколко варианта /граско/драг/рейсинг/ които през COM-порта на скуирта можеш да си превключваш отвътре 8-) Най-харесах обаче Мегаскуирта в които видях отвореният му код писан на Linux и като се разтърсих намерих настройки донаписвани от японски дрифтъри,американски драгъри или хотрод манияци. Като резюме ако си човъркаш постоянно нещо по колата и искаш електрониката ти да отразява винаги най-актуалното състояние на механиката Мегаскуирта е най-евтиният и качествен вариант не само у нас но и на всякъде по света!

P.S. най-добре експлоатираният скуирт е на БМВ-ти на Али /335i+nitro/ дето се пуска на божурище :spiteful:

Mury
15-08-2008, 19:08
добре де няма ли някой които е с мега да разясни с малко повече подробности плюсовете и минусите на тва чудо, а не само свеки да говори и накрая да се стигне до спорове и караници :idea:

Ето ти отговора от човек,който ползва Мегашит:spiteful: от няколко години :popesmiley:


въпреки всичко аз бих заложил на нов МАФ които при алфа е 130-140 лева и чип за 400-500 лева да речем от колкото умрялата мегасмърт дето само нерви и грижи може да ти доведе въпреки че лично аз имам корито с мега не съм за идеята на нормална кола да се монтирва тая елка

75 turbodelta
15-08-2008, 21:20
Ето ти отговора от човек,който ползва Мегашит:spiteful: от няколко години :popesmiley:

епа което си е истина истина си е знаеш тони че на черното бяло не казвам никога 8-)наистина е много удачен за кола която е доработвана но за евридеика ........мое мнение не е 8-)

hunter1989
16-08-2008, 00:40
:notworthy: ето това е колеги ,а не само всеки да говори чул недочул по нещо . Така става ясно на всички .Само не разбрах минусите в какво се изрязяват.Пздрави :)

75 turbodelta
16-08-2008, 10:24
:notworthy: ето това е колеги ,а не само всеки да говори чул недочул по нещо . Така става ясно на всички .Само не разбрах минусите в какво се изрязяват.Пздрави :)

ами основно в това че всичко е хенд меид демек ти и още някои са правите на 30-40 инженери на бош дет примерно една година са се занимавали с разработката на мотроника които ти с лека ръка фърляш у слагаш мегаскуирт дет се сглабя от полулюбител с китаиски поялник от два и петдесет за около час 8-)после опъваш няколко метра кабели после следват настроики които в повечето случаи са на ръба на провал и ако имаш късмет да не си счупиш мотора доде ти доде акъла го махаш тва чуду из под капака Коста може да потвърди думите ми тои е минал по гореописаната пътека :spiteful:

kocta
16-08-2008, 11:55
Каквото работи не се пипа :spiteful:
Ако някой му е чак толкова мерак се пусне по лайняната река да заповяда.
В общи линии си има и + и - но главно избора се определя от сериозността на тунинговане на автомобила или в конкретен случай някаква нужда от такова "устройство".

nesh
16-08-2008, 12:25
Нека не обиждаме разработката...вярно е че пред това да се купи готов MS в кутия повечето предпочитат да си направят сами ,но измежду stend-alone системите е най-гъвкав и достъпен вариант. Вярно е че на грубо настройки всеки може да си направи, но определено за да заработи добре на "празен ход" и в граничните режими си трябва да се отдели някои и друг лев за човек с опит!

75 turbodelta
16-08-2008, 13:05
Нека не обиждаме разработката...вярно е че пред това да се купи готов MS в кутия повечето предпочитат да си направят сами ,но измежду stend-alone системите е най-гъвкав и достъпен вариант. Вярно е че на грубо настройки всеки може да си направи, но определено за да заработи добре на "празен ход" и в граничните режими си трябва да се отдели някои и друг лев за човек с опит!
ти къде видя че обиждаме :noooo:по скоро се шегуваме с мегасмърта та аз самият на алфата си от няколко години карам с такава "разработка" която дори е хоум меид нашенска един вид ......но това не променя истината за нещата 8-)

nesh
16-08-2008, 15:47
ти къде видя че обиждаме :noooo:по скоро се шегуваме с мегасмърта

....е и аз не ползвах силни думи 8-) Просто си е "гласа на народа" със плюсовете и минусите. Но като знам че за оригинален MOTEC се дават 4-5000 долара и има по-малко опций, а на всяка малка промяна се изисква генериране на "чексума" на поне няколко нива вътре в софта и настръхвам....гледал съм настройка на Ford Cosword с Мотек и по добре изчети 20 страници за настройката на MS отколкото ада на които видя момчето с МОТЕК-а :wallbash:

75 turbodelta
16-08-2008, 16:24
:wink:напълно съгласен 8-)

WhitePower
16-08-2008, 21:23
убаво де,
изчетах всичко и доста хора са ЗА и друготе са против
така като гледам аз съм от хората където са ЗА

да може малко по къса да е таблицата за горивото ама какво от това
като гледам завидксите чипове на ГТ от и като гледам СЕП овете ми на СЕП чиповете картата им е доста по късичка от тези на инженерите от бош( да им го подам на всичките ), после настройките били трудни , ми трудни са за тези дето незнаят, а за тези дето знаят са лесни
и така като ми финишира дебитомера който срува само 900 лева ( ако върна стария е 700) какво правя ми слагам ми Мега Смърт

това си е само мое мнение , и никой не е длъжен да ме слуша

drigata
18-08-2008, 09:35
не знаех че 16/16 таблици ви идват малки

вие да няма да напъвате до 16000обр

за мен + са повече от минусите,мегата струва колкото един дебитомер(бошлав),вървене и разход на гориво-никаква съпоставка спрямо стандартни ецу-та,улеснен контрол на всички режими на работа на мотора

не знаех че стандартните ецу-та позволяват екстри като ,лънч,шифт,тракшън и прочие

веднъж нагласена нема грижи(мени ми оборотите,глъхне като и подавам газ и прочие)

за бошовата електроника имам едни бегли спомени ,че всички коли с такава електроника дават мноооооо грижи

а - за мен идват от неяснотата на хората как да си подберат датчиците които да използват,а от там почва едно ровене ,софтоерни изменения,бъгове и прочие


за мен лично няма никакви поводи за сравнение между двете-едното е мека електроника пригодна за почти всички автомобили,а другото е строго концепционална електроника за даден двигател

nesh
18-08-2008, 10:11
....за мен + са повече от минусите,мегата струва колкото един дебитомер(бошлав),вървене и разход на гориво-никаква съпоставка спрямо стандартни ецу-та,улеснен контрол на всички режими на работа на мотора. не знаех че стандартните ецу-та позволяват екстри като ,лънч,шифт,тракшън и прочие. за бошовата електроника имам едни бегли спомени ,че всички коли с такава електроника дават мноооооо грижи. за мен лично няма никакви поводи за сравнение между двете-едното е мека електроника пригодна за почти всички автомобили,а другото е строго концепционална електроника за даден двигател

:thumbup::thumbup::thumbup:

WhitePower
18-08-2008, 13:10
не знаех че 16/16 таблици ви идват малки

вие да няма да напъвате до 16000обр

за мен + са повече от минусите,мегата струва колкото един дебитомер(бошлав),вървене и разход на гориво-никаква съпоставка спрямо стандартни ецу-та,улеснен контрол на всички режими на работа на мотора

не знаех че стандартните ецу-та позволяват екстри като ,лънч,шифт,тракшън и прочие

веднъж нагласена нема грижи(мени ми оборотите,глъхне като и подавам газ и прочие)

за бошовата електроника имам едни бегли спомени ,че всички коли с такава електроника дават мноооооо грижи

а - за мен идват от неяснотата на хората как да си подберат датчиците които да използват,а от там почва едно ровене ,софтоерни изменения,бъгове и прочие


за мен лично няма никакви поводи за сравнение между двете-едното е мека електроника пригодна за почти всички автомобили,а другото е строго концепционална електроника за даден двигател

:thumbup::thumbup::thumbup:

бате каза ли им го на неверващите
при мене след като пукна и този "дебиломер" с марката "болшлав"( да им го подам на инженерчетата от бош) слагам и аз мега щото с тоз мотроник с емнасе хиляди датчика не се живее

Коя друга кола има и мап и маф и баромертичен

75 turbodelta
18-08-2008, 14:05
и поне две три темпераатурни корекции :Tease:

drigata
18-08-2008, 14:44
и поне две три темпераатурни корекции :Tease:

я кажи какви температурни корекции си правил???????????

че нещо не ми стана ясно

кажи и с каква версия си на мегата,с какъв датчик ти отброява тактовете за обороти и искра

от къде го закупи,кой ти го имплантира и кой ти го мапва?????????

75 turbodelta
18-08-2008, 16:13
я кажи какви температурни корекции си правил???????????

че нещо не ми стана ясно

кажи и с каква версия си на мегата,с какъв датчик ти отброява тактовете за обороти и искра

от къде го закупи,кой ти го имплантира и кой ти го мапва?????????

бих ти казал но не тук ! НЕ Е ПОДХОДЯЩО МЯСТОТО !
скаип: bizzart.
ICQ: 221469187

kocta
19-08-2008, 01:12
Значи днеска подоробно разгледахме с колеги които се занимават с Megasquirt варянта за мега на 16V TS и най-голямия проблем идва от варятора (променливо газоразпределение) понеже не е като на v-tech с 2 позиции (включено и изклщчено) а е със степени и много трудно може да се накара да се командва.Гледахме нова разработка на мега 2 за контрол на Vanus но другия проблем идва,че се изчерпват изходите на мегата.Също проблем се яви моторчето за празен ход понеже е с 3 кабела но то евентуално ще се пребори. Ако се подкара всичко читаво ще има и улеснение за газов инжекцион който ще се командва от мегата и спестявате към 500-600лв (от там добавяте 1000лв и имате турбо с мега на газ):holiday2:

drigata
19-08-2008, 09:33
Значи днеска подоробно разгледахме с колеги които се занимават с Megasquirt варянта за мега на 16V TS и най-голямия проблем идва от варятора (променливо газоразпределение) понеже не е като на v-tech с 2 позиции (включено и изклщчено) а е със степени и много трудно може да се накара да се командва.Гледахме нова разработка на мега 2 за контрол на Vanus но другия проблем идва,че се изчерпват изходите на мегата.Също проблем се яви моторчето за празен ход понеже е с 3 кабела но то евентуално ще се пребори. Ако се подкара всичко читаво ще има и улеснение за газов инжекцион който ще се командва от мегата и спестявате към 500-600лв (от там добавяте 1000лв и имате турбо с мега на газ):holiday2:

колега,сичко това е добре,но ако бяхте влезнали на официалната страница на мегасекуирт,там щяхте да видите че има описано как мегата може да управлява няколко вида стъпкови моторчета за празен ход( он/оф клапан с два извода,с три извода и стъпков мотор) http://www.cs.uiowa.edu/~jones/step/types.html

drigata
19-08-2008, 10:24
аааааааааааа,и колега нещо не сте догледали,соленоида на вариатора е с две крачета и е от най простият тип on/off-тъй че може да се управлява и няма да се наложат софтоерни или хардуерни промени по мегата

kocta
19-08-2008, 11:13
Ако е така е супер .Гледахме в аутодатата и излезе,че е на степени ако е он и офф както на витека няма никви проблеми значи.А за стъпковото моторче казаха,че ще го преборият значи не им е било проблем. Абе вкарах ги малко във филма вчера Vectra 1.4++ (Илиян) и charlli (Чочо) с въпроса а са ко правиме ако тряя да слагаме мега на алфичката.Еми ако е така както казваш значи няма никакъв проблем и ако се направи на 1 алфа другите би-трябвало да са на конвейр един вид.

ivcho_sf_164
03-05-2009, 00:40
:big_heat::dunno:kolegi karam alfa 164 twin spark 2000 kubika 147 k.s(ako ne se laja) na gaz posledno tova ne6to za koeto govorime kolko pari struva moje li da se sloji na vaprosnata alfa i 6te ima li smisal ot nego pri men?poneje imam i golf 2 pl iskam da pitam dali 6te go napravi malko po barz?i posledno ako kolata e s kompresor po4va li da varvi po dobre?ba6ta mi ima korado g60 s gazov injekcion ama n a gaz varvi do 4500 ob/min i prekasva pak i e spanato dosta:dunno:10 X PREDVARITELNO ZA OTGOVORA

Zhivkov
03-05-2009, 01:11
Колега аз мисля че няма Q2 диференциал за 145 :gruebel:

А за ГТВ имали и дали може да се постави някак си??

Zhivkov
03-05-2009, 01:36
Принципно аз съм за нов дебитомер с чип но това което чета тук ме накара да се замисля относно мегата

Balagan
03-05-2009, 20:38
Добре ве а как не измислиха некъф измислен датчик или заместител на тоя дебитомер нещо което слагаш на буската и компа се лъже че сичко е наред ! а не да слагам 145346457467 електроники и датчици

Не може да няма някой умен дето да измисли по лесно решение се пак правят клониране СПИН свински телешни пилешни конски кучешки и секфи грипове !!!

75 turbodelta
03-05-2009, 20:48
не ви разбирам аз какви толкова ви пречи тоя дебитомер :flirt:купуваш си един нов и готово какво толкова търсите под вола теле не знам ...то не бе мегаскуирт то не бе специални датчици вместо дебитомер....типично по нашенски щом тряя се дават пари почваме да вадим от девет кладенеца вода ....:choice:

Balagan
03-05-2009, 20:53
Щото неразбирам как Браво 1.8 няма а аз със 2ка имам ?>?? кфа е тая тъпа италианска логика на нещо което за мен е излишно !

emko
03-05-2009, 22:15
Принципно аз съм за нов дебитомер с чип но това което чета тук ме накара да се замисля относно мегата

Здравейте колеги и аз попрочетох и почвам да клоня към мнението ЗА мегата. Самия монтаж труден ли е имам предвид като време дали отнема много (ясно ми е че, трябва да го направи човек който е наясно какво прави) и ми е интересно тоя софт щом има и *nix подобен и може да се базика лесно ли е после за обикновенни хора да си го донастроят. И като финал какво може да се очаква в вървежа. За икономичния режим схванах долугоре. благодаря ви!

vegatta
04-05-2009, 23:40
Щото неразбирам как Браво 1.8 няма а аз със 2ка имам ?>?? кфа е тая тъпа италианска логика на нещо което за мен е излишно !


къкво няма???????

Дебитомер ли?
:shocked:

ФЕРАРИСТ
05-05-2009, 22:41
Дригата да каже впечатления, аз надявам се до 2-3 седмици и аз да мога, познавам доста народ дето с Меги карат, и чесно казано ме е яд че досега не сложих и аз......

drigata
07-05-2009, 14:25
Дригата да каже впечатления, аз надявам се до 2-3 седмици и аз да мога, познавам доста народ дето с Меги карат, и чесно казано ме е яд че досега не сложих и аз......

повече за нищо на света не бих сложил електроника робърт бош

това е идеалната електроника по джоба на българина

влагаш един път и забравяш кое туй дебиломери, vr датчици,ламбди и прочие

има и доста по пинизчийски електроники,но малко хора могат да си ги позволят

zdravio
07-05-2009, 15:11
повече за нищо на света не бих сложил електроника робърт бош

това е идеалната електроника по джоба на българина

влагаш един път и забравяш кое туй дебиломери, vr датчици,ламбди и прочие

има и доста по пинизчийски електроники,но малко хора могат да си ги позволят
:director: Мнооого правилно казано само кеш да има, но кат смениш 1,2 дебитомера и 1 сонда- те ти Мега !!!

Bobo
07-05-2009, 22:22
Аве то и оригиналната като я преработиш можеш да ги забравиш тия неща ;) А относно мегата има и плюсове и минуси така че айде да не се превъзнасяте:)

75 turbodelta
08-05-2009, 00:23
Аве то и оригиналната като я преработиш можеш да ги забравиш тия неща ;) А относно мегата има и плюсове и минуси така че айде да не се превъзнасяте:)

мога да поспоря с теб за минусите на скуирта пред плюсовете на хер бош особенно при тунингована кола но тък като ако случаино имаш опит с скуиртове то тои е доста малък няма да го направя тъи като няма да е обективно :grin: та в тоя ред на мисли и аз напълно подкрепям дригата превъзнасяики се :gayfight:

WhitePower
09-05-2009, 00:35
аз също подкрепям дригата
писнало ми е от скъпи бошовки простоии
само за пример един оригинален дебитомер за ГТ то струва 670 лева ако върнеш стария , иначе е 900 лева
ми да им го п...м на Бош
ако беха по 50 лева да ама като са монополисти да не са 100 кила
скоро може и аз да мина на скуиртеца
поне ще забрава за чипосване , само си сменям картите от рацерска на икономе и готово , да не споменавам че едно момче исползва 2 те карти на мегата за да си оправлява с едната газовите инжектори - така им ебаваш и мамата на газаджиите да им даваш по 2000 лева за газов инжекцион

ФЕРАРИСТ
09-05-2009, 01:33
Разгледах се във уж 1-2 офиц. Скуиртни форуми, и като гледам ората какво правят, и чак ме е яд......Не мога още да говоря нищо, но това което чувам е повече от задоволително......още повече че се очаква да ми изпадне чист спирт доста изгодно, и ще си я лашкам на спиртец, и ще си свиркам.....

hunter1989
09-05-2009, 10:30
и ще си я лашкам на спиртец, и ще си свиркам.....[/QUOTE]

На спирт върви ли ??? сори за спама

ФЕРАРИСТ
09-05-2009, 10:39
И още как.....возил съм се на 3.5 литрово и около 400 коньово говедо на чист спиртец.....ама тоя човек спря да го намира тънко и пак мина на бенз....просто през софта променя леко сместа към по богата и никакви ядове.....гледах като теле като го видях да налива нещо бяло и прозрачно в резервоара.....

hunter1989
09-05-2009, 11:05
То близо до ихтиман има завод за спирт , един познат работи там , ама не знам дали може да се купи спокоино , защото от там ще е по евтин.

ФЕРАРИСТ
10-05-2009, 18:48
Питай ако не те бърка колко е литъра и ако се продава, как става.....и ако не се продава дали пак някак си става....

75 turbodelta
10-05-2009, 23:30
И още как.....возил съм се на 3.5 литрово и около 400 коньово говедо на чист спиртец.....ама тоя човек спря да го намира тънко и пак мина на бенз....просто през софта променя леко сместа към по богата и никакви ядове.....гледах като теле като го видях да налива нещо бяло и прозрачно в резервоара.....
ти добре че си се возил и да наистина става си на спирт метанол но не е толкова лесно преминаването туи като на спирт колата гори точно два пъти повече литри заради специфичнотоста на спирта тоест от там се налага промяна на цялата горивна система ... помпа дюзи и т.н. и чак тогава идва ред на оптимизиране софтуера и сместа не се променя към по богата ами просто се оптимизира.....съвсем просто е ако само леко обогатиш сместа и сипеш спирт дори няма да запали
автомобила освен това дори и да успееш да запалиш дебита на дюзите предвид двоиния разход трябва поне двоино да се завиши както и тоя на помпата ....бе не е току така и за момента е доста по скъпо да се кара на спирт и да не забравяме и не на последно място че тоя спирт метанола е доста отровен и летлив и много лесно може да доведе до сериозно неприятности :th_up:

kolev
11-05-2009, 14:34
с тоя метилов алкохол ще избиете рибата и ще ослепите де що има живо :unsure:

ФЕРАРИСТ
11-05-2009, 14:43
E то и с етанол става.....

kolev
11-05-2009, 15:27
става ама той е с акциз. иначе пиянките щяха да зареждат по бензиностанциите :tooth:

голямата риба
11-05-2009, 20:00
Само да вметна, че мегасмърта-а може да се настройва лесно от хора които имат на идея какво точно правят.
Не е да е баш като конструктор лего с упътване и картинки и воала.

75 turbodelta
11-05-2009, 20:29
и да допълня на рибата мнението ...мегаскуирта а и не само тои амо всяка една такава електроника само тогава работи когато оператора на хардуера както и на софтуера знае какво прави :th_up:

ФЕРАРИСТ
12-05-2009, 12:04
Мда, известиха ме че това не е проста работа.....въпреки че на тоя етап си нямам голям хабер от това, все пак имам огромното желание да се науча, има и кой да го направи и да ми покаже А,Б,В, така че просто е въпрос на време и играчка.......все пак никой не е ходил на училище за това...

drigata
12-05-2009, 12:34
eто,който се интерисува,първо се образова ,после пипа

http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Software_Manual.htm#stagedinj

hunter1989
12-05-2009, 19:35
Питай ако не те бърка колко е литъра и ако се продава, как става.....и ако не се продава дали пак някак си става....

Колега питах този приятел ама ми каза че се продава на ЦИСТЕРНИ а те май са по 50 100 тона :fish: така че не знам

sharo
13-05-2009, 11:31
Я и аз да се набъркам тука :drunk:
За да се настрои мегицата, задължително требе широколентова сонда. Иначе не става - мъчиш, сучеш, копираш заводски данни - тц. все нещо куца. Иначе самия хардуер не е проблем за всеки който се е занимавал с електроника и мпт.

Конкретно vvt и подобни могат да се управляват и с допълнителен процесор, в зависимост от оборотите (а и от каквото се сетите още) - мегата ще се усети и ще си коригира въздуха. За спирт - дебита на помпата е достатъчен, в повечето случаи и инжекторите - просто времето за отваряне е по-голямо. Лошото е, че не може да си на спирт и на бензин и на газ (има възможност само за две карти:cry: ) ама да не ставам нахален...
Малко дървено е измислено управлението на бошовските клапани - там стърчи един дебел резистор, но работи.

ФЕРАРИСТ
13-05-2009, 11:34
Я и аз да се набъркам тука :drunk:
За да се настрои мегицата, задължително требе широколентова сонда.

Конкретно vvt и подобни могат да се управляват и с допълнителен процесор, в зависимост от оборотите (а и от каквото се сетите още) - мегата ще се усети и ще си коригира въздуха. За спирт - дебита на помпата е достатъчен, в повечето случаи и инжекторите - просто времето за отваряне е по-голямо. Лошото е, че не може да си на спирт и на бензин и на газ (има възможност само за две карти:cry: ) ама да не ставам нахален...
Малко дървено е измислено управлението на бошовските клапани - там стърчи един дебел резистор, но работи.
Мда, взехме си вече широколентова LC1, така като видях какво пишеш, значи ли че мегата мое да контролира вариатор при тспарка....2.5 няма вариатор, но принципно искам да знам......

drigata
13-05-2009, 12:47
може.може:devil:

sharo
13-05-2009, 16:52
Дори и да са запълнени всички портове, пак може да се направи като отделен модул на допълнителна платка в кутията...

emko
22-11-2009, 13:53
добре де момчета кажете кой, каде слага мега колко излиза в цифри някаква подготовка на двг трябва ли да се направи преди да се сложи мегата?

Pastora
22-11-2009, 15:56
Ако някой може да даде инфо с цени на читаво изпълнение за t.spark, все пак Коледа идва и може да си понаправим подаръчета ? Или поне къде и кой може да го изпълни ?

drigata
22-11-2009, 17:59
Имам мой човек,който ме снабдява с меги,мойта е от него.

А цените варират в зависимост от това коя версия искаш и са от 400 до 650лв,а с монтажа и настройките излиза грубо около 1000-1200лв,като се включват и всички сензори и датчици които ще ти трябват.

Pastora
22-11-2009, 18:55
Мерси за инфото, това мисля искаха да прочетат доста хора, както и аз разбира се :)

nesh
22-11-2009, 19:54
http://www.orionturbo.info/forum/index.php Аз познавам Николай. Той поддържа и страници за Скуирт на български. В портфолиото му са доста направени автомибили. Но му затрих телефона :-)

drigata
23-11-2009, 10:01
http://www.orionturbo.info/forum/index.php Аз познавам Николай. Той поддържа и страници за Скуирт на български. В портфолиото му са доста направени автомибили. Но му затрих телефона :-)

Хахахахахах,аз си го имам,даже се чухме вчера.

nesh
27-11-2009, 00:36
Той е един от хората с отговори от извора!