PDA

View Full Version : Проблем с 164 2.5 ТД



icedoc
15-03-2008, 16:05
Колеги помагаите ... като и дам резко газ...изпушва ...
2.5 тд 95та е ...с електронната помпа и диуза е колата
кво мойе да и е , и куде да я карам , да не замине турбото ?

StreetGlow
15-03-2008, 19:14
И моята пуши страшно като й дам саджак, но върви доста. Лятото като ми изгоря електронната дюза помислих спря да върви и да пуши, закарах я в Бош, замериха турбото, казаха, че работи нормално и при мен изключвам пушилката да е от него и до ден днешен се чудя.

icedoc
15-03-2008, 19:22
е как разбра че е изгоряла тая диуза ?

MiRaCuLiX
15-03-2008, 22:00
Нищо ти няма караи ... това са сажди които се събират в ауспуха и понеже не я ръчкаш не чистиш саждите ...

Boby
15-03-2008, 22:52
Черният пушек е признак на недостик на въздух.Аз бих си проверил филтъра,интеркулера,маркучите,клапаните,разпръсква чите и накрая турбината.

icedoc
16-03-2008, 02:33
филтара го смених вчера .. ще видя днес дали ще се оправи , за другите неще незнам как да проверя ...маркучиии разпрасквачи ... ?

MiRaCuLiX
16-03-2008, 10:41
Когато потдържаш колата във високи обороти около 10 15 сек. пушекът не става ли по светъл, и при повторно подаване на рязка газ вече не е така черен?

icedoc
16-03-2008, 18:32
незнам ще направя този тест

Boby
16-03-2008, 22:09
филтара го смених вчера .. ще видя днес дали ще се оправи , за другите неще незнам как да проверя ...маркучиии разпрасквачи ... ?

Отвий маркуча от колектора,запали я и някой да дава газ ~2000 оборота и си сложи ръката отпред да създаде налягане и слушай дали не издиша от някъде или ако има омаслено някъде значи изпуска от там.
За разпръсквачите:отиваш в сервиз да ти ги проеверат как пръскат.

Друго няма какво да е.Или не и достига върдух или нафтата не се впръсква добре.

icedoc
17-03-2008, 01:41
ами има омаслено на испускателния колектор (тази дупка точно до турбото)
мисля че от там испуска , те ги сменяваха тези гарнитури , но нямаше далго време ефект . маи ще я карам в сервиз да я гледат че да не обаркам аз нещо ...

virusalfa
17-03-2008, 11:08
Един колега в по-горен пост навява едно логично обяснение-ако колата я караш градско предимно в ниски обороти и естудена,по изпускателната система се събират сажди и недоизгорели продукти с извънземен произход(щтот в нашата нафта има какво ли не).Нормално е при първото по-сериозно настъпване да ти изпуши като локомотив :idea:

icedoc
17-03-2008, 11:45
да но не е само при парвото настапване ... тпва ме притеснява

virusalfa
17-03-2008, 11:48
да но не е само при парвото настапване ... тпва ме притесняваСвали тръбата на входа на турбото и провери оста за луфт,все пак турбината е немско шайзе :idea:

icedoc
17-03-2008, 12:12
ок колеги ще проверя всички начини които казвате . но ще се забавя , защото сега сам с извадно рамо (от катастрофа) и немога да пипам нищо по мотора ... ще пиша после в темата , като разбера кво става

Boby
17-03-2008, 13:25
Луфта в оста не те бърка.Ще хвърля масло,но в оборотите на турбината няма да има разлика.

164 td
12-04-2008, 04:54
абе караите с vm84a!бетон е!от 12 години не сам слизал от неиа.е нема трошене тва

virusalfa
12-04-2008, 10:39
Кой каквото намерил-това кара.С новото ГНП разхода е паднал,извънградско при нормално каране ми се върти около 6 и малко :wink: Предстои да й кача и турбината,която развива комплекс за малоценност на тия с S320CDI-тата :wink:

icedoc
12-04-2008, 10:58
Кой каквото намерил-това кара.С новото ГНП разхода е паднал,извънградско при нормално каране ми се върти около 6 и малко :wink: Предстои да й кача и турбината,която развива комплекс за малоценност на тия с S320CDI-тата :wink:

Колега какви са тия манипулации ? турбини друго гнп , даи инфо да видиме дали ще намериме такива неща ...да сложиме

164 td
07-05-2008, 10:35
абе митак какво 6 на 100 масло ли?

virusalfa
07-05-2008, 17:39
абе митак какво 6 на 100 масло ли?Нафта,бе!Не се подпичквай с батко си :idea: По трасето,по което се движа в нормални условия(пълно е със софийски зетове,дето си одат на село в петък отвечер и неделя следобяд),средната скорост ми е около 60км/ч :roll: Ти пък много добре знаеш какви части качвам в момента.А на колегата айсдок пояснявам,че карам в момента с турбо Гарет ГТ15 от ауди 1,9 тди,В4 :oops: Таман му навих 44 хиляди... сега като кача това шо си требе..... лелей!!!

icedoc
07-05-2008, 19:20
Колега интересно ми е как върви с това турбо аз смених турбината просто и сега съм много доволен от вървежа , но като я ръчна яко си изпушва стъбилно отзаде , това нормално ли е за търбината или и тя е трагнала ...?

Boby
08-05-2008, 13:17
Колата ти пуши от скапани дюзи,ГНП или запушен интеркулер.

icedoc
08-05-2008, 18:16
Къде мога да отида да проверят тези неща ? и да ми кажат кое е за смяна ?

virusalfa
08-05-2008, 21:38
Къде мога да отида да проверят тези неща ? и да ми кажат кое е за смяна ?Фани свали интеркулера и го измий щателно на пароструйка.След това го остави един ден да изсъхне и го качи.Това се прави задължително при замяна на турбокомпресорас нов или изправен :idea:

icedoc
09-05-2008, 01:06
хм трябва да го направя..а да попитам в интеркулера има ли някакво масло??

virusalfa
09-05-2008, 08:48
Почти винаги има масло,особено ако се кара градско и на ниски режими.Тогава се натрупва и от турбото,и от масления сепаратор през турбото.Просто всичките маслени кондензи,засмукани от компресорната перка,преминават в интеркулера и там се натрупват.Затова особено след като си я карал на ниски режими,студена повече пъти и градско и като излезеш извънградско,поне първия път изпушва качествено.Това е именно от това масло и от саждите по ауспуха :wink:

icedoc
09-05-2008, 12:20
аха значи трябва да се хвана да намеря време да погледна интеркулера...

Boby
09-05-2008, 13:24
При положение,че имаш работещо ГНП защо не го смениш да видиш как ще е?