Log in

View Full Version : аз кат викам че голфа ноу вървежен да ми вервате ;)



търтей
30-08-2005, 14:13
Рекорд на 400-метровото трасе на самолетната писта край София в Божурище постави VW Golf Mk II Rallye с 1,8-литров мотор по време на финала на второто състезание по драг рейсинг у нас, което се проведе на 27 август. Времето на германското чудо, което е най-мощният представител на семейство Golf в България със своите над 500 к.с., е 11,53 сек. Преди това рекордът бе поставен от Porsche 911 Turbo 996 с над 620 к.с., победител в първото състезание по драг рейсинг – 11,59 сек. Автомобилът е дело на “Цунами Тунинг”. На финала VW Golf се срещна с достоен съперник в лицето на Audi RS2 на Явор Банакиев, доработено от фирмата “Проспийд”. Голфът успя да победи конкурента си в най-мощния клас С, където се състезават автомобили с двигатели над 3501 с атмосферно и над 1851 куб. см с принудително пълнене, последователно в две гонки на 400-метровото трасе. След края на първата колата получи малка повреда, която обаче бе отстранена, и мощният автомобил успя да спечели първото място в състезанието. Трети остана Даниел Дончев с Mitsubishi Lancer Evo. Победителят от първото състезание Мартин Кралев с Porsche 911 Turbo 996 не се появи във втория кръг.
За разлика от него, победителят от първото състезание в клас В, или двигатели от 2001 до 3500 с атмосферно и до 1850 куб. см с принудително пълнене, Али Чакрун с BMW E30 дублира титлата си.
Ден след състезанието обаче Audi RS2, който има 580 к.с. плюс допълнителен кик от 100 к.с. чрез Nirto система, подобри рекорда на VW Golf на 11,51 сек, показвайки, че все още борбата между двете коли не е решена, а Golf е спечелил първата битка.
В най-малкия клас победител стана Opel Astra с Nitro система, доработен от “Цунами Тунинг”, с време 14,13 сек.

alf
30-08-2005, 14:26
е неееее
ако беши зилен сиат с уепенка и варненска регистрация да виите ко стаа...
а бтв то всеизвестно че най бръзата кола е голф2 1,6д с пернишка регистрация :jumping: :boost: :static: :screwy:

Red Devil
30-08-2005, 14:28
бях свидетел на всичко и мога да кажа само :lol_sign: ...състезанието определено беше интересно.3 место спечели именно Митсубишито лансер и то с победа над поршето.аз лично бях много разтроян като чух на втората гонка м/у поршето и типото че поршето е спчелило защото като минаха покрай мен типото имаше една кола преднина(после ми казаха че типото е било с друга скоростна кутия поради повреда в по хубавата,но не знам колко е вярна информацията ми).Също така бях сигорен че аудито ше ги бие сичките защото то в буквалния смисъл на думата излиташе:)) :shock: като цяло състезанието не беше никак зле

ShoxXx
30-08-2005, 14:45
Tipo-то се пусна без азот. Тази седмица би трябвало да направи старт и с азот.

MONI
30-08-2005, 15:34
Дали има снимки някъде да рзгледам.......... :roll:

WhitePower
30-08-2005, 18:21
мене ме е яд че само германци за на 3-те първи места
и че пунтото го пуснаха срещу али и веднага отпадна и не нямаше шанс да се бори с другите

ама мене ми се струва че на пунтото е прекалено мощно за една предавателен мост
ама нека Жорко каже той си стартираше

hf hpe
30-08-2005, 18:39
да обаче собственика на голфа е заявил
"единственната кола която ме притеснява е типо-то"
според майсторите му типо-то е кола с характер и него ден не е било на кеф
а и лично аз видях че до 15:20 все още беше на крика, така че не е имало време за тестове камо ли за настройки

за Силата
пунтото което се е пускало не е на Жорко

ShoxXx
30-08-2005, 18:50
То всъщност е на Жорко, ама не на jorko, а на другия Жорко. :)

Grigor
31-08-2005, 00:35
Искренно се възхищавам от подобни тунинги, но също толкова искренно НЕНАВИЖДАМ нирото!


Всеки 'играч" с нитро може на 400-500м. права... ама в реални условия по пътя ?

Според мен прекалено много се е гледал "бързи и яростни"....

georgyg
31-08-2005, 16:54
90% от колите на Божурище са направени за 2-3 гонки и след това пак, това е спорт, а не возене. Майсорлъка е да върви на 400м, а не на постоянно каране. Абе просто не мого да разбера как кола за 3хил. лв се дават толкова много пари само за да докажеш нещо, но това е спорта иска и жертви.
Е друг е проблема, че Alfa-та си е страст, а не някъква кола за превоз от точка А до точка Б, но за това си плащаме за удололствието инече Сорсааааааааааааааааа............... УЖАССССССССССССС....... :laser: