Log in

View Full Version : Спирачни дискове за 145/6, 257 мм-с канали и/или перфорирани



trustworthy
21-03-2008, 13:47
След обстойно изчитане на всички теми във форума, касаещи спирачните дискове, както и някои теми от форуми на други марки, все още се лутам в избора на марка за предни дискове.

До момента съм синтезирал следната информация:
1. National - само перфорирани - ~330 лв - цената им е сравнително височка - Нено е с такива, возил ме е...много яко спират

2. Брембо Макс - само с канали - ~200 лв - срещнах няколко мнения, че се кривяли много бързо, иначе ми харесва офертата

3. Дискове от Адвенчър кар - с канали и перфорирани - ~230 лв- правени по поръчка на Адвенчър кар в Италия, доколкото ми се изясни от разговора с магазина по телефона. Знам, че колегите посещават редовно форума, може да внесат повече яснота, ако желаят

4. всички останали марки ...конкретни оферти с цени не успях да намеря от досегашното ми онлайн търсене

Предварително благодаря за конкретни мнения, предложения, съвети в избора, че явно не е лесно, а жтд-поверът е нищо без контрол :), ако мога така да се изразя

П.П. само да поясня, че идеята за ъпгрейда на спирачките е единствено и само да се подобри ефективността. Нямам рейсинг блянове за момента :)

Venci
21-03-2008, 22:09
А накладки? Те също имат голямо значение.

търтей
21-03-2008, 22:26
абе аз чак ся загрех
ти като не дигаш повече то 60 кво ту пука квиспирачки имаш на печката? :tongue:

gigi
22-03-2008, 00:36
Или National или обикновенни :wink: мах-а освен където има вид друг плюс няма, но бучи при по яко спиране с висока скорост и износва по бързо накладките. При скорости под 100 много повече роля играят хубавите гуми. Ако не се цепиш по магистралата със 200 не ти трябва нищо друго освен обикновенни дискове, е освен ако не искаш да изглежда автобусчето бегачка :wink:
Мене ако питаш оригинални накладки и дискове и си 6 8)

Nikoror
22-03-2008, 07:01
според мен обикновените накладки са голяма мъка. а тия дискове с дупки и чертички са безмислени в 98% от случаите (и ти не си в тези 2% :D ). вземи си най-обикновени брембо дискове и добри накладки и ще си много доволен. не разбрах това за ефективността и "рейсинг"...
не забравяйте, че това колко спира колата зависи най вече от:
маса, коефициент на сцепление на гумите, диаметър на гумите, диаметър на дисковете, площ на спирачните бутала, коефициент на сцепление на накладките (тука варира от 0.3 до 0.6+). очевидно накладките се сменят най-лесно и има доста 0.45-0.5 накладки дето са годни за всеки ден (т.е. +50% "ефективност" :lol: )
ааа.... следващото е 284мм спирачки от qv (по спомен беше нещо такова) дето трябва да е относително лесно "упражнение"

trustworthy
22-03-2008, 07:41
А накладки? Те също имат голямо значение.

Естествено. Но там сякаш изборът е по-лесен.


абе аз чак ся загрех
ти като не дигаш повече то 60 кво ту пука квиспирачки имаш на печката? :tongue:

Ейй, не се сдържа бее. Хем та предупредих :smackbum:
Петко и Киро много сериозно ме притискат от снощи с тея чипове - викат, че и над 60 щяла да може да вдига след ремапа. :)


...При скорости под 100 много повече роля играят хубавите гуми.

Тях да кажем, че съм ги осигурил ;) Говорим за стаге 2 8)


...Ако не се цепиш по магистралата със 200 не ти трябва нищо друго освен обикновенни дискове, е освен ако не искаш да изглежда автобусчето бегачка :wink:
Мене ако питаш оригинални накладки и дискове и си 6 8)

Цепя се чат-пат със 180-190, щото повече не иска така или иначе :)

Мерси за отоворите на Венци и Гиги, а на Търтея - за спама. :lol:

Други мнения? :roll:

ne0
22-03-2008, 17:28
избягвайте перфорирани дискове на съмнителни марки ;)...... перфорираните дискове се слагат ако наклатките го изизкват

trustworthy
22-03-2008, 17:56
избягвайте перфорирани дискове на съмнителни марки ;)...... перфорираните дискове се слагат ако наклатките го изизкват

Това ясно, ама дай някакво предложение, ако знаеш! Освен Национал, де

ne0
22-03-2008, 18:33
ricambi originali

Mury
22-03-2008, 19:46
РЦ не лош вариянт,заедно с накладки Ремса са доста добра комбинация :wink: :wink: :wink:

hristiqn
24-03-2008, 19:27
РЦ не лош вариянт,заедно с накладки Ремса са доста добра комбинация :wink: :wink: :wink:
Брембо Макс за наща големина беше около 80лв диска и около 70 лв накладки Ате , по спомен като ги взимах за моята това ;) За мен това е оптималният вариант за цена и качество :roll: Аз съм доволен ,стават за грацко и извънграцко ;)

trustworthy
24-03-2008, 19:34
Брембо Макс за наща големина беше около 80лв диска и около 70 лв накладки Ате , по спомен като ги взимах за моята това ;) За мен това е оптималният вариант за цена и качество :roll: Аз съм доволен ,стават за грацко и извънграцко ;)

А колко км си изминал с брембьо до момента? Защото чух доста негативни отзиви, че се кривяли доста бързо, но ставаше въпрос все за невентилирани дискове, а нашите не са такива

hristiqn
24-03-2008, 19:41
Брембо Макс за наща големина беше около 80лв диска и около 70 лв накладки Ате , по спомен като ги взимах за моята това ;) За мен това е оптималният вариант за цена и качество :roll: Аз съм доволен ,стават за грацко и извънграцко ;)

А колко км си изминал с брембьо до момента? Защото чух доста негативни отзиви, че се кривяли доста бързо, но ставаше въпрос все за невентилирани дискове, а нашите не са такива
Еми над 10000 и мога да кажа в екстремен режим , макар 4е карам 1.4 :twisted: Еми освен да ти се изтрият по-бързо каналите ако не са ти хубави накладките мисля са добри ;)

търтей
24-03-2008, 20:26
и над 60 щяла да може да вдига след ремапа. :)

ма ти си се чипирал ли бе?
лелеле
ега ти
жтд пове мамаму и прасе
ужасТ

пуши ли яко?

а сега сериозно
сложи си рикамби оригинали и смени спирачните маркучи с нови
може и метални
ефектът ще е поразителен :wink:

acko88
25-03-2008, 18:06
За такова нещо несам мислил,но сам се замислял дали да сложа апарати и дискове от Куве или ТИ според мен не е лоша идея помисли и ти над варианта.. :wink:

trustworthy
25-03-2008, 20:57
За такова нещо несам мислил,но сам се замислял дали да сложа апарати и дискове от Куве или ТИ според мен не е лоша идея помисли и ти над варианта.. :wink:

Да. Това е също добра алтернатива, но просто не ми се занимава. Така или иначе, фабричните спирачки на257 мм при 145/6 са си достатъчно добри. Аз след време трябва да сменям старите дискове и затова търся варианти

cvetelin
25-03-2008, 21:02
абе транспорт що не си сложиш дискове и апарати от примерно 164 турбо.. да видиш печката как ша спра...

остай тез марки и чудеси... немри от някоя слагай ги на печката и литвай :)

trustworthy
25-03-2008, 22:27
абе транспорт що не си сложиш дискове и апарати от примерно 164 турбо..

Ще скучаят такива големи спирачки на толкова слаб мотор, бе :lol:

gigi
25-03-2008, 23:38
абе транспорт що не си сложиш дискове и апарати от примерно 164 турбо..

Ще скучаят такива големи спирачки на толкова слаб мотор, бе :lol:
Ам че те на турбото са кат на QV :wink: а аз и тях мога запала :D

cvetelin
25-03-2008, 23:39
абе транспорт що не си сложиш дискове и апарати от примерно 164 турбо..

Ще скучаят такива големи спирачки на толкова слаб мотор, бе :lol:

ми ша си поръчаш един респромски чип и ... ша има работа :lol: