Log in

View Full Version : Alfa 145 vs Golf2



slavips
25-03-2008, 22:06
Алфата ми е 1.3Boxer 90hp а глупавия голф е 1.8 неква си механична инжекция 90hp.Голфа е на един мой колега и иска да се пуснем ма.....иска да сложиме кинти.Сумата не е малка ма не е и голяма,затова реших да се допитам до вас преди евентуално да ме направи смешен :roll: или пък аз него.Споделете имам ли шансове срещу голфчето :wink:

Novachev
25-03-2008, 22:13
Нещо те базика този голф си мисля че е този голф е 107 к.с. щом е с механичен инжекцион и ако не е глътнал български въздух (ако не е бил отварян инжекциона) ще е доста по бърз има с 2 сек по добро ускорение. Ако сложиш пари е твърде вероятно да загубиш но ако е за спорта се пробвайте.

forza_italia
25-03-2008, 22:20
Най -вероятно падаш колега ......Ако кинтите не са толкова много пускай се,но мисля че голфа има леко преимущество пред 145 точно с този мотор..На 33-ката беше добре,ама за тази идва малко слабичък.......Опитай все пак,дано да го биеш.. Успех :)

trouble
25-03-2008, 22:40
Отвява те колага..мен ме отвява 1.8 Syncro по думите на човека е 115 коня....сигурно е така

acko88
25-03-2008, 23:36
Хахах Васкоооо 1.8 синхро ма голф 2ка ли тва ??Бащами имаше Пасат 1.8 синхро ама беше и с механичен компресор и е около 165 кончета така че може и да те е пуснал по парзалката.А тоя с голфа кво се точи на коли с по малки мотори и то на пари??Имам и аз някой спестени пари за черни дни ако иска ще ги сложа на една дръпка с тоя дръгливец

gigi
25-03-2008, 23:42
Ще те бие :? fnt имат от мноого години пассат 1.8 90 кс и с мойто уно 1.4 вървяха горе долу равно а 145 боксер я биех, най лошото е че голфа е по лек от пассата :? Виж ако изравните килата незнам тогава по имаш шанс :roll:

ShoxXx
25-03-2008, 23:53
Значи тоя Голф 2, който е 1.8 90коня е 8 клапана.

Голф 2 има с 16 клапана и механичн инжекция KR и е 139коня.

Има и Голф 2 с електронна инжекция и се води PL и е 137коня или нещо подобно.

Има и Голф 2 G60 с компресора.

Мисля, че имаше и един по-малък двигател 1.8 с механична инжекция, но той 100% е между 100 и 115 коня.

Дори и да е Голф 1.8 90 коня падаш. Сори, ма е така. Това и при добро състояние на колите де...

acko88
26-03-2008, 00:03
Шокс тоя даже 1.8 118 коня е майче даже а не 115 е така извесния "малката Джи Ти Ай-ка" и се среща доста често и според мен е точно такъв щом е толко оверен..

ShoxXx
26-03-2008, 00:14
А така точно тоя е...то си е с броните и веждите, само дето не е с KR мотора. Не е по силите на момчето, което е пуснало темата.

Не знам приятели ли са или не, ма оня с Голфа иска да му земе парите 100%.

yo
26-03-2008, 09:37
A бе Колега пробвай се, щото и аз така питах за едни дръпки и всичките викат падаш падаш, ама резултата беше съвсем друг! Така че има 1001 фактора освен коне и кубатура така че докато не се пуснеш няма да разберем! Ако голфа е 90 коня де, ако 1++ нема смисал верно!

MrX
26-03-2008, 09:39
И да е 90 коня с тази разлика в килограмите се съмнявам да биеш, ако са в добро състояние колите. Нямаш ли наблюдения над голга как се справя в гонки?

ivelin
26-03-2008, 09:56
Колега олекоти си малко колата :idea: резервна гума,крик,ключове и квото друго се сетиш и може и да биеш :wink:( ама само може) Ако тръгнеш добре...абе зависи от теб :D

trouble
26-03-2008, 11:18
Хахах Васкоооо 1.8 синхро ма голф 2ка ли тва ??Бащами имаше Пасат 1.8 синхро ама беше и с механичен компресор и е около 165 кончета така че може и да те е пуснал по парзалката.А тоя с голфа кво се точи на коли с по малки мотори и то на пари??Имам и аз някой спестени пари за черни дни ако иска ще ги сложа на една дръпка с тоя дръгливец

2ка е да.....1989 година и наистна май е 115-118 коня ама явно е по лек, не че ме отвява ама се вижда че ми дърпа или пък аз ли не натискам достатъчно колата :roll:

VFTI
26-03-2008, 11:57
И 90коня таква двойка върви доста прилично...Ще те отвее... Просто са много леки...А и колкото да олекотяваш пак ще си доста по тежък..

fnt
26-03-2008, 12:14
Колкото и да не ми се иска Голфа ще те дръпне... :wink:

gaidata
26-03-2008, 12:50
1.8 (84 Hp) 1986 1990
1.8 (90 Hp) 1984 1991
1.8 GTI (107 Hp) 1985 1987
1.8 GTI (112 Hp) 1983 1989
1.8 GTI 16V (129 Hp) 1986 1991
1.8 GTI 16V (139 Hp) 1986 1990
1.8 GTI G60 (160 Hp) 1990 1991
1.8 GTI G60 Syncro (160 Hp) 1988 1991
1.8 GTI KAT (107 Hp) 1987 1991
1.8 i KAT (90 Hp) 1987 1991
1.8 i Syncro KAT (90 Hp) 1987 1991
1.8 Syncro (90 Hp) 1986 1991
1.8 Syncro (98 Hp

ето ги всички 1.8 според мен голфчето ще дръпне понеже е по леко
за другите 1.8 над 100 коня по добре да не коментираме може дасие селско ама сие с надпис ГТИ :P (БЕГАЧКЕН)

Absente_
26-03-2008, 15:00
колеги , да не отварям нова тема, ама имам същия проблем , самоче с bmw 525tds SW мисля че беше към 163-4 к.с. ама аз отказах, дръпката щеше да е на по 200 лв , ама няма как и вете коли са напълно сток, как мислите? дали имах някакъв шанс , онова е тежко ама па мн бе плашат конете :(

MrX
26-03-2008, 15:05
колеги , да не отварям нова тема, ама имам същия проблем , самоче с bmw 525tds SW мисля че беше към 163-4 к.с. ама аз отказах, дръпката щеше да е на по 200 лв , ама няма как и вете коли са напълно сток, как мислите? дали имах някакъв шанс , онова е тежко ама па мн бе плашат конете :(

А ти караш......?!? Парен локомотив, лагерна количка?!?

trouble
26-03-2008, 15:17
1.8 (84 Hp) 1986 1990
1.8 (90 Hp) 1984 1991
1.8 GTI (107 Hp) 1985 1987
1.8 GTI (112 Hp) 1983 1989
1.8 GTI 16V (129 Hp) 1986 1991
1.8 GTI 16V (139 Hp) 1986 1990
1.8 GTI G60 (160 Hp) 1990 1991
1.8 GTI G60 Syncro (160 Hp) 1988 1991
1.8 GTI KAT (107 Hp) 1987 1991
1.8 i KAT (90 Hp) 1987 1991
1.8 i Syncro KAT (90 Hp) 1987 1991
1.8 Syncro (90 Hp) 1986 1991
1.8 Syncro (98 Hp

ето ги всички 1.8 според мен голфчето ще дръпне понеже е по леко
за другите 1.8 над 100 коня по добре да не коментираме може дасие селско ама сие с надпис ГТИ :P (БЕГАЧКЕН)

Братле само при мен ли е проблема или аватара ти е разтеглил целия форум... :roll:

Kris
26-03-2008, 15:19
Земи си оправи аватара, дайте му почивка на тоя бе

IVO_GWM
26-03-2008, 15:22
Имах голф-че 1.8 91-ва година, моноинжекция 90 коня и си вървеше много прилично. Нямаше стабилност при по висока скорост, но за дърпане си беше доста добро. И еФтино за подръжка, но това е друга тема. Не си сменям 156-ата за него.

fnt
26-03-2008, 15:22
Май за някой няма правила :shock:

156
26-03-2008, 15:25
колеги , да не отварям нова тема, ама имам същия проблем , самоче с bmw 525tds SW мисля че беше към 163-4 к.с. ама аз отказах, дръпката щеше да е на по 200 лв , ама няма как и вете коли са напълно сток, как мислите? дали имах някакъв шанс , онова е тежко ама па мн бе плашат конете :(
TDS-ът е 143 коня, сток. Баща ми има такъв, но е с чип (върви страшно) и все се каня да го тествам с алфата ми. Но ми се струва, че ще баварецът ще е победител. :roll:

acko88
26-03-2008, 15:44
Абе Гайда от тоя аватар отидох да чета постовете от терасата :lol: :lol: :lol: :lol:

fnt
26-03-2008, 15:52
колеги , да не отварям нова тема, ама имам същия проблем , самоче с bmw 525tds SW мисля че беше към 163-4 к.с. ама аз отказах, дръпката щеше да е на по 200 лв , ама няма как и вете коли са напълно сток, как мислите? дали имах някакъв шанс , онова е тежко ама па мн бе плашат конете :(

Alfa 1.9JTD 105к.с.
Время разгона (0-100 км/ч) 10.5 cek.

BMW 525TDS 143к.с.
Время разгона (0-100 км/ч) 11 сек.

Ще го биеш, нали ти казах вече :wink:

yo
26-03-2008, 16:57
колеги , да не отварям нова тема, ама имам същия проблем , самоче с bmw 525tds SW мисля че беше към 163-4 к.с. ама аз отказах, дръпката щеше да е на по 200 лв , ама няма как и вете коли са напълно сток, как мислите? дали имах някакъв шанс , онова е тежко ама па мн бе плашат конете :(
И аз незнам каква ти е колата, но точно това БМВ тдс един приятел го има , чесно да ти кажа мноооооооооого бяга!!! Хич не са захващай!

Novachev
26-03-2008, 20:21
колеги , да не отварям нова тема, ама имам същия проблем , самоче с bmw 525tds SW мисля че беше към 163-4 к.с. ама аз отказах, дръпката щеше да е на по 200 лв , ама няма как и вете коли са напълно сток, как мислите? дали имах някакъв шанс , онова е тежко ама па мн бе плашат конете :(

Alfa 1.9JTD 105к.с.
Время разгона (0-100 км/ч) 10.5 cek.

BMW 525TDS 143к.с.
Время разгона (0-100 км/ч) 11 сек.

Ще го биеш, нали ти казах вече :wink:
Ако алфата няма чип на 130-140 БМВ-то ще дръпне напред

yo
26-03-2008, 23:38
А бе и аз знам че тва Бмв е към 160 коня мисля, не съм сигурен ще питам,ама 100% до 100 ги прави под 10 сек!А бе без майтап ама тоз като го настъпи и се заляпям супер мощно на седалката! :D

gigi
27-03-2008, 00:10
525ТДС а е както писа фнт 143кс а новият мотор 525Д е 163кс.
та пъвия мотор ако е сток почти всички 156 ще го убият тромав е ако е с чип вече поавървява, но новият мотор си върви и без чип доста яко а пък с чип :shock: :shock: :wink:

ne0
27-03-2008, 01:04
525ТДС а е както писа фнт 143кс а новият мотор 525Д е 163кс.
та пъвия мотор ако е сток почти всички 156 ще го убият тромав е ако е с чип вече поавървява, но новият мотор си върви и без чип доста яко а пък с чип :shock: :shock: :wink:

аз 530 - 184 коньова с чип си е мачкам :):):)

MainaCore
27-03-2008, 01:09
Аз пък имам наблюдения, че това е най-неуспешния двигател на БМВ, така че като се сложат колите на чертата не се знае, но все пак го има момента, че са в различни класове, тъй че проверете с 325 ТДС.

WarsteineR
27-03-2008, 03:22
Ами не разбрах и аз точно каква ти е алфата ама със моето самолет се дърпах със а6 03' 2.5 тди 163кс. автоматик и на 400м. си му откъсвам постоянно, като накрая е разлика 1-2 коли, така че ако си над 1,9 печка му покажи къде се лови риба :wink:..само ти трябват хубави гуми, запазена кола и добро шофиране :roll:

fnt
27-03-2008, 09:10
Момчето какво пита, а вие минахте през всички двигатели на БМВ. :spam:
Данните показват, че Алфата е малко по-бърза, но зависи и от човека, който ще я кара.

156
27-03-2008, 10:04
Аз пък имам наблюдения, че това е най-неуспешния двигател на БМВ
Недей така бе човек :wink:

slavips
27-03-2008, 12:45
Мился да се пусна с Голфа :roll: Вярвам в Алфата а и голфистите ме дразнят,така че ако го бия ще съм много доволен пък и за кинти аз предложих а той се нави много бързо :lol: .По мои наблюдения докато ме е возил не му върви толкова клата :wink: .Са ми излиза с номера че трябвало да смени въздушен филтер преди да се пуснем(мисля че се изплаши от Алфонсо :twisted: ) Поздрави на всички съмишленици :wink:

Kingpin
27-03-2008, 12:57
Мился да се пусна с Голфа :roll: Вярвам в Алфата а и голфистите ме дразнят,така че ако го бия ще съм много доволен пък и за кинти аз предложих а той се нави много бързо :lol: .По мои наблюдения докато ме е возил не му върви толкова клата :wink: .Са ми излиза с номера че трябвало да смени въздушен филтер преди да се пуснем(мисля че се изплаши от Алфонсо :twisted: ) Поздрави на всички съмишленици :wink:

Успех :wink:

slavips
27-03-2008, 13:38
Мерси :wink: май ще ми е нужен :lol:

fnt
27-03-2008, 14:28
Къде и кога мислите да се пускате? Може да се съберем и да викаме за теб :lol: :lol: :lol:

acko88
27-03-2008, 15:04
Ей някой може да ми звънне с видео обаждане да гледам и аз от Италия обещавам да викам :lol: :lol: :lol:

Xtrime7
27-03-2008, 19:26
Айде успех и дано да го натупаш.

jimmyfloyd
27-03-2008, 19:31
Шокс тоя даже 1.8 118 коня е майче даже а не 115 е така извесния "малката Джи Ти Ай-ка" и се среща доста често и според мен е точно такъв щом е толко оверен..
115 е и да викат му малката ГТИ :) използват го и при голф 3 ма малко по модифициран....затва си купих алфа...преди със мазда 323 1.3 75 коня ме мажеха навсякаде....са със 100 коня отгоре нека се пробват :twisted: 8)
на пари не се хващай или за спорта или да го засилва голфа у некое дере :lol:

jimmyfloyd
27-03-2008, 19:35
колеги , да не отварям нова тема, ама имам същия проблем , самоче с bmw 525tds SW мисля че беше към 163-4 к.с. ама аз отказах, дръпката щеше да е на по 200 лв , ама няма как и вете коли са напълно сток, как мислите? дали имах някакъв шанс , онова е тежко ама па мн бе плашат конете :(
TDS-ът е 143 коня, сток. Баща ми има такъв, но е с чип (върви страшно) и все се каня да го тествам с алфата ми. Но ми се струва, че ще баварецът ще е победител. :roll:
тоя ТДС докато зацепи ще си с една кола пред него ;) с чип-а е не повече от 175-180 коня :)

slavips
27-03-2008, 19:45
Вероятно гонката ще бъде на Горубляне(там работя) :D ще видим утре ако е сменил филтера :wink:

TS
27-03-2008, 19:47
Значи тоя Голф 2, който е 1.8 90коня е 8 клапана.

Голф 2 има с 16 клапана и механичн инжекция KR и е 139коня.

Има и Голф 2 с електронна инжекция и се води PL и е 137коня или нещо подобно.

Има и Голф 2 G60 с компресора.

Мисля, че имаше и един по-малък двигател 1.8 с механична инжекция, но той 100% е между 100 и 115 коня.

Дори и да е Голф 1.8 90 коня падаш. Сори, ма е така. Това и при добро състояние на колите де...

Другия за които говориш се води GT..... :) 90коня,1.8.
PL e 129 коня.
Върха на черешката е G60 limited,210 коне 8)

gigi
27-03-2008, 20:32
аз 530 - 184 коньова с чип си е мачкам :):):)
Е за твота ясно с QV-то без чип такова БМВ му зимам малко ...


Успех колега и дано оня котор е издухал :evil: :evil:

jimmyfloyd
27-03-2008, 20:48
разликата между задно и предно предаване и автоматични и ръчни скорости е от небето до земята :) как и да си говориме италианска кола от немска със същите коне неможе да падне :lol: :lol:

slavips
27-03-2008, 22:18
разликата между задно и предно предаване и автоматични и ръчни скорости е от небето до земята :) как и да си говориме италианска кола от немска със същите коне неможе да падне :lol: :lol: Дали :?:

jimmyfloyd
27-03-2008, 22:26
зависи и от шофиора ;) за голф-а ако наистина е 90 коня мисля че ще го биеш :) просто гледай да нямаш много гориво в резервоара,свали излишните неща и немисля че ще паднеш ;) пък ако сте на кантар му дай алфата и земи голф-а за едно дърпане :)

acko88
27-03-2008, 23:45
Абе за G60 210коня несам чувал но и да има... Върха на черешката самоче даже според мен и лафа обърка върха на сладоледа трябваше да кажеш е VR6 3.2 коне беше над 200 незнам колко точно а на голф 4-ките май само найменованието се сменя от VR6 na R32 ама несам сигурен може и да са различни мотори :wink: :wink:

Kris
28-03-2008, 01:19
Ми има и 2.8 VR6 204 коня освен R32, който е скромните 240 :lol: :lol:

hsr
28-03-2008, 08:45
Според мен колкото и да са зле Гоуфа и шофьора, ако е GTI ще те бие .
Аз съм се дърпал само веднъж с един приятел, като колата ми едно , че беше с 10-тина коня повече и второ- доста по лека . И колкото и да беше издухана, и на гас, и с лош старт (за мен) пак го минавах .
Тъй че един съвет-вдигни капака на Гоуфа и виж какво има отдолу (моноинжекцията веднага се познава) и ако е пълна инжекция по-добре се откажи .

Kingpin
28-03-2008, 13:37
Абе за G60 210коня несам чувал но и да има... Върха на черешката самоче даже според мен и лафа обърка върха на сладоледа трябваше да кажеш е VR6 3.2 коне беше над 200 незнам колко точно а на голф 4-ките май само найменованието се сменя от VR6 na R32 ама несам сигурен може и да са различни мотори :wink: :wink:

http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.ph ... 02&start=0 (http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=26502&start=0)

http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... ye+g60+16v (http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=36987&highlight=golf+rallye+g60+16v)

Това са най-яките Голф2

http://www.faltdach.net/vwgolfrallye.htm

http://www.faltdach.net/vwg60limited.htm

Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm

От Голф4 нагоре най-яките модели са R32, и са с подобрен вариант на VR6 мотор и 4х4 задвижване :wink: За съжаление политиката на VW се попромени в последните 10 години и отдавна нямат за цел да правят най-добрия хетчбек...

ShoxXx
28-03-2008, 13:53
Голфаджия... :machinegunner:

Kingpin
28-03-2008, 14:00
Голфаджия... :machinegunner:

Аз поне знам къв съм - голфаджия, ма със самочувствие...ти и т'ва не знаеш :lol: :lol: :lol: :lol: Жабар, каращ френска кола............ :gruebel: :crazy: :hehehm: :lol_sign:

ShoxXx
28-03-2008, 14:25
Пак е по-добре...голфаджия! :twisted:

jimmyfloyd
28-03-2008, 14:39
Пак е по-добре...голфаджия! :twisted:
винаги ще е по добре

acko88
28-03-2008, 15:04
Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам :) но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва :lol: :lol: :lol: :lol: е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата :wink:

Kingpin
28-03-2008, 15:37
Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам :) но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва :lol: :lol: :lol: :lol: е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата :wink:

Бате не знам до кой клас си учил средно (или май основно), ама като ти гледам правописа си повтарял доста :lol: :lol: :lol: Не съм искал да хваля голфовете, просто ти разясних кои са топмоделите на Голф през годините, щото ти очевидно не знаеш :idea: :!: :wink: Това, че ти го приемаш като хвалене си е твой проблем, но на мене лично ми мирише на комплекс :lol: :lol: :lol: :lol:

И да, вярно е, че има ужасно много селтаци с голфове и мене лично ме е срам от това :wink: Но трябва да ти кажа, че напоследък виждам все повече селтаци с алфи (1.4 по-често), отколкото гореспоменатите селтаци с голфове :roll: Даже Shoxxx може да ти даде няколко примера...

Но Голф-а не си избира кой да го купува :wink: Това, че просто в България има прекалено много селяндури не мисля, че трябва да означава, че колата е селска :roll:

Ся като спомена возия и поддръжка :lol: :lol: :lol: Гледам пак не си особено запознат :wink: Първо няма начин да ме накраш да повярвам, че италианските коли возят хубаво :lol: :lol: Второ Голфа вози достатъчно добре за концепцията на окачването му, която има една-единствена цел - да бъде здрава. Което следва от възможно най-малкото компоненти, от които е направено въпросното окачване. От което следва, че поддръжката е по-евтина...

Понеже темата отиде в друга посока аз спирам :wink:

acko88
28-03-2008, 16:10
Бате ти си болен мозък опитах се да говоря нормално с тебе даже никаква лична обида не отправих!!За правописа ми са ми писали 2ки в училище ти неси даскалка да ме критикуваш относно това..Също написах какво знам за VW даже подчертах че незнам много а и неме интересуват!!!Сега разбираш ли или май в постовете ти се вижда кой избива коплекси като нападаш лично хората !?!

gaidata
28-03-2008, 17:04
Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам :) но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва :lol: :lol: :lol: :lol: е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата :wink:

Бате не знам до кой клас си учил средно (или май основно), ама като ти гледам правописа си повтарял доста :lol: :lol: :lol: Не съм искал да хваля голфовете, просто ти разясних кои са топмоделите на Голф през годините, щото ти очевидно не знаеш :idea: :!: :wink: Това, че ти го приемаш като хвалене си е твой проблем, но на мене лично ми мирише на комплекс :lol: :lol: :lol: :lol:

И да, вярно е, че има ужасно много селтаци с голфове и мене лично ме е срам от това :wink: Но трябва да ти кажа, че напоследък виждам все повече селтаци с алфи (1.4 по-често), отколкото гореспоменатите селтаци с голфове :roll: Даже Shoxxx може да ти даде няколко примера...

Но Голф-а не си избира кой да го купува :wink: Това, че просто в България има прекалено много селяндури не мисля, че трябва да означава, че колата е селска :roll:

Ся като спомена возия и поддръжка :lol: :lol: :lol: Гледам пак не си особено запознат :wink: Първо няма начин да ме накраш да повярвам, че италианските коли возят хубаво :lol: :lol: Второ Голфа вози достатъчно добре за концепцията на окачването му, която има една-единствена цел - да бъде здрава. Което следва от възможно най-малкото компоненти, от които е направено въпросното окачване. От което следва, че поддръжката е по-евтина...

Понеже темата отиде в друга посока аз спирам :wink:

подкрепям всичко което казваш фв си е резня и ще си остане както и всички немски коли :lol:

Kingpin
28-03-2008, 17:23
Бате ти си болен мозък опитах се да говоря нормално с тебе даже никаква лична обида не отправих!!За правописа ми са ми писали 2ки в училище ти неси даскалка да ме критикуваш относно това..Също написах какво знам за VW даже подчертах че незнам много а и неме интересуват!!!Сега разбираш ли или май в постовете ти се вижда кой избива коплекси като нападаш лично хората !?!

Явно не носиш на майтап, но както и да е. По принцип хората, които подпалват от най-малкото имат някъкви психически разтройства, ама нямам време и нерви да ти разяснявам :roll: Умната! :wink:




Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам :) но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва :lol: :lol: :lol: :lol: е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата :wink:

Бате не знам до кой клас си учил средно (или май основно), ама като ти гледам правописа си повтарял доста :lol: :lol: :lol: Не съм искал да хваля голфовете, просто ти разясних кои са топмоделите на Голф през годините, щото ти очевидно не знаеш :idea: :!: :wink: Това, че ти го приемаш като хвалене си е твой проблем, но на мене лично ми мирише на комплекс :lol: :lol: :lol: :lol:

И да, вярно е, че има ужасно много селтаци с голфове и мене лично ме е срам от това :wink: Но трябва да ти кажа, че напоследък виждам все повече селтаци с алфи (1.4 по-често), отколкото гореспоменатите селтаци с голфове :roll: Даже Shoxxx може да ти даде няколко примера...

Но Голф-а не си избира кой да го купува :wink: Това, че просто в България има прекалено много селяндури не мисля, че трябва да означава, че колата е селска :roll:

Ся като спомена возия и поддръжка :lol: :lol: :lol: Гледам пак не си особено запознат :wink: Първо няма начин да ме накраш да повярвам, че италианските коли возят хубаво :lol: :lol: Второ Голфа вози достатъчно добре за концепцията на окачването му, която има една-единствена цел - да бъде здрава. Което следва от възможно най-малкото компоненти, от които е направено въпросното окачване. От което следва, че поддръжката е по-евтина...

Понеже темата отиде в друга посока аз спирам :wink:

подкрепям всичко което казваш фв си е резня и ще си остане както и всички немски коли :lol:

Ти май не разбра нищо, а?

hristiqn
28-03-2008, 19:10
Кингпин гледам ,4е само 2 бройки са произведени . Освен високота цена каква е била причината да не влезе в производство дори и лимитирано ? Голф рали с Г60 мотора ,какви сериозни дефекти дава ,4е съм си харесал едно корадо с този мотор ,а все чета ,че е издънката на ФВ?
Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm

Kingpin
28-03-2008, 20:17
Кингпин гледам ,4е само 2 бройки са произведени . Освен високота цена каква е била причината да не влезе в производство дори и лимитирано ? Голф рали с Г60 мотора ,какви сериозни дефекти дава ,4е съм си харесал едно корадо с този мотор ,а все чета ,че е издънката на ФВ?
Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm

Ами то никак не е малко това за цената да ти кажа :wink: Сам се сещаш, че ако тоя голф се беше появил на пазара на нормална цена, от Делта Интеграле и Ескорт Косуорт нямаше да остане и помен :lol: :lol: :lol: Както казах политиката на VW понякога ме отвращава, но нищо не мога да направя по въпроса... Аз си го обяснявам с това, че от VW както винаги са искали да го направят предимно здрав (че 275 коня не са шега работа от 2.0 мотор по онова време) и явно цената за това е била висока. После по онова време тия коли всички знаем, че не са особено стабилни в заводски вариант, били те и 4х4. От друга страна във WRC VAG са си имали предостатъчен представител в лицето на Audi S1 Quattro и може да не им се финансирало нова кола...

Иначе G60 е ужасно здрав мотор, нищо, че е само 8 клапана. Със заводски карантии държи между 300-350 коня, в зависимост от сетъпа. Издънката им е, че са сложили тоя СКАПАН компресор, който на 10,000 км трябва задължително да се ревизира. Има неедин турбосетъпи на неотварян G60 мотор и трябва да ти кажа, че има доста "матрял" в него :lol: :lol: Та ако си взимаш кола с тоя мотор се приготви за слагане на турбина, че ще ти излезе по-евтино :lol: :lol:

hristiqn
28-03-2008, 20:33
Кингпин гледам ,4е само 2 бройки са произведени . Освен високота цена каква е била причината да не влезе в производство дори и лимитирано ? Голф рали с Г60 мотора ,какви сериозни дефекти дава ,4е съм си харесал едно корадо с този мотор ,а все чета ,че е издънката на ФВ?
Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm

Ами то никак не е малко това за цената да ти кажа :wink: Сам се сещаш, че ако тоя голф се беше появил на пазара на нормална цена, от Делта Интеграле и Ескорт Косуорт нямаше да остане и помен :lol: :lol: :lol: Както казах политиката на VW понякога ме отвращава, но нищо не мога да направя по въпроса... Аз си го обяснявам с това, че от VW както винаги са искали да го направят предимно здрав (че 275 коня не са шега работа от 2.0 мотор по онова време) и явно цената за това е била висока. После по онова време тия коли всички знаем, че не са особено стабилни в заводски вариант, били те и 4х4. От друга страна във WRC VAG са си имали предостатъчен представител в лицето на Audi S1 Quattro и може да не им се финансирало нова кола...

Иначе G60 е ужасно здрав мотор, нищо, че е само 8 клапана. Със заводски карантии държи между 300-350 коня, в зависимост от сетъпа. Издънката им е, че са сложили тоя СКАПАН компресор, който на 10,000 км трябва задължително да се ревизира. Има неедин турбосетъпи на неотварян G60 мотор и трябва да ти кажа, че има доста "матрял" в него :lol: :lol: Та ако си взимаш кола с тоя мотор се приготви за слагане на турбина, че ще ти излезе по-евтино :lol: :lol:
Точно компресора ме интересуваше, на това ми казаха 4е компресора е ревизиран и има чип и е около 190 магарета :roll: Значи отпада ;)
А за конкуренцията си прав. Доколкото разбрах този модел започва да се конструира през 92-ра и е готов 94-та . Точно по времето на С2-ката на Ауди , която е 2.2 и сток си е много здрав мотор ,да не говорим на колко мунинг държи . Незнам 4&4-то от какво е :roll: ако е от Ауди :twisted: конкурентите могат да се радват ,че не е пуснат в производство ...

slavips
28-03-2008, 21:41
За Голфа е повече от ясно че е 90 коня.Правил съм го много пъти(естественно нали е голф) :lol: Притеснява ме факта че е 1.8 а аз съм 1.3 а конете са равни.Дали по голямата кубатура е в негов плюс? :roll:

sa6o_roman
29-03-2008, 02:25
еми бате, гледах некво клипче в youtube как 146 1.4 ТС дърпа яко на старт един голф 3 1.8, ама при тебе нещата са различни май...

до колкото разбрах голфа е 2ка нали? той по лек от 3ката (около 900 +- ) със 3ка ако се пуснеш сте на кантар въпреки че си с 1.3 а той пак по лек...

иначе конкретно по въпроса 1.8 е по-логично да бие 1.3 със съшата мошност. От обема що годе зависи въртящия момент, а от него ускорението. При тоя на ФВ са 145 Нм май. на твойта алфа към 130 Нм ли бяха? (ако някой може да ми отговори точно)

другото което мога да кажа според мойте наблюдения е, че 2ки и 3ки им отиват на паша по некой др кон. При всички стари коли е така, ама не знам за други освен фв точно колко отиват :lol:

Аз лично подкрепям един ваш старт без $ залог ( с тия пари се губи кефа според мене)

Kingpin
29-03-2008, 03:48
Кингпин гледам ,4е само 2 бройки са произведени . Освен високота цена каква е била причината да не влезе в производство дори и лимитирано ? Голф рали с Г60 мотора ,какви сериозни дефекти дава ,4е съм си харесал едно корадо с този мотор ,а все чета ,че е издънката на ФВ?
Най-якия сериен Голф3 е VR6, но има един лимитиран и се води A59

http://www.faltdach.net/vwgolfa59.htm

Ами то никак не е малко това за цената да ти кажа :wink: Сам се сещаш, че ако тоя голф се беше появил на пазара на нормална цена, от Делта Интеграле и Ескорт Косуорт нямаше да остане и помен :lol: :lol: :lol: Както казах политиката на VW понякога ме отвращава, но нищо не мога да направя по въпроса... Аз си го обяснявам с това, че от VW както винаги са искали да го направят предимно здрав (че 275 коня не са шега работа от 2.0 мотор по онова време) и явно цената за това е била висока. После по онова време тия коли всички знаем, че не са особено стабилни в заводски вариант, били те и 4х4. От друга страна във WRC VAG са си имали предостатъчен представител в лицето на Audi S1 Quattro и може да не им се финансирало нова кола...

Иначе G60 е ужасно здрав мотор, нищо, че е само 8 клапана. Със заводски карантии държи между 300-350 коня, в зависимост от сетъпа. Издънката им е, че са сложили тоя СКАПАН компресор, който на 10,000 км трябва задължително да се ревизира. Има неедин турбосетъпи на неотварян G60 мотор и трябва да ти кажа, че има доста "матрял" в него :lol: :lol: Та ако си взимаш кола с тоя мотор се приготви за слагане на турбина, че ще ти излезе по-евтино :lol: :lol:
Точно компресора ме интересуваше, на това ми казаха 4е компресора е ревизиран и има чип и е около 190 магарета :roll: Значи отпада ;)
А за конкуренцията си прав. Доколкото разбрах този модел започва да се конструира през 92-ра и е готов 94-та . Точно по времето на С2-ката на Ауди , която е 2.2 и сток си е много здрав мотор ,да не говорим на колко мунинг държи . Незнам 4&4-то от какво е :roll: ако е от Ауди :twisted: конкурентите могат да се радват ,че не е пуснат в производство ...

Те винаги казват, че компресора е ревизиран :lol: :lol: :lol: А ако е с чип свали от 10,000 на 5000 километрите за ревизия :wink: Макарче не знам какъв е тоя чип за G60, най-вероятно е няква гаражна превъзходна :lol: :lol: :lol: Иначе 4х4-то на А59 най-вероятно е заздравено Syncro :roll: И не забравяй, че Ауди и ФВ все пак са под един покрив :wink:

Иначе по темата: крайно време е хората да се научат, че не конските сили въртят колелата :idea: Всичко е до въртящ момент, скорости и тегло. Няма как една кола с повече въртящ момент, по-малко тегло и по-къси скорости да падне от кола с повече тегло, по-малко въртящ момент и не знам какви скорости, ама съм сигурен, че са една идея по-дълги :roll:

Vesko84
29-03-2008, 10:45
Моята тежи по малко от тон, 1.5 е и е 97 коня. Но срещу един такъв голф се озори много. Въртящият момент на Гоуфа е по голям, по бързо набира при ниските обороти, аз после го догонвам и дори подминавам леко. Нямам много опит в гонките, ако караше някой рацер алфата щеше да бие, но пак с малко. При мен бих казал че резултатът бе равен. Така че силно ме съмнява, че имаш шанс. Освен ако неговата кола не е в по-лошо състояние и той не е по-неопитен.

А, пропуснах да кажа, че като се дърпахме, голфаджията даваше старт сигналът, което си е някакво предимство за него.

dimo
29-03-2008, 11:17
кажете после как са се развили събитията внимавайте да не се изтрепете което е по важно от това кой кого ще дръпне вземете всички мерки за безопасност които се сетите успех

Absente_
29-03-2008, 13:39
хаха подозирам че kingpin е шпионин от голф клуба :))) тука само наблюдава как се правят алфите и от време на време не се здържа като как ги храним голфо джи-джи-джийте :lol: :lol: :lol:

А сериозно :) сори че не бях написал, но карам 1.9 жтд той колегата fnt ме е допълнил. Та с въпросното бмв е 97г. и е 143кончета а не както аз си мислех 163.Опитах се да го навия човека да се пуснем е така без пари ама неще :(
От сумати време се кана да звънна на кгб-то да чипосаме алфуната ама тамън напипам малко кешовица и се откажа хахаха :) мн ме притеснява след това да няма последици по двигателя или турбината :?

А иначе братле оня с голфа , не се притеснявай те са си така , викат ти айде да се пуснем айде да се пуснем и ти като кажеш "айдеее" и те почват да викат .... "е чакай само това да направа.... то онова сега не ми е как требе... ама и едно има дето и то ми е счупено...." и ТАКА ! та според мойте прогнози няма да се дръпнете скоро :))) ама ако все пак стане направете видео да се смеем посуе на гоуфу

Le6Ta
01-04-2008, 12:16
:naughty: Kingpin изловиха ли те бре :haha:

Sergey_gigov
01-04-2008, 13:31
Небе колега нормално е,да има и рядки модели нооо аз несам запознат толкова с VW и казах каквото знам :) но няма смисал да хвалиш голфа в Алфа форума просто е безсмислено щото знаеш заставаш на светофара до тебе ручи черен голф с джанти борбет 15ки гарне Несспорт от илиенци ,лепенка фв-клуб.бг и накрая какво се оказва 1.6 карбуратор на гас и даже му прекъсва :lol: :lol: :lol: :lol: е то от такива простотии и главно яки ръбави селяци ги карат и видял че потдръжката на тая кола е 30 стотинки и вече голфа е най-великата кола.. Е мани ама аз с тая возия по добре да юркам на дядо ми каруцата :wink:

Бате не знам до кой клас си учил средно (или май основно), ама като ти гледам правописа си повтарял доста :lol: :lol: :lol: Не съм искал да хваля голфовете, просто ти разясних кои са топмоделите на Голф през годините, щото ти очевидно не знаеш :idea: :!: :wink: Това, че ти го приемаш като хвалене си е твой проблем, но на мене лично ми мирише на комплекс :lol: :lol: :lol: :lol:

И да, вярно е, че има ужасно много селтаци с голфове и мене лично ме е срам от това :wink: Но трябва да ти кажа, че напоследък виждам все повече селтаци с алфи (1.4 по-често), отколкото гореспоменатите селтаци с голфове :roll: Даже Shoxxx може да ти даде няколко примера...

Но Голф-а не си избира кой да го купува :wink: Това, че просто в България има прекалено много селяндури не мисля, че трябва да означава, че колата е селска :roll:

Ся като спомена возия и поддръжка :lol: :lol: :lol: Гледам пак не си особено запознат :wink: Първо няма начин да ме накраш да повярвам, че италианските коли возят хубаво :lol: :lol: Второ Голфа вози достатъчно добре за концепцията на окачването му, която има една-единствена цел - да бъде здрава. Което следва от възможно най-малкото компоненти, от които е направено въпросното окачване. От което следва, че поддръжката е по-евтина...

Понеже темата отиде в друга посока аз спирам :wink:

подкрепям всичко което казваш фв си е резня и ще си остане както и всички немски коли :lol:

с изключение на твоята

@bot
02-04-2008, 19:04
С 1,3 Боксер може и да не го биеш ама аз такива двойки 90 коня ги оставям 1-2 дължини назад :D
АЛФА 145 1,7 боксер 16 v

Nasko_77
05-04-2008, 03:00
иначе конкретно по въпроса 1.8 е по-логично да бие 1.3 със съшата мошност. От обема що годе зависи въртящия момент, а от него ускорението. При тоя на ФВ са 145 Нм май. на твойта алфа към 130 Нм ли бяха? (ако някой може да ми отговори точно)На боксера 1.3 е 115 момента.... а на тоя голф го дават 137 :?
Мисля, че шансовете на Алфата са нулеви. И съвсем закономерно :(
Пада по всички фактори.... обем, въртящ момент, ускоряване, маса.....

sa6o_roman
06-04-2008, 00:38
Nasko_77, да те питам такава алфа или такава като твоята какви са и шансовете с/у 145 ТД 90кс? Май пак малки за боксера? Щото една Ланча Делта с тоя дизел напрао ме изуми как набира след 120 на магистралата (дигна 190 по километраж)

Nasko_77
06-04-2008, 01:18
Ами аз не съм я дърпал мойта с 145 ТД и нямам идея как вървят, но съм сигурен, че малкия боксер 145.... няма никакъв шанс срещу нея.
По принцип на такава като моята, уж и дават доста по-добро ускорение от ТД-то 145, но на практика може и друго да се случи. То една дръпка не е само... 0-100км. ч. От 100 нагоре, кой как набира също е от решаващо значение. Евентуално... на дългите скорости ще се дължи заслугата при 1.4ТС ако бие в такава дръпка.
Така мисля.

Sergey_gigov
07-04-2008, 00:51
С 1,3 Боксер може и да не го биеш ама аз такива двойки 90 коня ги оставям 1-2 дължини назад :D
АЛФА 145 1,7 боксер 16 v


ако ши е 1-2 дължини - по добре не се пускай

alfa_164
08-04-2008, 01:43
Ми има и 2.8 VR6 204 коня освен R32, който е скромните 240 :lol: :lol:
а ако трябва да сме скромни гледайте в yotube има едно клипче от "топ гиър" алфа 147ГТа ,голф R32 i fokus някакъв да видите кой е по скромен :twisted:

Ma7e4k0
21-05-2008, 23:34
[quote="-Kris-":3n85usul]Ми има и 2.8 VR6 204 коня освен R32, който е скромните 240 :lol: :lol:
а ако трябва да сме скромни гледайте в yotube има едно клипче от "топ гиър" алфа 147ГТа ,голф R32 i fokus някакъв да видите кой е по скромен :twisted:[/quote:3n85usul]

:lol: Има и едно друго клип4е в същият сайт пак по топ - гиър ...само 4е колата мисля 4е беше не 147 гта 3.2 в6 а 3.7 в6......което е над 300 коня и ако тръгнат да се бегат с който и да е голф.... :twisted: :twisted: :twisted:

alfa_164
04-06-2008, 00:12
да бъда ли точен .147 ауто делта 3.7 339hp :twisted:

Пламен Начев Начев
06-06-2008, 11:35
Аз залагам 50 лева че с колата на колегата ще накарам тоя голф да си изплюе сегментите през аспуха! :firstprize:

alfa_164
06-06-2008, 22:04
:lol: хахах луд си ей :twisted: !

nkn66
06-06-2008, 22:26
Вие случайно да знаете, че от кола до кола разликата е огромна, а пък от шофиор до шофиор да не говориме! Кви са тея глупости, твойта кола ще го бие, щот на Пешо колата бие на Ставри колата, тва са чисти глупости дето ги пишете! Аз съм виждал Астра 150к.с да не може да мръдне, а пък съм виждал и Астра 150к.с да бяга като откачена, така че неможе от една кола да си вадиш изводи за всички подобни коли!
А тва за Алфата 3.7 :lol: ми то има Голф 5ца W12....
Са кво ше кажете????????
Без лоши чувства към никой, но просто не се сдържах като чета меренето на п....

DanewRomeo
06-06-2008, 22:44
Вие случайно да знаете, че от кола до кола разликата е огромна, а пък от шофиор до шофиор да не говориме! Кви са тея глупости, твойта кола ще го бие, щот на Пешо колата бие на Ставри колата, тва са чисти глупости дето ги пишете! Аз съм виждал Астра 150к.с да не може да мръдне, а пък съм виждал и Астра 150к.с да бяга като откачена, така че неможе от една кола да си вадиш изводи за всички подобни коли!
А тва за Алфата 3.7 :lol: ми то има Голф 5ца W12....
Са кво ше кажете????????
Без лоши чувства към никой, но просто не се сдържах като чета меренето на п....

Отлично казано!

alfa_164
11-06-2008, 21:41
да знам че има w12 на голф но и съм гледал в топ гиър какжа изгъзица тест драйвъра не можа да земе един завой с тоя голф,понеже емн сполучлив.. и аз го казвам без лоши чуства не се заяждам,има я и алфата и тоя голф в топ гиур секи сам да си прецени 8)

Kingpin
23-06-2008, 13:39
да знам че има w12 на голф но и съм гледал в топ гиър какжа изгъзица тест драйвъра не можа да земе един завой с тоя голф,понеже емн сполучлив.. и аз го казвам без лоши чуства не се заяждам,има я и алфата и тоя голф в топ гиур секи сам да си прецени 8)

Първо онзи Голф не е направен за да бъде вкаран в серийно производство :idea: Второ онзи Голф е разработен и направен за 8 седмици :idea: Трето онзи Голф е чисто и просто уникат, направен само и единствено в чест на ФЕНОВЕТЕ на Голф ГТИ :wink: Повярвай ми ако искаха да го пуснат в серийно производство щеше да звива и то зверски много :idea:

И все пак не разбрах к'во общо има завиването с драга :? :gruebel:

hondoman
25-06-2008, 16:37
Шокс тоя даже 1.8 118 коня е майче даже а не 115 е така извесния "малката Джи Ти Ай-ка" и се среща доста често и според мен е точно такъв щом е толко оверен..Колеги значи първо 1.8 8 клапановия е 112 коня, а PL-ла доколкото знам е 129 :D

ivcho_sf_164
03-05-2009, 01:12
KOLEGI KAKTO PI6E PO GORE GOLF 2 PL E 129 K.S 1800 KUBIKA 16 V AZ IMAM TAKAV AMA E S MEHANI4EN INJEKCION ;) I BIH KAZAL 4E VARVI DOSTA BEZ LO6I 4UVSTVA KAM NIKOI GOLFA BIE DOSTA KOLI ;) AMA NA MEN SE PAK MI HARESVA ALFATA POVE4E TQ E 164 2.0 PO KOMFORTNA E.PREDI KARAHA PEJO 306 1.6 I SAM BIL MNOGO GOLFOVE AMA I MEN SA ME BILI I TO TO4NO EDNA 2-KA MALKIQ GTI 115 K.S S ELEKTRONIQ INJEKCION MNOGO ME NAKAZA (BE6E NA EDIN POZNAT)A TROIKI SA BIL MN PATI DOSTA SA SLABI;) SRAVNENIE S 2-KATA

ivcho_sf_164
03-05-2009, 01:13
A NA KOLEGATA S ALFATA USPEH I NE Q JALI AKO E ZA PARI... NQMA DA SE S4UPI OT EDNO SASTEZANIE..:)

Zhivkov
03-05-2009, 11:18
[quote=alfa_164]
а ако трябва да сме скромни гледайте в yotube има едно клипче от "топ гиър" алфа 147ГТа ,голф R32 i fokus някакъв да видите кой е по скромен :twisted:[/quote:3n85usul]

:lol: Има и едно друго клип4е в същият сайт пак по топ - гиър ...само 4е колата мисля 4е беше не 147 гта 3.2 в6 а 3.7 в6......което е над 300 коня и ако тръгнат да се бегат с който и да е голф.... :twisted: :twisted: :twisted:

Незнам за алфа 300 коня ма едно мога да кажа, че Ште пада от някои мой съгражданин(Перник)с голф...:strong:

то само музиката му дига 20 коня..


Шегичка да се посмеееме!

acko88
03-05-2009, 11:22
Абе как ги ровите такива теми от преди 1 година и аз незнам :dance: