View Full Version : благодаря на колегите
Rider_alfa155
26-03-2008, 10:12
колеги аз от както съм си взел моята кола никога не съм имал АБС, верно е че дисковете ми са мноооого заминали почти до вентилацията са вече ама според мен не може да е от тях колкото и да си напрягам мозъка не ми хрумва начин да е от тях ...
Та светнете ме ако може каде да търся проблема.... :not-fair:
WhitePower
26-03-2008, 10:22
имаш абс компютър , абс помпа и 4 датчика
Rider_alfa155
26-03-2008, 10:30
абе маи пробллема е че където и да съм гледал не съм открил въпросните датчици, от цялата работа видях само един висящ кабел до спирачния маркуч на предна дясна гума дето си виси хей така....
от скоро я имам тази кола и не само за сефте купувам кола и не съм изобщо запознат, по принцип карам само мотори ама беше крайно време и за кола вече, пратете ми някаква схема на тези истории да знам какво и къде да търся
Alexanderbb
26-03-2008, 10:39
а сигурен ли си че имаш ABS. щото този един кабел е за износването на накладките
Alexanderbb
26-03-2008, 10:45
и ако това на снмката е твоята кола вземи една сопа и иди на гости на този дето ти я е продал
Rider_alfa155
26-03-2008, 10:49
според мен би трябвало да има защото колата е края на 96 г. и като я купувах си беше казано че е с АБС в краийна сметка както казах сега за сефте купувам кол;а и изобщо не съм запознат
имам ч от 7-ми декември тази кола и до сега съм правил доста по различни неща по нея ама вече се появиха и някой доста нежелани проблеи( не че има желани де) нямам идея в интерес на истината дали има или не
но смятам че като гледаме годината би трябвало да има
Rider_alfa155
26-03-2008, 10:50
защо да вземам сопа??
Alexanderbb
26-03-2008, 11:21
1. вдигаш капака и гледаш дали имаш малко серво на спирачките и втора хидравлична помпа или само голямо серво, ако е второто значи нямаш ABS.
2. може и да не съм довидял ама калниците на твоята кола са от стария фейс лифт. Виж на колегата WhitePower как изглеждат предните калници. А и ако е края на 96 година колата няма как да е 2.0TS. Тогава вече всички са 2.0ТS 16V. Проверката е елементарна. Вкарваш си VIN кога и ще ти излязат всички подробности
Ами и аз имам алфа преди фейса и знам точно как изглежда, а именно точно както твоята. Така като ти гледам снимката колата ти 100% е преди 95година. Предполагам е 94г.
Което пак не означава, че нямаш АБС...Но според мен нямаш, което пък по мое мнение е даже хубаво...Обаче е много кофти, че така са те метнали с годината... Хвърли някоя снимка на двигателя, но ако съдим от снимката ще си е 2.0 8V верига :roll: Ще чакаме да дадеш инфо за да разберем развръзката... Малко снимки...
Rider_alfa155
26-03-2008, 15:30
колеги колата ми е 2.0 TS 16V с верига е и в интерес на истината като погледнах под капака на резервоара там си пише 94 явно определено са ме метанли за годината ама да ви кажа честно не се опплаквам защото то и парите и бяха мн готини
взех я за 1900лева от заложна къща в пловдив
възможно е и собственика на къщата да са го метнали човека няма вина де:
все тая малко съм разочарован но какво да се прави все пак си е далавера според мене
колеги колата ми е 2.0 TS 16V с верига е
16 v и верига се изключват взаимно при този модел :wink:
Rider_alfa155
26-03-2008, 15:42
не знам колега мн съм бос тепърва започвам да се уча знам че е 16 клапана знам и че е 2.0 от там на татък всичко ми е мъгла
нямам снимки на двигателя за момента инацхе с удоволствие бих качил
но утре и това ще стане
Пусни номера на рамата (ZAR....) и ще си излезе всичко.
Няма какво да пуска. Щом е с верига е 8клапанов двигателя 143коня. А купето се вижда, че е старото. Така че колата е 94г. или по стара. Няма други възможности.
Иначе недей съжалява :wink: Взел си я за хубави парички, а и този двигател е много по евтин за обслужване. Само си промени подписа, защото когато колегите ти дават съвет ще мислят, че става въпрос за 97г., което означава много по различен двигател и консумативи и съвети...
Видях, че и за свещи пита. На този двигател може да сложиш обикновенни ендополюсни по 4лв. бройката Denso... Аз съм с такива и ела виж дали някой може да ме бие на гонка :P :P Ноу ченс :):)
Rider_alfa155
26-03-2008, 18:37
то и аз сега съм със шампионки и съм доволен за сега но цхестно казано съм почти 100 процента сигурен че колата ми е 16 клапана утре ще погледна вин-кода за по сигурно мерси за съвета все пак
промених подписа
то и аз сега съм със шампионки и съм доволен за сега но цхестно казано съм почти 100 процента сигурен че колата ми е 16 клапана утре ще погледна вин-кода за по сигурно мерси за съвета все пак
промених подписа
Колкото и да си сигурен НЯМА ДВИГАТЕЛ с ВЕРИГА и 16В Говоря за този случай.... Това че има два вала не означава, че е 16в :wink:
Колата ти си е 8V... все пак не говориш със случайни хора от форума. Тука сме само фенове и собственици на такива коли от години :P :P
Rider_alfa155
27-03-2008, 09:49
ето малко инфо за колата
определено са ме метнали на черешета или.....
U5 | 155 ASPIRATO (1992-1996)
MVS: 167.156.0(0) | T.SPARK 1.8 SUPER'93
Engine Stamp: AR67102
Version Code: 167A4E
Version: V2 | SUPER
Engine Version: M2 | 1.8 T.S.
Interior: 368 | VELLUTO GRIGIO CHIARO RIGATO
Vehicle No: 00121688
Engine No: 0054228
Prod. date: 1994-09
когато са и сменяли номерата в талона не съм мн сигурен
както и да е
Rider_alfa155
27-03-2008, 10:07
имамизвестни съмнения че когато са регистрирали колата в пловдив са направили някаква шмекерия защото стария собственик е един мафиот... какво да кажаи за това питам следното..
я кажете къде точно се намира табелата на мотора
да погледна там какво пише
Aми - 8 клапанов двигател
Произведен - Prod. date: 1994-09
:)
Метнали са те колега за съжаление.
Което лошо няма - 8в двигателят си има едно безспорно предимство - 3 пъти по ефтина първоначално обслужване.
Rider_alfa155
27-03-2008, 10:19
абе все тая колата си е моя върви си и друго не ме интересува в краина сметка не е чак толкова важно :lol:
Ами виж не си първи метнат... Наистина е кофти и трябваше по-рано да се посъветваш във форума.. Имаше преди време и още един колега...Купува си Алфа 155 98г. :shock: от горубляне...За съжаление после се оказа, че е 1.8 92г. :? :? Такива неща се правят с 1-2 ма познати в кат и 40лв. за почерпка..
Иначе и по вин си излиза 1.8...
Единственото разминаване е това AR67102 номера на енджина го провери на металната табелка на предния капак... И ако съвпада...Вече ще може да си сигурен, че колата ти е 1.8....
А AR67202 е за 2.0...
Едит: изобщо да не ти пука...Ако колата ти е читава си заслужава...А и тъкмо сега ще имаш много по евтина потдръжка... И консумативи и обслужване :)
Rider_alfa155
27-03-2008, 10:22
благодаря колега задължен съм като се прибера от работа първо това ще видя
Rider_alfa155
27-03-2008, 10:24
наи малкото няма да купувам 16 повдигача а само осем :firstprize:
Няма какво да пуска. Щом е с верига е 8клапанов двигателя 143коня. А купето се вижда, че е старото. Така че колата е 94г. или по стара. Няма други възможности.
Иначе недей съжалява :wink: Взел си я за хубави парички, а и този двигател е много по евтин за обслужване. Само си промени подписа, защото когато колегите ти дават съвет ще мислят, че става въпрос за 97г., което означава много по различен двигател и консумативи и съвети...
Видях, че и за свещи пита. На този двигател може да сложиш обикновенни ендополюсни по 4лв. бройката Denso... Аз съм с такива и ела виж дали някой може да ме бие на гонка :P :P Ноу ченс :):)
И моита е със старото купе бре.
Rider_alfa155
28-03-2008, 15:15
да да трябва вече да сменя темата ще го направя веднага извинявам се
Няма какво да пуска. Щом е с верига е 8клапанов двигателя 143коня. А купето се вижда, че е старото. Така че колата е 94г. или по стара. Няма други възможности.
Иначе недей съжалява :wink: Взел си я за хубави парички, а и този двигател е много по евтин за обслужване. Само си промени подписа, защото когато колегите ти дават съвет ще мислят, че става въпрос за 97г., което означава много по различен двигател и консумативи и съвети...
Видях, че и за свещи пита. На този двигател може да сложиш обикновенни ендополюсни по 4лв. бройката Denso... Аз съм с такива и ела виж дали някой може да ме бие на гонка :P :P Ноу ченс :):)
Дали пък никой не може да те бие на гонка???? :D
наи малкото няма да купувам 16 повдигача а само осем :firstprize:
Колегите са прави.осем клапановия мотор е евтин за поддръжка.
На мен сега ни идват на двойна цена консумативите.Не се оплаквам.Разликата във вървенето е огромна :D :D :D
Rider_alfa155
29-03-2008, 09:47
е няма начин да не е огромна разликата, аз примерно моята не съм я взел да я пускам по гонки и тук таме но се е случвал;о по някой път да правя простотии с нея(маи маи през цялото време) :drive: вдигал съм 215 на летището в сливен става доста мудна като одари 200 :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.