PDA

View Full Version : по - лека биела



lan
26-03-2008, 22:41
Колеги,
възникна ми следния проблем - оказа се, че едната ми биела е много по - лека от останалите... някой може ли да ми помогне?
Трябва да ми за 2.0 16V с тегло около 680 гр. :(

Xman
27-03-2008, 15:42
Колеги,
възникна ми следния проблем - оказа се, че едната ми биела е много по - лека от останалите... някой може ли да ми помогне?
Трябва да ми за 2.0 16V с тегло около 680 гр. :(
Един съвет-смени ги и 4-те ако имаш възможност.Смяната на едната е временно решение

gallena
27-03-2008, 21:42
колко е разликата в грамажа?

lan
27-03-2008, 23:27
Не би трябвало да има проблем ако сменя едната... стига да е тази маса.
Разликата в теглото между най - тежката и най - леката е 15 грама...

Xman
28-03-2008, 12:02
Не би трябвало да има проблем ако сменя едната... стига да е тази маса.
Разликата в теглото между най - тежката и най - леката е 15 грама...
Ако няма проблем в теглото съм съгласен.Казвам го от опит.С различна биела по тегло от останалите 3 колата ми изкара 4 месеца точно.Счупи ми бутало на 1-ви цилиндър /говоря за старата 1.8 ТС/.
Не прави експерименти.Все пак става дума за пари.

Z:)m
31-03-2008, 17:02
То, верно ако се намерят 4 еднакви биели ще е най-добре, но това естествено струва повечко пари. От друга страна, намирането на само една биела също е трудна задача - почти никой няма да се навие при налични 4 биели да ти продаде само 1.
При биелите има и един друг тънък момент. Общата маса може да е почти еднаква (доп. разлика в теглата е 2gr.), но е много важно и как точно е разпределена тази маса м/у долната и горната част на биелата. Затова изравняването на масите на биелите ставаше точно по една определена методика, при която се уравновесяват масите на горните и долните части на биелите. Не се сещам къде я бях гледал тази методика подробно описана с приложени картинки, но ако я изнамериш ще ти е много полезна и смятам, че тогава ще можеш да използваш и наличната по-лека биела.
Успех!

lan
31-03-2008, 23:53
Определено има голямо значение от къде и как се сваля, но пък намерих други три, неолекотени, които пък са по - тежки и вече съм със седем... пълна идиотщина... три тежки, три по - лекички и една много лека, но пък търсенето продължава... :!:
допустимата разлика е до 5 грама...
Ако някой може да помогне - please...

Z:)m
04-04-2008, 14:02
Препоръчвам ти да се опиташ да балансираш среднолеките биели към най-леката биала. Така хем ще ти се подобри малко перформънса на автомобила ;)
Виж на приложената снимка, каква е схемата за балансиране на биалите. Препоръчва се при балансирането, отнемането на излишния материал да става 1/3 от горната част и 2/3 от долната част на биалата. Принципно, разлика и от 8гр не е фатална, но за наистина достатъчно добър баланс се препоръчва +/- 2гр.
Успех!

Mury
04-04-2008, 19:02
Ами свали теглото на другите 3 :wink: :wink:

lan
06-04-2008, 19:40
То точно в това беше проблема - останалите три бяха достатъчно олекотени и пак разликата се оказа достатъчно голяма.
Хубавата новина е, че успях да си намеря четири от един мотор и разликата помежду им е 4 грама... :D
най - накрая успях...