Log in

View Full Version : Колеги Изумен съм !!!



icedoc
07-04-2008, 21:42
колеги , бях виждал доста неща по мотора на 164 дизелът ...но това нещо направо ме изуми . Няма ангренажен ремък , нито верига ...които не е виждал как се задвижва неговата колица да погледне снимките !

MaVrUt
07-04-2008, 22:12
е добре е , като я зе и като сменя маслото не помисли ли за ремъци ? хаха има само 1 ремък ама не го знам къф е....

Коки
07-04-2008, 22:49
Това е много стар и много надежден начин на задвижване на разпределителния вал.

icedoc
08-04-2008, 00:34
е добре е , като я зе и като сменя маслото не помисли ли за ремъци ? хаха има само 1 ремък ама не го знам къф е....

нещо не ти хванах мисълта ...

guff
08-04-2008, 11:46
:hehehm: :headbang:

MaVrUt
08-04-2008, 17:23
е добре е , като я зе и като сменя маслото не помисли ли за ремъци ? хаха има само 1 ремък ама не го знам къф е....

нещо не ти хванах мисълта ...

смисъл като си купиш кола нали и сменяш ремъци масла и т.н. и като отиде ф сервиз да ти сменят маслото не си ли каза чакай и ремъците да сменя и да видиш че има само 1 , ако не сфана ше ти обясня още по простичко :D

icedoc
08-04-2008, 17:27
Ами не смених само маслата и филтрите , мислех че е с верига и не е нужно ! :wink:

164 td
08-04-2008, 23:21
добрутро свате!

Galeano
09-04-2008, 04:20
Tова е символ на вечността :D

Alexanderbb
09-04-2008, 12:13
Ангренажни зъбни колела. Много здраво като за камион или трактор.

madboy
10-04-2008, 01:46
VM-Ванчини и Мартели -конструктори на въпросният ПЪРВИ ТУРБО ДИЗЕЛ В ЕВРОПА уникален за времето си а и до сега въртящ момент за дизел , въпросният двигател като основа заложен без блок -картер а само блок с основни окачвачи на кол .вал , ако не се лъжа с въртящ момент 292 нютонметра , УНИКАЛНО , ЕМИ АЛФА РОМЕО разбира се , как иначе !!! :D :D :D ВАНЧИНИ & МАРТЕЛЛИ са и конструктори за ФОРМУЛА 1

guff
10-04-2008, 10:11
След всичко казано за този ДВГ, мога само да пожелая на всички притежатели на този уникален двигател - поддържайте си го като хората, без компромиси и дано не ви се налага ремонт по него (личен опит)!

Boby
10-04-2008, 13:53
След всичко казано за този ДВГ, мога само да пожелая на всички притежатели на този уникален двигател - поддържайте си го като хората, без компромиси и дано не ви се налага ремонт по него (личен опит)!

Ти не се ослушвай ами хвани и свали картера и виж как е клапана за налягането :!: Ако е останал отворен и магистралата се е изпразнила никога няма да ти подкачи масло :!:

П.П. за съжаление размислих относпо покупката и ако я взема това значи да си спра плановете и дейността с която се занимавам в момента поне за 3 месеца,а тя ми е по-важна :roll: Извинявай,че те подлъгах ама.... беше ми много мерак да я взема. :roll:

guff
10-04-2008, 16:42
Боби, изобщо не се притеснявай, тя колата така или иначе замина. Едно момче с баща му дойдоха и я взеха и започват да си я правят. Хубавото е че колата си остава в Пловдив и като я направят ще мога да я виждам пак по улиците на града :lol:
Та аз мога да си променя малко горното мнение, като след като си гледате добре уникалните двг-та, наложили се някакво ремонтче - никакви майстори, по-добре колега от форума почерпете и сами си я направете!
хаха то стана и в рима даже
Сори за оффа в темата на доктора... аз аз като си взема някакъв друг таралясник пак ще се мяркам по срещите в града, то е ясно :beer:

164 td
12-04-2008, 04:18
След всичко казано за този ДВГ, мога само да пожелая на всички притежатели на този уникален двигател - поддържайте си го като хората, без компромиси и дано не ви се налага ремонт по него (личен опит)!иавно не си много в час с нещата!за какавто и ремонт да става вапрос не вийдам проблем.мейду другото моита иа карам 480 000 км и още не ми е побелиала косата.идвам вече 40 пати до белгиа и обратно и да чукна на дарво още не сам оставал на патиа!!!!

icedoc
12-04-2008, 07:27
Това е много добре което казваш колега , но момчето от Пловдив не ги говори случаино тия работи , патил е доста от тая кола затова е на това мнение !

virusalfa
12-04-2008, 10:43
След всичко казано за този ДВГ, мога само да пожелая на всички притежатели на този уникален двигател - поддържайте си го като хората, без компромиси и дано не ви се налага ремонт по него (личен опит)!иавно не си много в час с нещата!за какавто и ремонт да става вапрос не вийдам проблем.мейду другото моита иа карам 480 000 км и още не ми е побелиала косата.идвам вече 40 пати до белгиа и обратно и да чукна на дарво още не сам оставал на патиа!!!!Лъжеш!А предните няколкостотин хиляди преди теб къде ги забравяш? :wink: Моята на единадесетия ден след като е излязла от магазина е била на 22,370км и е била гаранционно обдлужвана,видно от Libretto di garanzia