Log in

View Full Version : запалване



radko_88
11-04-2008, 21:32
/Колеги колата ми прави проблем като я паля проблема е следния: вакрвам ключа... въртя и почва да стърже едно гадно....и след няколко секунди си запалва.....
аз си мисля че е от тпс сенора(датчик) до дриоселовата клапа

toki4a
11-04-2008, 22:06
стартера в какво састоияние е колега :lol:

Xman
12-04-2008, 09:28
Стартер

radko_88
12-04-2008, 09:56
еми каря на ел-конт...и ми казаха че стратера е добре нищу му няма...гледаха го и други майстори ..... и казаха че е от този сензор възможно ли е ?...едно приятелче имаше същия проблем но е със 156...и смени този сензор..... и колата сеоправи(неговият сензор върви комплект с дриоселовата клапа) а на мен ми е отделно

alfatras
13-04-2008, 21:56
При мене го има същото стържене,оня ден съвдем случайно слушам същото палене като мооето и си викам -бре тва все едно моята кола-обръщам се-1.7ТС :D -има нещо гнило в паленето ни!

pr_00f
14-04-2008, 16:40
Абе и при мен е интересен звука.
Има разлика когато е студена и загряла.

bagent
14-04-2008, 19:24
Колеги аз съм присъединил се алфист от близо два месеца. Колата ми е Алфа Ромео 155 1.8 ТS 16V 1997 г. Една от изненадите, с които се запознах след притежатието ми първо на немски, а после и френски автомобил, е същият посочен звук. При внимателно вслушване останах с впечатлението, че източникът са ел. моторчетата на клапите на климатроника, респ. термотроника. При загрят автомобил звукът изчезва, но студен ли е силата му е право пропорционална на студенината. Мисля, че това не е проблем стига да не влияе на управлението на клапите, да не говорим за рециркулацията, която може да доведе до съвършенно неприятни проблеми със запотяване на стъклата. Здраве и успехи на всички колеги фенове на Алфа!

Бобби
15-04-2008, 09:41
Спечифичения звук е почти при всички 155.... :roll: ...не му се коркайте :idea: ...идва от стартера :roll: ....нищо страшно :!:

bagent
16-04-2008, 20:40
Колеги, интересното е, че звукъкът (стърженето), който се чува при запалване (стартиране) на двигателя продължава и известно време в режим на работа. Стържене от стартера в това положение е невъзможно, най-малкото много бързо ще дефектира. Моето скромно мнение е, че е нещо от клапите в таблото, защото много отчетливо се чува в купето.

Wolfy
17-04-2008, 10:07
Колеги, интересното е, че звукъкът (стърженето), който се чува при запалване (стартиране) на двигателя продължава и известно време в режим на работа. Стържене от стартера в това положение е невъзможно, най-малкото много бързо ще дефектира. Моето скромно мнение е, че е нещо от клапите в таблото, защото много отчетливо се чува в купето.

Грешно си се насочил, колега :idea: Послушай съветите за стартера, няма да сбъркаш :!:

Бобби
17-04-2008, 10:50
Колеги, интересното е, че звукъкът (стърженето), който се чува при запалване (стартиране) на двигателя продължава и известно време в режим на работа. Стържене от стартера в това положение е невъзможно, най-малкото много бързо ще дефектира. Моето скромно мнение е, че е нещо от клапите в таблото, защото много отчетливо се чува в купето.
...Ако продължава при запален мотор :?: ....явно не връща бендикса :roll: ...не е добре!...да го погледне някой майстор...и оправи...клапите нямат нищо общо със стартирането на мотора :idea:

bagent
17-04-2008, 11:41
Колеги, явно говорим за различен звук (стържене). За да се появат опасните звуци от бендикса на стартера (образно казано, той трябва да бъде изхвърлен и да задере по "гребена" на маховика) е необходимо да се завърти ключа до крайно положение-на стартер. При мен се появава неприятния звук още при положение "контакт" на ключа, без въобще да е подадено напрежение до стартера. Въпреки, че хипотезите са различни, благодаря за изказаните мнения!

Бобби
17-04-2008, 13:17
:D :D :D ...да, ама не!!...това е савсем друго :roll: ....я виж автора как си е формулирал въпроса :idea: ......май от там идва объркването :roll: