PDA

View Full Version : НЯМАМ НИСКИ ОБОРОТИ<145> ПОМОГНЕТЕ



Zafo_84
12-04-2008, 20:29
Здравейте !!!
имам проблем със ниските обороти при първо палене,получи се скоро,като запаля и трябва веднага да подам газ,иначе се опитва да огасне,след което след 2-4 сек,вдига оборотите и ти забива на 1300 и така доста време,от какво ли е?
помогнете ми 4е не ми се 6те да я вкарвам в бокса!!!!!!!
ако нчкои знае пове4е пи6ете ми ли4ни съоб6тенич,благодаря Ви предватително,
дали е от мотор4ето за празнич ход или от смука4а ако има такъв,незнам!!!! :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg:
Търся но не намирам ни6то
ако разполагате с материали,пра6таите
10х

lgancho
12-04-2008, 22:57
Като ти чета проблема не е лошо да идеш на диагностика, да се види дали някои датчик не ти е заминал и заради него да се бъзика компютъра. Иначе тия симптоми могат да са от много работи, дет се вика и дебитомера може да ти е за смяна ама това е много сериозно де, дано си е наред. Подобен проблем прави на един познат със 155-ца когато му беше заминал един датчик, мисля че се казваше ETC или нещо такова, за температура на двигателя или нещо такова, не съм сигурен. Та като го смени нещата се нормализираха. А не е зле и моторчето за празния ход да видиш дали функционира правилно, ма щом се форсира значи би трябвало да работи... Изобщо не става така с гадаене, трябва си специалист, защото тия симптоми могат да са от разнообразни проблеми.

Zafo_84
14-04-2008, 18:26
Абе хора маи никои няма желание да помогне какжи колеги сте ве??????????????????????????????

tokata_pz_flex
14-04-2008, 18:44
Колега , така от растояние и господ нема ти помогне ... трябва да се върже към диагностиката , и ще си покаже болката . Гледам , че си от СФ , отиди при Бобо да погледне колата . Телефона му е 0888232484 . Обади му се да се разберете :) Успех !

ivo_red
14-04-2008, 21:01
Здравейте !!!
имам проблем със ниските обороти при първо палене,получи се скоро,като запаля и трябва веднага да подам газ,иначе се опитва да огасне,след което след 2-4 сек,вдига оборотите и ти забива на 1300 и така доста време,от какво ли е?
помогнете ми 4е не ми се 6те да я вкарвам в бокса!!!!!!!
ако нчкои знае пове4е пи6ете ми ли4ни съоб6тенич,благодаря Ви предватително,
дали е от мотор4ето за празнич ход или от смука4а ако има такъв,незнам!!!! :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg: :Topic-is-closed-bg:
Търся но не намирам ни6то
ако разполагате с материали,пра6таите
10хМоторче за празен ход е 75% сьм сигурен, ама не се радвай, щото ново е 350 кинта

Viktor_
15-04-2008, 00:04
Зафо, колегата Ганчо добре те е насочил - какво повече искаш - провери ли дали този датчик е наред. Ако не му спада съпротивлението при нарастване на темп на ДВГ, еcu-то продължавна да държи оборотите томно на толко колкото описваш, а и сместа е прекалено богата и мирише на бензин. Не се мотай, защото карането със богата смес е много вредно за ламбда сондата. На много места могат да ти измерят датчика, дори без да имат диагностична апаратура.

Може обаче и другаде да е проблема. Но поне кавай кое си отметнал и кое не си. Ако ти е трудно меренето на този датчик не пречи да помогнеме разбира се.

dievx
15-04-2008, 12:40
И аз имах доскоро същите симптоми, почистих моторчето за празния ход, но проблема остана. Свалих въздухопровода към дросела и няма да ти казвам каква мръсотия беше вътре. Изчистих с коресилин дроселовата клапа и проблема изчезна. От мръсотията явно клапата направо залепва и не може да влиза въздух, и мотора се дави като запалиш. Пробвай това ако не стане, вече търси по датчиците.