Log in

View Full Version : Помощ за 33 Не пали



firedragon
15-04-2008, 21:31
Става въпрос за 33 1.7 боксерен двигател пълен инжекцион.Та проблема е следния.Колата седя 1 година в гаража и не беше палена и сега не иска да запали.По едно време запали колкото да я искараме от гаража и като тръгнаме да я мием почна да бълва като дизел на 40 години.Махнахме свещите и те бяха много зацапани, не бях виждал такова нещо до сега.Та изчистихме ги и ги сложихме ама пак не запали.Казаха ми че е от дюзите на инжекциона ако някой може да каже дали е от това,а ако не е от какво е и как може да се реши проблема.По възможност извън сервиз понеже в Бургас няма къде.

moonkiss
15-04-2008, 23:03
А вре така ли се оставя кола, не ви ли се посвидя малко. Земи нови свещи по каталог
---Денсо евтини и много добри
Свали инжекторите и ги занеси да ги почистят с ултразвук. Почистете резервоара по възможност и магистралите на бензина . Проверка на всички кабели и букси, третиране с контактен спреи и така нататък. Много работа ви чака. Успех

Поне аз това бих свуршил на драго сърце, не съм специалист. Поздрави

tempest
16-04-2008, 16:09
няма да е зле да прегледаш и кабелите за свещите, дали няма наякой пробил. :wink: Айде и успех с колицата!!!

firedragon
16-04-2008, 21:03
На мен ми е много жал за колата и аз за това се захванах с нея.Бащата нямаше време да се занимава и остави за "по-добри" времена ама след 1 година седене вече сърце не ми дава да я гледам така и сега се надявам да я подкарам та да и се порадвам малко и аз.Ще пробвам това което казвате ама да ви кажа кабелите за свещите и свещите са нови.Остава да мина дюзите

firedragon
29-03-2009, 17:31
Ще пиша в тази тема да не отварям нова за подоен проблем.Та да се оплача.Слизам аз днес да видя какво мога да направя с прословутия дебитомер и дали не мога да го докарам до някакво положение.Поиграх си с него и определено постигнах успех.Мисля си,че е що годе настроен и може да искара така до смяната му.До тук добре.Паля аз колата и чувам как почва да съска отпред.Позачудих се да не е вакуум ама не е.Гадината не ще да запали втори цилиндър.Проверих дали не е от кабела,не е.Смених го с този на четвърти,който работи перфектно и пак същата работа.До сега втори си се палеше и работеше добре,сега обаче не ще.Свещта я чистих скоро и не съм палил колата после,че да се зацапа.Ако някой има идея какво може да ме е сполетяло(сефте :crybaby: )да сподели мнение,че моите идеи се изчерпаха.

mordohy
29-03-2009, 18:51
ами както го казваш е свещта.нищо,че си я чистил,а и това свистене от къде е.Най-добре си премери компресията.Тя може да ти каже много.Смени първо свещта виж и дали има искта от въпросния кабел.Ако няма,може да е дефектна и дистрибуторната капачкаДавай и казвай клакво си направил и какво става