View Full Version : Странно придърпване
От няколко дена забелязвам едно придърпване на колата. Появява се предимно, когато достигна температура малко под стрелката след 80 градуса и при 2000-3000 оборота. Без да отнемам газ, колата сякаш спира за момент и след това отново дърпа - все едно някой цилиндър се изключва. Някой има ли идея какво може да е това? Свещи? (не съм ги сменял вече 15хил. км. откакто съм я купил, а преди това не знам колко).
Какво ще рече "омазан дебитомер"? Как се оправя? С нов ли? На сервиз ли да ходя? Колко пари ще ми излезе? Такива неща искам да чуя :)
И при мене е така. Като е студена няма проблеми. Като загрее и като и подавам газ плавно се усеща че ускорява на степени. Дебитомера нали беше оная джаджа закачена на смук колектор, а не на гумената тръба?
Смени свещите при един рацер от форума със ТОЧНО СЪЩИЯ проблем се оказа свещи :!:
Смени свещите при един рацер от форума със ТОЧНО СЪЩИЯ проблем се оказа свещи :!:
Има вариянт да е и от датчика за температурата на двигателя :wink:
Благодаря! Ще опитам първо със свещите.
Плюс това таз кола нема дебитомер не го слушай Търтея :wink: :wink:
Dodo 155
19-09-2005, 19:09
омазан дебитомер
Търтей, ти дебитомера го нямаш за нищо :lol: :lol: :lol:
Как го казваш все едно човека да си смени крушката на плафона :lol: :lol:
Това придърпване идва от кабели и/или свещи, както каза Пух :wink:
Малка вероятност има и да е от бензина :roll:
Търтей, ти дебитомера го нямаш за нищо :lol: :lol: :lol:
Как го казваш все едно човека да си смени крушката на плафона :lol:
:offtopic:
аа
че аз не гокарам да си купи нов а д аси го измие - вд40 корсилин ацетон кото си хареса
мчного педзовно се омазва и на оределено отваряне дава грешно инфо - пък и немад анавреди на колата да го зачисти
а додо - дебитомера се смена по-лесно от крушката на плафона - ся цената е друга тема :devil:
а додо - дебитомера се смена по-лесно от крушката на плафона - ся цената е друга тема :devil:
особено ако колата не е с БОШ инжекция, тогаа се сменя най лесно, вадиш го от жабката и слагаш друг там :tongue::tongue::tongue:
а додо - дебитомера се смена по-лесно от крушката на плафона - ся цената е друга тема :devil:
особено ако колата не е с БОШ инжекция, тогаа се сменя най лесно, вадиш го от жабката и слагаш друг там :tongue::tongue::tongue:
няа а коментираме разликите между бош (сии вирусо) и magnetti marelli - тя си е ясна :devil:
ноо
бошовската ебня се мие лесно :)
И сега има ли дебитомер, или няма? А иначе свалях кабелите от свещите и едната свещ направо си плуваше във вода :shock: ! От къде е влязла водата не знам, но явно си е карала така доста време, защото свещта не изглеждаше добре. Кабела не се забелязваше да е скъсан. Странно е, че няма здрава връзка между кабелите и свещите т.е. кабела се маха и слага без никакви усилия! Така ли трябва да бъде? То е ясно, че ще ги сменям само трябва да намеря малко време и да си купя ключ, че как са ги наврели.....
....
има дебитомер и е добре да си го промиеш
кабела се сваля от лулата ама с усилие
водата е от автомивка с кретени - и затва не си мийте двигателите
сменяш кабели за начало
кабелът не се къса а му отива изолацията дава на късо с бока - от там по слада искра или никаква
....
има дебитомер и е добре да си го промиеш
ох, абе ти не разбра ли че 1.6 боксера е с МАП сензор, а не с дебитомер:)
конкретно 145 1.6 боксер е правен с два инжекциона - GM и BOSCH MP3.1
по-масовите са с ГМ-а
и двете обаче са с МАП сензор !
...
маф или мап оно пак се зацапва ;)
Na vsi4ki priateli s problem pridarpvane ili menene na oborotite v zavisimost ot temperaturata pri 1.6 boxer im prepora4vam parvo da si proveriat termo dat4ika . Po dobre taka otkolkoto da po4nete da smeniate lambdi , sve6ti kabeli i drugi 6turotii s interesni ceni . As imah sa6tiat problem i se okaza toia dat4ik
Alfa 145 / 1.6 boxerКОЛЕГА ПИшИ НА КИРИЛИЦА :wink: :wink:
и аз започнах от свещите, кабелите и последното нещо което ме посъветваха от сервиза на Александър Ауто в София - са този МАП или потенциометъра на дроселната клапа , за съжаление нямаха на склад за да пробваме. Сега чакам да докарат. При мен колебанието не се влияе от температурата на двигателя, винаги го има между 1500-2500 об. с по 500 об. сваля и пак въстановява
Аз все още нищо не съм сменил. Просто извадих кабелите и........едната свещ плуваше във вода :shock: . Позачистих и сега всичко си е наред. Само не мога да разбера как е влязла всичката тази вода :roll:. Сега само да се поосвободя и сменям свещите и вече не би трябвало да го има този проблем....
Аз все още нищо не съм сменил. Просто извадих кабелите и........едната свещ плуваше във вода :shock: . Позачистих и сега всичко си е наред. Само не мога да разбера как е влязла всичката тази вода :roll:. Сега само да се поосвободя и сменям свещите и вече не би трябвало да го има този проблем....
Колега и аз имах такъв проблем................и на диагностика във Ванто го отстраниха
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.