View Full Version : съвет за купуване на 155
здравейте,
искам да си купя 155тица. моля за съвет относно това с какъв двигател да е.
държа на бензинов двигател
Alfa User
19-04-2008, 10:40
Здравей, колега. Относно избора ти - супер решение си взел! А относно съвета - препоръчвам ти мотора 2.0 8v - малко по-слаб е от 16v варианта, но е много по-изгоден за поддръжка,а мисля че е и по-надежден. Ако пък имаш пари, които искаш да използваш за абсолютния "кеф", вземи си 2.5 v6 ! Усещането с нея е несравнимо просто :devil:
а колко парички върви В6?
Ако пък имаш пари, които искаш да използваш за абсолютния "кеф", вземи си 2.5 v6 ! Усещането с нея е несравнимо просто devil
Само дет В6 върви колкото 2.0 16 в :twisted: :twisted: :twisted:
Ако пък имаш пари, които искаш да използваш за абсолютния "кеф", вземи си 2.5 v6 ! Усещането с нея е несравнимо просто devil
Само дет В6 върви колкото 2.0 16 в :twisted: :twisted: :twisted:
Само до 100км- и то са на кантар... нагоре трябва ли да се обяснява какво става с 16v то :twisted: Да не говорим колко е по еластичен V6...
V6 върви за много парички и гори много и е трудно да се намери на Бг пазара... То ако разходите и парите не са проблем..= Q4 :twisted:
V6 не е акцизен и може и да е внос. Q4-ката няма такъв вариант :!:
Alfa User
19-04-2008, 17:05
Е не бих казал, че 2.0 16v ще върви колкото V6 ... просто нема такъв филм ако и двете коли са сток ... Но да не спамим темата.
Ако има човека пари - 2.5 V6, ако няма толкова - 2.0 8v. Това е моето мнение. :cheers:
Ако правилно разбирам колега, искаш бърза кола и като поддръжка да е сносна цената-2.0 8V. Мотора не е капризен за разлика от 2.0 16V. Оптималния вариант.
Успех.
намерил съм си 2.0 16
много ми хареса
95ти набор за 3000лв.
просто газовата ми уредба е за 4 цилиндъра, за това и този вариант предпочетох
Ми ...
не съм карал на VTFI машината та да сравнявам..
Ама мисла че 16V требва да върви повече... зависи кво гониш...
аз съм със 2.0 16V super (макар в момента да не прилича много)
и съм доволен..
горе долу..
.. начи поддръжката е бая по-дебела (виж темата с ремонтите)
от 8V ..
за осмиците незнам... мойта градско дава 12,5 горе долу..
Без много ръчкане.. ама не е без ич...
Просто си отговори какво искаш от колата..
Поздрави
и кое и е по-дебелото на поддръжката?
и кое и е по-дебелото на поддръжката?
Първоначално обслужване от 400-500лв. Което трябва да се направи задължително от свестен майстор и с хубави консумативи... Дебитомерите заминават по-често (за 8v да чукам и за собствената си кола, не съм чул някой да смени дебитомер), а за 16V няколко човека, но айде това няма да го слагаме... другото е капризна ламбда скъпичка и май е това :roll: :P + това че макар да не е препоръчително 8V може да се направи на ГАЗ без особенни глаболия с обикновенна, а 16V не може...
Но принципно не е нещо кой знае колко по-скъпо..Просто първоначалното май е най-голямо :) Обаче пък може да караш кола 97година :P
The_Game
19-04-2008, 21:51
Аз ако мога да избирам, в рамките на разумното бих избрал Мy 95.
Aко има и 2.0 (те са си 8в) Перфектно. И 1.8 8в си върви добре. Особено ако преди си карал... Пасат (НЕ VR6 )примерно. Ако е така ще останеш много доволен от вървенето.
Въпреки, че аз лично искам да върви маалко повече....
А 2.0 16в направо е лудница :) :evil: :evil: :evil:
endeavour
19-04-2008, 22:07
Пич, лудница е да вземеш издухана 155-ца, на която три пъти са й взели здравето дорде дойде при тебе, па макар и да е 97-ми набор, или пък да е с който си щеш мотор. Да вземеш тепърва да я съживяваш и да разчиташ на по-евтини части за мене не е работа. Виждаш алфата и ако те грабне - палиш и тръгваш ! При тая марка не се купува със сметки. Късмет !
всички с 8 клапанови двигатели ще ти кажат колко капризни са 16 клапановите и кооолко скъпа им е подръжката всъщност 16v са по ново поколение двигател съответно по нови коли. Аз имам от 1 година и 3 месеца 2.0 16v за това време минах 12 хиляди км без абсолютно никъкъв проблем от никъде да не говорим че двигателя е часовник не съм му доливал нито капка масло не е мръднало не мога да схвана в какво му се изявявя капризноста пали от раз мърка в ниските обороти и реве като тигър в високите мой познат има 1,6
даже му гори повече а е и много по тромава абее куцо пиле си е .
много ви благодаря за мненията.
избрал съм я, и ако не мине котка път - понеделник я взимам.
а за газовата уредба - нямам ядове! имам един инжекцион на метан на дедрата. ще си го прехвърля със се бутилките
alfa1551.8ts130
20-04-2008, 19:42
Моето скромно мнение(темпра 1.8,темпра 2.0,155 1.8 16v,155 8v)е че най здравият мотор на 155-ците е 1.8 8 .Тоя мотор няма умора,както искате го разбирайте.Капризни са тези които не знаят как се кара алфа.Задкормилното устройство също е много важно.
Ми ...
не съм карал на VTFI машината та да сравнявам..
Ама мисла че 16V требва да върви повече... зависи кво гониш...
аз съм със 2.0 16V super (макар в момента да не прилича много)
и съм доволен..
горе долу..
.. начи поддръжката е бая по-дебела (виж темата с ремонтите)
от 8V ..
за осмиците незнам... мойта градско дава 12,5 горе долу..
Без много ръчкане.. ама не е без ич...
Просто си отговори какво искаш от колата..
Поздрави
...много повече :wink: ...16 винтила е доста по еластичен, както казват колегите, и поскъп за подръжка!...
и кое и е по-дебелото на поддръжката?
Ми свещи... 270 !!! лв...
Скоро неква ролка смених (масивно злато) некъде 150лв. отидоха (с труда де..)
Па незнам... :shock:
Бе хем ми се кара бегачка хем само за части обсъждане гледам тука и за ремонти
Намерил съм една хубавица 155-ца вентилирана 1.8 с газов инжекцион и е 97 година и тъкмо се навивам и като попаднах на тоз прекрасен и зарибен форум направо се отчаях
Аре поне 5 човека да ми кажат че не бъркам с избора и да ходя да я взимам :roll:
На вид е перфектна и цената и е добра (3700 как е ?) ма само като си помисля за вариатори свещи ламбди сонди маншончета и бляяя бляяя и мерака ми излита
arieca155
21-04-2008, 18:53
взимай няма да сгрешиш.не са скъпи частите.свещите са 120 лв,ламбда сондата 180 лв.,маншоните вътрешните са 5 лв.външни 8 лв с греста и скобите.носача с тампоните и шарнира е 70 лв.вярно е че ролката на ангренажа е 150 лв ама я сменяш на 5 - 6 години.не е страшно .
Бе хем ми се кара бегачка хем само за части обсъждане гледам тука и за ремонти
Намерил съм една хубавица 155-ца вентилирана 1.8 с газов инжекцион и е 97 година и тъкмо се навивам и като попаднах на тоз прекрасен и зарибен форум направо се отчаях
Аре поне 5 човека да ми кажат че не бъркам с избора и да ходя да я взимам :roll:
На вид е перфектна и цената и е добра (3700 как е ?) ма само като си помисля за вариатори свещи ламбди сонди маншончета и бляяя бляяя и мерака ми излита
Сухо дупе риба не яде колега.
Разбираш ме, нали?
в форума има ли някой с подобна от същата година и двигател ?
То ясно за тази цена по голяма изрудия няма (само да не разбере жената за какво съм се спрял на нея)
Пък и не мисля да я ръчкам много за семейна я взимам
имам си друга двулитровка за пилажи
Доста рядък ми се вижда този двигател и единствено маи това ме спира
Благодаря на всички за мненията.
вече съм горд собственик на зелена 155
2.0 16
Благодаря на всички за мненията.
вече съм горд собственик на зелена 155
2.0 16
Според мен,по-добрия избор,по-скъпа поддръжка,но по-голям кеф :twisted: :twisted: :twisted:
endeavour
21-04-2008, 21:13
Честито! Идвай да увеличим групата на 155 16V, щото ни изядоха в тоя форум - скъпа поддръжка, трошливи, куци коне, сбирщайни, фиатки и кво ли не още. Стига бе пичове, и ние караме 155 ! Тука не ни броят за хора, за раздел 145 сме били несъвременни, 156 са някъде високо - е.а си направията!
А на колегата от Пловдив - градски, щом си се зачудил, по-добре не я вземай! Явно не си заразен от ломбардския вирус.
Благодаря на всички за мненията.
вече съм горд собственик на зелена 155
2.0 16
Welcome :P
МНОГО Безаварийни километри... :evil:
Благодаря на всички за мненията.
вече съм горд собственик на зелена 155
2.0 16
Правилния избор :D
Кефа цена няма.
Честито колега.
alfa1551.8ts130
22-04-2008, 20:06
Браво на колегата 'endeavor'.Един да каже истината,а тя е че всички тук караме 155-ци и трябва да се подкрепяме,а не да се караме.Трябва да сме единни и да си помагаме,щото и без това не сме много ние дето знаем какво да караме.Говоря за алфа като цяло.А на другият градски(и аз съм от пловдив) ЧЕСТИТО!!!
Браво на колегата 'endeavor'.Един да каже истината,а тя е че всички тук караме 155-ци и трябва да се подкрепяме,а не да се караме.Трябва да сме единни и да си помагаме,щото и без това не сме много ние дето знаем какво да караме.Говоря за алфа като цяло.А на другият градски(и аз съм от пловдив) ЧЕСТИТО!!!
Тва отдавна е ясно,просто някои хора с 8в ризници,си мислят че карат най-великите коли на света :idea: :idea: :idea: Па който иска ефтина поддръжка,да не си купува Алфа :idea: :idea:
alfa1551.8ts130
22-04-2008, 20:33
Да повече от ясно е даже.Аз съм още ядосан от една друга тема в която спорехме за тс и за боксер двг и там нарекох тс-а шедъовър и като почнаха едни коментари е..и му м....та.Та нали това е нашта гордост всеки мотор излезнал под ръцете на италианските майстори е шедъовър.А ТС е поредния.
Nasko_77
25-04-2008, 00:00
Да повече от ясно е даже.Аз съм още ядосан от една друга тема в която спорехме за тс и за боксер двг и там нарекох тс-а шедъовър и като почнаха едни коментари е..и му м....та.Та нали това е нашта гордост всеки мотор излезнал под ръцете на италианските майстори е шедъовър.А ТС е поредния. Не обяснимо е. Като цяло, извън форума... сме много-много задружни и фанатизирани. Абе... точно сектанти. Така съм забелязъл. Аз например "изяждам с парцалите" ако чуя, някой с друга марка кола... да плюе по Боксера на Алфа на вън. В същото време, обаче ... си симпатизирам много повече на ТС пред Боксера. Не че аз съм с ТС.
А вътре във Форума винаги ги има захапките:
TS vs Boxer
Benzin vs Diesel
8V vs 16V
145 vs 146
И други от този род.
Човек в първия момент, направо би си помисли... "тея не могат да се дишат"
А то изобщо не е така реално. Няма злоба, няма завист или пренебрежение всъщност.
Старанно е, но... е така :D
П.С и сега в крайна сметка... 2.5 V6 върви ли осезаемо по-добре от 2.0 16V или не :roll:
По каталожни я дават, като QV до 100. А от там нагоре, сигурно още по-добре.
Въпреки, че карам 8 винтила!....направил си най точния избор според мен :wink: ...стига да е читава колицата :roll: ...дано те радват тези 150 кончета :D
[quote="alfa1551.8ts130":1287raoq]Да повече от ясно е даже.Аз съм още ядосан от една друга тема в която спорехме за тс и за боксер двг и там нарекох тс-а шедъовър и като почнаха едни коментари е..и му м....та.Та нали това е нашта гордост всеки мотор излезнал под ръцете на италианските майстори е шедъовър.А ТС е поредния. Не обяснимо е. Като цяло, извън форума... сме много-много задружни и фанатизирани. Абе... точно сектанти. Така съм забелязъл. Аз например "изяждам с парцалите" ако чуя, някой с друга марка кола... да плюе по Боксера на Алфа на вън. В същото време, обаче ... си симпатизирам много повече на ТС пред Боксера. Не че аз съм с ТС.
А вътре във Форума винаги ги има захапките:
TS vs Boxer
Benzin vs Diesel
8V vs 16V
145 vs 146
И други от този род.
Човек в първия момент, направо би си помисли... "тея не могат да се дишат"
А то изобщо не е така реално. Няма злоба, няма завист или пренебрежение всъщност.
Старанно е, но... е така :D
П.С и сега в крайна сметка... 2.5 V6 върви ли осезаемо по-добре от 2.0 16V или не :roll:
По каталожни я дават, като QV до 100. А от там нагоре, сигурно още по-добре.[/quote:1287raoq]
Имал съм възможност от 155 -те да карам почти всички версий :roll: ....най съм впечатлен от Q4 и 2.0 16 винтила :wink:
Nasko_77
25-04-2008, 11:16
За Q4-ката е ясно, че е НЕ ЧОВЕК :lol:
Очаквах, обаче веднага след нея да е шестака по "впечатлителност".
И би трябвало да е :twisted:
За Q4-ката е ясно, че е НЕ ЧОВЕК :lol:
Очаквах, обаче веднага след нея да е шестака по "впечатлителност".
И би трябвало да е :twisted:
Проблема на шестака е че е малко тежичък...За това и неговата сила е след 100км. нагоре и на доускорение... Та е нормално от 0-100 да пада от 16V 150коня. Разликата е много малка и по скоро зависи от шофьора :wink:
За Q4-ката е ясно, че е НЕ ЧОВЕК :lol:
Очаквах, обаче веднага след нея да е шестака по "впечатлителност".
И би трябвало да е :twisted:
Насе...лично мнение!!!.....а бе като ти гледах автара?.....от начало си помислих, че тоя пич...ще пребори петела :roll: ....ама...какво стана :?: :D :D :D
П.С и сега в крайна сметка... 2.5 V6 върви ли осезаемо по-добре от 2.0 16V или не Rolling Eyes
По каталожни я дават, като QV до 100. А от там нагоре, сигурно още по-добре.
За те тава говорех и аз,ма разбирачите викат-да бе да :twisted: :twisted: :twisted: сами сравнете времената на колега със 155 2.5 в6 на Божура-16.8,мойта в прекрасно здраве 16.2 :twisted: :twisted:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.