Log in

View Full Version : съвет за купуване на 155



ibar
19-04-2008, 10:26
здравейте,
искам да си купя 155тица. моля за съвет относно това с какъв двигател да е.
държа на бензинов двигател

Alfa User
19-04-2008, 10:40
Здравей, колега. Относно избора ти - супер решение си взел! А относно съвета - препоръчвам ти мотора 2.0 8v - малко по-слаб е от 16v варианта, но е много по-изгоден за поддръжка,а мисля че е и по-надежден. Ако пък имаш пари, които искаш да използваш за абсолютния "кеф", вземи си 2.5 v6 ! Усещането с нея е несравнимо просто :devil:

ibar
19-04-2008, 10:55
а колко парички върви В6?

Mury
19-04-2008, 12:40
Ако пък имаш пари, които искаш да използваш за абсолютния "кеф", вземи си 2.5 v6 ! Усещането с нея е несравнимо просто devil

Само дет В6 върви колкото 2.0 16 в :twisted: :twisted: :twisted:

VFTI
19-04-2008, 12:56
Ако пък имаш пари, които искаш да използваш за абсолютния "кеф", вземи си 2.5 v6 ! Усещането с нея е несравнимо просто devil

Само дет В6 върви колкото 2.0 16 в :twisted: :twisted: :twisted:


Само до 100км- и то са на кантар... нагоре трябва ли да се обяснява какво става с 16v то :twisted: Да не говорим колко е по еластичен V6...

V6 върви за много парички и гори много и е трудно да се намери на Бг пазара... То ако разходите и парите не са проблем..= Q4 :twisted:

georgyg
19-04-2008, 15:04
V6 не е акцизен и може и да е внос. Q4-ката няма такъв вариант :!:

Alfa User
19-04-2008, 17:05
Е не бих казал, че 2.0 16v ще върви колкото V6 ... просто нема такъв филм ако и двете коли са сток ... Но да не спамим темата.
Ако има човека пари - 2.5 V6, ако няма толкова - 2.0 8v. Това е моето мнение. :cheers:

Xman
19-04-2008, 17:14
Ако правилно разбирам колега, искаш бърза кола и като поддръжка да е сносна цената-2.0 8V. Мотора не е капризен за разлика от 2.0 16V. Оптималния вариант.
Успех.

ibar
19-04-2008, 20:07
намерил съм си 2.0 16
много ми хареса
95ти набор за 3000лв.

просто газовата ми уредба е за 4 цилиндъра, за това и този вариант предпочетох

Yureti
19-04-2008, 20:42
Ми ...
не съм карал на VTFI машината та да сравнявам..
Ама мисла че 16V требва да върви повече... зависи кво гониш...
аз съм със 2.0 16V super (макар в момента да не прилича много)
и съм доволен..
горе долу..
.. начи поддръжката е бая по-дебела (виж темата с ремонтите)
от 8V ..
за осмиците незнам... мойта градско дава 12,5 горе долу..
Без много ръчкане.. ама не е без ич...
Просто си отговори какво искаш от колата..
Поздрави

ibar
19-04-2008, 20:54
и кое и е по-дебелото на поддръжката?

VFTI
19-04-2008, 21:41
и кое и е по-дебелото на поддръжката?

Първоначално обслужване от 400-500лв. Което трябва да се направи задължително от свестен майстор и с хубави консумативи... Дебитомерите заминават по-често (за 8v да чукам и за собствената си кола, не съм чул някой да смени дебитомер), а за 16V няколко човека, но айде това няма да го слагаме... другото е капризна ламбда скъпичка и май е това :roll: :P + това че макар да не е препоръчително 8V може да се направи на ГАЗ без особенни глаболия с обикновенна, а 16V не може...

Но принципно не е нещо кой знае колко по-скъпо..Просто първоначалното май е най-голямо :) Обаче пък може да караш кола 97година :P

The_Game
19-04-2008, 21:51
Аз ако мога да избирам, в рамките на разумното бих избрал Мy 95.

Aко има и 2.0 (те са си 8в) Перфектно. И 1.8 8в си върви добре. Особено ако преди си карал... Пасат (НЕ VR6 )примерно. Ако е така ще останеш много доволен от вървенето.

Въпреки, че аз лично искам да върви маалко повече....

А 2.0 16в направо е лудница :) :evil: :evil: :evil:

endeavour
19-04-2008, 22:07
Пич, лудница е да вземеш издухана 155-ца, на която три пъти са й взели здравето дорде дойде при тебе, па макар и да е 97-ми набор, или пък да е с който си щеш мотор. Да вземеш тепърва да я съживяваш и да разчиташ на по-евтини части за мене не е работа. Виждаш алфата и ако те грабне - палиш и тръгваш ! При тая марка не се купува със сметки. Късмет !

dimo
19-04-2008, 22:47
всички с 8 клапанови двигатели ще ти кажат колко капризни са 16 клапановите и кооолко скъпа им е подръжката всъщност 16v са по ново поколение двигател съответно по нови коли. Аз имам от 1 година и 3 месеца 2.0 16v за това време минах 12 хиляди км без абсолютно никъкъв проблем от никъде да не говорим че двигателя е часовник не съм му доливал нито капка масло не е мръднало не мога да схвана в какво му се изявявя капризноста пали от раз мърка в ниските обороти и реве като тигър в високите мой познат има 1,6
даже му гори повече а е и много по тромава абее куцо пиле си е .

ibar
20-04-2008, 04:08
много ви благодаря за мненията.
избрал съм я, и ако не мине котка път - понеделник я взимам.
а за газовата уредба - нямам ядове! имам един инжекцион на метан на дедрата. ще си го прехвърля със се бутилките

alfa1551.8ts130
20-04-2008, 19:42
Моето скромно мнение(темпра 1.8,темпра 2.0,155 1.8 16v,155 8v)е че най здравият мотор на 155-ците е 1.8 8 .Тоя мотор няма умора,както искате го разбирайте.Капризни са тези които не знаят как се кара алфа.Задкормилното устройство също е много важно.

Бобби
21-04-2008, 09:19
Ми ...
не съм карал на VTFI машината та да сравнявам..
Ама мисла че 16V требва да върви повече... зависи кво гониш...
аз съм със 2.0 16V super (макар в момента да не прилича много)
и съм доволен..
горе долу..
.. начи поддръжката е бая по-дебела (виж темата с ремонтите)
от 8V ..
за осмиците незнам... мойта градско дава 12,5 горе долу..
Без много ръчкане.. ама не е без ич...
Просто си отговори какво искаш от колата..
Поздрави
...много повече :wink: ...16 винтила е доста по еластичен, както казват колегите, и поскъп за подръжка!...

Yureti
21-04-2008, 16:46
и кое и е по-дебелото на поддръжката?
Ми свещи... 270 !!! лв...
Скоро неква ролка смених (масивно злато) некъде 150лв. отидоха (с труда де..)
Па незнам... :shock:

lazzar
21-04-2008, 17:44
Бе хем ми се кара бегачка хем само за части обсъждане гледам тука и за ремонти
Намерил съм една хубавица 155-ца вентилирана 1.8 с газов инжекцион и е 97 година и тъкмо се навивам и като попаднах на тоз прекрасен и зарибен форум направо се отчаях
Аре поне 5 човека да ми кажат че не бъркам с избора и да ходя да я взимам :roll:
На вид е перфектна и цената и е добра (3700 как е ?) ма само като си помисля за вариатори свещи ламбди сонди маншончета и бляяя бляяя и мерака ми излита

arieca155
21-04-2008, 18:53
взимай няма да сгрешиш.не са скъпи частите.свещите са 120 лв,ламбда сондата 180 лв.,маншоните вътрешните са 5 лв.външни 8 лв с греста и скобите.носача с тампоните и шарнира е 70 лв.вярно е че ролката на ангренажа е 150 лв ама я сменяш на 5 - 6 години.не е страшно .

Xman
21-04-2008, 19:23
Бе хем ми се кара бегачка хем само за части обсъждане гледам тука и за ремонти
Намерил съм една хубавица 155-ца вентилирана 1.8 с газов инжекцион и е 97 година и тъкмо се навивам и като попаднах на тоз прекрасен и зарибен форум направо се отчаях
Аре поне 5 човека да ми кажат че не бъркам с избора и да ходя да я взимам :roll:
На вид е перфектна и цената и е добра (3700 как е ?) ма само като си помисля за вариатори свещи ламбди сонди маншончета и бляяя бляяя и мерака ми излита
Сухо дупе риба не яде колега.
Разбираш ме, нали?

lazzar
21-04-2008, 19:34
в форума има ли някой с подобна от същата година и двигател ?
То ясно за тази цена по голяма изрудия няма (само да не разбере жената за какво съм се спрял на нея)
Пък и не мисля да я ръчкам много за семейна я взимам
имам си друга двулитровка за пилажи
Доста рядък ми се вижда този двигател и единствено маи това ме спира

ibar
21-04-2008, 20:48
Благодаря на всички за мненията.

вече съм горд собственик на зелена 155
2.0 16

Mury
21-04-2008, 20:58
Благодаря на всички за мненията.

вече съм горд собственик на зелена 155
2.0 16

Според мен,по-добрия избор,по-скъпа поддръжка,но по-голям кеф :twisted: :twisted: :twisted:

endeavour
21-04-2008, 21:13
Честито! Идвай да увеличим групата на 155 16V, щото ни изядоха в тоя форум - скъпа поддръжка, трошливи, куци коне, сбирщайни, фиатки и кво ли не още. Стига бе пичове, и ние караме 155 ! Тука не ни броят за хора, за раздел 145 сме били несъвременни, 156 са някъде високо - е.а си направията!
А на колегата от Пловдив - градски, щом си се зачудил, по-добре не я вземай! Явно не си заразен от ломбардския вирус.

Yureti
21-04-2008, 21:30
Благодаря на всички за мненията.

вече съм горд собственик на зелена 155
2.0 16
Welcome :P
МНОГО Безаварийни километри... :evil:

Xman
22-04-2008, 15:48
Благодаря на всички за мненията.

вече съм горд собственик на зелена 155
2.0 16
Правилния избор :D
Кефа цена няма.
Честито колега.

alfa1551.8ts130
22-04-2008, 20:06
Браво на колегата 'endeavor'.Един да каже истината,а тя е че всички тук караме 155-ци и трябва да се подкрепяме,а не да се караме.Трябва да сме единни и да си помагаме,щото и без това не сме много ние дето знаем какво да караме.Говоря за алфа като цяло.А на другият градски(и аз съм от пловдив) ЧЕСТИТО!!!

Mury
22-04-2008, 20:17
Браво на колегата 'endeavor'.Един да каже истината,а тя е че всички тук караме 155-ци и трябва да се подкрепяме,а не да се караме.Трябва да сме единни и да си помагаме,щото и без това не сме много ние дето знаем какво да караме.Говоря за алфа като цяло.А на другият градски(и аз съм от пловдив) ЧЕСТИТО!!!

Тва отдавна е ясно,просто някои хора с 8в ризници,си мислят че карат най-великите коли на света :idea: :idea: :idea: Па който иска ефтина поддръжка,да не си купува Алфа :idea: :idea:

alfa1551.8ts130
22-04-2008, 20:33
Да повече от ясно е даже.Аз съм още ядосан от една друга тема в която спорехме за тс и за боксер двг и там нарекох тс-а шедъовър и като почнаха едни коментари е..и му м....та.Та нали това е нашта гордост всеки мотор излезнал под ръцете на италианските майстори е шедъовър.А ТС е поредния.

Nasko_77
25-04-2008, 00:00
Да повече от ясно е даже.Аз съм още ядосан от една друга тема в която спорехме за тс и за боксер двг и там нарекох тс-а шедъовър и като почнаха едни коментари е..и му м....та.Та нали това е нашта гордост всеки мотор излезнал под ръцете на италианските майстори е шедъовър.А ТС е поредния. Не обяснимо е. Като цяло, извън форума... сме много-много задружни и фанатизирани. Абе... точно сектанти. Така съм забелязъл. Аз например "изяждам с парцалите" ако чуя, някой с друга марка кола... да плюе по Боксера на Алфа на вън. В същото време, обаче ... си симпатизирам много повече на ТС пред Боксера. Не че аз съм с ТС.

А вътре във Форума винаги ги има захапките:

TS vs Boxer
Benzin vs Diesel
8V vs 16V
145 vs 146

И други от този род.
Човек в първия момент, направо би си помисли... "тея не могат да се дишат"
А то изобщо не е така реално. Няма злоба, няма завист или пренебрежение всъщност.
Старанно е, но... е така :D

П.С и сега в крайна сметка... 2.5 V6 върви ли осезаемо по-добре от 2.0 16V или не :roll:

По каталожни я дават, като QV до 100. А от там нагоре, сигурно още по-добре.

Бобби
25-04-2008, 09:24
Въпреки, че карам 8 винтила!....направил си най точния избор според мен :wink: ...стига да е читава колицата :roll: ...дано те радват тези 150 кончета :D

Бобби
25-04-2008, 09:29
[quote="alfa1551.8ts130":1287raoq]Да повече от ясно е даже.Аз съм още ядосан от една друга тема в която спорехме за тс и за боксер двг и там нарекох тс-а шедъовър и като почнаха едни коментари е..и му м....та.Та нали това е нашта гордост всеки мотор излезнал под ръцете на италианските майстори е шедъовър.А ТС е поредния. Не обяснимо е. Като цяло, извън форума... сме много-много задружни и фанатизирани. Абе... точно сектанти. Така съм забелязъл. Аз например "изяждам с парцалите" ако чуя, някой с друга марка кола... да плюе по Боксера на Алфа на вън. В същото време, обаче ... си симпатизирам много повече на ТС пред Боксера. Не че аз съм с ТС.

А вътре във Форума винаги ги има захапките:

TS vs Boxer
Benzin vs Diesel
8V vs 16V
145 vs 146

И други от този род.
Човек в първия момент, направо би си помисли... "тея не могат да се дишат"
А то изобщо не е така реално. Няма злоба, няма завист или пренебрежение всъщност.
Старанно е, но... е така :D

П.С и сега в крайна сметка... 2.5 V6 върви ли осезаемо по-добре от 2.0 16V или не :roll:

По каталожни я дават, като QV до 100. А от там нагоре, сигурно още по-добре.[/quote:1287raoq]
Имал съм възможност от 155 -те да карам почти всички версий :roll: ....най съм впечатлен от Q4 и 2.0 16 винтила :wink:

Nasko_77
25-04-2008, 11:16
За Q4-ката е ясно, че е НЕ ЧОВЕК :lol:
Очаквах, обаче веднага след нея да е шестака по "впечатлителност".
И би трябвало да е :twisted:

VFTI
25-04-2008, 13:40
За Q4-ката е ясно, че е НЕ ЧОВЕК :lol:
Очаквах, обаче веднага след нея да е шестака по "впечатлителност".
И би трябвало да е :twisted:


Проблема на шестака е че е малко тежичък...За това и неговата сила е след 100км. нагоре и на доускорение... Та е нормално от 0-100 да пада от 16V 150коня. Разликата е много малка и по скоро зависи от шофьора :wink:

Бобби
25-04-2008, 13:59
За Q4-ката е ясно, че е НЕ ЧОВЕК :lol:
Очаквах, обаче веднага след нея да е шестака по "впечатлителност".
И би трябвало да е :twisted:
Насе...лично мнение!!!.....а бе като ти гледах автара?.....от начало си помислих, че тоя пич...ще пребори петела :roll: ....ама...какво стана :?: :D :D :D

Mury
25-04-2008, 18:01
П.С и сега в крайна сметка... 2.5 V6 върви ли осезаемо по-добре от 2.0 16V или не Rolling Eyes

По каталожни я дават, като QV до 100. А от там нагоре, сигурно още по-добре.

За те тава говорех и аз,ма разбирачите викат-да бе да :twisted: :twisted: :twisted: сами сравнете времената на колега със 155 2.5 в6 на Божура-16.8,мойта в прекрасно здраве 16.2 :twisted: :twisted: