PDA

View Full Version : Help! - Проблемът вече е решен



bboshnakov
21-04-2008, 22:28
Днес ме сполетя една извънредно "приятна" емоция и по-точно червената ми любима най-ненадейно загасна в движение, след многократни опити някак си запали, измина няма и 500 метра и окончателно замря. След половин час отново запали, измина 50 м и толкова...
Утре ще търся квалифицирана помощ (тоест Лисан :firstprize: ), но искам да попитам още сега, някой има ли идея какви може да са причините? Пояснявам - колата изгасна в движение от само себе си, пали ужасно трудно и ако запали гасне сама почти веднага. Започва да ми омръзва :smackbum:

vikoalfa
21-04-2008, 23:03
Не се отказвай бе.Аааа ти виде навъзгорно и веднага..... :P Ти алфист ли си или лукава глава :lol: И мойта предишната правеше така и се оказа бубина абе той Лисан ще ти каже не се отчайвай горе главата :!:

bboshnakov
21-04-2008, 23:07
Абе те всички налични глави са си горе :lol: ама... :not-fair:
Знам ги аз италианките какви са своенравни, само че тази е за бой направо :bangin:

chaha
22-04-2008, 06:40
Може ако е с механична помпа за" бензина" да се износил палеца,фиилтара за бензина да ти се е затлачил от боклуци ,ако си караборатор ,пуплавака за ниво на караборатора да е пропаднал повече и да я дави та да пали трудно .Може кондензатора на делкото да е пробил така става тогава,дистрибуторната капачка да е сдала багажа и по страшно може да счупи сегменти :evil: Ама това са само предположения трябва да се види .За инжекция някой пробит маркуч за въздох ,или няакой на вакум регулаторите да е изпаднал .Много версии има дано е не е сериозно а нещо малко .Лисан си знае работата :oops:

bboshnakov
23-04-2008, 22:20
Утре ме чака разведряващо пътуване с репатрак :biker:
Стискайте палци проблемът ми да не е сериозен :priest:

bboshnakov
27-04-2008, 12:17
Благодарение на компетентната и бърза намеса на Лисан, проблемът вече е решен. :cheers: Оказа се прекъснат кабел на релето плюс нови ядове от страна на известния вече сцепен въздуховод. Сега всичко е ОК, даже си имам нов-новеничък оригинален въздуховод (мислех даже да си запазя опаковката :oops: )
Хубави празници, приятни емоции и безаварийни километри от мен :)

vikoalfa
27-04-2008, 23:44
Абе ти оня ден що не се обади бе,лежах си под колата,а ти се изниза набързо :paddle:

bboshnakov
28-04-2008, 00:06
Абе ти оня ден що не се обади бе,лежах си под колата,а ти се изниза набързо :paddle:

:priest: уеуеееееее, с тая бухалка ме притесни. :hitbycupid:
Бъзикам се, сори, ама бързах да си взема красавицата и да започвам да празнувам активно, не беше нарочно че те подминах, пък и имаше някакво четириного лаещо същество, което ускори бягането ми към колата :oops: Извинявам се, следавщият път ще се реванширам с бира :drunk:

RaIDeR
28-04-2008, 15:14
Какво е това рале колега ? Каде се намира и за какво служи ?

drigata
28-04-2008, 16:31
под капака,електронен прекъсвач :shock:

RaIDeR
28-04-2008, 16:41
Дайте по-вече инфо де !

drigata
28-04-2008, 17:09
:?: :brickwall: :spiteful:

това е в рамките на шегата,ако те интерисува нещо питай конкретно

bboshnakov
28-04-2008, 19:15
Какво е това рале колега ? Каде се намира и за какво служи ?

Релето както каза колегата drigata е вид електронен прекъсвач. Със сигурност той може да ти даде далеч по-смислен отговор за какво точно случи, доколкота аз мога да го обясня, функцията му е да определя кога да се зарежда акумулатора, тоест кога алтернатора да се върти с цел да го зарежда и кога - не. Само че не съм убеден дали е вградено в алтернатора или си въобразявам :oops:
Използвам случая да благодаря и на Дригата за помощта, която оказва на червената хубавица, да не си помисли че като благодаря на Лисан не се сещам и за него :thumbup:

bboshnakov
29-04-2008, 17:41
Снимка на най-красивия въздуховод за 33-ка, който съм виждал :drive:

Kris
29-04-2008, 17:43
Ехааа ... да си го чистиш!

bboshnakov
29-04-2008, 17:47
Още ме е яд че не си запазих опаковката с щампички Алфа Ромео :hehe:

drigata
30-04-2008, 10:22
пазим ти я,мини да си я вземеш :lol:

bboshnakov
30-04-2008, 11:49
пазим ти я,мини да си я вземеш :lol:

:rotfl: О.К., може след празниците да мина! Айде приятна почивка от мен :picnic: :on_da_beach:

Vesko84
01-05-2008, 20:53
Гледам, че дебитомерът е откачен от поставката си за да не се спука паквъпросния въздуховод и да стои правилно. Не се ли премества тогава проблемът към капака на филтъра? Не се ли изкривява неговия въздуховод. Ако не, ще взема и аз така да направя.

Lisan
02-05-2008, 00:23
Гледам, че дебитомерът е откачен от поставката си за да не се спука паквъпросния въздуховод и да стои правилно. Не се ли премества тогава проблемът към капака на филтъра? Не се ли изкривява неговия въздуховод. Ако не, ще взема и аз така да направя. Това се прави заради кихалката на газовата,иначе се къса въздуховода много по лесно :idea:

Vesko84
03-05-2008, 18:48
Да знам, и на мен ми си скъса от това, но мислех че няма смисъл да си купя, за да се скъса отново. Въпросът ми беше, ако се премести дебитомера на ляво, няма ли пък натискът да мине върху капака на въздушния филтър и неговия въздуховод да се огъне много?

Lisan
03-05-2008, 23:38
Да знам, и на мен ми си скъса от това, но мислех че няма смисъл да си купя, за да се скъса отново. Въпросът ми беше, ако се премести дебитомера на ляво, няма ли пък натискът да мине върху капака на въздушния филтър и неговия въздуховод да се огъне много? :wink: Мести се и кутията на въздушния филтар :!:

Vesko84
04-05-2008, 03:11
Знаех си че не е толкова лесно, колкото изглежда. Мерси за инфото :)

Vesko84
05-07-2008, 22:08
И аз най-накрая измислих решение и прилагам снимки. Дано се окаже удачно, сега колата има по-зъл звук и поолекна с поне килограм. Не очаквам да върви повече, защото конуса е ефтинджос.

Сега няма да с притеснявам поне, че новият въздуховод пак ще се напука, тъй като изместихме дебитомера с към 4см.

Беше трудно само да закрепя конуса, тъй като е с по-голям диаметър от този на дебитомера. Ако някой знае от къде мога да си взема преходна тръба с различни размери в двата края или нещо подобно, ще съм много благодарен :D

Kris
05-07-2008, 22:52
Пробвах ги аз вече тия схеми и се отказах от тях. Колата ми се спъваше между 2 и 3 хиляди оборота, явно смучеше топъл въздух. Върнах си кутията и колата направо литна. Просто за единия звук не си заслужава според мен. Да не говорим, че тия евтинджоските конуси 20~лв ти вкарват всевъзможни боклуци в двигателя ... затова има K&N-и по 200 лева дето изглеждат по същия начин.

Vesko84
06-07-2008, 15:23
За проблеми с вървежа мога да кажа, че няма никакви. В никакъв случай не върви по зле. Само дето не е хванат добре и вече падна веднъж, мислим други варианти за захващане.