Log in

View Full Version : Трудно включване на 1ва и задна



grale
18-09-2005, 08:29
Имам следния проблем от няколко дни трудно се ключват 1ва и задна и от време на време 2ра. От какво може да е и горе долу колко ще струва ремонта

75 2.0 turbo
18-09-2005, 15:26
съединител :idea: а колко ще струва зависи от маистора и от магазина :wink:

Venci
19-09-2005, 09:53
Ами помпите на съединителя :roll: ?

MONI
19-09-2005, 15:17
Колега като за едно добро начало праобвай със смяна на маслото на скоростите........Tutela Epyx.

grale
19-09-2005, 15:29
Мерси на всички
сигурно 1во ще сменя маслото на скоростите и после ако трябва ще сменям съединителя макар че е на 15 хиляди

Mury
19-09-2005, 18:02
Виж тези неща плюс тампона на скоростите може от него да е :wink: :wink:

Crusader
19-09-2005, 19:03
Здравейте фенове, имам няколко въпроса:
1. Регулира ли се съединителя на Алфа 146 1.4 TS 16V 97` - щото малко трудно ми се включва задна /но след като включа първа и леко отпусна съединителя, изключа от първа и после включа пак задна си влиза добре - абе като на УАЗ-ка/. :tank:
2. Възможно ли е проблема да е в ниско ниво на маслото в скоростната кутия :brickwall: / На едно аверче на Tipo-то излезе точно от това/. Но при мен ми се струва че е друг проблема, щото влизах под нея и не видях никъде омасляване на кутията и на двигателя :brickwall:
3. Тротото не е въпрос а благодарност :firstprize: за винаги навремените и компетентни отговори /щото тука в дълбоката провинция трудно се намират добри майстори а още по малко разбиращи от Алфа/ :wink:

valjo
20-09-2005, 00:08
Здравейте фенове, имам няколко въпроса:
1. Регулира ли се съединителя на Алфа 146 1.4 TS 16V 97` - щото малко трудно ми се включва задна /но след като включа първа и леко отпусна съединителя, изключа от първа и после включа пак задна си влиза добре - абе като на УАЗ-ка/. :tank:
2. Възможно ли е проблема да е в ниско ниво на маслото в скоростната кутия :brickwall: / На едно аверче на Tipo-то излезе точно от това/. Но при мен ми се струва че е друг проблема, щото влизах под нея и не видях никъде омасляване на кутията и на двигателя :brickwall:
.....

на първото, моя е зверски твърд, и съм питал на няколко места - не можело, бил хидравличен и така - твърдия съединител бил знак че скоро ше замине, като се сменял - се оправяло :) незнам дали е така, моя се опитва да ме прати на задната седалка :)

по второто, не е задължително да ти омаслява по кожуха, за да губи масло от скоростите! на моята така и заминаха няколко зъбни колела;)
нищо не ти струва да си го смениш, най добре сложи някаква синтетика - аз съм с Tutela ZC75 Synth и съм доволен - 2л излиза под 30лева...

gigi
20-09-2005, 01:44
Ами колеги според мен смяната на маслото в скоростите си е задължителна за да не стане фал. По принцип на италянките задна влиза малко по описаният начин аз съм чувал че даже го водат като дефект, но найстина и на уното ми и на ланчата на една 155 и на мойта все си влиза така задна.
Твърдостта на съединителят зависи много от ламелите на самият притискателен диск а това че става твърд като замине си е малко спорна работа. А хидравличните амбряжи не се регулират.

търтей
20-09-2005, 11:05
А хидравличните амбряжи не се регулират.
демек регулират се сами ;)

Crusader
20-09-2005, 17:29
Благодаря за отговорите :D Но първият ми въпрос беше по скоро за височината на която отделя педала, дали тази височина се регулира. До колкото знам това зависи от износването на диска , но на някои автомобили това може да се регулира 8) .

georgievst
20-01-2006, 22:05
На колко хиляди километра се сменя маслото на скоростната кутия и дисковете на съединителя ? Има ли нещо друго което трябва да се сменя ?

Милен
20-01-2006, 22:16
Благодаря за отговорите :D Но първият ми въпрос беше по скоро за височината на която отделя педала, дали тази височина се регулира. До колкото знам това зависи от износването на диска , но на някои автомобили това може да се регулира 8) .
Звиси колко е износен диска. Провери си маслото на спирачната течнст - съединителя взима от там

Милен
20-01-2006, 22:20
Ако не е обезвъздушен ще отделя долу, даже и да не е износен. Има си пробка (малко на кофти място) ама пробваи дано се оправи. При мен тече от долната помпа.С доливане се оправям за сега , писах в форума и чакам отговор.