View Full Version : Климатроник
Едно питане за климатроника на 155: когато е нагласен от панела на Lo(най-ниска темп)компресора постоянно ли зацепва или трябва да включва и изключва.
Furious 155
26-04-2008, 11:52
Според мен, компресора се управлява от копчето ECON. Когато свети компресора не е пуснат, когато го натиснеш и угасне трябва да включи съединителя на компресора и да заработи, ако няма други грижи по системата. Когато е на LO, пуска на максисмум студеното към купето - това е и компресора си работи постоянно!
PEPI-2ALFA
26-04-2008, 13:06
Когато е на LO, пуска на максисмум студеното към купето - това е и компресора си работи постоянно!
Това е.
Alexanderbb
26-04-2008, 13:37
е все пак е от значение и околната температура.
Ясна работата значи.Вчера след обяд(беше жега) като го пуснах на LO духаше студено,но ми направи впечатление че компресора се включваше и изключваше през 10-на секунди.ECON беше изключено.Май съм за допълване с фреон,щото все пак духа студено.
nuvolari
26-04-2008, 22:25
Определено си за допълване,ако продължиш да го включваш,като намалее още фреона ,започва да включва и изкл. на 1-2 сек. а по натам въобще не иска -заради налягането.
При изправна система и на най студен режим трябва да не спира компресота...
vaklinator
27-04-2008, 20:46
Колеги , даже и на най тежкия режим копресора трябва да изключва при превишаване на налягането в сисемата. Не е възможнода работи нерекъснато, защото вдига много високо налягане. Нормално е да изключва и да включва на 10 секунди. това го опрделя датчика, т. нар. пресостат, който е на тръбата под акумулатора.
Furious 155
28-04-2008, 18:54
Колеги , даже и на най тежкия режим копресора трябва да изключва при превишаване на налягането в сисемата. Не е възможнода работи нерекъснато, защото вдига много високо налягане. Нормално е да изключва и да включва на 10 секунди. това го опрделя датчика, т. нар. пресостат, който е на тръбата под акумулатора.
Напротив тоя датчик дава информация за налягането и когато то мине определена степен пуска перката на радиатора на степен 1, ако мине още една граница - пуска перката на 2. По този начин се регулира налягането в системата - чрез изпарение! Отделно този датчик казва когато налягане е под минимум да не пуска компресора и когато е над максимума да спира компресора.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.