PDA

View Full Version : Колата не гасне след изваждане на ключа?



alfatras
26-04-2008, 19:31
Та така-явно ми е тръгнало тия дни с ремонтите-след клубната среща паля колата и ми се включват чистачките на мах,гася паля пак-оправи се за момент,подкарвам и след малко пак се включват :shock: -стигам до вкъщи гася колата а тя продължава да работи но чистачките спират и след няколко секунди двигателя загасва като показателя на километража се шашка -бяга нагоре и се връща :shock: Нещо тоците ме предават май?Има ли някой идея колеги?

alfatras
26-04-2008, 20:25
Елтехника каза,че ще я погледне ама днес няма как-най странното е че сега слизам долу и всичко и свети все едно е на контакт оставена :shock: Е...го другарко!

endeavour
26-04-2008, 20:36
Нещо ми замириса на контактен ключ, че май и на комбиниран включвател... Ако имаш понятие от тоци, изключвай едно по едно нещата дето се шашкат от таблото с бушоните,така може да се определи по-точно къде е белята.

lulin racing
27-04-2008, 10:45
Та така-явно ми е тръгнало тия дни с ремонтите-след клубната среща паля колата и ми се включват чистачките на мах,гася паля пак-оправи се за момент,подкарвам и след малко пак се включват :shock: -стигам до вкъщи гася колата а тя продължава да работи но чистачките спират и след няколко секунди двигателя загасва като показателя на километража се шашка -бяга нагоре и се връща :shock: Нещо тоците ме предават май?Има ли някой идея колеги?

Колега,нещо някъде ти замасява и затова ти прави тези магарий!Виж ако си пипал някъде скоро по жиците да не си направил грешка!Преди карах Форд и след такива изпълнения,необърнах внимание и в един даден момент ми се стопи цялата инсталация!

XaBu4ko
27-04-2008, 10:48
Абе бях чел че на един колега му влизала вода от предния джам директно в бушоните....

alfatras
27-04-2008, 12:52
Значи доста неща ръчках но нищо не ми показва къде е сгафеното :( !Днес сутринта отивам въртя ключа чистачките се пускат веднага в най бързо положение,махам бушона им-спират,паля колата гася(имам впредвид,че изкарвам ключовете),колата си работи-отварям капака,свалям клемата на акумулатора-колата продължава да си работи,дърпам един от 3те бушона за помпата-колата загасва най накрая!Все съм чувал за непалене ама за неизгасване несъм!Отвреме на време уредите ми се шашкат-имам и един скапан имобилайзер който незнайно защо ме дразни яко и май ще му одрежа всички функций :evil: Незнам кво е ама дано не стане като форда,че ще бъде жалко найстина!

XaBu4ko
27-04-2008, 13:06
добре де а такъв вариант да ти окъсява някаде уголена ( прискрипана на маса ) група кабели?
В смисъл ако си бутал имобилайзера нещо да се е прецакало или от самосебе си почна

alfatras
27-04-2008, 13:10
Лощото е че не се вижда никъде прискрипана маса или нещо от този сорт!Сега ще ида да я поръчкам още малко та да видим!

XaBu4ko
27-04-2008, 13:16
Колега ама извади ключа и ако остане запалена бутаи кабелите и ако ти се занимава махни кората под волана и издърпай кабела от контактния ключ

alfatras
27-04-2008, 14:44
Свалих корите и почнах да вадя една по една буксите,напръсках с контактен спрей копчето за аварийните и стана мазало-давам мигач клаксон свири :D :lol: релета трещят като пусна аварийните отвреме на време клаксона се обажда :shock: -красота!Свалих бушона за клаксона да млъкне и запалих колата,извадих буксата за запалването и колата загасна,чистачките и те-което ме кара да си мисля,че проблемът е от него,но ....... !Върнах клемата обратно запалих отново с ключа и откачих клемата на чистачките-те не спряха да работят!!!Явно днес не е ден за ремонти-свалих клемата на акумулатора,заключих колата и това е-ще чакам елтехник да дойде да я види-аз бях до тук!Имам духове в колата :lol:

lulin racing
27-04-2008, 19:50
Незнам що и стана на тая палавница ама е доста странен проблемът!Ще чакам да изтрезнее и дано рестартира компа :lol:

Колега явно проблема е по-сериозен!Не се прави на майстор,а отиди наистина при някой баш майстор!Мисля,че ще съжаляваш ако батисаш колицата! :wink:

pr_00f
28-04-2008, 10:11
Колега имах същите романтични изживявания.
При ремонт на радиатора на парното бушониерата се намокри с антифриз.
И се почна - чистачките живеят собствен живот, като им махба бушона се включва свирката, като махна бушона на свирката почват да мигат вскички светлини в колата ( ама всичко) все едно са на авариики :)

Та една бърза смяна на бушониерата със суха оправи проблема моментално.
Да са живи и здрави бат Еньо и бат Венци че ми спасиха задника.

Бушониерата може да се отвори и да се суши. Затворена няма да успееш да я изсушиш - вътре е доста нагъчкано.

Ако ще я сваляш - направи си снимка на кабелите.

http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304884.JPG (http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/remonti/remont26.02/S5304884.JPG)

http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304885.JPG (http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/remonti/remont26.02/S5304885.JPG)

http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304886.JPG (http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/remonti/remont26.02/S5304886.JPG)
Дано си си оправил проблема, че късно виждам темата.

stelt
28-04-2008, 18:45
Опс, и аз видях темата.
Та значи и аз имам проблем с чистачките- включват се сами на режим интервали, без да се докосвам до ключа за включване. При това напоследък включванията зачестиха. Понякога тръгват предните чистачки, понякога задната. Таблото с предпазителите ми е сухо.
Пробвах със смяна на релето което е за работата на интервали - не е от него. Разменихме си с един колега релетата, като при мен проблема не изчезна, но интересното беше че и в другата алфа след известно време почна да се явява същия проблем :D . Другото нещо което направих е - изключих куплунга от самия ключ на чистачките- без ефект, отново се задействат.Оттук нататък трябва да продължавам да търся проблема, защото доста ме дразни вече. Ако някой се е сблъсквал с подобна мистика да споделя къде да търсим евентуалната причина.

alfatras
28-04-2008, 19:03
Колега имах същите романтични изживявания.
При ремонт на радиатора на парното бушониерата се намокри с антифриз.
И се почна - чистачките живеят собствен живот, като им махба бушона се включва свирката, като махна бушона на свирката почват да мигат вскички светлини в колата ( ама всичко) все едно са на авариики :)

Та една бърза смяна на бушониерата със суха оправи проблема моментално.
Да са живи и здрави бат Еньо и бат Венци че ми спасиха задника.

Бушониерата може да се отвори и да се суши. Затворена няма да успееш да я изсушиш - вътре е доста нагъчкано.

Ако ще я сваляш - направи си снимка на кабелите.

http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304884.JPG (http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/remonti/remont26.02/S5304884.JPG)

http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304885.JPG (http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/remonti/remont26.02/S5304885.JPG)

http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/re ... 304886.JPG (http://pr_00f.alfaromeo-bg.com/Forum/remonti/remont26.02/S5304886.JPG)
Дано си си оправил проблема, че късно виждам темата.
Благодаря ти колега -нищо несъм оправил още,днес бях на бач и утре или вдруги ден ще се дупя да сваля бушониерата и да подсуша-дано се оправи както при тебе!При мене проблемите започнаха след като си измих двигателя!Не го правете никога това нещо-после става мазало :wink:

lulin racing
28-04-2008, 19:09
Това е хубаво да се направи,но колата трябва да съхне минимум 3 часа :wink:

alfatras
28-04-2008, 20:28
Та колеги сега слизам до колата отключвам я,отварям капака слагам клемата на акумулатора влизам ,паля и........ о чудо!!!Белата изтрезняла от великденските празници :lol: чистачките кротуват,свирката свири при натискането и,имам мигачи,аварийни,всичко работи без проблем,дори нивомера на бензина се вдигнал нагоре :lol: !гася и....изгасна :) !някъде по бущончетата имам водичка яко и утре с сешоара ще бръмчим!Поздрави на всички-надявам се след основното подсушаване всичко да се нормализира!

pr_00f
29-04-2008, 09:47
Колеги,
За 4 години в този форум сум чул 3-4 човека да се похвалят че са си измили двигателя и не са имали проблеми.
В замяна на това поне 60-70 случая помня как хората са ревали.

Извода е много прост - двигател с инжекцион не се мие.
Който иска да си го мие има 2 избора или да знае какво да изолира добре от водата или да страда.