PDA

View Full Version : спортен филтър JR



Kamen666
30-04-2008, 10:33
колеги чудя се дали да си взема това животно:

http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... odelId=216 (http://drive.bg/product_info.php?cPath=128_129&products_id=12003&ModelId=216)

какво е вашето мнение,на мен лично ми се струва малък за 156-цата
Sizes : 120MM x 120MM

не съм мн в час с тези филтри,затова се обръщам към вас

TRENDi
30-04-2008, 10:40
Първо него си поръчах, но добре, че се беше свършил, защото и на мен ми се стори малък. Отидох до Хеед-а и си взех този (http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5350468). Eто (http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5350470), да се види, че е достатъчен на големина :P .

hsr
30-04-2008, 10:56
Първо него си поръчах, но добре, че се беше свършил, защото и на мен ми се стори малък. Отидох до Хеед-а и си взех този (http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5350468). Eто (http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5350470), да се види, че е достатъчен на големина :P .

И каква пара е туй чудовище ?

TRENDi
30-04-2008, 11:07
87 лв

hsr
30-04-2008, 11:22
87 лв

:shock: И какво излиза? Че по-големия е по-евтин ? Тия от drive.bg слагат яко надценка :?

Kamen666
30-04-2008, 12:17
този твоя за каква колица го дават,понеже въпросния конус е универсал за всички..... уж :)
влизах и в официалния сайт на JR,би трябвало да стане за мойта кола ама...
омасли ли го преди да го сложиш или направо го бухна така? :)

boian
30-04-2008, 13:24
Готов е за употреба. Аз съм с JR риплейсмънт, щото не ми се занимаваше с конуса да му търся студен въздух. Купи си и маслото и препарата за почистване и ще ти го пратят по куриера за тяхна сметка

acko88
30-04-2008, 15:05
Някой знае ли сайт с по подробен каталог с продукти на JR защото в drive.bg не е такъв :lol: че търся един определен модел видях такъв на спарко ама много пари и ми се досвидяха :lol:

INTEGRALE
03-05-2008, 16:17
Направо го слагаш филтърчето. И аз си взех същия и много ме радва звукът /друга разлика не хващам честно казано/.
Монтирах го в кутията на оригиналния, само че махнах горния капак

acko88
03-05-2008, 16:51
Направо го слагаш филтърчето. И аз си взех същия и много ме радва звукът /друга разлика не хващам честно казано/.
Монтирах го в кутията на оригиналния, само че махнах горния капак

Колега това май е резонаторната кутия :) а иначе тоя вариант и аз го мислих така да го пусна надолу обаче да вкарам някак си и въздушна струя да отива кам него :wink:

Mury
04-05-2008, 11:51
Направо го слагаш филтърчето. И аз си взех същия и много ме радва звукът /друга разлика не хващам честно казано/.
Монтирах го в кутията на оригиналния, само че махнах горния капак

Колега това май е резонаторната кутия :) а иначе тоя вариант и аз го мислих така да го пусна надолу обаче да вкарам някак си и въздушна струя да отива кам него :wink:

Не е резонатор,а кутията на филтъра при 147/156 :idea: :idea: При теб има идеално място за филтъра,виж при нас с Нено как е,само че аз още нямам всмукател на калника :evil: :evil: :evil:

acko88
04-05-2008, 15:14
Направо го слагаш филтърчето. И аз си взех същия и много ме радва звукът /друга разлика не хващам честно казано/.
Монтирах го в кутията на оригиналния, само че махнах горния капак

Колега това май е резонаторната кутия :) а иначе тоя вариант и аз го мислих така да го пусна надолу обаче да вкарам някак си и въздушна струя да отива кам него :wink:

Не е резонатор,а кутията на филтъра при 147/156 :idea: :idea: При теб има идеално място за филтъра,виж при нас с Нено как е,само че аз още нямам всмукател на калника :evil: :evil: :evil:

Ем айде дай няколко снимки да го видя че тряя да го правя след 2 седмици.Ако искаш ми ги пусни тука ackooo@data.bg

santo_traficante
04-05-2008, 17:56
http://www.jrfilters.com/

хеед 91

миро
06-05-2008, 16:16
Доколкото разбрах от английския форум има два вида air intake systems, лявата е по-тихата.

http://img228.imageshack.us/img228/5296/intakesystemssb8.jpg

А това е с тръбата

http://img228.imageshack.us/img228/614/frontnewlt6.jpg

Малее, като се затопли времето затягам ръкави и почвам да разглобявам. :twisted:

Mury
06-05-2008, 17:06
Направо го слагаш филтърчето. И аз си взех същия и много ме радва звукът /друга разлика не хващам честно казано/.
Монтирах го в кутията на оригиналния, само че махнах горния капак

Колега това май е резонаторната кутия :) а иначе тоя вариант и аз го мислих така да го пусна надолу обаче да вкарам някак си и въздушна струя да отива кам него :wink:

Не е резонатор,а кутията на филтъра при 147/156 :idea: :idea: При теб има идеално място за филтъра,виж при нас с Нено как е,само че аз още нямам всмукател на калника :evil: :evil: :evil:

Ем айде дай няколко снимки да го видя че тряя да го правя след 2 седмици.Ако искаш ми ги пусни тука ackooo@data.bg

Проблема е ,че съм загубил снимките,но разтърси се,имаше ги в някоя от темите за спортни фитри :wink: :wink: :wink:

acko88
06-05-2008, 18:12
А това е с тръбата

http://img228.imageshack.us/img228/614/frontnewlt6.jpg

Малее, като се затопли времето затягам ръкави и почвам да разглобявам. :twisted:[/quote]


Подобно нещо и аз искам да направя самоче отпред да има нещо като фуния да събира повече въздух :wink:

hsr
06-05-2008, 20:39
Айде да ви спестя малко търсене :lol:

http://clubalfaromeo.com/forum/files/thumbs/t_t_image000_2061_737.jpg http://clubalfaromeo.com/forum/files/thumbs/t_t_image005_2091_160.jpg http://clubalfaromeo.com/forum/files/thumbs/t_t_image006_1631_205.jpg

миро
06-05-2008, 20:49
Това на Мъри ли е филтъра?

hsr
06-05-2008, 20:57
Това на Мъри ли е филтъра?
Стария му, сега май е с друг :roll:

oem
07-05-2008, 15:46
Последно аз не разбрах този филтър става ли за моята кола или не?

http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... odelId=214 (http://drive.bg/product_info.php?cPath=128_129&products_id=12003&ModelId=214)

kalata8
07-05-2008, 16:07
Айде да ви спестя малко търсене :lol:

http://clubalfaromeo.com/forum/files/thumbs/t_t_image000_2061_737.jpg http://clubalfaromeo.com/forum/files/thumbs/t_t_image005_2091_160.jpg http://clubalfaromeo.com/forum/files/thumbs/t_t_image006_1631_205.jpg
И моя е по същия начин само че долната част на кутията си стои, голям зор беше но накрая реших да не я чупя а да я оставя защото отдолу под нея ми се видя малко изкаляно и може би влиза водя там отдолу като вали и пръска отдолу

Васил Петров
08-05-2008, 00:21
и аз така си мисля като колегата дали няма да пръска вода и филтъра да засмуче...... :?

Mury
08-05-2008, 12:07
Това на Мъри ли е филтъра?
Стария му, сега май е с друг :roll:

Ами,с този съм си,само дето сега отгоре имам термощит :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Mury
08-05-2008, 12:08
Последно аз не разбрах този филтър става ли за моята кола или не?

http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... d=12003&Mo (http://drive.bg/product_info.php?cPath=128_129&products_id=12003&Mo)

delId=214

Сппоред мен да :wink: :wink: :wink:

Boxer_Power
08-05-2008, 16:39
ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.

vencialfa
08-05-2008, 18:31
ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.
Там където си го сложил със сигурност се е спънала,взема цялата жега от мотора. :?

hsr
08-05-2008, 20:05
ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.
Там където си го сложил със сигурност се е спънала,взема цялата жега от мотора. :?

Но пък изглежда добре :lol:

Васил Петров
13-05-2008, 00:13
колеги как се изкарва долната част на кутията на филтера на 145тс че нещо немога да го изкарам.

FreeStyler
13-05-2008, 11:54
колеги как се изкарва долната част на кутията на филтера на 145тс че нещо немога да го изкарам. и аз един цял следобед съм се мъчил и не става трябва да я счупа ... сега филтара лежи в нея :)

TRENDi
13-05-2008, 13:38
Не е ли като при 155 - сваляш колелото, подкалника и я изкарваш от там?

acko88
13-05-2008, 14:36
Не е ли като при 155 - сваляш колелото, подкалника и я изкарваш от там?°°

Еее така ама на кой му се занимава толкова.. Аз колеги я изкарах доста по лесно.Изкривих с клещи пластината дето държи пръчката за капака и тя си излезна,после пак с клещите си я върнах в първоначалното състояние :wink:

TRENDi
13-05-2008, 14:50
Лек спам...

Еее така ама на кой му се занимава толкова..
Като успееш да развиеш само 1 от 4-те болта (при 155), които държат капака към долната част - нямаш избор :mrgreen: (добре, че беше отдавна и сега с усмивка се сещам за играта) ...

...Край на спама.

alfa_R
14-05-2008, 21:13
ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.

Имаш ли някое клипче да чуем?
Сигурно е уникално на боксера.

acko88
14-05-2008, 23:36
[quote="New_Alfa_Maniak":3r1rfvus]ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.

Имаш ли някое клипче да чуем?
Сигурно е уникално на боксера.[/quote:3r1rfvus]

На ТС звука с спортен филтер си е по хубав!! :wink:

vikoalfa
15-05-2008, 00:47
[quote="New_Alfa_Maniak":1leayrwa]ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.

Имаш ли някое клипче да чуем?
Сигурно е уникално на боксера.

На ТС звука с спортен филтер си е по хубав!! :wink:[/quote:1leayrwa]
Ти си голям шегаджия :rotfl:Между другото аз съм с Йед филтър и където мина пускам аларми :lol:

FreeStyler
15-05-2008, 00:51
[quote="New_Alfa_Maniak":155iko0b]ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.

Имаш ли някое клипче да чуем?
Сигурно е уникално на боксера.

На ТС звука с спортен филтер си е по хубав!! :wink:
Ти си голям шегаджия :rotfl:Между другото аз съм с Йед филтър и където мина пускам аларми :lol:[/quote:155iko0b]
Брат и ти не отстъпваш ... ето мойто устройство http://www.vbox7.com/play:08eccfeb

hsr
16-05-2008, 09:24
:shock: и т'ва 1,4 :wink:

Kamen666
16-05-2008, 09:26
тц тц тц,как ми наводнихте темата и никой не каза нещо по моя въпрос.... :)

Boxer_Power
16-05-2008, 15:14
ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.
Там където си го сложил със сигурност се е спънала,взема цялата жега от мотора. :?
а по принцип каде се слагат на боксерите?трябва някаква траба ли да сложа и да го кача на горе?ас направо го сложих на гумата и го стегнах със скоба? :?

FreeStyler
16-05-2008, 15:16
:shock: и т'ва 1,4 :wink:
Резняк е :lol: :lol:

Boxer_Power
16-05-2008, 15:21
[quote="New_Alfa_Maniak":3cb7b7le]ас си сложих ето такъв не е JR макар че исках да сложа такъв,ама не можах да намеря и си взех тоя за 18лв.със сигурност няма повече мощност от преди даже ми се струва че се спъна повече но звука е страшен.

Имаш ли някое клипче да чуем?
Сигурно е уникално на боксера.[/quote:3cb7b7le]
http://www.vbox7.com/play:d0718e56
ето сам прецени кое е боксера :P

Mury
19-05-2008, 12:06
тц тц тц,как ми наводнихте темата и никой не каза нещо по моя въпрос.... :)

Аз смятам че за твойта кола ще е малък,особено ако имаш и чип :wink: :wink: :wink: :wink:

Kamen666
19-05-2008, 12:22
имам чип и точно това ме притеснява... дали ще свари да диша :)

Mury
19-05-2008, 12:24
имам чип и точно това ме притеснява... дали ще свари да диша :)

Може и да го сгъне,на Нено Бравото го засмука от повер :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Требе си по-голям :wink: :wink:

миро
19-05-2008, 13:05
http://img228.imageshack.us/img228/614/frontnewlt6.jpg

Оказа се, че моята е с такава тръба. Явно първата серия нямат резонаторна кутия, странно. :wink:

oem
19-05-2008, 23:20
И аз днес слойиж филтър на JR конус. И го наврах в кутията на филтъра. Слойих 68 мм алуминиева тръба със силиконова кривка горе за дебитомера. Притеснява ме, че като загрее колата и тръбата пари. Трябва да изведа филтъра до калника, но за тази цел да махна кутията на филтъра и резонаторната кутия.

От там вс ще смучи студен въздух. Не че няма да се стопля по тръбите пак, но би трябвало да има по-голям ефект.

Та някой махал ли е заонаторната кутия на 156? тя от къде вкарва въздух? От решетката на бронята ли? Какъв ъвздуховод а взема после от решетката до филтъра? От тези битовите, алуминиевите дето се огъват стават ли?

Novachev
20-05-2008, 07:37
Кутията взима въздух от пространството зад фара там въздуха е студен и няма от къде да се затопли защо просто не пуснеш филтъра в кутията на стария филтър.

oem
20-05-2008, 09:14
Ами аз там съм го пуснал. Ама до тази кутия въздуха стига по много кривки. А аз искам директно от решетката към филтъра да пусна тръба.

И друго. Там в кутията смучи въздух когато тя е затворена с капака. А сега филтъра просто е пуснат там и познай от къде му е по-лесно да смучи.

А то ако ще затварям и капака то по-добре беше да купя панелен филтър за в кутията. Конуса голям звук прави на мотора. Особено когато е в движение колата и отворя разко дроселовата клапа. Докарва го почти като на 2,5 V6 мотора :)

oem
24-05-2008, 18:35
И аз да покажа как съм го направил:

http://pics.deepseek.net/bitbucket/JR01.JPG

http://pics.deepseek.net/bitbucket/JR02.JPG

http://pics.deepseek.net/bitbucket/JR03.JPG

http://pics.deepseek.net/bitbucket/JR04.JPG

http://pics.deepseek.net/bitbucket/JR05.JPG

http://pics.deepseek.net/bitbucket/JR06.JPG

TRENDi
24-05-2008, 20:06
Много грамотно изглежда, браво :clap2: . Само да няма проблеми с мокро време и дълбоки локви :roll: :gruebel: ...

oem
24-05-2008, 20:11
Ами по една педя има разстояние от решетката и от калника. Онзи ден валя здраво и карах. После гледах имаше малко пръски вода долу по кората но филтъра не беше мокър. Но сиугрно ще му взема алуминиев предпазител и ще го оставя само от долу да е открит.

Аз не знам какво би станало ако се намокри. До дебитомера няма как да стигне. Все пак той е много на високо.

Някой знае ли какво става като се намокри филтъра леко? Освен, че маслото по него може би ще се отмие, което не ми се вярва.

Проблем може да се окаже на автомивката като насочат пароструката към решетката, но аз ще ги предупреждавам да не го правят все пак.

ToHu
25-05-2008, 17:46
Хмм да ти кажа това ми изглежда доста опасно изпълнено, като знам по нашите пътища какви логки става, с тов анаправо си глътнал водица а гледката след това не е красива. Не можеш ли да го набуташ в оригиналната кутия ? Венро няма да е толквоа красиво, може би и малко по трудно ще смуче ам апоне шанса да пие вода е по малък. Аз като знам в какви локви влизам из Българията, със согурност тоя филтър ще осатне под вода ...

oem
25-05-2008, 23:52
Няма да остане под вода. Но ако все пак хапне водица, ще го закривя на горе.

Пламен Начев Начев
12-06-2008, 20:45
Аз сум с К& Н и сум много доволен само че е реплеисментчел.Според мен каквото и да се прави конусните филтри дишат топло а пук гледам на колегата Оем че филтура му е кофти извуртян а не е по посоката на идващият така важен студен вуздух след фара.

Пламен Начев Начев
12-06-2008, 20:56
Искам да кажа на Тони че аз преди бях с реплеисмунт J&R и ми засмука вода в Стара Загора на изхода за Бургас има една Лук оил и направо изгасна и останах в водата а еутре леко взе да влиза вода ако беше по дулбочко щеше да е като в екшън ама слезнах изтиках я настрани и ме довлачиха до вкущи а на другият ден като свалих свещите водата беше на едно ниво с резбата:) ама нищо и няма вуобще не е получила хидравличен удар така че аз исакм да кажа да не шашкате Оем този филтур е добур и резорбира част от водата само се затлачи с тиня и го смених с K&N.PПлюс това 145 цата има на путя на засмукване утаиник които служи за евентуално поподнала вода засмукана не позволява водата да иде по нагоре и не знам сигурно и 156 ците имат такова нещо ама не знам куде е така че стига сте плашили момчето конструкторите са го изчислили ама те са от Торино а не от София :lol:

jorko
12-06-2008, 22:01
като свалих свещите водата беше на едно ниво с резбата:) ама нищо и няма вуобще не е получила хидравличен удар
Ама това в ДМТ ли беше ? :shock:

oem
12-06-2008, 22:41
Аз сум с К& Н и сум много доволен само че е реплеисментчел.Според мен каквото и да се прави конусните филтри дишат топло а пук гледам на колегата Оем че филтура му е кофти извуртян а не е по посоката на идващият така важен студен вуздух след фара.

Филтъра ми е точно там където влиза най-много въздух. Не знам в каква локва трябва да влезна, че да засмуча вода. Той е малко под нивото на фара. Мисля да го вдигна още малко на горе.

pr_00f
12-06-2008, 22:54
като свалих свещите водата беше на едно ниво с резбата:) ама нищо и няма вуобще не е получила хидравличен удар
Ама това в ДМТ ли беше ? :shock:

Жорко , стига с тия сложни въпроси :) :) :)

INTEGRALE
12-06-2008, 23:59
Ами аз там съм го пуснал. Ама до тази кутия въздуха стига по много кривки. А аз искам директно от решетката към филтъра да пусна тръба.

И друго. Там в кутията смучи въздух когато тя е затворена с капака. А сега филтъра просто е пуснат там и познай от къде му е по-лесно да смучи.

А то ако ще затварям и капака то по-добре беше да купя панелен филтър за в кутията. Конуса голям звук прави на мотора. Особено когато е в движение колата и отворя разко дроселовата клапа. Докарва го почти като на 2,5 V6 мотора :)
И аз съм със същия филтър.
За звука и при мен се получава така. Много добре звучи :)
Аз съм го пуснал в оригиналната кутия, като махнах капака и имам съмнения, че си засмуква и топъл въздух от двигателния отсег /не само от тръбата, влизаща в кутията/. И аз се чудех да го направя като теб, но ми изглежда рисковано. Хващаш ли поне разлика така, както си го направил от преди само в кутията?

acko88
13-06-2008, 00:05
Аз сум с К& Н и сум много доволен само че е реплеисментчел.Според мен каквото и да се прави конусните филтри дишат топло а пук гледам на колегата Оем че филтура му е кофти извуртян а не е по посоката на идващият така важен студен вуздух след фара.

Филтъра ми е точно там където влиза най-много въздух. Не знам в каква локва трябва да влезна, че да засмуча вода. Той е малко под нивото на фара. Мисля да го вдигна още малко на горе.


Абе колега да те питам колко пари ти излезнаха гумените съединения ?

oem
13-06-2008, 00:35
Те са сисликонови. Всичко с тръбите (силиконови и алуминиеви) и филтъра ми излязоха към 230 лв.

acko88
13-06-2008, 02:15
Те са сисликонови. Всичко с тръбите (силиконови и алуминиеви) и филтъра ми излязоха към 230 лв.

Ахам ,мерси :wink:

Пламен Начев Начев
13-06-2008, 21:49
Оем я си помисли като започнеш да вдигаш филтура дали няма да смуче повече топул вуздух щото маи топлия вуздух отиваше все нагоре до колкото знам и аз за това казах че с тия конусни филтри само си запушвате нослетата на колите.Не сте по хитри или по добри инженери от италианските щом те са го сложили там значи трябва да е там по надалечко от двигателя и зад него а не пред него или около него там има само топул вуздух еле като заработят и вентилаторите познаите.Купуваите си реплеисмънти и да сте рахат позваите леглото на иженерите дето са го тествали и мислили защото както и аз и вие не сте по умни от тях. :lol:

Novachev
13-06-2008, 22:31
Ти сега си полицай нали ти тунинга остави на нас ние сами си решаваме кое инженера е направил и къде не се е сетил че може да направи. Ако си виждал двигател от вътре и си запознат с действието на механизмите ще ти стане чсно че на много места в името на оростяване на конструкциата и намаляване на себестийността на продукта са направени компромиси. Филтъра е на добро място там по принцип оригинално си смуче въздух от пространството под фара а има и напор от въздушната струя в движение.

oem
14-06-2008, 00:40
Пламен Начев Начев, слушай сега моето момче.

Идеята ми е да го вдигна с 2 см. Като пак ще бъде диркетно с/у решетката. Не знам какво има зад фара, но при мен въздуха дето влиза през решетката до левия халоген се набива директно във филтъра. Какви топли въздуси? Какви фарове? Какви инженери?

Преди когато бях с оригиналния, колата като загрее тръбата след кутията пареше. Представиси кати мине от там въздух дали не се стопля моментално? Сега алуминиевите тръби като ги бутна са съвсем леко затоплени. Мерил съм с тестера, и със конуса въздуха постъпващ в дебитомера е с 7, 8 градуса по-хладен.

П.С. Ти как би дишал по-добре? С две сламки мушнати в ноздрите или без тях? За какво запушване говориш ти?

Kamen666
14-06-2008, 09:29
някой ако търси филтър да свирка

http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... odelId=216 (http://drive.bg/product_info.php?cPath=128_129&products_id=12003&ModelId=216)
на 1700 км.
за 85 лева.... без пари ;)

maxisexy
15-06-2008, 19:58
защо го продаваш иначе имам интерес,колегата mury какво ше каже дали ше пасне на моята,щото гледх i ohttp://www.tuning-mania.info/index.php ... Itemid=26t (ohttp://www.tuning-mania.info/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.view_images&flypage=shop.flypage&product_id=412&category_id=32&Itemid=26t) tiq yed та да си помисля още някои ден и да слагам някав или конус или jr панелен

Kamen666
15-06-2008, 20:30
Продавам го защото си намерих K&N на страшно добра цена
ако решиш нещо пиши

Mury
15-06-2008, 21:16
защо го продаваш иначе имам интерес,колегата mury какво ше каже дали ше пасне на моята,щото гледх i ohttp://www.tuning-mania.info/index.php ... Itemid=26t (ohttp://www.tuning-mania.info/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.view_images&flypage=shop.flypage&product_id=412&category_id=32&Itemid=26t) tiq yed та да си помисля още някои ден и да слагам някав или конус или jr панелен

Немога да преценя,защото не се отваря линка :evil: :evil: иначе този на колегата,незнам,дават го за 1.9 ЖТД,незнам дали ще е подходящ за ТИ :wink: :wink: :wink:

maxisexy
15-06-2008, 21:38
yed филтер за 40лв червен конус голям горе долу колкото jр на колегата още в началото на темата,а за самата марка какво ще кажете
yed

Kamen666
16-06-2008, 11:06
Става и за неговия мотор:

http://drive.bg/product_info.php?cPath= ... odelId=195 (http://drive.bg/product_info.php?cPath=128_129&products_id=12003&ModelId=195)

горе в лево пише колата :)

Kamen666
16-06-2008, 12:31
май пак обърка темата...

Mury
16-06-2008, 18:20
yed филтер за 40лв червен конус голям горе долу колкото jр на колегата още в началото на темата,а за самата марка какво ще кажете
yed

Йеда е боклук,по-добре си вземи JR :wink: :wink:

maxisexy
16-06-2008, 19:34
ок благодаря

Пламен Начев Начев
16-06-2008, 22:08
Слагаи такув с кутия да не се занимаваш с високи технологии сетне да спираш топлият вуздух и да си мислиш че си успял-надеждата умирала последна.

ToHu
17-06-2008, 21:03
Ами аз се сещам за една дето получи хидравличен удар и то с оригиналния си филтър, и биелата не изглеждаше никак красиво ... но ... всеки си решава сам.

17-06-2008, 21:13
На моята не и стана нищо. :hehe:

jorko
17-06-2008, 21:23
На моята не и стана нищо. :hehe:
Че ко да й стане , нали е с компресор ? :D

17-06-2008, 21:27
За разлика от редовите двигателчета боксера е здрав и издружлив и не и стана :hehe:

CHIKI
06-08-2008, 09:25
аз мисля тоз да си сложа тоз (http://drive.bg/product_info.php?cPath=128_129&products_id=12054&ModelId=182)

oem
06-08-2008, 09:28
Хидравличен удър може да се получи единствено ако потопиш целия филтър във вода. Къде ще стане това? Трябва в някоя река да се метнеш. Такова сериозно количество вода се вижда на пътя и едва ли някой ще се пристраши да мине от през нея. Аз например не бих.

Отделно, че при бензинов мотор много трудно може да се получи фатален удър поради ниското сгъстяване в цилиндрите. Водата е мор на дизеложите мотори. Там в цилиндрите се създава много по-високо сгъстяване, а както знаем водата не се свива и по тази причина ако нахлуе по сериозно кличество ще доведе до фаталния край на мотора.

При бензиновите първото което ше стане е да намокри свещите от там мотора просто ще си угасне без да има сериозни последствия. Може да се наложи просто да се смени маслото, както и да се остави мотора да поизветрее малко. Водата ще се изпари бързо при загрял двигател.

Така, че не е чак толкова плашеща ситуацията. Просто филтъра трябва да е монтиран на място където е най-обезопасен и в същото време добре изолиран от топлината от мотора. Да не се мокри, за да не се отмива масления слой по филтъра, който от своя страна служи за филтрация на въздуха.

Furious 155
06-08-2008, 09:40
туй че на безинов нищо няма да му стане не е вярно! Едно да сгъстиш въздух 10:1 примерно, друго да пробваш пак 10:1 вода - второто няма как да стане и резултата е ясен за мотора.... нагоре го пише - криви биели и там каквото още се помели

oem
06-08-2008, 09:52
На скоро видях едно GT дето се беше хвърлило в река и беше пълно с вода чак до духалките за въздуха на таблото в купето. И беше JTD! И само е угаснало. Имаше поражения по електрониката. След намесата в сервиза на познати колата запали и работи много добре. А имаше кал в турбото даже.

Furious 155
06-08-2008, 10:24
На скоро видях едно GT дето се беше хвърлило в река и беше пълно с вода чак до духалките за въздуха на таблото в купето. И беше JTD! И само е угаснало. Имаше поражения по електрониката. След намесата в сервиза на познати колата запали и работи много добре. А имаше кал в турбото даже.
стигне ли вода до в цилиндъра - няма спасение!

oem
06-08-2008, 10:27
Цялата предница е била във водата!

П.С. Ах как нямам снимки да ти покажа калта във всмукателните колектори.

Furious 155
06-08-2008, 12:37
Цялата предница е била във водата!

П.С. Ах как нямам снимки да ти покажа калта във всмукателните колектори.
Не бе аз не казвам че гт-то е умряло, а това че по принцип влезе ли вода в цилиндъра, тогава резултата е трагичен! Иначе гт-то е имало късмет явно!

oem
06-08-2008, 13:52
Имаше да. Такъв късмет, че мотора беше пълен с кал. Познай как се чисти! :butt:

Furious 155
06-08-2008, 14:17
Имаше да. Такъв късмет, че мотора беше пълен с кал. Познай как се чисти! :butt:

нали и ти се сещаш че калта може да не е влязла в момента на работа на мотора а след това.... при неработещ мотор!!!

oem
06-08-2008, 14:56
Не човека каза, че колата е работила още малко време докато е била във водата. Той е гледал да излезе от колата и тя сама угаснала. Те са я вадили с кран после. Има кал и при уредите на километража.

При някои авотмобили както и при някои Алфи специално има кутии за резервен запас от въздух непосредствено след филтъра. Така, че и аз съм склонен да вярвам на думите му.

The_Game
08-08-2008, 18:49
При някои авотмобили както и при някои Алфи специално има кутии за резервен запас от въздух непосредствено след филтъра. Така, че и аз съм склонен да вярвам на думите му.


Това са коли водолази :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm: :hehehm:



:tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:

:tooth:

oem
08-08-2008, 20:28
Не се хили такъв бре :comphits:

:rotfl:

nesh
16-08-2008, 16:15
И аз влязох в JR Filter клуба 8-) от drive.bg естествено че най-бързо за 1 ден дойде! Пасна в кутията на 156-цата,но от кутията до дросела облякох целият маркуч с дебелата вата с алуминиевият лист и мога да кажа че на ниски в града дърпа една-две идеи по-добре. На средни обороти си е същата колата ,но на високи мало по-лесно достига ограничител :noooo: Това последното на първа и втора се усеща де...... Така че ако е риплейсмънт+термощит гласувам с две ръце !!!

Mury
16-08-2008, 20:38
Така че ако е риплейсмънт+термощит гласувам с две ръце !!!

що на конуса с термощит какво му е :spiteful: :spiteful:

nesh
16-08-2008, 20:51
...при конусчето термощита е задължителен 8-)

Novachev
17-08-2008, 12:23
А каква е тач вата дето си облякал тръбопровода че ми е интересно.
А между дръгото ако пипнете маркучите за въздух с ръка при загрял двигател наистина са топли някъде около 45-50 градуса ефекта може да е на основата на самовнушението но може и да има все пак някаква файда.

Mury
17-08-2008, 13:16
А каква е тач вата дето си облякал тръбопровода че ми е интересно.
А между дръгото ако пипнете маркучите за въздух с ръка при загрял двигател наистина са топли някъде около 45-50 градуса ефекта може да е на основата на самовнушението но може и да има все пак някаква файда.

че файда има,има,но ако има и малък пропуск м/у гумения маркуч и т.нар.термолента,се получава обратен ефект-много неприятен за работата на мотора :spiteful: :spiteful:

oem
17-08-2008, 15:32
Абе за лятото няма спасение. Каквито и изолации да има, то като на вън е 40 градса колата не върви и това е. Иначе с отвеорения филтър по се усеща ралзиката в температурата. Там няма много кутии и тръби които да се затоплят и пробвайте да карате в горист учатък където има места без сянка и със сянка. там където дойде сянката въздуха е много по-хладен и мотора веднага реагира.

nesh
16-09-2008, 17:44
А каква е тач вата дето си облякал тръбопровода че ми е интересно.
А между дръгото ако пипнете маркучите за въздух с ръка при загрял двигател наистина са топли някъде около 45-50 градуса ефекта може да е на основата на самовнушението но може и да има все пак някаква файда.

от кутията на филтъра до дросела около маркуча е ватата....ползвам e 5см дебела вата с алуминиево фолио с оплетка от едната страна....подобно на това но доста по-дебело : http://www.agriemach.com/default.php?cPath=7_84&osCsid=ldicdn38dnt1us99hlephfsts1 или http://www.heatperformanceparts.com/heatshop/images/HeatshieldLG_lg.jpg или
http://www.grdstore.com/images/all.jpg

SoHm
18-09-2008, 14:31
Някой с дизел, ако е сложил риплейсмънт филтър, нека да сподели стана ли по-шумна колата.

Kamen666
18-09-2008, 14:50
Някой с дизел, ако е сложил риплейсмънт филтър, нека да сподели стана ли по-шумна колата.

не

maxisexy
18-10-2008, 18:47
и аз вече сам с JR конус звука много радва,но временно сам го сложил по най-селския начин и 6те помоля за малко помощ за да го направя както пише по дебелите книги примерно някви траби заместитеи на маркучите и някав термо 6тит задалжително,след някой ден 6те боядисвам капака и се чудя дали да му сложа един ваздуховод ето и снимки на селското испалнение

ето и зжука ама 6те ка4а и по добро клип4е
http://www.vbox7.com/play:93e22442

MaDHaCkEr
18-10-2008, 19:51
Мен също ме интересува термощита какъв трябва да е и тръбите също. Някой ако може да пусне и снимки :)

mik mik
18-10-2008, 20:11
Kакво ще кажете K&N или JR :drive::prescription:

Ma7e4k0
18-10-2008, 20:21
Kакво ще кажете K&N или JR :drive::prescription:

K&N :drive:

rijko
18-10-2008, 20:46
малко спам от мен но нерзбрах за чий ... слагате тез филтри аз лично съм с тоз http://www.motorspeed.com/store_main.asp?int_catalog_id=2&int_category_id=55 един приател ми го подари защото нямаше каде да си монтирам изпарителя и плочката за газта и разкарах оригиналните филтарни тела .И сега се дразна че колата като мине 4000 обр. става шумна и в копето ,но немога да върна обратно оригиналните неща там сега има изпарител и клапан .И от доста време се чудя как да го накарам да не бочи толкова някой да помогне???

MaDHaCkEr
18-10-2008, 21:45
Колега те някой го слагат тоя филтър точно за това бучене :)

П.С. Бтв с тоя филтър усещаш ли някаква разлика или само в бученето е разликата?

vencialfa
16-12-2008, 17:03
Въпросче до хората с риплейсмънт каращи 156,махате ли онази тръба (на Бернули) от кутията или карате с нея?

Novachev
17-12-2008, 07:41
Махай смело но трябва да знаеш че звука се променя започва малко повече да буич при подаване на газ.

truck_boy
20-12-2008, 00:18
Е добре де,този филтър освен, че променя до някаква степен звука, променя ли мощността на мотора?Питам, защото искам полека лека да я ъпгрейдвам моята.И не знам, дали тук е мястото да питам,ама как най-много могат да се качат коне, по какъв начин,чип,филтър,свещи?:spiteful:

truck_boy
20-12-2008, 00:45
Не знам момчета,но когато моята Алфа запее така http://www.youtube.com/watch?v=O-Av4P2XUp8&feature=related мога спокойно да умра :notworthy:

Novachev
20-12-2008, 08:25
Е добре де,този филтър освен, че променя до някаква степен звука, променя ли мощността на мотора?Питам, защото искам полека лека да я ъпгрейдвам моята.И не знам, дали тук е мястото да питам,ама как най-много могат да се качат коне, по какъв начин,чип,филтър,свещи?:spiteful:
чип портване глава и сгъстяване филтър и евентуално ако мотора е в добро здраве и чипа е кадърно написан може да ги докараш горе долу колкото конете не една 2,0.
чипа"качва" но трябва да е хубав иначе може да стане и по зле.
Това което пишат за стойностите с които се повишава двигателя с чип и филтър са доста преувеличени работи (говоря за бензинови атмосферни двигатели).
Слагането на филтър "спортен" и махането на катализатора са неща които трябва да се направят преди чипосването.
А преди да започнеш всичко колата трябва да е изрядна с идеален дебитомер ламбда свещи ( поне денсо иридиум или NGK) кабели лули бубини и зацепена с специален инструмент