View Full Version : Покупка 145 1,7 Boxer
infernus
06-05-2008, 17:58
Здравейте,
От скоро се интресувам живо от този автомобил даже съм направил покупката на 50% и съм спазарил цената и ми се вижда доста добра кола.
Какво да имам в предвид като взимам Боксер освен че се износва повече и късат ангренажни ремъци (в момента е с един съксан, ча са я карали даже така)?
Колко горе долу е средния разход на гориво на тази кола на дълъг път?
Действително ли ламарината им е поцинкована и не гние защото това е една от причините да сменя колата, другите са че е по мощна и т.н?
Ето и линк към колата и спецификациите и 1994г. е.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/44.html
Ако колата е със скъсан ремък е лошо,защото ремонта няма да излезне малко :wink: :wink:
infernus
06-05-2008, 18:28
Ако колата е със скъсан ремък е лошо,защото ремонта няма да излезне малко :wink: :wink:
Отворих вчера мотора, вярно видях се в приключение но се оказа здрав само е изкривила няколко клапана на едната глава което не е болка за умиране. Но действително по двигателя се работи много трудно, за това време на Вектрата ми щях да и сменя буталата :), ама от друга страна 129 коня от 1,7 мотор кой ти ги дава.
За колко лева ти я дават тази кола, само ми е интересно
infernus
06-05-2008, 18:54
За колко лева ти я дават тази кола, само ми е интересно
1500 лв.
Добре няма ли да кажете нещо за колата?
За колко лева ти я дават тази кола, само ми е интересно
1500 лв.
Добре няма ли да кажете нещо за колата?
Ако е след ремонта излезе читава, демек няма други проблеми, мога да ти кажа че избора ти е чудесен ;)
infernus
06-05-2008, 19:33
Преди да и скъсат ремък колата съм я карал беше самолет направо, а за ремонта няма как да не стане, ангажирал съм двама доста сериозни майстрои единия от който ми е баща :).
Здравейте,
Какво да имам в предвид като взимам Боксер освен че се износва повече и късат ангренажни ремъци (в момента е с един съксан, ча са я карали даже така)?
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/44.html
Как се износва повече :?: :?:
Иначе както колега ако след ремонта е добре взимай няма да съжаляваш ако не я изкаш за 1500клв. след ремонта аз ще я взема :lol: :D :lol:
infernus
06-05-2008, 22:41
Здравейте,
Какво да имам в предвид като взимам Боксер освен че се износва повече и късат ангренажни ремъци (в момента е с един съксан, ча са я карали даже така)?
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/44.html
Как се износва повече :?: :?:
Иначе както колега ако след ремонта е добре взимай няма да съжаляваш ако не я изкаш за 1500клв. след ремонта аз ще я взема :lol: :D :lol:
Хитрец си ти Андрешко :) Добре кажете за ламарината наистина ли 145 е с поцинкована ламарина и не ръждясва, че с Вектрата това ми беше най болната част.
само не разбрах кое се износва 8)
а за ламарината :offtopic: :oops: не е подцинкована а с нераждавейка :lol: :D :lol: :roll: шегувам се
infernus
06-05-2008, 23:28
само не разбрах кое се износва 8)
а за ламарината :offtopic: :oops: не е подцинкована а с нераждавейка :lol: :D :lol: :roll: шегувам се
Износването на цилиндрите е по голямо, както и КПД-то н а мотор-а.
Идеята е да не гние пак дали е поцинкована или неръждавейка чесно казано не ме интересува точно как е.
PEPI-2ALFA
08-05-2008, 00:28
На 155-ците е галванизирано (не знам с какъв метал :wink: ) купето , но на 145/6 не знам. По-нов модел е , но пък е и по-малък клас :roll: .Явно , който знае не иска да каже.
Според мен е поцинкована,на старата имах една бомбичка на калника,така ч карах 3 години и не ръждяса въобще там,седеше си сребърен цвят :twisted: :twisted: :twisted:
infernus
08-05-2008, 21:32
Според мен е поцинкована,на старата имах една бомбичка на калника,така ч карах 3 години и не ръждяса въобще там,седеше си сребърен цвят :twisted: :twisted: :twisted:
Благодаря за информацията, и аз предполагам че това си важи за всички модели на алфа. Само да разкарам Вектрата и си я взимам в София и ще дойда на някоя сбирка да се похваля. Отсега обаче усещам че сменям кон за кокошка ама мерак какво да се прави :)
Nasko_77
08-05-2008, 22:16
Според мен е поцинкована,на старата имах една бомбичка на калника,така ч карах 3 години и не ръждяса въобще там,седеше си сребърен цвят :twisted: :twisted: :twisted:
Благодаря за информацията, и аз предполагам че това си важи за всички модели на алфа. Само да разкарам Вектрата и си я взимам в София и ще дойда на някоя сбирка да се похваля. Отсега обаче усещам че сменям кон за кокошка ама мерак какво да се прави :)Аз наядена от ръжда 145-ца не съм виждал...
А за тоя мотор... най-вървящия е от боксерите на Алфа.
Поясни само... кое е коня и кое кокошката, че нещо не се разбра :D
infernus
09-05-2008, 22:18
Според мен е поцинкована,на старата имах една бомбичка на калника,така ч карах 3 години и не ръждяса въобще там,седеше си сребърен цвят :twisted: :twisted: :twisted:
Благодаря за информацията, и аз предполагам че това си важи за всички модели на алфа. Само да разкарам Вектрата и си я взимам в София и ще дойда на някоя сбирка да се похваля. Отсега обаче усещам че сменям кон за кокошка ама мерак какво да се прави :)Аз наядена от ръжда 145-ца не съм виждал...
А за тоя мотор... най-вървящия е от боксерите на Алфа.
Поясни само... кое е коня и кое кокошката, че нещо не се разбра :D
Благодаря за информацията Наско
Коня е сегашната ми Вектра която въпреки че е 91 година по ходовата част не съм пипнал нищо а съм и навъртял хиляди километри защото 2 пъти сменям за 2 години местойителството и работата, и вози доста добре. А кокошката е 145 цата която не гние и има климатик но за сметка на това друса, чупи се (поне по инфо от форум-а което съм прочел) и за ремонт е много тегава с този боксер за ремонт (на вектрата на сред път ми падал ремъка, зацепвам го и заминавам това с боксера няма как да стане). И най вече разхода на гориво ще е различен колко едното харчи газ другото ще харчи толкова бензин, но в крайна сметка с единия крак съм в алфата :) , както казах мерак :)
Nasko_77
09-05-2008, 22:57
Да... Алфата изобщо не е проста кола. Маскара е. Във всякакъв смисъл на думата.
Това обаче... никак не я прави кокошка в случая. Ама никак :D
JORDANGT
09-05-2008, 23:09
Да... Алфата изобщо не е проста кола. Маскара е. Във всякакъв смисъл на думата.
Това обаче... никак не я прави кокошка в случая. Ама никак :D
Освен ако не е като пернатото от твоя аватар :wink: :wink: :wink:
Как набира самоооо
Според мен е поцинкована,на старата имах една бомбичка на калника,така ч карах 3 години и не ръждяса въобще там,седеше си сребърен цвят :twisted: :twisted: :twisted:
Благодаря за информацията, и аз предполагам че това си важи за всички модели на алфа. Само да разкарам Вектрата и си я взимам в София и ще дойда на някоя сбирка да се похваля. Отсега обаче усещам че сменям кон за кокошка ама мерак какво да се прави :)Аз наядена от ръжда 145-ца не съм виждал...
А за тоя мотор... най-вървящия е от боксерите на Алфа.
Поясни само... кое е коня и кое кокошката, че нещо не се разбра :D
Благодаря за информацията Наско
Коня е сегашната ми Вектра която въпреки че е 91 година по ходовата част не съм пипнал нищо а съм и навъртял хиляди километри защото 2 пъти сменям за 2 години местойителството и работата, и вози доста добре. А кокошката е 145 цата която не гние и има климатик но за сметка на това друса, чупи се (поне по инфо от форум-а което съм прочел) и за ремонт е много тегава с този боксер за ремонт (на вектрата на сред път ми падал ремъка, зацепвам го и заминавам това с боксера няма как да стане). И най вече разхода на гориво ще е различен колко едното харчи газ другото ще харчи толкова бензин, но в крайна сметка с единия крак съм в алфата :) , както казах мерак :)
Алфата има дооста педимства, колега. Като управляемост, пътно поведение, ергономичен салон...
колега съжалявам че ти позлвам темата, ако решиш можеш да помолиш модераторите да ме изтрият, просто не ми се пуска нова тема...
Предлагат ми една Алфа Ромео 146 боксер 96та 1.7 без клима за 2700 лв. Заслужава ли си
за 1500 лв след ремонта я взимай една хубава лада върви 1000 лв дет има една дума.
за 1500 лв след ремонта я взимай една хубава лада върви 1000 лв дет има една дума.
Стига се ебава :)....Дайте някво мнение, за тия пари заслужава ли си защото човека е съласен на майстори, на диагностики на всичко за да докаже че колата е читава и я дава за 2700, сигурно и по-малко....Колата не е за мене, дайте да присъединим още един член към клуба :)
infernus
12-05-2008, 21:47
за 1500 лв след ремонта я взимай една хубава лада върви 1000 лв дет има една дума.
Стига се ебава :)....Дайте някво мнение, за тия пари заслужава ли си защото човека е съласен на майстори, на диагностики на всичко за да докаже че колата е читава и я дава за 2700, сигурно и по-малко....Колата не е за мене, дайте да присъединим още един член към клуба :)
Добра е цената ако всичко и е ОК и колата е в двъжение с всичко платено включително и каско, 1996 година си нова. Тази дето я взимам е 1994г. ама има клима това е нещото което най ме блазни. До тука по двигателя за ремонт ще дам 300 лв. за части и шлаиф на главата, 200 лв каско, 150 лв гражданска, 58 лв винетка еи ги някой от разходите другите още не са ми известни като масло и други консумативи. Така че до тука я прогносизирам на 2300 някаде, но поне знам че каквото е направено е както трябва и ще ме вози.
за 1500 лв след ремонта я взимай една хубава лада върви 1000 лв дет има една дума.
Стига се ебава :)....Дайте някво мнение, за тия пари заслужава ли си защото човека е съласен на майстори, на диагностики на всичко за да докаже че колата е читава и я дава за 2700, сигурно и по-малко....Колата не е за мене, дайте да присъединим още един член към клуба :)
ко дати кажа по добре http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu= ... f1=details (http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11208358792747565&f1=details)
качва се и кара без да сменя дебитомери и путки маини ако е много твои човек може и коментар на цената
http://vbox7.com/play:aea8db84 ето едно клипче как размазва 2 алфи бмв 320-ка и голф 150 коня и то с доста прилична разлика + 9 градско но си караш 2000 кубика има винетки каско спортно окачване чип тунинг от TST racin varna miro i kelesha по добре му предложи това отколкото главоболия + както каза колегата прави основен ремонт за същото време докато разглоби двигателя на алфата с малко средства
това ми е мнението на мене :wink:
Не е лоша колата като за него, ще я хареса..само че, със сигурност не му се дават повече от 2500....Те тука е проблема
vikoalfa
13-05-2008, 11:56
за 1500 лв след ремонта я взимай една хубава лада върви 1000 лв дет има една дума.
Стига се ебава :)....Дайте някво мнение, за тия пари заслужава ли си защото човека е съласен на майстори, на диагностики на всичко за да докаже че колата е читава и я дава за 2700, сигурно и по-малко....Колата не е за мене, дайте да присъединим още един член към клуба :)
ко дати кажа по добре http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu= ... f1=details (http://mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11208358792747565&f1=details)
качва се и кара без да сменя дебитомери и путки маини ако е много твои човек може и коментар на цената
http://vbox7.com/play:aea8db84 ето едно клипче как размазва 2 алфи бмв 320-ка и голф 150 коня и то с доста прилична разлика + 9 градско но си караш 2000 кубика има винетки каско спортно окачване чип тунинг от TST racin varna miro i kelesha по добре му предложи това отколкото главоболия + както каза колегата прави основен ремонт за същото време докато разглоби двигателя на алфата с малко средства
това ми е мнението на мене :wink:
След година Вектрата е за цялостно кърпене :lol: Имам Вектра и не ми ги хвали,ма как и от 115 кс стана 130 незнам от един чип ли :?:Келеша разбира верно,ама на тоя кораб знаеш ли колко се усещат тия 15кс ще ти кажа-никак. Тия мотори са с моттроник като на 33ката точно си правят проблем с дебитомери пълен кенеф, от чип да се насере не може да вдигне 15кс. :shock:Тия Вектри станаха дърти на Библия :lol:В обявата пише 250хил. пък на твойта снимка с километража е над 260хил.
Най-важното 145-146 е много по кола от Вектрата по всички парметри визия,ламарини,дизайн по-новото си е по-ново.
брато несе изказвай неподготвен заводско тая вектра е 129 коня нее 115 с по агресивен вал и тая вектра досега нее правила проблем с дебитомера ако се притеснява момчето ще има бонус още един дебитомер
собсвеника я кара от 100 000 км и я продава поради причината че си взе същата вектра по дърта 2000 16в турбо ! иначе тая е доста пъркава от ниските оборотти (2500) и мисля че е нормално дае 130 ++++ коня
момчето нему се дават пари !като е нещо повече тая алфа съм сигурен че ще набута 1000 +++ лв само за обслужване и още куп по застраховки и работи и пак няма дае доволен от така добрия разход 12-15 градско и бензин работещ като трактор опа като WRC... сетих се и за един познат който също много ми хвалеше прословутия 1.7 16в боксер а сега поне до последно нещеше да чува за него както и за цялата кола
а троубле ще има намаление на цената като за тебе но няма дае 2500 но пък за сметка натова момчето ще си спести тия пари от застраховки алаарми каско винетки дебитомери и така нататъка :D а и дая види и пробва също нее проблем
но пък за сметка натова момчето ще си спести тия пари от застраховки алаарми каско винетки дебитомери и така нататъка Very Happy
...и на пролет ще ги прескочи за тенекиджия. Е, естествено, ако брат му/баща му и т.н. не е такъв...
За забележката с километрите, как ще коментираш??? След като е очевадно, че лъже, как да му повярва човек, за каквото и да било, от нещата, които е написал???
http://fiat-bg.org/forum/images/smiles/gaco.gif
но пък за сметка натова момчето ще си спести тия пари от застраховки алаарми каско винетки дебитомери и така нататъка Very Happy
...и на пролет ще ги прескочи за тенекиджия. Е, естествено, ако брат му/баща му и т.н. не е такъв...
За забележката с километрите, как ще коментираш??? След като е очевадно, че лъже, как да му повярва човек, за каквото и да било, от нещата, които е написал???
http://fiat-bg.org/forum/images/smiles/gaco.gif
значи за километрите нито собственика е пускал обявата нито аз в момента колата е на около 290 000 км но както е написано може и на 150 дасе направят нее проблем колата я кара от 100 000 км до сега нова скоростна кутия нов съединител и колата е от няколко месеца с чип и снимката на километража е преди чипосването също така е с нови дискове нови карета т.н ако момчето е навито ще направи едно завойче и сам ще си каже мнението една кола ако е лошо подържана ще си проличи като мине през първите неравности и като я понастъпи :wink:
`Айде започнаха се оправданията. Това цял следобед ли го мисли, как да го напишеш, за да изглежда най-правдоподобно? Както и да е, нека който иска, какво си иска да си вземе. Важното е да сме живи и здрави...
`Айде започнаха се оправданията. Това цял следобед ли го мисли, как да го напишеш, за да изглежда най-правдоподобно? Както и да е, нека който иска, какво си иска да си вземе. Важното е да сме живи и здрави... не просто нестоя по цял ден пред компиутара :? и това за километрите ако го сметнеш за голям проблем .... май ти се чудиш за какво дасе захваниш...
троубле ако решите нещо има голяма промоционална цена :lol: момчето в момента е във варна но пак може дасе повозите :wink:
infernus
15-05-2008, 20:11
Айде сега и моите 5 стинки по въпроса защо се спирам на алфата пред вектрата като един дългогодишен шофиор на Вектра.
Значи вектрата че върви, въри две мения по въпроса няма моята е 1.6 на газ съм и правил 220 може да го потвърдя със снимка, но има едно нещо което е много вярно и е станало като народен лаф "Вектрата бяга много, щото бяга от ръждата" и "Жена и ръжда тръгне ли спиране няма", ето това е остновната причина да избера алфата по простата причина че е с поцинкована ламарина, баща ми има две 155, едната на части. Един калник стоя една година в двора на къщата на дъжд и сняг и т.н. И не е мръднал. А Вектра А няма как на тия години вече да не е налазила жълтата гостенка, ако моята беше без грам ръжда както 145-цата която ще взема щях да си я карам цял живот. Действително алфата е невероятна трагедия за ремонт това обяснява защо всеки майстор като я види и бяга далече и защо читавите майстори за алфа се броят на пръсти. Няма да си чупя душата че на Вектрата ми пада ръмък на сред пътя и го зацепих и продължих, а на алфата ако това се случи може само да викна пътна помощ и да излеза от една цифра пари. А за филмчето с вектрата и другите коли, не забравяй че много има значение кой кара колата, да споделя ли как Audi A6 Avant 3,2 Дизел по тракия изяжда Mercedes AMG Rocket?!?
Айде с здраве радвам се че темата се заформи добра, дано не съм убидил някой на марка, но не мисля че в по горе написаното има нещо невярно ако е така моля поправете ме.
BillyBoy`
15-05-2008, 20:30
`` нова скоростна кутия нов съединител и колата е от няколко месеца с чип и снимката на километража е преди чипосването също така е с нови дискове нови карета т.н ``така още някакви ремонти :?: кажи и поне сичката боиграфия на тая кола като си почнал та да се убеди момчето колко по добър е опела за вектра маи ставаше въпрос от алфата :wink: мале пак след чипосването е 300 ще дигне има няма :roll: :roll: :roll: :roll:
`` нова скоростна кутия нов съединител и колата е от няколко месеца с чип и снимката на километража е преди чипосването също така е с нови дискове нови карета т.н ``така още някакви ремонти :?: кажи и поне сичката боиграфия на тая кола като си почнал та да се убеди момчето колко по добър е опела за вектра маи ставаше въпрос от алфата :wink: мале пак след чипосването е 300 ще дигне има няма :roll: :roll: :roll: :roll:
значи с чипа е малко по бърза несе усеща почти разлика а ако тая алфа беше карана както тази вектра още на 80 000 км щеше дае сдала багажа или побе момчето щеше дасе чуди от каде дая почва от към ремонти двигател ли ходова част или....колата е карана от рейсарче но в същото време сия подържа и щом хлопне нещо се сменя на момента за всички сменени неща които изброих сигурно стоийноста им е колкото един смотан оригинален дебитомер айде със здравве
Айде и аз да изкажа мнение,понеже съм имал вектра 2000 - 115 кс,въпреки че незнам тая тема за какво е изобщо :D .
За около 5 години съм сменил по нея един шарнир,акумолатор и праих алтернатор.Изкърпването се дължеше на факта 4е я по размазах та за това и него го направих да не се занимавам пак след една година примерно.Е какво като гният колко пара е тази смяна на вежди или калници-смешна цифра.Добро автомобилче си беше и бегаше,но след като я продадох разбрах че са почнали големите ремонти - ма то всяко нещто с времето си.
За сега обаче от алфата съм доста доволен,за 15 месеца и 25 хиляди километра на моя тормоз още нищо не съм сменявал(само съединител),пък и не се е разтропала въпреки че поскръцва.
infernus
14-09-2008, 23:28
Така, отново благодаря на всички за полезните съвети. Алфичката е готово, днес се отървах от Вектрата за добро или лошо. Искам да попитам дали някой знае къде може да намери емулатор за метанова оредба.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.