View Full Version : помощ изпуши гъст бял пушек
алфа 155 1.8 8в с агу 93г.колеги привет при пътуването ми към плевен нещо се прецака 1во спря да ми включва перката на радиаттора после изведнъж на няколко пъти изпуши бял пушек много яко навръщане към софия нямаше проблем и се прибрах но сериозно ме притесни моля знаещите да предположат или да дават някви идеи предварително благодагя
1во спря да ми включва перката на радиаттора
Прегря ли? Не си написал нищо. Ако да - трябва да ти е ясно, какво е станало и какво ще правиш скоро. На първо време си виж, след този пробег, как ти е нивото на антифриза.
абе не но карах към 20км на 100гр тем. и не си бях затегнал капачката на разширителния съд та ми извря и водата едва успях да излаза от магистралата за да досипя след това доливах на няколко пъти това дали ще се окаже гарнитура на главата но сега не пуши но неми харесва как работи двг то
а за перката с ена клечка на релето до луковит и там като спрях и махнах клечката тя взе че сама се оправи вкли изкл както си му е редът
Alexanderbb
07-05-2008, 13:58
виж си и маслото как е
понеже несмея да я карам доечера пак ще го погледна пак .по пътя си го преглеждах нее пресечено но беше понамаляло въпоса ми е от какво може да изпуши такъв бял пушек и после вече не пушеше като карах и на място като я форсим не пуши
Колега това че не ти е включвала перката до 100 градоса най вероятно е защото ти е намаляла охладителната течност и около датчикът на перката се е образувала въздушна възглавница която не му позвулява да отчита правилно,след което при 102 градоса тие включил аварийният датчик а след като си долял вода и си затегнал капачката системата се е обезяъздушила сама и перката е започнала да включва нормално.А това че е испушила бял пушек всъщност е пара и говори за вода в цилиндрите така че със сигурност трябва веднага да свалиш главата на двигателя и да отстраниш проблема пре ди да си го скапал напълно,а след това провери и откъде ти се губи антифриза защото проблемът най вероятно е започнал от там.
много благодаря колега за изчерпателния отговор .а имали вариант като съм доливал вода да се спука блока то за гарнитурата на главата ще ми е за 2ри път първия път маистора неискаше да се шлаифа и я сложи така
много благодаря колега за изчерпателния отговор .а имали вариант като съм доливал вода да се спука блока то за гарнитурата на главата ще ми е за 2ри път първия път маистора неискаше да се шлаифа и я сложи така
Блока не може да се спука докато си наливал вода.Сега като сваляш главата, задължително шлайф.
ок. благодарско работата е ясна тези дни ще си я карам на майстор колкото и да не ми се иска
Провери дали не ти се е запушила охладителната система че от тези температури и високо налягане може да е отмоло всякъкви мизерии от блока.Пък така или иначе ще я правиш най добре промии цялата система и ако има дори малък теч някъде в никакъв случай не наливай разни добафки че после става мазало подобре сме спуканият елемент ако има такъв защото после ефтиният варянт ще ти докара най много още един ремонт на двг-то.Успех итози път подобре смени майстора :wink:
много благодаря колега за изчерпателния отговор .а имали вариант като съм доливал вода да се спука блока то за гарнитурата на главата ще ми е за 2ри път първия път маистора неискаше да се шлаифа и я сложи така
Мисля, че главите на Алфите се шлайфат с много малък допуск. Сигурно затова не е искал да я пипа. Ако я вземат с повече или е шлайфана и преди може да се наложи да си търсиш глава. Най-вероятно някое бутало е "измито" с антифриз. :roll:
Мисля, че главите на Алфите се шлайфат с много малък допуск. Сигурно затова не е искал да я пипа. Ако я вземат с повече или е шлайфана и преди може да се наложи да си търсиш глава.
Когато преди ~16 000 км сменявах г-ра на главата, не свалях клапаните от нея. Изпускателните отнесоха и те бонус шлайфане. Глава за това време не ми се е налагало да си търся. Това не значи, естествено, че знам колко е мах. допуск за шлайфане :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.