Log in

View Full Version : плс хелп алфата гасне няколко пъти,а като запали...



active_active
15-05-2008, 21:36
колеги вчера запалих колата и веднага изгасна. Пробвах пак и така изгасна 4 пъти, на 5тиа запали,но оборотите падаха сякаш от някаде смучеше въздух, а спирачката се беше втвърдила, сякаш колата е изгаснала. Почти на всяко гаснене се чуваше звук подобен на измъкване на желязна колекторна кутия, но по тих.
Дали от някаде смуче въздух или не даи си боже съм за обезвъздушаване на инжекциона, моля ви помогнете.

kris11
20-05-2008, 20:14
Провери на първо четене сервото / мембрана/ , на второ оребрения гумен маркуч на дебитомера, на 3 то - гумените втулки към смукателните колектори и то отдолната страна / не знам по каква причина но се цепят отдолу - за да не се вижда като закономерност е.

radko_88
20-05-2008, 21:38
колеги имах подобрен проблем ...... пробвай да натъпчеш гумите който са от колекторната тръба към двигателя .... те се изхлузват някой път.. и виж дали са затегнати достатъчно

alf
23-05-2008, 01:30
щом спирачката е твърда провери клапана за вакума на сервото и маркучето към колектора. случайно забелязах при мен че като го бутна съвсем леко(клапанчето) започва да съска и двигателя се смущава

active_active
24-05-2008, 16:36
колеги колекторната кутия си е на мястото,всички маркучи са здрави,но за мембраната не се бях сетил(междо другото тя от какво се преебава от само себе си ли?),още един въпрос-начи не може да е от горивен филтър или бензинова помпа нали?

Xman
24-05-2008, 23:51
Какво е това обезвъздушаване на инжекциона????

Mitko_155
04-07-2008, 12:56
и аз имах проблем,когато запаля.колата си работи нормално но само ако придаржаш газта,пуснеш ли педала гаснеше.Закарах я на диагностика се оказа накрая че има проблем с мотоечето за празния ход.

Furious 155
04-07-2008, 15:11
Може проблема да е от релетата и бушоните под дебитомер-а!!! БОБО беше намерил хлабави връзки и лоши ел.контакти там! Сваляш едно по едно, почистваш контакитите и пробваш пак! Там е захранването за помпата инжекциона и т.н. Успех!

kris11
24-07-2008, 20:39
[QUOTE=active_active;275314]колеги колекторната кутия си е на мястото,всички маркучи са здрави,но за мембраната не се бях сетил(междо другото тя от какво се преебава от само себе си ли?)QUOTE]


Сега влизам във форума. Мембраната се скапва когато започне да имаш проблем със спирачките - педала потъва , а нямаш уж загуба на течност. Протича помпата отзад и пълни сервото с течност. От нея се скапва мембраната. Ако имаш ABS смяната е майката си трака - 4 часа ми отне. За кола с ABS сервото е тънко и става от Фиат Марийка. Ако колата е без ABS сервото е дебело като за ЗИЛ -кът е и е скъпо / преди 2 г - 80 лв , а тънкото 40 или 45лв/.