PDA

View Full Version : Покупка на вариатор



donviktorio
17-05-2008, 09:53
Здравейте, искам да попитам има ли значение от коя фирма да си купя вариатор тъй като моя е за смяна или да избирам по най-ниска цена само.

ALFA155Ts
17-05-2008, 10:10
7лв. е в александър ауто бургас

Pinky
17-05-2008, 10:33
не е вярно!
това може евентуално да е ремонтен комплект, който върши толкова работа, колкото му е и цената.

georgyg
17-05-2008, 10:35
Нов в ТИН е 383 лв по спомени от миналата седмица. Аз питах за моята :shock:

Супер висока цена, като се сметне, че преди повече от 3 години беше 220 лв във Вантотрейд.

Отваряш тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=632 и се обаждаш подред. После е добре да и напишеш резултата.

donviktorio
17-05-2008, 11:35
значи резултата е следния
Александър ауто - 320лв
ТИН - 382лв
Италсервиз - 330лв
Вантотрейд не предлагат вече вариатори само ремонтни комплекти - 10лв

Проблема ми е че не знам какъв е производителя и дали е качествен вариатора който ще взема бях се спрял на ванто ама те не предлагат вече нови вариатори.
Между другото това са цени за 145 1.4ТС

Pinky
17-05-2008, 14:52
вземай от италсервиз. Аз с александър ауто не бих се занимавал, ако имам избор.

Христо_Сираков
17-05-2008, 15:43
вземай от италсервиз. Аз с александър ауто не бих се занимавал, ако имам избор.аз моя го смених при Хит-ко в ямбол за 350лв но това беше преди около 5-6 месеца пробваи при него.

GammaRay
30-05-2008, 17:37
аз моя го разглобих, разпънах му пружината и сега е ок :)

ALFA155Ts
30-05-2008, 17:45
ГЛУПОСТИ НА ТАРКАЛЕ аи обяснете ми какво му се износва че го сменяте целия ???? сменяте пружинката с шаибата и това е ...... но щом сте патрони даваите по 400 500лв. за нов ...... ваша работа а като го смените целия ми подарете ваще старите ..... тва се едно да ти се износят гумите и ти да си купиш нови джанти барабар с нови гуми

Ilko Ivanov
30-05-2008, 19:40
На моя даже не му смених и пружината(ремонтната е по-къса и по-мека),само втулката.Мисля да взема да поръчам на някой стругар да ми направи някоя бройка такива "шайби"от походящ материал :D .

dodo_15
30-05-2008, 21:14
Извинявам се за тъпя въпрос но има лате ли снимки на разглобен вариатор за демо.Аз съм от перник и питах за комплекта за ремонт на вариятора при което ми казаха 4е такоеа нещо колата ми нямала и че не са чували за такова въобще.Та някои ако може да помогне с някакв мвнуал ще съм му много задължен.

Walker
30-05-2008, 22:21
ГЛУПОСТИ НА ТАРКАЛЕ аи обяснете ми какво му се износва че го сменяте целия ???? сменяте пружинката с шаибата и това е ...... но щом сте патрони даваите по 400 500лв. за нов ...... ваша работа а като го смените целия ми подарете ваще старите ..... тва се едно да ти се износят гумите и ти да си купиш нови джанти барабар с нови гуми

Айде ми кажи тогава като са "ГЛУПОСТИ НА ТАРКАЛЕ" на мен смяната на ремонтния комплект защо не ми помогна?
Не се изказвай така, защото не си прав!
При някой помага, но при други си е наложително нов вариатор, тъй като не само шайбата се износва при него.
Като си строшил джанта и си спукал гума само нова гума ли ще си вземеш? :roll:


Извинявам се за тъпя въпрос но има лате ли снимки на разглобен вариатор за демо.Аз съм от перник и питах за комплекта за ремонт на вариятора при което ми казаха 4е такоеа нещо колата ми нямала и че не са чували за такова въобще.Та някои ако може да помогне с някакв мвнуал ще съм му много задължен.

На следния адрес има снимки:
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=23802&highlight=%E2%E0%F0%E8%E0%F2%EE%F0

Ако колата ти е с боксер двигател, значи няма вариатор.

dodo_15
30-05-2008, 23:31
Mерси колега, много сам ти задалйем вапреки че малко грубо се изрази.

Walker
31-05-2008, 00:05
Mерси колега, много сам ти задалйем вапреки че малко грубо се изрази.
Моля!
Не съм искал да бъда груб, поради което ме извинете! :roll:

GammaRay
01-06-2008, 16:17
На вариатора няма какво да му се износи - освен ако не е развален клапана които го смазва (намира се точно до 1 дюза).С течение на времето, пружината която е под напрежение омеква, и тракането се появява.Пружината от ремонтния комплект и ужасно къса, а и тази тефлонова подложка се износва за 2000-3000 км, тъй като края на пружината е челосан с доста остър ръб!Другото е, че 90% от случайте тази подложка се мачка от шийката на вала и ако се сглоби така от "майстора",който го е срам да си признае, че неможе да го ремонтира или не иска да си плати за нов комплект,резултата е обсолютна нула.Затова на колегата преди мен не му е помогнал ремонта.Аз моята пружина просто я опънах 3 см и се я върнах обратно.

Novachev
01-06-2008, 17:01
На вариатора няма какво да му се износи - освен ако не е развален клапана които го смазва (намира се точно до 1 дюза).С течение на времето, пружината която е под напрежение омеква, и тракането се появява.Пружината от ремонтния комплект и ужасно къса, а и тази тефлонова подложка се износва за 2000-3000 км, тъй като края на пружината е челосан с доста остър ръб!Другото е, че 90% от случайте тази подложка се мачка от шийката на вала и ако се сглоби така от "майстора",който го е срам да си признае, че неможе да го ремонтира или не иска да си плати за нов комплект,резултата е обсолютна нула.Затова на колегата преди мен не му е помогнал ремонта.Аз моята пружина просто я опънах 3 см и се я върнах обратно.
Ако беше прочел как работи вариатора вероятно този клапан дето го смазва щеше да стане електромагнитен клапан за управление на вариатора който не го смазва а управлява с налягане от маслената магистрала. Освен това проблема освен в омекнала пружина и износена полиамидна шайба може да е износване на шлиците на вала или колелцето (колелцата в зависимост от вида на вариатора) при такова износване няма оправяне купува се нов.

GammaRay
02-06-2008, 10:49
На вариатора няма какво да му се износи - освен ако не е развален клапана които го смазва (намира се точно до 1 дюза).С течение на времето, пружината която е под напрежение омеква, и тракането се появява.Пружината от ремонтния комплект и ужасно къса, а и тази тефлонова подложка се износва за 2000-3000 км, тъй като края на пружината е челосан с доста остър ръб!Другото е, че 90% от случайте тази подложка се мачка от шийката на вала и ако се сглоби така от "майстора",който го е срам да си признае, че неможе да го ремонтира или не иска да си плати за нов комплект,резултата е обсолютна нула.Затова на колегата преди мен не му е помогнал ремонта.Аз моята пружина просто я опънах 3 см и се я върнах обратно.
Ако беше прочел как работи вариатора вероятно този клапан дето го смазва щеше да стане електромагнитен клапан за управление на вариатора който не го смазва а управлява с налягане от маслената магистрала. Освен това проблема освен в омекнала пружина и износена полиамидна шайба може да е износване на шлиците на вала или колелцето (колелцата в зависимост от вида на вариатора) при такова износване няма оправяне купува се нов.
Слагаш твоята кола аз моята - ако в моя вариатор има полиамидна шайба ти я подарявам, ако не обратно :)).Че се управлява от електромеханичния вентил - да, но ако той неработи не се смазва и се получава износване на зъбите.Токава е необходимо да се смени вариатора.В 90% от случайте проблема е в пружината.

Novachev
02-06-2008, 16:37
На вариатора няма какво да му се износи - освен ако не е развален клапана които го смазва (намира се точно до 1 дюза).С течение на времето, пружината която е под напрежение омеква, и тракането се появява.Пружината от ремонтния комплект и ужасно къса, а и тази тефлонова подложка се износва за 2000-3000 км, тъй като края на пружината е челосан с доста остър ръб!Другото е, че 90% от случайте тази подложка се мачка от шийката на вала и ако се сглоби така от "майстора",който го е срам да си признае, че неможе да го ремонтира или не иска да си плати за нов комплект,резултата е обсолютна нула.Затова на колегата преди мен не му е помогнал ремонта.Аз моята пружина просто я опънах 3 см и се я върнах обратно.
Ако беше прочел как работи вариатора вероятно този клапан дето го смазва щеше да стане електромагнитен клапан за управление на вариатора който не го смазва а управлява с налягане от маслената магистрала. Освен това проблема освен в омекнала пружина и износена полиамидна шайба може да е износване на шлиците на вала или колелцето (колелцата в зависимост от вида на вариатора) при такова износване няма оправяне купува се нов.
Слагаш твоята кола аз моята - ако в моя вариатор има полиамидна шайба ти я подарявам, ако не обратно :)).Че се управлява от електромеханичния вентил - да, но ако той неработи не се смазва и се получава износване на зъбите.Токава е необходимо да се смени вариатора.В 90% от случайте проблема е в пружината.
Значи преди да се отвори клапана който управлява вариатора не се подава масло така ли значи до кум 3000 оборотан нямаме смазване викаш МОЖЕ а и повредата винаги се дължи на пружина или шайба не съм правил от старите вариатори но ако пружината и шайбата не се ремонтират на време вариатора не подлежи на ремонт.

dodo_15
03-06-2008, 23:34
walker извини ме за не правилното прочитане на темата.Наистина не сам обарнал внимание в разделението на текста и наистина мерси за снимковият матерял.

ПС. Не съм с боксер с 146 1.4 тс 16в сам
Извиняваи още веднъж