PDA

View Full Version : Няколко въпроса за 155



DJ
19-05-2008, 02:16
Здравейте колеги,
имам няколко въпроса:
1.Колата от както съм я взел беше с гуми 175/65/14 аз преминах на 195/50/15 и е супер нестабилна задната и част направо не е страх да я карам бързо в завой да не говорим на мокро ,моля помогнете ми слушам че вашите коли са като залепени на пътя искам и моята да е така......
2. има ли идея някой дали предните пластмасови подкалници на новия и стария модел 155 са едни и същи?
3.Някой може ли да ми каже колко тампона на двигателя и скоростите има моята кола?
ПС:Става дума за 155-цата от подписа ми :) мерси предварително

thecleaner
19-05-2008, 03:10
провери си амортесьорите в какво състояние са и също така да не е разтворила задния мост че често се случва . Ако са наред не би трябвало да имаш проблем с стабилноста :D

anthony
19-05-2008, 08:01
На моята гумите са 185`60`14 и наистина е като залепена. Така, че както е казал колегата най-вероятно да са амортисьори или износени елементи на задното окачване.

Alexanderbb
19-05-2008, 09:21
Категорично проблеми с окачването. Не може с по-широки гуми да е по-нестабилна освен ако не са някои 10 употреба галоши. А тампоните на двигателя са общо 3 отдолу и един горе

millko
19-05-2008, 10:03
Подкалниците не са еднакви.

DJ
19-05-2008, 10:17
-Благодаря ви колеги за светкавичните отговори, някой ще ме насочи ли към марка задни амотрисьори и приблизителна цена?за да се ориентирам :?
-Иначе за тампоните в Т и Н ми казаха че били 3 ама аз разгледах в един сайт и до колкото разбрах са 4 тампона на 1,9ТД.Затова реших да пусна питане тука,а някаква марка да ме насочите за тампоните?
-А някои знае ли от къде да си намеря преден десен подкалник за по новия модел здрав и с ластничката с която се закрепва за веждата :?:

millko
19-05-2008, 11:12
Ще проверя дали имам здрав и ще ти пиша. :)

DJ
19-05-2008, 11:21
Ще проверя дали имам здрав и ще ти пиша. :)
Супер ще ти бъда много благодарен :)ако имаш и ластничката за закрепване към веждата няма да имаш цена :lol:

Alexanderbb
19-05-2008, 11:24
Внимавай какви тампони взимаш. Макар и еднакви на вид за бензините и дизелите са различни. Ще ти вкарат вибрации към купето ако вземеш бензинови. За съжаление почти никой не е внасял за дизели

DJ
19-05-2008, 23:47
Внимавай какви тампони взимаш. Макар и еднакви на вид за бензините и дизелите са различни. Ще ти вкарат вибрации към купето ако вземеш бензинови. За съжаление почти никой не е внасял за дизелиКолега ти направо ме изплаши........какъв е шанса тампоните за моята да стават от 145/6 или от някои Фиат или Ланча с този мотор?
Както и още два въпроса:
1 може ли някои да снима мястото на което точно се прекъсва кабела за отключването на багажника че и моят се отключва само с ключ?
2 И двете ми огледала не работят(не се местят) някави идеи?

Alexanderbb
20-05-2008, 09:43
За номерата на тампоните гледаш в E-per и ако са еднакви значи стават. А за огледалата аз бих започнал прегледа от копчетат за управление който са разположени на вратата

Rider_alfa155
20-05-2008, 10:13
аз имах проблем с огледалата когато я купих моята кола и се оказа прекусната връзка в самото огледало откачаш го и си огледай връзките вътре. в огледалото имаш и обратна връзка за ел стъклата ако прекъснеш нещо.... оставаш без ел стъкла... това е което аз знам и съм правил по този проблем

DJ
20-05-2008, 15:23
За номерата на тампоните гледаш в E-per и ако са еднакви значи стават. А за огледалата аз бих започнал прегледа от копчетат за управление който са разположени на вратата Никакъв шанс да се оправя с еПер или като там се пише.......маи ще разчитам на тъпия "майстор" да ми намери квито има....
А за амортисьотите какво ще кажеш колега?предполагам на 1,9 и 2,5 отзад са еднакви?

Alexanderbb
20-05-2008, 16:10
За отзад нещата са лесни. Ако греша някой да ме поправи но май всички 155 (без Q4) отзад са еднакви

TRENDi
20-05-2008, 19:23
Принципно в е-пер-а излизат различни номера отзад за V6, 2,5 ТД и q4, естествено. Към същите номера, които дават за V6 са и версиите на по-малките мотори, т.е. на външен вид са еднакви и може да се сложат, усилените от V6 и 2,5 ТД на по-малките совалки, но не е препоръчително обратното (явно обикновени ще дойдат слабички). За 1.9 ТД този проблем го няма. № в е-пера е еднакъв с този на бензиновите 1.7, 1.8, 2.0.

Номера по е-пер за тампоните на 1.9 ТД:
7661889;
7652240;
7659512;
60562251.

Номерата не са еднакви с нито един на бензиновите, да не напиша, че и на картинките не си приличат, ама хич.
Номерата са еднакви с тези на 1.9 ТД 145 94-96 г, без последният. Той не фигурира при 145, закрепването е различно.

DJ
20-05-2008, 23:04
Принципно в е-пер-а излизат различни номера отзад за V6, 2,5 ТД и q4, естествено. Към същите номера, които дават за V6 са и версиите на по-малките мотори, т.е. на външен вид са еднакви и може да се сложат, усилените от V6 и 2,5 ТД на по-малките совалки, но не е препоръчително обратното (явно обикновени ще дойдат слабички). За 1.9 ТД този проблем го няма. № в е-пера е еднакъв с този на бензиновите 1.7, 1.8, 2.0.

Номера по е-пер за тампоните на 1.9 ТД:
7661889;
7652240;
7659512;
60562251.

Номерата не са еднакви с нито един на бензиновите, да не напиша, че и на картинките не си приличат, ама хич.
Номерата са еднакви с тези на 1.9 ТД 145 94-96 г, без последният. Той не фигурира при 145, закрепването е различно.Благодаря за изчерпателния отгоеор колега,но все пак имам един много тъп въшрос: а тези 4-те номера на 4-те тампона ли са или има един и същ номер на всеки тампон?наистина съжалявам за тъпия въпрос......иначе за амортисьорите всички мълчите защо така?

TRENDi
21-05-2008, 00:48
Оф, и аз как съм го написал :D . Горната част на поста е за задните амортисьори.

Четирите номера са оригиналните каталожни по е-пер за тампоните на двигателя на 155 1.9 ТД и съвпадат 1:1 с тези на 145 (1.9 тд 94-96), без последният, който при нея не фигурира. Това са номера само на съответния тампон, без лапи, вложки или държачи, ако има такива, в които да седи. Ако има още неяснота, ще нащракам и скрийншотове от е-пера, няма проблем.

DJ
21-05-2008, 13:37
Оф, и аз как съм го написал :D . Горната част на поста е за задните амортисьори.

Четирите номера са оригиналните каталожни по е-пер за тампоните на двигателя на 155 1.9 ТД и съвпадат 1:1 с тези на 145 (1.9 тд 94-96), без последният, който при нея не фигурира. Това са номера само на съответния тампон, без лапи, вложки или държачи, ако има такива, в които да седи. Ако има още неяснота, ще нащракам и скрийншотове от е-пера, няма проблем.
Сега ми се проясни малко...значи 145/6 са с 3 тампона а моята с 4 ето защо в ТиН ми казаха че са 3 просто са си мислели че всичко е 1:1 със 155.ами какво може да се случи ако сменя само 3-те тампона без последния?последния за къде ми е захванат?иначе питам за тези номера тампони и направо си ги поръчвам+термостат....уф колко още неща има но ще ги оправя:)

TRENDi
21-05-2008, 15:40
Четвъртият тампон при теб - цък (http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5904225) и как е при 145 - цък (http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5904226).


ами какво може да се случи ако сменя само 3-те тампона без последния?
...`Ми ще остане несменен :D . А иначе по-сериозно - новите най-вероятно ще го понатоварят, и и да е здрав - ще свърши бързо - може би, не знам.

DJ
07-07-2008, 17:05
Четвъртият тампон при теб - цък (http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5904225) и как е при 145 - цък (http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=5904226).


ами какво може да се случи ако сменя само 3-те тампона без последния?
...`Ми ще остане несменен :D . А иначе по-сериозно - новите най-вероятно ще го понатоварят, и и да е здрав - ще свърши бързо - може би, не знам.благодаря ти колега за помоща която ми оказа благодарение на теб колата ми е с нови тампони вече повече от 2 седмици ама все забравям да се похваля........и се оказа че последния тампон при мен липсва
(то даже е втулка) и сега си я имам :) ина4е ако някои колвга му трябва такава за 2,5тд да се обажда :) още веднъж благодаря :)

TRENDi
08-07-2008, 21:10
НП :wink: . Сега можеш да напишеш и колко пари ти съблякаха за смяната на 3-те тампона, да знам моите 2(които са ми за смяна), дали да се кривя сам или да се жертвам да я оставя в ръцете на "майстор"? Тоя на скоростите няма (мисля) да ме изчекне много, но този откъм пр. мост още от сега ми се струва "палавник". Нали вече съм и по-нисък, а и оперирам без екстрата канал, т.е. в битови условия (пред блока) :D .

DJ
09-07-2008, 00:02
НП :wink: . Сега можеш да напишеш и колко пари ти съблякаха за смяната на 3-те тампона, да знам моите 2(които са ми за смяна), дали да се кривя сам или да се жертвам да я оставя в ръцете на "майстор"? Тоя на скоростите няма (мисля) да ме изчекне много, но този откъм пр. мост още от сега ми се струва "палавник". Нали вече съм и по-нисък, а и оперирам без екстрата канал, т.е. в битови условия (пред блока) :D .ами за цялата операция 3-те тампона ми взеха 50лв аз почти през цялото време бях там но точно този тампон на скоростите ме нямаше........само двата предни видях как става... :)Сега по повод на тампона за скоростите пича ми се оплака че било доста сложно откачали се страшно много неща... левия се предаде лесно около 20мин му отне,но виж десния.........около 1 час даже под десния моята кола има някаква чугунена противотежест.......не знам защо, може би за да балансира двигателя.......и за този десния трябва да имаш гедория с много дълго рамо около 40см(без да преувеличавам) може и малко повече да е......и там на същия този десен може да имаш нужда от помощ поне при мен така беше в смисал трябваше още един човек да държи контра докато развива. :)дано не съм те объркал само не разбиран нищо от коли за това си карам да ми я правят хора които разбират :)
Забравих да спомена че монтьора оперираше на канал..с 2 крика(за левия тампон с 1 крик за десния с 2).и цената от 50лв лично на мен не ми се вижда никак висока но чевека е приятел на баща ми и минах по-тънко.
ПС: колега Тренди надявам се ще дойдеш на Итал Фест тази година ще се радвам да се запознаем лично :cheers:

TRENDi
09-07-2008, 01:48
Десният ми е ок. За смяна (не наложителна - тръгнал е, но има още много хляб в него) ми е този на левия рог и този (май държи на честна дума) зад двигателя пред рейката. Ако ми обявят 50 лв за двата - отива на доктор, ако повече - в "битовия сервиз". "Гиричката" съм и дигнал мерника и имам ли работа наоколо ще отиде в мазето, в името на олекотяването :D . Как пречи, ако ти се наложи да си регулираш десният ексцентрик (водач) за бронята не е истина :roll:. Иначе - да, чувал съм, че идеята и е да балансира тежестта отпред заради скоростите, които са от другата страна на коша или нещо подобно беше.

П.С. Италфестът и тази година ще го прескоча. Докато не затворя глава "Външен вид", а тя тази година едва ли ще стане. На софийските срещи съм горе-долу редовен. Ако имаш път насам ще се видим.