Log in

View Full Version : Проблем с 166



kartell
21-05-2008, 20:18
Имам следният проблем : днес при палене лампата за инжекциона(поне така мисля) не угасна след запалването и оборотите на колата не бяха постоянни. Оставих я известно време и я опитах пак, но проблемът остана. Някой има ли представа какво означава това? :frown:

EMo0o
21-05-2008, 20:24
Как изглежда тази лампичка?

kartell
21-05-2008, 20:31
еми като една крива тръбичка и се едно пръска от нея. На фиатовете е абсолютно същата

deo_1978
22-05-2008, 16:42
Колега,мога да помогна само със наблюдение над баща ми Fiat brava!И на него му светна същата лампа и положението с оборотите беше същото.Значи ходи на елком,казаха дюза,смени я и наистина угасна лампата ама не се пооправи проблема с оборотите!Ама и майсторите бяха некадърни!Смени и ламда сондата и термостата но пак докато не позагрее си прекъсва малко,после изчезва!Само това мога да помогна,слава богу мойта си угасва!Успех!

EMo0o
22-05-2008, 16:47
Смукач ... :wink:

kartell
22-05-2008, 18:53
Не разбрах какво имаш впредвид със смукача... не мисля че тази лампа означава смукач а и дори да беше пак проблемите остават дори и когато колата загрее.
Странно то е че стана изведнъж излезнах с колата и през деня при повторно палене се появи проблемът.

S@gittarius
22-05-2008, 21:38
Тази лампичка означава, че има проблем с инжекторите.
ECU-то на двигателя има вградена логика за следене на тяхното състояние/вериги, и ако някой не отговаря на изискванията (наличие на контакт, съпротивление и т.н.) светва тази лампичка.
Вероятно някоя от дюзите е или запушена, или откачена. При това положение е нормално да има отклонение в оборотите и равномерността на двигателя. Освен това провери дали мирише на бензин от ауспуха. На един познат със същите симптоми му се беше откачил кабела за инжектора на втори цилиндър, дюзата останала отворена и вътре се изливало бензин като за световно. Даже в картера проникнал. Затова провери връзките на дюзите, и ако това не помогне я закарай на диагностика, за да се види точния код на грешката.

kartell
22-05-2008, 22:10
Благодаря за отговора, аз също си мислех утре да направя проверка на кабелите на инжекторите пък ще видим... :roll:

kartell
24-05-2008, 09:32
Май ще се окаже дебитомер - когато откача буксата му и след това я закача за 5-10 секунди лампата на инжектора загасва.
Някаде по други теми четох ч за мойта кола дебитомера бил 0 280 218 019, но аз никаде не видях този номер на моя :shock:
това означава ли че съм бил с грешен дебитомер защото и преди да стане това с лампата пак сутрин на студено колата имаше проблем - ако не изчакам 4-5 минути а тръгна веднага колата е склонна дори да угасне(забива муцуната яко), след 5 мин сичко си идваше на място, но сега и на загряла кола си е зле. Явно му е дошло време за смяна :roll:
В момента симптомите са като подам рязко гас и заглъхва и отзад мирише на бенз а бе не става за каране изобщо, а за разхода не ми се мисли какъв е в момента :evil:

Как мога да съм сигурен какъв дебитомер ми трябва :?:

Bobi_33
24-05-2008, 11:13
Защо всички приказват абсолютни глупости??? Защо всички станаха майстори и диагностици.
Когато тази лампа светне (лампа на инжекциона), това е индикация за проблем в инжекциона. И не конкретен проблем, а някакъв. Колата трябва да отиде на диагностика за да се види причината. Лампата може да светне по безброй причини. Колегата с проблема да я закара на диагностика. Примерно при Бобо.
0888232484 - Бобо :wink:

kartell
24-05-2008, 14:29
Че ще се ходи при Бобо това е сигурно просто ми стана странно че при разкачане и закачане на дебитомера лампата угасва за 10 секунди :idea:

Viper_one
25-05-2008, 00:14
....И не конкретен проблем, а някакъв. Колата трябва да отиде на диагностика за да се види причината. Лампата може да светне по безброй причини. Колегата с проблема да я закара на диагностика. ...
Точно!
Докато четях темата си мислех как ще го накарате човека да смени 3-4 неща, при положение, че никой не е сигурен за реалния проблем...

S@gittarius
25-05-2008, 19:27
Черногледството на българина отново заговори 8)
Форумът е за това, да си споделяме опита. Причините за проблема с инжекциона не са безброй по простата причина, че системата не е толкова сложна, колкото изглежда. Човекът, за който споменах, мина през две диагностики и олекна със сто лева без да му помогнат, само за да разбере, че се е скъсал кабел на дюза в самия куплунг. А и ще се съгласите, че на колегата няма да му струва нищо да си провери кабелите на инжекторите, става за около минута - две. И ако тази безплата операция не даде резултат, критиците може да забележат, че съм посъветвал колегата да я закара на диагностика 8)

kartell
26-05-2008, 16:48
Относно кабелите - здрави са, но се чуда дали да не проверя съпротивлението на инжекторите и волтажа, който достига до тях, но се чудя дали при проверката на волтажа компютъра няма да хване грешка понеже, за да видя волтажа трябва да дам на контакт.
Има ли начин освен с специализиран инструмент да се зачистят след това грешките?

JOVANI_1974
27-05-2008, 17:43
Имах много отдавна АЛФА 146 1.7 боксер. Имаше същия проблем, карах си я така години и нищо и нямаше.

kartell
02-06-2008, 20:45
Да ви питам за цената на денсо свещи каква е цената за мойта алфа, че ми ги дават на 270 лева и се чудя дали да ги взимам или има по евтина алтернатива понеже в момента съм малко зле с финансите :frown: