View Full Version : BMW 320 vs. Alfa 156 1.8 T.S.
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
Мен пък всички ме бият явно не мога да карам :cry:
А колега оем 320-ката ако можеш да караш и колата ти е ок ще го разпориш. Най напред или махни тоз филтър или някак си го изолирай, ако пак не става провери свещи дебитомер катализатор и др, ако са ок значи не можеш да караш :wink:
Аз никога до сега не съм се гонил. Вярно е, че нямам опит, но на старта вървим заедно. Демек тръгвам добре. Даже при тръгването дръпвам малко на пред пред тази 2000 кубиковата. Трябва да сменям предавките на 5500 някъде, а аз чакам до 6 и нещо, а тя там няма толкова мощност. Може би трябва да пробвам така. Баварката сменя по бързо предавките. Иначе на ускорение като че ли вървим на едно. Аз м/у 1-ва и 2-ра много се бавя. Втората влиза трудно при високите обороти. Може би синхронизатор имам износен. Ще оправя филтъра и ще пробвам пак.
Инае колата е добре. Свещи само не съм смянял, но ги вадих и бяха добре. Нов дебитомер, ламбда, вариатора ремонтиран преди 1000 км. Със ЕКО 100 октана бях в резервоара. Катализатора не го знам как е, но не съска и колата си върви прилично. Не мирише на сяра.
Ще видим. Ще замерим пак.
стана малко офтопик, но мисля че разбрахме проблема на колегата. Значи много малко държиш, алфата върви в обороти максималната и мощност е на 6500 оборота а на 5500 на колкото сменяш я има 120кс я не :wink: предполагам че до към 7000 влиза ако си я задържаш до там и сменяш по бързо ще го хапнеш бмв-то. Просто и при по ранно сменяне и оборотите на другата предавка са ниски и колата в началото също не тегли пробвал съм 100 пъти и по добре да загубиш мъничко във високите след 6500 и да паднеш на по високи при смяна отколкото да смениш на макс мощност и да загубиш много при пада после. Ух дано ме разбра :roll: И не гледаи бмв- то кога сменя с qv-то повечето коли ги ядях защото нямат обороти и сменят по рано бмв- повече от 6300 почти не съм виждал пък моита на 8000 си отиваше :wink: и точно при по ранната смяна от тяхна страна ги издърпвам яко. Ехх ако дизела му бяха предавките кат на бензин......
tokata_pz_flex
21-05-2008, 10:14
И според мен проблема на колегата е , че сменя прекалено рано предавките ... сменяй на около 6800-6900 об. Гиги ти на КуВе-то беше с чип нали ?
Ами аз като стигна 6000 и на горе много бавно ускорява до 7000. Той в този момент вкарва 3-та и тръгва. А аз чакам още малко, стигам 7000 и тогава вкарвам 3-та, а тои вече е един калник пред мен. Иначе първа и втора до средата съм пред него.
мндаа
смени си дебилометъра :idea:
Аз съм с добър дебитомер вече, усещам как си подръпва повече. Ама пък май и ламбдата се е сдухала и ще я сменям. Има ли голяма разлика във вървежа с читава и смотана ламбда сонда? Доколкото чета из форума вървежа се подобрява главно след смяна на дебитомер?
мндаа
смени си дебилометъра :idea:
С чисто нов дебитомер съм човек. На 1 седмица е. Аз от как слойих конуса стана така, че във високите се спъна колата. Ще го изкарам от пред на решетката и ще го изолирам. Те и тръбите от филтъра до дебитомера направо парят. Те са алуминиеви. Уж по добре било от пластмасови и силиконови, но не знам.
По принцип трябва ли да бия 320-ката? Тя точно тази с която се гоних е много поддържана. Аз пича го познавам и много ди я гледа, и е хубава. А и съм със 16" джанти на 205/55/16 гуми. Може би и от там да имам малко мудно ускорение.
Като за начало ще оправя филтъра и ще се замеря пак.
мндаа
смени си дебилометъра :idea:
С чисто нов дебитомер съм човек. На 1 седмица е. Аз от как слойих конуса стана така, че във високите се спъна колата. Ще го изкарам от пред на решетката и ще го изолирам. Те и тръбите от филтъра до дебитомера направо парят. Те са алуминиеви. Уж по добре било от пластмасови и силиконови, но не знам.
По принцип трябва ли да бия 320-ката? Тя точно тази с която се гоних е много поддържана. Аз пича го познавам и много ди я гледа, и е хубава. А и съм със 16" джанти на 205/55/16 гуми. Може би и от там да имам малко мудно ускорение.
Като за начало ще оправя филтъра и ще се замеря пак.
Значи трябва да изолираш филтъра,смуче горещ въздук,което е пагубно :idea: :idea:
мндаа
смени си дебилометъра :idea:
С чисто нов дебитомер съм човек. На 1 седмица е. Аз от как слойих конуса стана така, че във високите се спъна колата. Ще го изкарам от пред на решетката и ще го изолирам. Те и тръбите от филтъра до дебитомера направо парят. Те са алуминиеви. Уж по добре било от пластмасови и силиконови, но не знам.
По принцип трябва ли да бия 320-ката? Тя точно тази с която се гоних е много поддържана. Аз пича го познавам и много ди я гледа, и е хубава. А и съм със 16" джанти на 205/55/16 гуми. Може би и от там да имам малко мудно ускорение.
Като за начало ще оправя филтъра и ще се замеря пак.
Значи трябва да изолираш филтъра,смуче горещ въздук,което е пагубно :idea: :idea:
Да, той е почти пред радитора. Аз виждам разликата просто. Преди с обикновения филтър имаше повече тяга във високите обороти. Просто чакам още 2 тръби да дойдат утре и да ги монтирам.
мдаааа и аз мисля че в дебилометъра е проблема :))
А я кажете след смяна на ламбда набира ли повече колата - става върпос за 156 1.6?
OEM, относно дебитомера - понякога имам път към Горна, може да донеса стария ми дебитомер, оригинален БОШ-овски, има още хляб в него. Да видим как ще се набира над 6К. Само че моя е с 4 букси май... Тр да кажеш номер, че да знам дали да ровя да го търся.
Абе хора нали ви казах, че преди седмица сложих чисто нов оригинален бошовски дебитомер. Смених го защото стариа ми беше друг номер. Колата си набира много добре даже. Защо ми говорите на изуст? Карал съм алфа с прецакан дебитомер. Моята си набира доста добре даже. Друг е проблема и мисля, че е от филтъра.
е как ше набира добре като те бият некви пършиви бмв-та? :shock:
Бе човек тя върти гуми като съдрана. На първа като тръгвам върти гуми постояно, удря прекъсвача, аз връщам газста даже малко за да си поеме, слагам 2-ра, тръгва да набира, след 4500 пак тръгва да върти гуми, предницата ми тръгва да се люлее. На след 6000 обаче и е по трудно като е на втора. Това след 6000 стана от как сложиш спортния филтър. Просто е пуснат долу до радиатора и смучи топъл въздух. Като върна стариа в кутията и на 3-та след 5000 оборота тръгва да ми играе предницата.
Сега, с чисто нов дебитомер съм, ламбдата също работи изправно. 2 дебитомера имам и с двата е едно и също.
Може би аз не ставам за рейсър. От 1-ва на 2-ра не мога да преключа толкова бързи. 2-рата ми влиза трудно при високи обороти. Гумите ми са с 2 мм граийфер. Всичко влияе.
Разбрахме къде е проблема, изолирай филтъра от топлото и направете втори опит.
Разбрахме къде е проблема, изолирай филтъра от топлото и направете втори опит.
И аз го знам, че е там проблема ама чакам едни тръби. :) Утре ще го изведа на студено пред решетката и ще замерим пак.
Хм... може би няма да стане моята работа. Вижте това:
http://www.zeperfs.com/duel568-7.htm
Не вярвай на този сайт, на моята кола и дават време като на БМВето на 400м, но когато се пуснах на Бояна с такова купе, разликата беше огромна. :wink:
Някой да я раздели.
А на този сайт данните са страшно грешни те и на браво 2.0 20в дават като на QV време ама.......
Това БМВ е тромаво и при читава кола и шофиор го ббиеш поне 2-коли, пък гледайте пак данни. Аз спирам да пиша :wink:
Novachev
22-05-2008, 16:28
Айде и аз малко да нацапам БМВ-то е с ускорение 10,2 от 0-100 а алфата е с 9,3 според този каталог. http://catalog.auto.ru/
Бе то истината е, че много долнопробен старт правихме. На отворен прозорец от колата единия дава старт. Тръгваме по различно време. Само веднъж се пуснахме. И то не по прав участък. А по околовръстното на Лясковец. БМВ-то му се падна да е от вътрешната страна на завоя. И въобще не беше баш гонка.
Асфалта гладък. БМВ-то му тръгва задницата, аз бягам на страни. Алфата върти гуми като побъркана. Не може да тръгне. И такива ми ти работи.
сигурно ти е прецакано нещо в управлението щом не можеш на завой да го дръпнеш:)))
А бе ква е тая Алфа дето на 3та върти гуми, постоянно върти гуми и само върти гуми! Моята 155кс немое да отлепи, тва или е ГТА или собственика много играе NFS :lol:
А бе ква е тая Алфа дето на 3та върти гуми, постоянно върти гуми и само върти гуми! Моята 155кс немое да отлепи, тва или е ГТА или собственика много играе NFS :lol:
Аз нямам гуми бе брато. А един брайджстоун потенца съм изгорял нацепен целя и с 2 мм грайфер. И си върти колата гумки здраво.
Днес иначе оправих филтъра. В събота я чипосвам и отивам да сцепя баварката :)
tokata_pz_flex
23-05-2008, 01:00
Ти и без чип го отнасяш ;)
Най-добре я "чипосай" с едни хубави гуми :idea:
Аз нямам гуми бе брато. :)
Тва обяснява нещата :wink:
Най-добре я "чипосай" с едни хубави гуми :idea:
Другия месец ще я обуя.
Асфалта гладък. БМВ-то му тръгва задницата, аз бягам на страни. Алфата върти гуми като побъркана. Не може да тръгне. И такива ми ти работи.
Че тя ако не и се въртят думите няма да тръгне бе :D
Асфалта гладък. БМВ-то му тръгва задницата, аз бягам на страни. Алфата върти гуми като побъркана. Не може да тръгне. И такива ми ти работи.
Че тя ако не и се въртят думите няма да тръгне бе :D
Хаххаа... разбирам хуморестката ти. Имах предвид, че тръгва на една страна :)
Имах предвид, че тръгва на една страна :)
освен да завариш диф-а :lol:
Вие що не четете? За баварката говорех. Взехте да се ебавате нещо ми се струва? :twisted:
hondoman
23-05-2008, 19:42
Kолега а 320-та сток ли ше е или барана знаеш ли :D
assassin's
23-05-2008, 21:44
колега как ги въртиш тези гуми???аз преди да обуя моята с чисто нови 16 ки бях с 15 на мишлен и те бяха изгорели до безобразие!!и на 5000 оборота съм тръгвал без въртене!а относно бмв-то биеш го от всякъде!!скоро един с такова изгоря с малко пари!!успех!!
Ами върти си и то много. Особено на първа ако не върна газта удриа си прекъсвач и гумата замирисва ужасно. На втора се усеща след 5000 оборота как предницата става нестабилна.
Баварката не знам дали е бутана.
П.С. Аз не знам да се състезавам. Това ми беше първата гонка в живота ми. Може би си има пиниз при тръгване, смяна на предавки и т. н. Иначе мога да се нарека, че съм добръ шофьо, но не и рейсър. Но ше се научим ;)
tokata_pz_flex
24-05-2008, 00:03
Мен ако питаш , се радвай на колата , а не я чупи ;)
assassin's
24-05-2008, 00:04
при тръгване колега гледаи да не я изтървеш да падне под 3500 оборота!!най добре я драж в границата между 4000-4500 оборота аз на моита поне от там нагоре я ра4кам на парва!!и на мен втората ми неще да влиза като я подгоня мн за това на първа повече от 6000 не и правя!!а и трябва малко бързичко да сменяш предавките щото по бавната смяна мой да ти коства загубата!!!а бмв-то ако е сток го биеш и на дълго и на късо!!пробвано е лично от мен безброи пъти!!а със тази кола на гонки ще се научиш :D :D :D
assassin's
24-05-2008, 00:07
колега tokata_pz_flex!!забравих да спомена че със теб съм най съгласен!!все пак не мн хубаво сами да си трошим колиците!!! :D
Аз на майтап тръгнах. Исках да го напаря. И сега не ми дава мира. Утре я чипосвам, парвам го здраво баварчето и край с гонките. Да защитя марката поне :) Това тежкото не мое да ме бие току така ;)
assassin's
24-05-2008, 10:46
като я чипнеш кажи как е че и аз мойта мисля да и слагам ма искам да разбера първо някви впечатления дали ще има!!!и като се дръпнете пиши да видим имало ли е сълзи за баварчето
joro_alfata
24-05-2008, 10:59
Скучни тромави германци бих казал аз !!! :twisted: :twisted: :twisted:
След 1 час отивам да ми презапишат новата карта на ЕКУ-то и ще пиша после впечатления. Трябва да стане 155 к.с. и 192 Nm въртящ момент. Такъв бил ремапа.
А за дръпката довечера ще пиша. Но имам съмнения, че не са ми добре свещите. Не съм ги смянал и не знам кога са сменени за последно. С тях купих колата. Като ги смъквах бяха понагорели и не знам...
Не можаха да я чипосат. Имаше файлове за сумати и алфи, но точно за моя компютър няма. :(
Аз на майтап тръгнах. Исках да го напаря. И сега не ми дава мира. Утре я чипосвам, парвам го здраво баварчето и край с гонките. Да защитя марката поне :) Това тежкото не мое да ме бие току така ;) не става само с ядене(чипосване):))) вземи покарай малко и потренирай! не се хвърляй ей така. щото и ферари да си вземеш като не си му свикнал ще те разпарят навсякъде:)
Аз на майтап тръгнах. Исках да го напаря. И сега не ми дава мира. Утре я чипосвам, парвам го здраво баварчето и край с гонките. Да защитя марката поне :) Това тежкото не мое да ме бие току така ;) не става само с ядене(чипосване):))) вземи покарай малко и потренирай! не се хвърляй ей така. щото и ферари да си вземеш като не си му свикнал ще те разпарят навсякъде:)
Много вероятно да е това причината :)
Аз на майтап тръгнах. Исках да го напаря. И сега не ми дава мира. Утре я чипосвам, парвам го здраво баварчето и край с гонките. Да защитя марката поне :) Това тежкото не мое да ме бие току така ;) не става само с ядене(чипосване):))) вземи покарай малко и потренирай! не се хвърляй ей така. щото и ферари да си вземеш като не си му свикнал ще те разпарят навсякъде:)
Много вероятно да е това причината :) Казвам ти го от опит. Преди да седна в първата си алфа карах 325i . В момента в който се качих в 155 2,5 6V(което е със същия обем и брой на цилиндри с бмв-то)разбрах че сравнение като динамика и скорост не може да има. алфата е с дължина пред бмв при равни агрегати. Със 155-цата си (тази от подписа, когато беше във форма) най редовно се дърпах с 318 и 320. Резултатът най често беше в моя полза.
320-ка няма шанс, за 400 м не знам, но няколко пъти си се гонихме по пътищата, верно че не знам какви шьофьори са били, но факт е че колкот и да се напъваха сравнително бързо остават на сериозно разстояние. Също така алфата осезаемо набира и им дъра и по прави и по завои. Явно бавареца е тежък, или двигателя му не дава много, не знам, но е факт. По път с завои и 535 няма никакъв шанс, въпреки че на правите много бързо настига, но все пак е двигателя е двойно по голям ...
Аз разбрах къде е проблема най-накрая. Днес с тези от диагностиката се качихме в колата с лаптоп и се повозихме, и гледахме какво се случва с мотора. Пържиме на няколко пъти и излязох грешки в контрола на горивото. И ми казаха, че ми е слабо налягането на горивото. Аз и я усещам защото като и подам рязко газ и колата глъхне. Бавно се развърта. Тоя пич вика, че е карал таква алфа и го е залепяло на седалката, а моята не го прави. :(
Утре ше видим как е безиновия регулатор и помпата.
Ще дойдете на мойто че колата не е в ред.... :wink:
Ще дойдете на мойто че колата не е в ред.... :wink:
Ами нормално. Аз я усещах колата, че не е добре, но като не знам в дйствителност колко трябва да върви и гадая на посоко.
Може би регхулатора за налягането не е добре, но ще видим довечера като замерим след него на колко бара идва.
Иначе при загрял мотор вече въздуха е с температура 32 градуса на празен ход и при 120 км в час е около 26 градуса, което мисля е много добре.
Хммм чак залепвае на седалката, или мойта не е наред от самото начало, или не се усеща залепяне, и на григор 156 е същата работа при ускорение, сега след чипосванетоне знам как е, така че не е само при мойта. Тоя да не е карал някаква барана, я турбинирана я чипосвана?
Иначе ... ще видя и аз помпата при ремонта, нонай често грешка в микстурата може да даде от проблемна ламбда, и то не от самаа ламбда, товами го дава редовно като се появи пукнатина в някой от малките катализатори. Когато е малко пукната най-вероятно си дава грека но чека не светва щото след това изчезва, но като стане повече спукането си светва за постоянно точно с тая грешка. Така че ... не бързай да сменяш регулатор на помпата, а там лесно може и да измериш какво е налягането.
Мерихме налягането. Точно 2,8 бара е на празен ход, като подам гас стига до 3,1 или малко от горе. Точно както трябва да е.
Но дава грешка в управление на горивото. Писахме в един руски форум и ше видим какво ще кажат там. Иначе всичко е на ред. ламбдата е наред, даже си показва добри стойности в движение. Запалването също е добре, въздух в изобилие и то 25, 26 градуса когато е в движение.
Ще гадаем тази грешка от какво може да е.
ВЕДНАГА, и изобщо не се гони с тези ..
Аз имам малко опит с 2 голфа ГТИ къмто 180 коня на братчеда ..
Ами втория е с некви пирели драго от 98-ма - такива пласмаси са че на всяка предавка до 3-та при настъпване до долу върти само гуми. Предишния беше с новички от 2005-та мишлинки и много по малко въртеше гуми ..
Да не говорим че заради тези гуми изправи един завой и .. преден фар, халогени броня и т.н.
Пламен Начев Начев
01-06-2008, 22:17
За да отпушиш носа на твоята кола просто смени филтура с реплисмент и варираи пове4е с съеденителя не я оставяи да пада под около 5600 оборота има и друг вариант зна4и гледаи да задържиш колкото може пове4е и по високи обороти и тогава от първа вкараи 3 та и не натискаи педала на газта до доло така развурта по бавно двигателя!Успех 6те го бие6!
За да отпушиш носа на твоята кола просто смени филтура с реплисмент и варираи пове4е с съеденителя не я оставяи да пада под около 5600 оборота има и друг вариант зна4и гледаи да задържиш колкото може пове4е и по високи обороти и тогава от първа вкараи 3 та и не натискаи педала на газта до доло така развурта по бавно двигателя!Успех 6те го бие6!
От 1-ва 3-та? Това е сигурна загуба.
и не натискаи педала на газта до доло така развурта по бавно двигателя!
Ти уби всичко детско в мен :shock: Каква е логиката пък тук :?:
tipo1960
02-06-2008, 15:19
и не натискаи педала на газта до доло така развурта по бавно двигателя!
Ти уби всичко детско в мен :shock: Каква е логиката пък тук :?:Колегата Начев сигурно има предвид да се използва пика на въртящия момент :roll:
Novachev
02-06-2008, 16:25
Аз да ви кажа гонки до сега само светофарни съм правил но ако изцепя първата до край и вкарам трета ако ще и господ да слезе да и дава газ ще ме убият от бой това е голяма глупост с включването от първа на трета чесно . Все съм чувал да разни дето тръгват от втора но от първа на трета е това е виц.
Пламен Начев Начев
02-06-2008, 16:27
Swapper явно разбираш от коли докато тука има хора дето все оште се чувстват деца ама както и да е де.А за това 4е от 1 ва на 3 та е сигурна загуба пробваи и пак говори и ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде само се иска малко опита и да умее да направи това което казвам просто оня с тъпото БМВ ще има да се чуди кога е минал колегата през втора хахахаха! :lol:
Няма да стане бе мой. Аз от втора като сложа 3-та едва наема ти от 1-ва. Това да не е V6?!
Пламен Начев Начев
02-06-2008, 16:31
Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА! :evil:
Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА! :evil:
Ти каква кола караш бе пич? Знаеш ли на 156-цата колко са и дълги скоростите?
Пламен Начев Начев
02-06-2008, 16:36
Оем аз съм с компресор и буталата ми са ковани и челата им са вдлубнати мотора е доата преправян и сум 170 коня може твоята е на 1.8 120 коня нали и може и заради това малко по трудничко да се наеме ама после на оня душа му яка не се плаши 4е бавно се наема Успех! :)
DerMeister
02-06-2008, 16:53
ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде :lol:
И твърдиш, че ако примерно на 6800 оборота от 1ва вкараш не 2ра, ами 3та ще поеме по-добре и ще дръпне БМВ-то а? :shock: Това некви нови открития в автомобилната индустрия ли са? Обоснови се. Според мене ако тръгне на 2ра, после директно 4та и от там на 4000 оборота връща 3та и ще литне.
ако не си забелязал проблема на колегата с 156 цата БМВ то го по4ва да го дурпа от средата на 2 ра ако с много високи обороти тои пропусне 2 ра и отиде на 3 та 6те е равен на неговата предавка и от там на татук ште го изяде :lol:
И твърдиш, че ако примерно на 6800 оборота от 1ва вкараш не 2ра, ами 3та ще поеме по-добре и ще дръпне БМВ-то а? :shock: Това некви нови открития в автомобилната индустрия ли са? Обоснови се. Според мене ако тръгне на 2ра, после директно 4та и от там на 4000 оборота връща 3та и ще литне.
Оххх... много смешно стана тука. Те хората за това са ги направили тези предавки. За да може колата да има ускорение приблизително еднакво в различните киломтери. По тази логика ако мойе да тръгнеш на 2-ра защо трябва да имаш първа? Абе това е смешно да се обсъжда въобще.
meto1973
02-06-2008, 19:01
колега мои савет е да маxнеш катализатора и да сложиш краино гарне един мотор освен че се xрани триабва и да се растоварва максимално барзо
Novachev
02-06-2008, 19:48
Новачев на колко годинки си и какъв тие номера на колата 4е жена ми е от Бургас и тои ми е като втори роден град 4е като те засека някуде на някое светофар4е да ти покажа 4е не е глупост ште онемееш а пук ти ако искаш включваи ако искаш и 6 та ХА ХА ХА! :evil:
На години съм достатъчно пораснал и с удоволствие ще приема гонка не знам ти на колко години си ама специално с тази кола която разправяш че имала турбина и ако го направиш този номер 1-3 така ша са напъхаш в дупката на турбото че и тарабант да те набара ще те мине . А и тези времена 13 сек ми се виждат доста пресилени за кола 170 к.с Изви ни ме но нещо не ми се вързва. А аз карам космическо синя 156 1,8 Номера ми е А-0361КА така че заповядай. Преди няколко дни едно ауди А-6 2,0 Т на твоите коне бая го отнесе и чак не вярваше наистина на килограми си далеч от него но ша са пробваме за спорта.
:shocked: :shocked: :shocked: :shocked:
:big_bow_down: :big_bow_down: :big_bow_down:
:bouncing_smiley: :bouncing_smiley:
:hi_temerature:
tokata_pz_flex
02-06-2008, 20:53
Болни мозъци , 13 сек. кола със 170 магарета :shock: Аз мойта я подарявам ! Докарай да я пробвам тая турбинирана боксерка ... Ако е истина това което го говориш , ще ти се извиня публично !
Swapper явно разбираш от коли докато тука има хора дето все оште се чувстват деца ама както и да е де.
Я прочети пак поста ми по-подробно! НИКЪДЕ не съм писал, че разбирам от коли, а точно обратното - питах те съвсем спокойно каква ти е логиката, щото да взема и аз да разбера. :idea: И по-точно НЕ питам за смяната на скоростите, а за това що да не натискам ГАЗТА докрай, при полежение, че съм да речем над 3К оборота и няма да задавя двигателя с рязко подаване на по-богата горивна смес? И откъде да разбера колко да я натисна, като искам да се развърти двиг. максимално бързо? Това ми е интересно в случая :?:
колеги,стига ,моля ви,човека с и мисли че е най бързия(между другото до сега не съм чувал ,че в бг. има успешно турбиниран боксер)
1-3-та,леле мале кви са тея скорости къф е тоя матор,ттрябва да е с 1000н/м при 2000обр. или разликата м-у 1 и 3 да е не повече от 1000обор.
незнам поне при мен не се получава,ако направя нещо подобно примерно 1-ва до 8000 и не отнема газта,а я оставя до край и включа 2-ра се пали съединителя или върти гуми
явно човека е повече от инж.-хората се стремят максимално да доближат скоростите една до друга,така че мотора винаги да е в пиковата си мощ
и все пак е възможно ,но трябва скоростите му да са нещо от този род 1-ба 45км/ч-2-60км/ч 3-80км/ч,и буста да му тръгва от 1500-2000оборота,но тогава ще се получи неимоверно бучене и трещене без да има скорост
моля ви спрете,ще поръчам на мои хора да разпитат за нашето момче в ст. загора,все пак съм от д-град
netsurfer
03-06-2008, 19:54
Мен пък всички ме бият явно не мога да карам :cry:
А колега оем 320-ката ако можеш да караш и колата ти е ок ще го разпориш. Най напред или махни тоз филтър или някак си го изолирай, ако пак не става провери свещи дебитомер катализатор и др, ако са ок значи не можеш да караш :wink:
По-полека с разпорването
има 320 е30 - 136 коня от края на 80-те - алфата някакви няма шанс срещу нея,
320 е36 - пак е по-бързо от алфата
320 е46 след 98 до 2005 - ей тука алфата има хипотетичен и минимален шанс ...
netsurfer
03-06-2008, 19:55
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят :lol: ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо :lol: :lol:
netsurfer
03-06-2008, 19:59
... ако го направиш този номер 1-3 така ша са напъхаш в дупката на турбото че и тарабант да те набара ще те мине . ..
Браво пич, само така :lol:
чувал ли си за сиерата на цунами??
Е на Тошо му се беше счупила втора и с мнооооого назобаната сиера даваше времена по-слаби от най-доброто си с по-малко от 1/2 секунда ...
Novachev
03-06-2008, 20:13
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят :lol: ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо :lol: :lol:
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
Novachev
03-06-2008, 20:15
... ако го направиш този номер 1-3 така ша са напъхаш в дупката на турбото че и тарабант да те набара ще те мине . ..
Браво пич, само така :lol:
чувал ли си за сиерата на цунами??
Е на Тошо му се беше счупила втора и с мнооооого назобаната сиера даваше времена по-слаби от най-доброто си с по-малко от 1/2 секунда ...
Е нали товаговорим че преи всички положенията времената ще са по слаби а и тука не говорим за автомобили които се ползават само за драг. Все пак си зависи то колко тръгва да надува търбината и от скорости и диференциал както спомена колегата по горе.
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят :lol: ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо :lol: :lol:
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
netsurfer
03-06-2008, 20:28
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят :lol: ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо :lol: :lol:
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
хахаха,
пусни едно предизвикателство в бмв форума ...
и аз бих те пробвал ...
netsurfer
03-06-2008, 20:29
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят :lol: ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо :lol: :lol:
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
коя година е 18-ката?
2 или 4 врати??
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят :lol: ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо :lol: :lol:
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
коя година е 18-ката?
2 или 4 врати??
Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.
Novachev
03-06-2008, 20:38
хахаха,
пусни едно предизвикателство в бмв форума ...
и аз бих те пробвал ...
Има ли смисъл да продължаваме да цапаме темата досега съм се дърпал по светофарите с налоко 318 ИС с две врати и съм ги отказвал и на дълго съм ги отказвал да не говорим че и 2 светофарни гонки имам с 320 пак ги пердаша без проблем . Готов съм на гонка с без проблем само да не е барано нищо по двигателя може само по софтуера.
netsurfer
03-06-2008, 20:49
Аз гонка несъм отказал досега, мойта е по-тежка от другите 318-ки, но с удоволствие ще те пробвам ...
[quote="oem":fqyah4rb]Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят :lol: ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо :lol: :lol:
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
коя година е 18-ката?
2 или 4 врати??
Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.[/quote:fqyah4rb]
с 4 врати едва ли са били IS-ки ... много са редки ...
Аз гонка несъм отказал досега, мойта е по-тежка от другите 318-ки, но с удоволствие ще те пробвам ...
[quote="netsurfer":21podtna][quote="oem":21podtna]Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят :lol: ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо :lol: :lol:
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.
До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.
коя година е 18-ката?
2 или 4 врати??
Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.[/quote:21podtna]
с 4 врати едва ли са били IS-ки ... много са редки ...[/quote:21podtna]
Не им знам моторите. Казват, че са 136 к.с.
netsurfer
03-06-2008, 21:34
еми тогава недей писа толкова дръзки теми като даже незнаеш с какво си се пускал ...
tokata_pz_flex
03-06-2008, 21:49
Има голяма разлика между 318 и 318 ИС .... Иц-ката 2 143 магарета , и лично според мен върви повече от 320 и . Алфа 156 , ако е 2.0 бие ! При 1.8 работата е до шофер и състояние на колите ;)
DiStefano
03-06-2008, 22:51
Има голяма разлика между 318 и 318 ИС .... Иц-ката 2 143 магарета , и лично според мен върви повече от 320 и . Алфа 156 , ако е 2.0 бие ! При 1.8 работата е до шофер и състояние на колите ;)
при 318 ис сток с мойта и тя сток
вървеше с калник пред мойта до 3-ти зъб
след това наравно до 150 .. нагоре вече не знам
ако я кара Весо мое и да го отвее на старта
ма той си знае как да тръгва без да връти гуми
сега след ъпгрейда не съм я тествал
ма съм 100% сигура че сам отпред
при 320 купе нищата ни знам кък са
ма онова прасе тежи доста
така че с ъпгрейда мое и да съм конкурентен ...
а пробвах бай дъ уей на колегата новото му Ауди A6
2.5 ТДИ 2000 година май или 2001 не помна ... бием го на сички дисциплини с много брутална разлика ...
еми тогава недей писа толкова дръзки теми като даже незнаеш с какво си се пускал ...
Аз да съм казвал че е IS? Казвам, че са 136 к. с.
netsurfer
03-06-2008, 23:20
еми тогава недей писа толкова дръзки теми като даже незнаеш с какво си се пускал ...
Аз да съм казвал че е IS? Казвам, че са 136 к. с.
е няма такъв филм ;)
Не ИС са 115 коня :lol:
Ааа да. Те са 2 мотора. 136 и 143. Ами такива са си значи 136 коня.
netsurfer
03-06-2008, 23:31
Ааа да. Те са 2 мотора. 136 и 143. Ами такива са си значи 136 коня.
няма какво да спорим
е36 318 is - http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E36
318 без IS е 115 коня, със IS от 136 до 143 коня
e46 318 - http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46
http://www.autoweb-france.com/fiches-te ... s/BMW/all/ (http://www.autoweb-france.com/fiches-techniques/BMW/all/)
netsurfer
03-06-2008, 23:56
http://www.autoweb-france.com/fiches-techniques/BMW/all/
ООО Жоре, кво става става с тебе? Откога не сме се виждали ;)
И за да несъм много офтопик, за е36 318ис на 1/4 миля му дават 16,6
на алфата 17,1, а полувин секунда си е бая разлика ;)
А на е30 318ис - 16,2 ...
netsurfer, с доста твои писания не съм съгласен
1) e30 320i е 129 коня, с по два клапана на цилиндър, няма никакъв шанс срещу 1.8 тс
2) e36 320i 24v, както в тунинг.бг някой се изказа е "типичен пример за невървяща кола 150 коня". На дълго разстояние може и да бие Алфата, но на късо със сигурност не.
3) Ако не се лъжа, точно при е46 надписите отзад са за заблуда, 318i е с обем 2000 кубика, а 320 е с 2.2, 170 коня.
4) 318is също няма шанс, дори и след 96-7 година, когато обема е 1,9. И недей да мислиш, че има разлика в динамиката между e36 купе и седан. И двете са еднакви на килограми и вървят 1:1, дори един път присъствах на гонка между две 320ки и седана би с един калник. :)
И кво, 318ис е 16.6, тогава 320 колко е ? 16?
netsurfer
04-06-2008, 00:20
netsurfer, с доста твои писания не съм съгласен
1) e30 320i е 129 коня, с по два клапана на цилиндър, няма никакъв шанс срещу 1.8 тс
2) e36 320i 24v, както в тунинг.бг някой се изказа е "типичен пример за невървяща кола 150 коня". На дълго разстояние може и да бие Алфата, но на късо със сигурност не.
3) Ако не се лъжа, точно при е46 надписите отзад са за заблуда, 318i е с обем 2000 кубика, а 320 е с 2.2, 170 коня.
4) 318is също няма шанс, дори и след 96-7 година, когато обема е 1,9. И недей да мислиш, че има разлика в динамиката между e36 купе и седан. И двете са еднакви на килограми и вървят 1:1, дори един път присъствах на гонка между две 320ки и седана би с един калник. :)
1. Прав си, мислил съм за 318ис
2.Не смятам за нужно да споря
3. Лъжеш се, 318 има с 1,9 118 коня или нещо от сорта и 2,0 /след 2001/ със 143 коня / 320 до 2001 е 150, след 2001 е 2,2 170
4. Мнение което не споделям...
Аз неговоря за разлика в динамика между купе и седан, а за това че 318ис е адски рядка кола във версия седан ....
Мен пък всички ме бият явно не мога да карам :cry:
А колега оем 320-ката ако можеш да караш и колата ти е ок ще го разпориш. Най напред или махни тоз филтър или някак си го изолирай, ако пак не става провери свещи дебитомер катализатор и др, ако са ок значи не можеш да караш :wink:
По-полека с разпорването
има 320 е30 - 136 коня от края на 80-те - алфата някакви няма шанс срещу нея,
320 е36 - пак е по-бързо от алфата
320 е46 след 98 до 2005 - ей тука алфата има хипотетичен и минимален шанс ...
Ей ся сбърка навсякъде, та по добре ти дай по полека с това грешно инфо :wink:
1 320-ка Е30 е 129 коня и върви прилично, но няма никакъв шанс срещу 156 1.8 аз дори съм виждал как такава Е30-ка върви по зле от 146 1.6тс и тоя с бмв-то щеше си строши колата после :D
2 Е36 320 ванус никак не е по бързо ако и двете коли са сток бавареца само на звук го докарва и затова се бъркате :evil: тои даже е по бавен от ис-а до към 160км чак после му е силата на шестака :wink:
3 320 Е46 през тези години е с два различни мотора, до 2001 е стария мотор и Алфата пак бие, но след 2001 е 2.2 170кс и тука вече няма шанс даже 2.0ТС
Та първо проверявай пък после пиши.
А тая тема стана вече такъв смях че няма на къде повече.
И един съвет от мене ако въртите много гуми на първа тръгвайте от втора много дърпа колата така и след това за да не губите време направо четвърта :shock: 8) :lol:
netsurfer
04-06-2008, 02:12
Мен пък всички ме бият явно не мога да карам :cry:
А колега оем 320-ката ако можеш да караш и колата ти е ок ще го разпориш. Най напред или махни тоз филтър или някак си го изолирай, ако пак не става провери свещи дебитомер катализатор и др, ако са ок значи не можеш да караш :wink:
По-полека с разпорването
има 320 е30 - 136 коня от края на 80-те - алфата някакви няма шанс срещу нея,
320 е36 - пак е по-бързо от алфата
320 е46 след 98 до 2005 - ей тука алфата има хипотетичен и минимален шанс ...
Ей ся сбърка навсякъде, та по добре ти дай по полека с това грешно инфо :wink:
1 320-ка Е30 е 129 коня и върви прилично, но няма никакъв шанс срещу 156 1.8 аз дори съм виждал как такава Е30-ка върви по зле от 146 1.6тс и тоя с бмв-то щеше си строши колата после :D
2 Е36 320 ванус никак не е по бързо ако и двете коли са сток бавареца само на звук го докарва и затова се бъркате :evil: тои даже е по бавен от ис-а до към 160км чак после му е силата на шестака :wink:
3 320 Е46 през тези години е с два различни мотора, до 2001 е стария мотор и Алфата пак бие, но след 2001 е 2.2 170кс и тука вече няма шанс даже 2.0ТС
Та първо проверявай пък после пиши.
А тая тема стана вече такъв смях че няма на къде повече.
И един съвет от мене ако въртите много гуми на първа тръгвайте от втора много дърпа колата така и след това за да не губите време направо четвърта :shock: 8) :lol:
ти направи ли си труда да прочетеш предното ми мнение? Май не :twisted:
Днес беше то. БМВ-то 320i 150 к.с. беше 3 пъти размазано с половин кола. Направо не можа да повярва. :)
Супер, това се казва работа - действие да има, не само да си чешем тук езиците кое колко върви.
И кво, 318ис е 16.6, тогава 320 колко е ? 16?
318ис бие на 400м или поне са на кантар. Виждал съм го на живо :!: Просто 6-така се развърта по бавно.
netsurfer
04-06-2008, 15:01
Днес беше то. БМВ-то 320i 150 к.с. беше 3 пъти размазано с половин кола. Направо не можа да повярва. :)
половин кола от кога е размазване?? :lol: :lol: :lol: :lol:
Ами малко ли е? След като ми вижда стоповете значи е добре.
ЕДИТ: Аааа чакай, чакай. Сигурно не съм се изразил добре. Имах предвид, че от неговата предница до моята задница разстоянието беше някъде около половин кола. Може би трябваше да кажа с кола и половина ли?
Абе какво спорите - аз 318 ис на Божура под 17 сек не съм виждал (говоря за коли които се карат всеки ден)
и 320 не съм виждал под 17 секунди.(17,4 - 17,7 - 18 )
Може и да има по бързи но това са резултатите на доста баварци
Ама съм виждал 145 1,6 на Нео за 16,3 , моята 1,8 за 16,4.
Днес беше то. БМВ-то 320i 150 к.с. беше 3 пъти размазано с половин кола. Направо не можа да повярва. :)
половин кола от кога е размазване?? :lol: :lol: :lol: :lol:
:rotfl: :go:
Ами да не съм прочел последното ама докато се смея на предпоследното съм изпуснал.
Та какво стана след 8 страници глупости, :roll: дойдохте на мойто. Браво на колегата!! И трябва да ви кажа че пак малко го е бил щото на такива мъртавци може да сложи поне рейс дължина :D
BMWMotorsport
04-06-2008, 18:48
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
Пич нидеи се проа с 320-та щото 3 150 коня 4е и нагоре стоковия мотор малкия е 150 коня :lol: :lol: :lol: :lol: иначе от 2.5 падаш с баяяяяя
Тази вечер ме напариха 2 BMW-та.
1. BMW 325 + чип + спортен филтър - напари ме с много.
2. BMW 320 stock - комби и втори човек вътре - до 3-та вървя с него. После до 180 ме дърпа с 1 кола.
Търся да се замеря с 1.8 баварка. Сигурно е ще я напаря вече нея.
Не знам що ама след 5000 оборота като че ли спира да върви. И май така стана от как слойих спортния филтър. Май замуква горещ въздух. Но не знам. Може и така да ми се струва. Обаче в петък ще го изведа долу до решетката от ляво и ще се замеря пак 320-ката. Нещо не ми дава мира това тежкото комби със пасажер и да ме бие.
Вземам му старта и чувам как вкарва 3-та малко преди мен, и тръгва да се наема.
Пич нидеи се проа с 320-та щото 3 150 коня 4е и нагоре стоковия мотор малкия е 150 коня :lol: :lol: :lol: :lol: иначе от 2.5 падаш с баяяяяя
Късно е чадо. 320-ката я напарих днес, както писах по-горе.
littlesister
04-06-2008, 18:54
а бе те тези 3-ки вече за скрап ги дават ве,кво се излагате :)
littlesister
04-06-2008, 19:06
извинявай правя допълнение.Скрап са тези 3ки които са по-старите с оранжевите мигачи наи же4е 316 318. 320 по-малко,а 325 е силно вече ама да е с белите мигачи.
BMWMotorsport
04-06-2008, 19:20
извинявай правя допълнение.Скрап са тези 3ки които са по-старите с оранжевите мигачи наи же4е 316 318. 320 по-малко,а 325 е силно вече ама да е с белите мигачи.
аз ти говоря е30 ве 87-88- макс 91 :)
И това всичкото не можа ли в едно мнение да го събереш?
И това всичкото не можа ли в едно мнение да го събереш?
Трупа мнения :lol:
Иначе темата си е безмислена от самото начало, а сега след като се знае резултата-още повече :)
:censored: Братле никой нете пита за смешния ти ремус,и никой нети обраща внимание за да се правиш на интересен,бегай в десно от каде си дошъл :twisted:
littlesister
04-06-2008, 22:20
не искам да обиждам някои,но освен че са скрападжииски тия тройки са мечтата на всеки втори селянин :)
Темата отива към кофти развитие, а и резултата от гонката е ясен.
Катинар.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.