View Full Version : Вав Форума на Ауди раzспространйават лаzи !!!
156 m-jet
01-10-2005, 17:21
:twisted: След повече от 13 години развитие, инжинерите на Audi сполучливо култивират дизелов двигател с директно впръскване на горивото, което по-рано било използвано единствено в камионни двигатели сполучливо.В комбинация с turbocharger било възможно екстремално нисък горивен процес, който като резултат давал изключително нисък разход.През есента на 1989, Audi 100 било представено на Франкфуртското изложение с 2,5-литров, 5-цилиндров, TDI двигател.
Утре сте написат , це те са иzмислили и Телефена, да им е.... маиката :evil:
мани ги , тея не са чували за Фиат Крома 2.5 ТДИ - 1987ма година... ;)
deliveryman
01-10-2005, 20:23
спокойно,чували сме....156 m-jet не се нерви толкова де......
Всеки може да си пише каквото иска, истина е една...ВАГ групата разчитаха на помп-дюзата, но в крайна сметка решиха да минат на коман-раил...всяка от системите си има свойте плюсове и минуси.
То те като вкараха комен раил второ поколение в 3.0ТДИ на А6 и леко се понасраха все едно са първите, но са далеч от там...
Има една поговорка не е луд този който яде баницата а този който му я дава...Навремето Алфа първи вкараха понятието спорен седан, но не го използваха за разлика от БМВ. Същото се получи и с коман раил..те го вкараха и по едно време Пежо/Ситроен едва ли не стаха изобретателите...така че грешката си е повече в италянците.
Но всеки който разбира и се интересува от коли знае къде е истината...
Абе що ме навяват някви мисли че май MITSUBISHI вкарват първи
коман раил....... :idea:
Абе що ме навяват някви мисли че май MITSUBISHI вкарват първи
коман раил....... :idea:
Бъркаш дизел с бензин....Митшубиши вкараха първи директното впръскване при бензина. GDI им е означението но това няма нищо общо с дизела...както и с коман раил технологията.
Иначе директното впръскване при дизелите беше за пръв път в Фиат Крома 1987година.
После 1997г. Алфа 156 jtd първия коман раил дизел
И скоро през
2007 мулти-айр технологията ще вкарат.
Иначе казано през 10години по-нещо.
Абе аз се поразрових малко, и да ти кажа прав си че Алфата излиза първа през 1997 година, обаче през 1998 японците изкарват Галант
с инициали 2,4GDi 150к.с. (доста сериозна моторетка) и да ти кажа си е баш коман раил :wink:
Дръпнатите можех ли ги разбра ГДИ за бензин и за дизел...както и да е...
ГДИ е само бензин бре хора :wink: :wink: :wink:
Абе аз се поразрових малко, и да ти кажа прав си че Алфата излиза първа през 1997 година, обаче през 1998 японците изкарват Галант
с инициали 2,4GDi 150к.с. (доста сериозна моторетка) и да ти кажа си е баш коман раил :wink:
тоя Галант е 99та година, и е бензинов с директно впръскване
2.4 150к.с. което си е посредствено постижение като конски сили
за справка: http://catalog.auto.ru/mitsubishi/galant/393.htm
http://catalog.auto.ru/images/2530572a.jpg
GDI = Gasoline Direct Injection :wink:
Ебах ги японците винаги съм си мислил че GDi e дизел :oops:
Hristo_156
02-10-2005, 19:43
И аз си мислех преди време, че Пежо/Ситроен са първите дето са изобретили и внедрили комън-рейл двигателите. Но преди време се поразрових, след като прочетох в нашия форум и преоткрих, че Алфа Ромео първи разработват този уникален дизел. Но както каза някой по-горе виновни са си италианците - лоша реклама. Просто трябва да са по-агресивни в рекламата.
То и Туин Спарк технологията също чиста разработка на Арлфа Ромео още след войната миналия век /ако не греша с годините/. Но това не пречи да я видиш в Порше Карера 2. Там също видях на живо две свещи на цилиндър - това адски ме подразни.
То и Туин Спарк технологията също чиста разработка на Арлфа Ромео още след войната миналия век
ам не беше ли на БМВ :gruebel:
Мазда също ползват по 2 свещи в роторните мотори (има си логично обяснение, така четох) не се дразни
не се карайте - бийте се:)
тс технологията в автомобилостоенето се въвежда от алфа и после се ползва и от порше и от мерцедес
само алфа обаче прават 16 волтов тс
иначе двете свеyи на цилиндър са стари като света - даймлер бенц имат самолетни двигатели такива още от втората световна използват се в Messerschmitt Bf 109 става въпрос за серията DB 601 - алфа купува лиценза и прави Alfa Romeo R.A.1000 Monsoni, който се ползва за изтребителя MC.202
MC.202: http://www.xs4all.nl/~fbonne/warbirds/ww2pics/ww2maccmc202-0.jpg
а това е двигателя
http://www.aviation-history.com/engines/db601na.jpg
# 12-cylinder inverted Vee, water cooling
# pressurized water cooling (DB601E/F/G only)
# 33.9 litre, two spark plugs per cylinder, 4-valve,
# Direct fuel injection, single stage supercharger
# Up to 1,100 PS horsepower (hp) at sea-level at 2,400 rpm, up to 1,020 PS (750 kW) at 2,400 rpm and 4.5 km altitude
някой разправяше че технологята с две свещи на цилиндър е ползвана от Мерцедес за самолетни двигатели през втората световна (търтея) и оттам италианците са го купили/лицензирали
но като се замисля май МБ не са правили такива двигатели , а БМВ....
така че истината е там някъде
deliveryman
02-10-2005, 22:53
Всеки може да си пише каквото иска, истина е една...ВАГ групата разчитаха на помп-дюзата, но в крайна сметка решиха да минат на коман-раил...всяка от системите си има свойте плюсове и минуси.
То те като вкараха комен раил второ поколение в 3.0ТДИ на А6 и леко се понасраха все едно са първите, но са далеч от там...
донякъде си прав,ма не съвсем.....ВАГ всичките им по малки двигатели са помпа-дюза само 2.7,3.0,4.0,4.2 и V10 , са комон рейл като 2.7 и 3.0 са с пиезо-кристали на инжекторите(предполагам това имаш впредвид-второ поколение)те и мерцедес новите им мотори ще са с подобна технология.
П.С. Така че ВАГ продължават да си разчитат на PD.
Да продължават така е...не съм писал, че са се отказали от помп-дюзата....за това и писаш, че двете технологии си имат свойте плюсове и минуси...при помп-дюзата налягането на впръсканото гориво е доста по-голямо от колкото при коман-раил (за сега...скоро това няма да е така)...но при ПД не може да се контролира прецизно горивния процес, до като това става при коман-раила...за това и новите голями двигатели на ВАГ групата минаха на коман-раил.
Коман-раила има още много да се развива през 2007 когато Фиат пуснат мулти-аър технологията горивния процес ще стане още по прецизен и да речем днешен двигател 1.9жтд който сега е 150 тогава ще стане 180само благодерание на мулти-аър, а разхода на гориво ще падне.
Помп-дюзата като развитие почти е стигнала своя максимум...това също е една от причините ВАГ да минат на коман раил.
иначе първата кола с коман-раил второ поколение беше Алфа 147 1.9жтд 16в 140коня...при второто поколение имаш до 5 впръсквания на горивото на един работен цъкал, до като при първото поколение са само два...тоест изгаранято става доста по прецизно, по малко вредни емисии и по-малък разход. Другата голяма разлика е в налягането първо поколение са около 1350бара (средно) а второ около 1600бара(средно)....за сравнение помп-дюзата стига до 2000бара.
Горе долу е това...
В момента се разработват двутактови дизелови двигатели за коли...най-вероятно това ще е технологията на бъдещето за дизеловите коли...
В момента се разработват двутактови дизелови двигатели за коли...най-вероятно това ще е технологията на бъдещето за дизеловите коли...
Абе Трабанта си бе и ще остане "Машина на времето".
Яко двутактова технология!
Ако берлинската стена се бе застояла още 10-20 години и дизел щеше да има :idea:
В момента се разработват двутактови дизелови двигатели за коли...най-вероятно това ще е технологията на бъдещето за дизеловите коли...
петко тва е старо като света :)
виж разработките на братята руснаци по темата
Я ми покажи разработките на братята руснаци, коята да покрива евро5-6 и от 1.3двигател да вадят по 150коня
Я ми покажи разработките на братята руснаци, коята да покрива евро5-6 и от 1.3двигател да вадят по 150коня
къде съм говорил за евро норми??
просто двутактовия дизел е стара като света технология
Я ми покажи разработките на братята руснаци, коята да покрива евро5-6 и от 1.3двигател да вадят по 150коня
къде съм говорил за евро норми??
просто двутактовия дизел е стара като света технология
Ми то и коман-раила е много стара технология...само дето не е намерила приложение в колите поради ред причини...до определен момент в който е станало възможно да се изпозлва в колите.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.