Log in

View Full Version : Въпрос за ДВГ на алфта ?



Alfaspeed
26-05-2008, 14:18
Здравейте нов съм във форума.Става въпрос за колата от подписа ми казаха ми че между втори и трети цилиндър тече вода,опитах се да притегна главата ама не мръдна изобщо и сигурно е заминала гарнитурата.Сега задължително ли трябва да се отваря двигателя или има и друг вариант някъкъв. :(

code
26-05-2008, 14:41
Цепиш си мотора с мерак и по възможност покрай гарнитурата си огледай и другите неща с цел да си отвориш още работа :) Друг начин няма. И тая вода навън ли изтича, как я разбраха откъде :shock:

Boby
27-05-2008, 17:47
1.Се увери на 100%,че теча е от гарнитура на някоя от главите и ако е така свали тази глава от която е теча и смени гарнитурата.

Alfaspeed
27-05-2008, 18:42
Да сигурен съм че тече от там,то се вижда.Един майстор ми за някаква прах,която се сипва когато двигателя е топъл и работи и действала нещо като течен метал уплътнява мястото където тече и било здраво.Има ли смисъл да се занимавам да пробвам с нея или.Ако някой знае нещо повече да каже.

Boby
27-05-2008, 18:54
Избие ли гарнитура се сменя с нова!Това нещо би ти помогнало при протекъл радиатор,но при избила гарнитура и то на главата аз лично не бих пробвал.И да спре теча,няма да е за дълго.Да не говориме,че рискуваш да си запушиш радиаторите.

code
28-05-2008, 09:30
И при издухана гарнитурка може да поумива и буталце с водичка и тогава "течен метал в цилиндъра" много ме кефи, на тоя майстор странни идеи му идват . .

MaVrUt
28-05-2008, 17:21
колега, при мене сичко тръгна от една гарнитура и се стигна до смяна на двигател, най сигурно си смени сичките гарнитури на главите ! аз съм описал в една тема какво ми се наложи да сменя само заради фърляне на вода и пушек през гарнитурата, сичко ми излезе близо 2000лв , единия цилиндър се е напълнил с вода и прах и буталото е задрало в цилиндъра и познай ко става, нов блок си взех, така че по добре даже не я пали таа кола шото и при тебе мое да се случи същото което не ти го пожелавам !

Alfaspeed
28-05-2008, 19:45
Аз си я карам така досега.А къде има майстор който разбира от такива и може да ги смени качествено в софия ?

Alfaspeed
29-05-2008, 12:53
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета :?:

MaVrUt
29-05-2008, 16:51
мисля че няма значение от гарнитурите, мойте бяха 15лв, зимай квито и да са.. само не 2-ра ръка хахаха

164 td
29-05-2008, 20:12
на главите колега има по неколко тапи.провери да не е изгнила некоиа тапа и от там да пуска.така или иначе треба да смакнеш теа глави.и нема да се плашиш става за неколко часа

Lisan
31-05-2008, 20:58
Зад главите има едни тръби които са водни,най вероятно е от тях теча.Сменят се сравнително лесно,проблема ще ти е ако е гарнитура на глава :wink:

Alfaspeed
31-05-2008, 21:30
Не мих двг с бензин и си личи,че тече от главата и ще я карам да я отворят ама незнам каде има добри майстори

Lisan
31-05-2008, 21:35
Не мих двг с бензин и си личи,че тече от главата и ще я карам да я отворят ама незнам каде има добри майстори :roll: Еми не знам каде са добри :wink:

mimo_
31-05-2008, 22:18
Не мих двг с бензин и си личи,че тече от главата и ще я карам да я отворят ама незнам каде има добри майстори :roll: Еми не знам каде са добри :wink:
Хе хе, ха покани го момчето де... :D
И като говорите за вода, на мен също ми губи като я ръчкам. :?

virusalfa
02-06-2008, 09:00
Не мих двг с бензин и си личи,че тече от главата и ще я карам да я отворят ама незнам каде има добри майстори :roll: Еми не знам каде са добри :wink:
Хе хе, ха покани го момчето де... :D
И като говорите за вода, на мен също ми губи като я ръчкам. :?
И твоята е за майстор... :roll:

mimo_
02-06-2008, 09:57
Ммда, търся някои да я погледне.
Отворен съм на всякакви предложения!

Boby
02-06-2008, 22:27
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета :?:

Гарнитури си вземи хубави :!: Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна.

Lisan
02-06-2008, 22:36
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета :?:

Гарнитури си вземи хубави :!: Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна :!: . :wink: Няма вариант да не се свалят всичките глави :!: Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората :!: Шлайфа се прави на всичките глави заедно :!:

Boby
02-06-2008, 22:44
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета :?:

Гарнитури си вземи хубави :!: Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна :!: . :wink: Няма вариант да не се свалят всичките глави :!: Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората :!: Шлайфа се прави на всичките глави заедно :!:

Е аз какво казах :?: Шлайф да прави само ако сваля всичките.Ако ли не може да си свали само 1;2;3 колкото си иска глави поотделно :!: Какво ти пречат първа и трета за да махнеш втора?

Lisan
02-06-2008, 22:59
И кой гарнитури са най-хубави,каква марка ако има значение,че да не са някакви турски ментета :?:

Гарнитури си вземи хубави :!: Не прави двойна работа с евтините.Ако сваляш всички глави задължително ги занеси да ги проверят да не са криви.Проверката за херметичност не е задължителна,но е препоръчителна :!: . :wink: Няма вариант да не се свалят всичките глави :!: Не може да свалиш третата без да махнеш пъвата и втората :!: Шлайфа се прави на всичките глави заедно :!:

Е аз какво казах :?: Шлайф да прави само ако сваля всичките.Ако ли не може да си свали само 1;2;3 колкото си иска глави поотделно :!: Какво ти пречат първа и трета за да махнеш втора? :roll: Не става втората ,без първата :!:

Boby
03-06-2008, 17:55
Защо не става :?:

Alexanderbb
03-06-2008, 19:01
Lisan само Ви будалка защото точно при него трябва да се иде. Колегата да не се помотва ами да си запазва час че много се чака. Пък и процедурата е прясно оттренирана и отработена. Обаче ефекта след това е поразителен.

Lisan
03-06-2008, 22:21
Lisan само Ви будалка защото точно при него трябва да се иде. Колегата да не се помотва ами да си запазва час че много се чака. Пък и процедурата е прясно оттренирана и отработена. Обаче ефекта след това е поразителен. :wink: Верно пресно оттренирано :!: Сега правим една 164,а едно Чероки пак с този мотор чака :wink: Всеки майстор има начин на работа,според него правилния :wink: а той е :idea: Главите се вадят заедно четрите заедно с смукателния и изпускателния колектор.Демонтажа е от първата към последната,зглобяването е от четвъртата към първата,по простата причина че се зазтъпват главите :idea:

Boby
03-06-2008, 23:16
Да,ако се налага да сваляш всички глави ги сваляш комплект с колекторите.В случая не се налага сваляне на всички глави,а само на определена и затова се свалят колекторите,махат се кобилиците и повдигателните пръти,развиват се болтовете на главата,почуква се с гумен чук да отлепи гарнитурата,избутва се напред и се сваля без проблем.Предоставил съм ръководство за основен ремонт на ВМ08/32Б където е описано всичко за ремонта!

Lisan
04-06-2008, 08:26
Номера с едната глава не е правилен,заради една ти разхлабваш 2или 3 глави,генерацията е шок(особено на 155) и обикновенно резултата е нула :wink: Така се правят коли за продаване,което в нашия сервиз не практикуваме :!: Този двигател е доста капризен и най малките неточности при ремонта му се отразяват негативно. Сам знаеш,щом се занимаваш с такива двигатели че с свалянето на едната глава почти винаги не се решава проблема,а води до ново разглобяване :wink: А да предположим че е сложена цяла метална гарнитура,тогава какво правим :?: а то е доста често срещано явление :wink:

Boby
04-06-2008, 18:49
Защо да е шок изпускателния колектор?Работа за 20 минути е.Разоборудването за демонтажа на глава е максимум 1 час с източването на антифриза.Двигателя не е капризен за ремонт.Просто не е направен за да се правят мизерий по него.Не го ли направиш както трябва и всичките глави да свалиш пак ще се разтече и ще избие гарнитура.За цяла гарнитура на Алфа не съм виждал.Виждал съм на Чероки,Форд и Опел.

Lisan
04-06-2008, 21:42
Защо да е шок изпускателния колектор?Работа за 20 минути е.Разоборудването за демонтажа на глава е максимум 1 час с източването на антифриза.Двигателя не е капризен за ремонт.Просто не е направен за да се правят мизерий по него.Не го ли направиш както трябва и всичките глави да свалиш пак ще се разтече и ще избие гарнитура.За цяла гарнитура на Алфа не съм виждал.Виждал съм на Чероки,Форд и Опел. :wink: Явно малко си гледал :wink: :wink: и всеки от нас си пее неговото :wink: Ти си ги прай по твоя начин,ния по нашия,не ми се спори вече.

Boby
04-06-2008, 22:05
Другата седмица ще проверя точко на кои се слага цяла гарнитура и ще пиша пак.
Аз не споря,а казвам какъв е най-удачния вариат за смяна на определена гарнитура.Това,че вие не го практикувате си е ваша работа.

Lisan
05-06-2008, 00:11
Другата седмица ще проверя точко на кои се слага цяла гарнитура и ще пиша пак.
Аз не споря,а казвам какъв е най-удачния вариат за смяна на определена гарнитура.Това,че вие не го практикувате си е ваша работа. :wink: Ти баце си теоритик,а аз практик :!: Аз мога да ти махна 1,2, или 3 глави,обаче не се прави така,и това се опитвам да ти обясня. Целта не е да е по евтино,а да е качествено направен ремонта,защото непрекъснато ми идват такива двигатели отваряни 1,2,3 пъти и нищо не става от тях.Много си прав че не практикуваме такива частични ремонти :!: :!: :!: Или го правим как се прави,или клиента да пали и да търси друг сервиз.Като се икономиса и стане проблем кой е виновен тогава :?: :?: И ти отговарям-Майстора,тоз голям изедник,който не свърши работа,а взе парите- :wink:

Boby
07-06-2008, 14:07
:D Вервай ми доста практика имам над тези двигатели.