PDA

View Full Version : контрол на вентилаторите на радиатора



kolev
05-06-2008, 11:35
къде по дяволите се намира Q42 , това е джаджата за забавяне включването на големите вентилатори. тя трябва да е на табло заедно с l99 и l100, ама къде точно , че перките работят нон-стоп . колата е 146 1,6 boxer '95

stelt
05-06-2008, 13:39
Мисля че се намира под казанчето със спирачна течност. Там в един блок влизат два куплунга и има постоянен +

tonov
05-06-2008, 18:56
Ей тук е

kolev
06-06-2008, 10:19
намерихме я гадината. само трябва да се свали акумулатора и да се развие капака на таблото вдясно. за сега залепнало реле на втората степен, днес ще го сменя.

stelt
06-06-2008, 12:52
намерихме я гадината. само трябва да се свали акумулатора и да се развие капака на таблото вдясно. за сега залепнало реле на втората степен, днес ще го сменя.

Абе май е капсулована тая гад до акумулатора.

kolev
06-06-2008, 15:09
не е, с капак е.даже на него са нарисувани едни перки. капака е на 4 винта, единия е много шибан. взех реле за втората степен,оригиналното е 50 ампера, а това 70. голямо търсене падна,тия дни ще се разбере какъв е резултата :roll:

alfa1
08-06-2008, 08:50
а бе пичове това само за боксера ли се отнася.моята е тс,там как стои въпроса.

tonov
08-06-2008, 10:52
а бе пичове това само за боксера ли се отнася.моята е тс,там как стои въпроса.

Различно е. Даже за различните ТС. Не е лошо да кажеш за кой мотор става въпрос.

kolev
09-06-2008, 10:32
различно е. смених релето и за сега е ок, но ще видим след още известно време. проблема е че ми светна лампата на инжекциона и сега ще се ходи на диагностика :not-fair:

Mury
10-06-2008, 12:21
не е, с капак е.даже на него са нарисувани едни перки. капака е на 4 винта, единия е много шибан. взех реле за втората степен,оригиналното е 50 ампера, а това 70. голямо търсене падна,тия дни ще се разбере какъв е резултата :roll:

Мойта старата си стоеше с откачен капак,веднъж го свалих и повече не го сложих :twisted: :twisted: :twisted:

kolev
10-06-2008, 13:49
моя капак за сега се вози в купето :lol: иначе с охлаждането вече всичко е ок. за сметка на това инжекторите ще се свалят, трудна ли е операцията. ГМ-ки са :roll:

Mury
11-06-2008, 16:26
моя капак за сега се вози в купето :lol: иначе с охлаждането вече всичко е ок. за сметка на това инжекторите ще се свалят, трудна ли е операцията. ГМ-ки са :roll:

Не,свалят се лесно :wink: :wink:

undy
18-04-2009, 13:20
здравейте колеги,имам въпрос относно перките,на колата от подписа,забелязах,че върти само едната.та,въпроса ми е,двете заедно ли работят или едната завърта на една температура ,а двете(демек и другата)на друга,по-висока температура.ако са заедно,да знам да търся проблема,че става топло вече.благодаря много предварително,весели празници.и коя е най-често причината.