View Full Version : черен пушек от 145
Здравейте колеги онзи ден забелязах че алфата ми е започнала да пуши черен сух пушек мязащ на сажди някакви идеи ? :shock:
Ами вероятно гори масло, а това никога не води нищо хубаво след себе си....бръкни с пръст в ауспуха и после го разтъркай. ако чернилката е мазна и не се чисти лесно, се приготви за "забавление" и се ориентирай към майстор за точна диагноза
trustworthy
07-06-2008, 20:19
Добре е да уточниш дизел или бензин е тая алфа все пак ;)
@ivo_red
защо реши, че маслото гори с черен пушек :roll:
бензин и както казах са само сажди не е мазен пушека.чудя се извънградско дали ще се продуха... :?
Novachev
07-06-2008, 23:23
а някакви проблеми акто разход прекъсвания и такива.
Ако пуши само като я натискаш не е страшно. Иначе черния пушек при бензинов двг е признак за богата смес. Иди на диагностика, може ламбдата да е заминала.
Не претендирам за това мнение че е компетентно ама на едно приятелче голфа по едно време почна да вади черен пушек на парцали и дори като изфорсираш на място по асфалта оставаха черни парчета като пепел. Мисля че от гърнето нещо е горяло ли какво не знам ама след месец престана сама да го прави ...... Да не е от самите гърнета????
сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много :roll:
сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много :roll:
Случайно да си си махнал катализатора и на негово място да има тръба или право резонаторно гърне? :?:
Satanism
09-06-2008, 22:51
сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много :roll:
Случайно да си си махнал катализатора и на негово място да има тръба или право резонаторно гърне? :?:
Аз така направих и нямам грижи...с резонатор.... :roll:
Ламбда сондата е преди катализатора, втора няма...
сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много :roll:
Случайно да си си махнал катализатора и на негово място да има тръба или право резонаторно гърне? :?:
Аз така направих и нямам грижи...с резонатор.... :roll:
Ламбда сондата е преди катализатора, втора няма...
почти съм сигурен , че ламбдата ти не работ на 100% коректно
имах в предвид тази моя сага:
на боксер 1.6 става универсалната на Бош LS06 /пробвано - работи/ обаче! сега някой ще каже ,че не е така трабва да има нещо което да имитира съпротивлението на катализатора /ако е махнат/ - пробвано при мен тъй като катализатора ми го нямаше ,сложих сондата /нова/ след няколко дни каране и започна да "заспива" и пак като преди ..... нестабилен празен ход огромен разход. Първо свалих резонаторното гърне и в изходящия край заварих една шайба с дупки около 40% запушваща , значително подобрение с около 7 на сто по малко разход стабилен празен ход. След това вече си намерих от морга катализатор от Браво - пасва идеално /май са едни и същи -само при бравото има заглушаващ кожух/ сложих го сега колата върви идеаално всичко е в норми двигателя работи като нов.Не задължаван никого споделям опита си
От гърнета не е. Има общо взето 3 варианта дебитомер, температурен датчик, ламбда. Изключи ламбдата от буксата и покарай така ако поспре с пушенето и намали разхода си сложил ментовка. Ако не правиш същата процедура с дебитомера :wink:
сондата я смених с универсална на Магнет Марели но на диагностиката постоянно се вмъкват някви грешки като "Ламда коефициент над горната граница,Ламда коефициент под долната граница,понякога и "Адаптиране ламба сонда".Колата в момента ми харчи адски много - Изглежда не е качествена тази сонда, която си сложил. Случва се найстина понякога напрежението на сигнала от ламмбда сондата да излиза извън нормалните граници и да се регистрира грешка, но не трябва да е често явление. По-важно е обаче колко бързо превключва показанията си и т.н., все неща които се виждат на диагностика.
ПП. Segal сложи си вида на колата в подписа, за да не се чудиме за боксер ли става дума или за TS - хубаво е да добавиш и годината, защото тя пък е показателна при TS-овете за това с кое ecu си.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.