View Full Version : Проблем с ускорение на 1.9ТД- Разрешено!!!
Проблема е следния ,тръгвам да ускорявам колата на 1-ва и 2-ра без проблем се изрязва до 4500об/мин. ама след това става лошо на другите три предваки ,колата започва да глъхне(губи тяга) след 3000об/мин. а дори и започва да прекъсва след 3500об/мин.
Някои до сега да е имал подобен проблем ,че щях да се самоубия при едно изпреварване ,като колата ми изгуби тяга. :roll:
Ма как може до тия обороти да я режеш колата?? Това да не ти е бензин че да я режеш до червеното. Пък и ефекта от това рязане не е кой знае какъв. Дали ще е на 3000 или на 4000 вървежа не е кой знае колко по-голям. А за глъхненето - те частите се износват с времето. Турбината си заминава с годините, може да е от нея.
На 5-та предавка 3000об./мин. са 130км/ч :shock: нали се сещаш че ако има някои бус който кара пред мен с 120км/ч ще го изпреварвам 1час.
Разликата е огромна дали ще я караш до 3000об. или до 4500об. колега. :?
Колата я карах с пълна синтетика и маслото не мръдна сега я карам с полусинтетика ,ако и беше заминала турбината нямаше ли да гори масло като ненормална а също така и да прави проблеми на всички предавки??? :roll:
Другото резервоара ми връща гориво на бензиностанцийте ,възможно ли е ако ми е запушен отдушник да създава вакум и да не пуска достатачно гориво към помпата?
Другия вариант е горивната помпа да е за смяна ,но доколкото разбрах първия признак за това е труден старт при горещ мотор.. :?
Някои да му идват други идей?
Satanism
09-06-2008, 11:54
не знам, ама карах делта със същия мотор и на 5та скорост с 3000об/мин бях на 140км... :roll:
Дали ще е на 3000 или на 4000 вървежа не е кой знае колко по-голям
Tова не е точно така... :twisted:
не знам, ама карах делта със същия мотор и на 5та скорост с 3000об/мин бях на 140км... :roll:
Може да има разлика в ск. кутия ,сега ме наведе на мисълта ,че ми е съиденителя проблема ,а не се усеща буксуване.
Само потеглянето ми е малко зор щото не мога да и свикна на тая кола тръгвам от 1500-2000оборота с плавно пускане на съиденителя щото имам чуството ,че колата притриса. :roll:
Satanism
09-06-2008, 12:09
не знам, ама карах делта със същия мотор и на 5та скорост с 3000об/мин бях на 140км... :roll:
Може да има разлика в ск. кутия ,сега ме наведе на мисълта ,че ми е съиденителя проблема ,а не се усеща буксуване.
Само потеглянето ми е малко зор щото не мога да и свикна на тая кола тръгвам от 1500-2000оборота. :roll:
Колега, по другия проблем не мога да ти помогна, ама по проблема с тръгването... :)
Пуши ли ти колата и потреперва ли ако тръгнеш от по-ниски обороти...?
Колата ми изпушва доста при сутрешното си палене и при тръъгването притриса ,но ми казаха че съм имал една "пикаеща дюза" (тя се и чува де нещо като "джоб с стотинки".
Когато колата загрее не пуши освен при рязко изрязване на място до 4500об/мин. и то черен дим на нафта.
Satanism
09-06-2008, 12:15
Колата ми изпушва доста при сутрешното си палене и при тръъгването притриса ,но ми казаха че съм имал една "пикаеща дюза" (тя се и чува де нещо като "джоб с стотинки".
Когато колата загрее не пуши освен при рязко изрязване на място до 4500об/мин. и то черен дим на нафта.
Ooo....същите симптоми :) ...ти не знаеш какво съкровище караш...само да се направи :)
Предполагам и разхода в града ти е към 10...
Закарай я да й центроват помпата...ще си решиш проблема с тръгването, ще тръгваш само на полу-съединител, без газ, след това ;)
Аз преди въпросната манипулация от баир беше почти абсурд да тръгна под 2000об....
Искам само да кажа, че с Ланчата...90кончета дизел, съм стигал до Пловдив за 40тина минути...180-190-200... :twisted:
Е колега благодаря за бързите и точни отговори :)
Ще ти послушам съвета и ще отида да ми направят тази маниполация на количката.
Когато и да имаш път към Добрич имаш една скара и бира от мен. :drunk:
аз с моята на 5-та 3500 оборота с 160 км/ч
Нензам колега ,други са скоростните кутий според мен. :)
а моята на 3000об 130км/ч незнам на 3500об. колко км/ч са.
Нензам колега ,други са скоростните кутий според мен. :)
а моята на 3000об 130км/ч незнам на 3500об. колко км/ч са.
По-скоро разлика в двигателите :wink:
Неговия е JTD, а твоя е TD :wink:
Проблема се оказа много прост ,но първо да разкажа цялата история..
Така:
Дата:9.06.2008
Час: 13:10
Отивам с едно приятелче при "Пламен" който е най-добрия по дизеловите мотори в гр.Добрич, влизам в сервиза му и казвам:
-Пламен търся
От вътре се обажда един дърт "вазелин" и отвръща с тежък глас"
-ЯДЕЕЕ!!!
Излизам аз навън да го чакам и се лафя с моето другарче ,след около 20-25 минути от вътре се подава някакъв човек ,и аз:
-Пламен???
Отвърща той:
-Ей там е....
Влизам аз и за трети път отронвам дума с цел въпрос:
-Пламен???
И най после чувам:
-АЗ!
И казвам му набързо тревогите на моята любима:
-Колата ми глъхне и прекъсва когат подавам мръзна газ! :roll:
И той в учуда казва важна дума:
-Хмм ,що така! :lol:
Отива той да вдигне ми капака но ужас ,не успява!!! :shock:
Е накрая си го вдигнах аз капака....
Гледа той ,гледа и ми вика.
-Ми то може я турбина я помпа да е..
Отвръщам АЗ!
-Това и аз го знам ,затуи аз тука съм дошъл ,та ти да кажеш кое от двете да е.
Отвръща ТОЙ нервно!
-Запали!!!
И паля аз ,а той подавам мръзна газ на моята любима с простата надежда тя на масло да изпуши и да каже той ТУРБИНА но няма пушек ,настъпва той по нервно и гледам аз оборотомера 3000-3500-4000-4500-4600-4700-4800-4900-5000 отзаде пушек черен и двуметров на нафта хвърля ,а мотора още малко и ще гръмне ,и викам му АЗ.
-Човек недей така ,колата дизел е не бензин и пуска той газта а на мен ми се реве.
Седи седи и пак неговото си вика:
-То я турбина е я помпа ,иди си провери Турбината в Варна и ако не е тя то май помпа ще да е. :shock:
А аз го гледам нервно и викам:
-Добре ,пари за преглед ще ми вземеш ли???? :x
А него досрамя го и каза:
-Не не!!
Запалих аз и отивам при брат ми който също бачка в сервиз ,ама аз дебела глава и викам при най добрия в Добрич ще отида да види моята любима ,та както и да е.
Отивам аз при брата и му разказвам цялата история а той седи и ми са хили :( и докато му аз разказвам той хванал един пистолет за въздух
и ми вика:
-Я си развърти капачката на резервоара.
Седя и гледам го втренчено аз и викам:
-Що
А той ми отговаря:
-ми да не стане бум
Така направих аз- :noooo: и както да е развъртях капачката и гледам ония вади маркуча който отива от резервоара към горивния филтър и навря там той пистолета и надува.
А отзад в резервоара чува се: БъЛбуК бЪлБУк
:lol:
Развартя той после отайника на горивния филтър изтече малко нафта завъртя ,нахлузи маркуча и вика:
-Пали!
Запалих аз и той ми вика.
-Върви я пробвай
Отивам аз и О ЧУДО ,КОЛАТА СТАНА ИЗТРЕБИТЕЛ ,върви та чак се къса.. :D
Проблема за мой късмет се оказа прост и лесно разрешим за мой късмет..
Та оказа се ,че имам задръстени маркучи и горивен филтър и просто в по високите обороти след 2500об./мин. просто не и стига горивото на колата..
Опитах се да вкарам в разказа малко комедия ,дано все пак да е от полза и на други колеги с същите проблеми.. :D
StarChild
15-06-2008, 23:47
хахах много весела иcториика :)
хахахаххахахахахахахахах егати яката история :clap2:
Satanism
16-06-2008, 11:29
хахах много весела иcториика :)
Колега, разтягаш форума с тея картинки... :roll:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.