View Full Version : Конкуренцията не спи
Уникалния профил на Брера явно доста се е харесал на германците, щом са решили да променят също така характерната форма на ТТ в съвсем друга посока.
Бай Валтер ДеСилва (създареля на 156, сега шеф дизайнер на Ауди) явно все алфи са му в главата. Пък и има негласна война м/у него и бай Джуиджаро. Опита се от Сеат (новата Ибиса) да направи Алфа сега пробва от Ауди. Обединяването на 2-те решетки при Ауди в една, също е интерпретация на триъгълнта решетка (скудето) на Алфа.
От една страна е добре че алфа продължава да създава образци за подръжание в областа на дизайна (май само това и остана) , но според мен е тъпо да има 10 модела на различни марки със стопове тип 156. и сега да има 2-3 Брери и някой тъпунгер ще вземе да каже "те Алфа са копирали от Ауди".
http://media.autobild.de/bild/C/a9126118bf4c684235eeb40c55b5dbcc_1.jpg
http://media.autobild.de/bild/6/063591176c61aa0cc01576772d265226_1.jpg
http://media.autobild.de/bild/F/b095cc3299d7dc14ea7addb717afe9cf_1.jpg
незнам
ама никак не ме кефи това алди
нещо е като алфа+бмв+алабаланица= съкс
Няма значение какъв разултат са постигнали, очевидно е към каво са се стремели.
Ми то от вътре повече прилича на алфа отколкото отвън :evil: А за отвън Търтеьо е прав пълна боза! :twisted:
Няма значение какъв разултат са постигнали, очевидно е към каво са се стремели.
абе да ама без цензура са се изсрали на метеното ....
Няма значение какъв разултат са постигнали, очевидно е към каво са се стремели.
абе да ама без цензура са се изсрали на метеното ....
Анджък де! мен за кво ми е мъката. Толкова ли е сложно всеки да си има индувидуален стил да ги .....
Няма значение какъв разултат са постигнали, очевидно е към каво са се стремели.
абе да ама без цензура са се изсрали на метеното ....
Анджък де! мен за кво ми е мъката. Толкова ли е сложно всеки да си има индувидуален стил да ги .....
еми сложнто е разбира се
наш колко е по лесно копи пейст ....
Ми то от вътре повече прилича на алфа отколкото отвън :evil:
Тъкмо тва се канех да изтърся и аз. А пък Валтерчо се оказва измекярин с окончателна диагноза - откак отиде във VAG, всичките му творения са като преправени или wannabe-алфи... "с един казан - две сватби", както е забелязал народният гений...
p.s. Само за пример да дам появата в първия Сеат Толедо (та до ден днешен) на цял заден панел за светлините, който е направо идентичен с този на 155, деба... не е просто цял (какъвто има и на Saab 9000, и на Алфа 164, и на други коли с догаждане на светлоотражателни дъски), ами цялата форма е 1:1 със стесняването в средата... а 155 даже не е дизайн на ДаСилва (или поне е бил чирак тогава).
То с къвто се събереш такъв ставаш :wink:
Ми че те Ауди никога не са имали собствен стил още от време оно. А на това ТТ ако му се махне емблемата никога няма да познае човек че е Ауди докато Брерата и без емблема си е Алфа. Обаче вътре найстина са се у...ли с копи пейста просто неам думи. :evil:
Ми че те Ауди никога не са имали собствен стил още от време оно.
Хм, проблемът им според мен е, че VW непрекъснато им се вре в нишата с разните пасати и фаетони. Ауди тъкмо формираха някакъв строг елегантен стил с изчистени линии (които аз много харесвах до предпоследното А4 btw) и пасаторите го банализираха с последните две поколения... Ма айде да не се правя и аз на изкуствовед :wink:
Отпред може да се каже, че не е зле- напомня на звяр с озъбена паст, докато Алфа 159- по-скоро на дебнещ в мрака хищник, и приликата с Алфа не е толкова очебийна. Отстрани като го погледнеш обаче си е 1:1 БМВ 1 :x . Точно както каза търтей- някакъв уродлив мелез между Алфа и БМВ.
Пак поредният опит за копие на Алфа .. ама това Ауди не прилича на кола :shock: - абсолютно пълна боза!
И все пак какво по-голямо признание за нашата марка от това, че всички се стремят към нея :pfbbt:
и лекинко реклама на тва "бижу" - разбирай лино :)
но пр отдела се е постарал - признавам
На автомобилното изложение в Токио Audi ще представи най-новия си прототип Shooting Brake Concept. Автомобилът представлява компактен хечбек, но с много атлетична конструкция и подчертан спортен характер. С него компанията от Инголщат показва нови елементи в дизайна, които ще бъдат използвани в следващите модели.
Shooting Brake Concept е с дължина 4180 мм, ширина 1840 мм и височина само 135 мм. Автомобилът стъпва върху масивни 19-цолови джанти с двойни спици, подготвени от Quattro GmbH. В предната част доминира огромната трапецовидна радиаторна решетка. Както при всички последни прототипи на марката, и тук светлините са с LED технология. Под тях, от двете страни има допълнителни въздухозаборници. Радиаторната решетка има вертикални хромирани ребра, които да подчертават голямата ширина на автомобила.
Задната част на хечбека сякаш повтаря предницата. Тя има трапецовидно задно стъкло. Задните колони на покрива са широки и осигуряват агресивен имидж на колата, сякаш всеки момент е готова да полети напред. Под бронята има специален дифузор, в който са интегрирани два големи ауспуха.
Интериорът на Audi Shooting Brake също е много спортен. Седалките са ниско разположени, а благодарение на формата на покрива и на голямата дължина на хечбека в задната част остава място за още две комфортни места. Обемът на багажника е 255 литра, а при сваляне на задните седалки може да се увеличи три пъти. Вътре в купето Audi за първи път показва навигационна система от ново поколение, а всички светлини са със светодиоди.
Прототипът има не само спортно излъчване, но и отлични динамични характеристики. За задвижването му се използва 3,2-литров V6 двигател с директно впръскване на горивото и максимална мощност 250 конски сили. Скоростната кутия е 6-степенна механична, а задвижването естествено е на четирите колела по системата Quattro на Audi. Shooting Brake Concept може да се ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,0 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.
Засега Audi Shooting Brake Concept е просто демонстрационен автомобил, предназначен да привлича погледите на посетителите на автосалона в Токио. Някои от идеите, залегнали в него обаче, ще бъдат използвани в бъдещите модели на марката
Alfa User
12-10-2005, 21:27
:puke:
Само това ми идва в момента
незнам само какъв цитирам "спортен характер и спортно излъчване" има в този автомобил(сбирщайн),както пише в статията :screwy: явно някои медии поущряват определени фирми... :roll: също както и коментатора на WTCC,но да не става оффф,спирам до тук
Забележете и характеристиките на двигателя. Кой ли производител прави такъв :?: :?: :waving:
:puke:
Само това ми идва в момента
И на мен...това е некво никво...грозен фотошоп.
Бе вие си го плювайте, ама хората ще го купуват и ще го хвалят, щото е ауди. Накрая ще изкарат алфата имитатор и ще я набедят за недъгава барака
абе големо дърво е като го гледам пък който квото ще да казва
няма нищо против алди ма тва е ... съкс
пс
ако некой ще я оплюва още да действа че мисла да го затрия това недоразумение
Въхххххххххххх туй ма уби. Куга станалу мудиратур куга почналу да трие . Бах маа и слобна мажкар пчила.
п.с. Сега сериозно не виждам смисъл да се трие
п.п.с Честито на новия модератор
===============
ами така некой ще реши че не харесваме алди - а ние просто това не харесваме :Tease:
Dodo 155
13-10-2005, 21:04
Работата е :dyrvo_v_kenefa: :lol:
Но Насо е прав ... за съжаление. Ще си набедят кенефа за уникален и ще плюят пак по адрес на италянките .... :puke:
Crusader
14-10-2005, 00:02
Кво Ви пука кой какво щял да приказва, майната им! Ние нали знаем кои са най-добрите коли!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.