View Full Version : Проблеми с оборотите по инерция
Satanism
03-07-2008, 21:13
Колеги...от известно време насам имам проблем с оборотите, когато колата е по инерция и с над 40-50км....
Играят, все едно е прецакана дроселовата клапа, но не е...даже е чистена ония ден.
На колата са сменени ламбда(ламбдата е някаква универсална, но БОШ-овска, малко бавно почва, но иначе бачка перфектно), дебитомер(оригинален бош), свещи, обслужена е, ремонтен кит вариатор, в общи линии всичко дет' се вика.
Та...проблема се появява само от време на време и оборотите играят между 600 и 1400-500....като тръгна да спирам и падна под 40км се закрепят на около 1100 и после като спра окончателно падат към 900.
Колата е чипосана, мисля си, че след това започна да го прави...но...някакви други идеи, че не искам да се разделям с чипа засега :( ?
tokata_pz_flex
04-07-2008, 01:36
Защо не попиташ " НЕГО " ;))))))))
filip_gad
04-07-2008, 10:56
И при мен е същата история..
вече имам газ и е малко по-добре отколкото беше преди, но така или иначе играят. Затова си мислех да не би да е от това моторче за празен ход и вчера се мъчих да го свалям, но като видях колко неща трябва да разкача и ми се отщя и за момента ще си карам така :(
Nasko_77
04-07-2008, 11:56
А не е ли по-добре... 1-во да опита точно с почистването на МПХ.
Ето и подробности:
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... c&start=15 (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=19539&postdays=0&postorder=asc&start=15)
Satanism
04-07-2008, 13:17
Писах, че е почистено.
Газ няма...
A и на място колата проблеми няма...тоест според мен не е то виновно....
Sergey_gigov
04-07-2008, 15:23
а случайно да си с някой конъсен филтър (може би някой универсален )?
Satanism
04-07-2008, 16:32
тцъ
filip_gad
04-07-2008, 16:45
при мен дросела е чистен, вече няколко пъти, ама нещо от всичкото прочетено дотук не ми става ясно дросела и МПХ едно и също нещо ли е?
LeoVin4i
04-07-2008, 16:55
при мен дросела е чистен, вече няколко пъти, ама нещо от всичкото прочетено дотук не ми става ясно дросела и МПХ едно и също нещо ли е?
Не. Две неща са си. Ама са близо едно до друго.
filip_gad
04-07-2008, 17:01
Ми то така като гледам са баш едно за друго, ако не се лъжа де. И за да сваля МПХ, първо се разкачат едни две букси, после една метална платина на, която са самите букси и там влиза жилото на газта и чак тогава евентуално мога да го развия него, нали така?
Novachev
04-07-2008, 17:47
Я прочети тук не че ще намериш решение но поне ще се успокоиш че не си единствен.
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=19223
filip_gad
04-07-2008, 19:03
мммм... да! Определено не съм единствения :)
и си още по-прав, че няма да си реша проблема май :(
Satanism
13-11-2010, 01:56
Внимавайте, да не прашасаме, ама се зачетох в алфаоунъра и открих нещо, което ми се струва като добро обяснение на проблема, а именно:
засядащ клапан на дросела...не знам, дали вече не е намерен лека за тая работа или дали ще е от помощ на някого, но все пак :)
на мен започна да ми прави същия проблем но секи път в различни обороти веднаж като тръгна да я цедя до 4,500 забива премигва инжекцията замисля се и се оправя , или на светофара като тръгвам направо огася също като смъквам от високи кам ниски предавки пак пада мн рязко стрелката на обортомера понякога угася в движение
Вече изключително много съжелявам че си взех алфа неможах да я карам 2000км а вече и правих основен ремонт сменях вариатори дебитомери, клапан за налягането на горивото направо са ужас тези коли и най лошото което е, че немога да взема това което сам вложил в нея
Ами вземи си БМВ там "нищо" не се сменя.
Ами вземи си БМВ там "нищо" не се сменя.
коментара ти е излишен има нужда някой да даде съвет а не тъпи изцепки
Satanism
16-11-2010, 19:10
коментара ти е излишен има нужда някой да даде съвет а не тъпи изцепки
Много ми е интересно какъв точно дебитомер си си сложил....
Иначе forever е една дума и в общи линии като си в Алфа форума може би не е добра идея да си пишеш такива неща, защото ще събираш само негативни коментари?:idea2:
Много ми е интересно какъв точно дебитомер си си сложил....
Иначе forever е една дума и в общи линии като си в Алфа форума може би не е добра идея да си пишеш такива неща, защото ще събираш само негативни коментари?:idea2:
мен слабо ме вълнуват коментарите колега аз си казвам самата изстина апак и тука до сега никой с нищо неми е помогнал се някви философи
---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 19:15 ----------
неможах да разбера какво точно искаше да кажиш за дебитомера
Satanism
16-11-2010, 19:27
исках да кажа каквото казах, какъв дебитомер си си сложил?Бош, менте, оригинален, китайски, корейски, европейски, турски, швейцарски?
И тоя, дето ти е правил основния ремонт, после как точно ти е зацепил колата?Използвал ли е пети или с моливчето?Щото на алфата може нищо да и няма, ама калпавите майстори така правят, че такива като тебе после да ходят и да ръсят лошо за Алфите...
на мен започна да ми прави същия проблем но секи път в различни обороти веднаж като тръгна да я цедя до 4,500 забива премигва инжекцията замисля се и се оправя , или на светофара като тръгвам направо огася също като смъквам от високи кам ниски предавки пак пада мн рязко стрелката на обортомера понякога угася в движение
Вече изключително много съжелявам че си взех алфа неможах да я карам 2000км а вече и правих основен ремонт сменях вариатори дебитомери, клапан за налягането на горивото направо са ужас тези коли и най лошото което е, че немога да взема това което сам вложил в нея
И аз правих основен на едната. И какво от това, немската електроника я прецаква понякога, но се оправя, ако знаеш къде и как. Очакваш чудеса от кола на 12-15 години ли ? Колегата по-горе ти е казал, взимай си баварецо... Мнение полезно по темата от теб не съм видял, ако имаш с какво да помогнеш - моля, заповядай ! И грамотното писане помага, понякога дори хората решават да те посъветват.
п.с. Към Satanism - провери дали дебиломера е ок. Изключ на буксата и в авариен дали ще играят обороти. Изчисти малко стъпковият мотор, може да е леко запушен...или умрял - случва се на стара кочина.:super:
Satanism
16-11-2010, 21:15
аз тая кола я продадох преди бая време и новият собственик дори не го забелязва според мен, тъй като се случваше много рядко, а темата е от 2008ма годна :)
Иначе стъпковото моторче май не е съвсем в час...дебитомера беше нов, оригинален
аз тая кола я продадох преди бая време и новият собственик дори не го забелязва според мен, тъй като се случваше много рядко, а темата е от 2008ма годна :)
Иначе стъпковото моторче май не е съвсем в час...дебитомера беше нов, оригинален
Верно си е, а аз съм кьорав :drunk:
на мен започна да ми прави същия проблем но секи път в различни обороти веднаж като тръгна да я цедя до 4,500 забива премигва инжекцията замисля се и се оправя , или на светофара като тръгвам направо огася също като смъквам от високи кам ниски предавки пак пада мн рязко стрелката на обортомера понякога угася в движение
Вече изключително много съжелявам че си взех алфа неможах да я карам 2000км а вече и правих основен ремонт сменях вариатори дебитомери, клапан за налягането на горивото направо са ужас тези коли и най лошото което е, че немога да взема това което сам вложил в нея
Толкова и си гледал като си я избирал тая кола :bash: Гений... А сега по темата - имам същия проблем, никаква закономерност относно момента, в който го прави, освен когато направя няколко "старта" :D След това поне няколко минути трябва да я кротя за да се оправи - мисля че сатаната е прав в случая и става въпрос точно за това нещо.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.