PDA

View Full Version : Инфо за "Trofeo Autodromo Dell Umbra"



mitaka_cs
09-07-2008, 13:10
И така "Trofeo Autodromo Dell Umbra" е италиански автомобилен шампионат, в чиито състезания се допускат специално подготвени 33-ки, Barchetta, старите Giulietta и автомобили от Formula 2000 :)

- Alfa Romeo 33 Club

- Trofeo Barchetta

- Alfa Romeo Historic Giulietta Cup

- Formula 2000 Club

Шампионата съществува от началото на 70-те години !
сайт: http://www.autodromomagione.com/storia.asp

Състезанията са 9 на брой и се провеждат на една и съща писта веднъж в месеца (за сезон 2008)

Технически регламент за 33-ките: http://www.autodromomagione.com/allegat ... 008_33.pdf (http://www.autodromomagione.com/allegati/RegTec2008_33.pdf)
от който става ясно, че всички трябва да са 1351сс и диаметърът на буталата им да е 80mm. Всички да са с карбуратори, които да са 36 IDF или 36 DRLA или 40 IDF или 40 DRLA. Съответно "Weber" и "Dell'Orto". Джантите трябва да са 13" 5.5J с гуми 175/60 Yokohama. Крайното предаване трябва да е 4.111/1, а трансмисиите със съответните предавателни числа:

1-ва: 3.143:1
2-ра: 1.864:1
3-та: 1.323:1
4-та: 1.027:1
5-та: 0.854:1

Снимки на пистата:

mitaka_cs
09-07-2008, 13:29
Лого на "Trofeo 33" и местоположение на пистата Magione в Италия:

mitaka_cs
09-07-2008, 13:50
Най-доброто от сезон 2006:
http://www.youtube.com/watch?v=HO7G2TLRz4Y

Стартът от 5 Юни 2005:
http://www.youtube.com/watch?v=lYPUZl48 ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=lYPUZl48Nb4&feature=related)

Онборд - 9 Март 2008#1
http://www.youtube.com/watch?v=lYPUZl48 ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=lYPUZl48Nb4&feature=related)

Онборд - 9 Март 2008#2
http://www.youtube.com/watch?v=abj2HLZkC54

Онборд - 30 Март 2008#1
http://www.youtube.com/watch?v=sN80c2CU-Ek

Онборд - 30 Март 2008#2
http://www.youtube.com/watch?v=hRE3JlGGns0

Trofeo 33 - 2 Юли 2006
http://www.youtube.com/watch?v=f-ROUHX4 ... re=related (http://www.youtube.com/watch?v=f-ROUHX4nKM&feature=related)


Въпросната писта от първия пост се казва Маджионе (Magione)
При интерес още видео :wink:

mitaka_cs
09-07-2008, 14:00
Най-доброто клипче според мен, от колата на "Capox":
http://www.youtube.com/watch?v=9OjADSgwP6M

mitaka_cs
09-07-2008, 22:07
Активни, както предполагах :evil:

Kris
10-07-2008, 01:25
В крайна сметка с какъв двигател са тия 33ки. В пдф файла пишеше нещо за 1351 литровия двигател, какво точно не знам ??

mitaka_cs
10-07-2008, 10:42
Точно 1351 с карбуратори 36 или 40mm 8) И за въпросния ДВГ пише: "parti originali del diversi tipi di motore 1350." Такъв 1.3 с 40-ки сигурно наближава 100к.с. Друго, за което не съм сигурен е степента на сгъстяване като аз разбрах, че не трябва да надвишава 9,5.

mitaka_cs
10-07-2008, 11:29
В крайна сметка с какъв двигател са тия 33ки. В пдф файла пишеше нещо за 1351 литровия двигател, какво точно не знам ??

Или с две думи - всички ползват 1.3(1.4) мотора :wink:

Kris
11-07-2008, 01:14
Е кажи речи тия състезателни 33ки са около 100 коня :shock: Еми евалата, карбуратора знае как :lol:

bboshnakov
11-07-2008, 01:39
Е кажи речи тия състезателни 33ки са около 100 коня :shock: Еми евалата, карбуратора знае как :lol:

100 коня, ама от сърце. Не обикновено сърце, а Cuore Sportivo ;)

vikoalfa
11-07-2008, 23:31
Ама бръмчат все едно са В8 :lol: Абе съмнявам се да нямат скрити козове под капака,много добре се развъртат.Бас ловя,че са над 100кс.Иначе темата ме облещи отвсякъде :shock:

DanewRomeo
12-07-2008, 00:38
Чисто ЧАО!!!

mitaka_cs
12-07-2008, 01:27
Чисто ЧАО!!!

Не те разбирам :shock: :o :shock:

DanewRomeo
12-07-2008, 08:51
В смисъл - много ЯКО!

mitaka_cs
12-07-2008, 11:45
В смисъл - много ЯКО!

И аз тва викам :super: Яки са :!: Повечето са с новото купе, но има и от старите. Само си представям колко 33-ки са потрошили и направили

DanewRomeo
12-07-2008, 14:39
А този пич, Capox - е, просто няма такъв ИЗРОД, брат! Страхотно каране, луди изпреварвания, много стил... Много ме изкефи темата, колега 8)

Kris
12-07-2008, 18:06
Дано и ние някой ден, ако не участваме, поне да погледаме на живо тоя трофей с 33-ки.

mitaka_cs
07-05-2009, 20:10
Малко Ъп! Не се сдържах:grin:

http://img4.imageshack.us/img4/9679/alfa33race.jpg

http://img139.imageshack.us/img139/830/trofeoalfa33crash1.jpg

Kris
07-05-2009, 20:56
Тоя вратата му що отворена:grin:

mitaka_cs
07-05-2009, 21:04
Тоя вратата му що отворена:grin:

За да не го изпреварят от външната страна на завоя:laughing1:

mordohy
07-05-2009, 21:59
Тия с карбуратори отиват към110 коня,а ако няма ограничения за турбо- нещата стават много сериозни.може и да са с други глави,например В16 и .....Оборотите също могат да отидат спокоино на 8500.Ха мислете сега:grin:

firedragon
07-05-2009, 22:05
Какви неща ни караш да си мислим сега.Стига ни да знаем,че има шампионат за 33,а ако са със турбо и глави със 16в то просто няма да има удържане.Аз лично бих искал да покарам такова животно:drive:

mitaka_cs
07-05-2009, 23:53
Те тия макар и 1.4 си перкат добре, защото по правилник с пилот, ролкейдж и т.н. са 910 кг.
Иначе наистина доста са ограничени двигателите от правилника...
кубатурата е едва 1351 ксм
ст. на сгъстяване е макс. 9,5:1
ползват се напълно стандартни глави с хидравлични повдигачи с общо 8 клапана

Ако се ползват глави с механични повдигачи (пак 8 клапана) заедно с яки валове с много лифт плюс сгъстяване 11:1, карбовете, добра изпускателна система и вече никой освен този който е сглобявал този двигател няма да повярва че е едва 1.4 !

Kris
08-05-2009, 00:28
http://www.youtube.com/watch?v=Rwo4ImyrySM уникална мания, на всеки завой сопи

mordohy
08-05-2009, 00:51
То и при тия ограничени,като олекотиш съединителя,смениш биелите с титанови,сложиш карбуратори и оборотите хвръкнат към 8-10 000....Щото тия двигатели,по мои наблюдения,най-много понасят високите обороти.Съотношението ход диаметър е най-фрапиращо при тях.Ама майната му на това.Важното е че има и други луди по света.В предвид часа,наздраве на всички!Не сме сами!

mitaka_cs
08-05-2009, 13:00
То и при тия ограничени,като олекотиш съединителя,смениш биелите с титанови,сложиш карбуратори и оборотите хвръкнат към 8-10 000....Щото тия двигатели,по мои наблюдения,най-много понасят високите обороти.Съотношението ход диаметър е най-фрапиращо при тях.Ама майната му на това.Важното е че има и други луди по света.В предвид часа,наздраве на всички!Не сме сами!

Точно така...от отношението диаметър/ход на буталата на боксера идва големия кеф. Най-див е 1.5 с буталца от 1.7, който в същност след тази манипулация става точно 1.6 - 87 mm/67,2 mm = 1.29 като това отношение е направо перфектно за високи обороти от сериен автомобил!
За сравнение това отношение във Ф1 е над 2 !

DJ_STIVAN
08-05-2009, 23:19
И аз не се сдържах :hmm: Тоя боксер как се разварта...
http://www.youtube.com/watch?v=xScDiOmXlMA&feature=related Скромните 250 магарета направо подивяват :-P

Kostadin`
19-05-2009, 20:28
от всичко прочетено дотук разбрах,че не съм единствения който не си пие хапчетата.....а на момчетата каращи и ремонтиращи тия 33-ки само ЕВАЛА!